POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Pozdravljeni morjeplovci,
sem še en nov na forumu. Kakšna dva meseca se navdušujem nad idejo, da bi imel svoj čoln. Opravil sem preizkus znanja, že od malega pa nisem stal v čolnu. Kar neresno se mi zdi, da dobiš dovoljenje za upravljanje do 24 m barke na podlagi teoretičnega preizkusa znanja. Res je, da v teoriji vem veliko, pa tudi sicer me pregledovanje navtičnih zemljevidov veseli a praksa je praksa. O čolnih berem, brskam po spletu in sledim vašim izkušnjam in znanju. Nabiram informacije in se učim. Imam prošnjo po nasvetu; V Moščenićki Dragi, v gozu, 300m nad morjem imam vikend 25 let. S pogledom merim celoten Reški zaliv oziroma Kvarner, vse do Unij. Sedaj, ko so otroci odrasli in z nama ne hodijo več v našo "vukojebino", bi si midva rada privoščila kakšne pomorske izlete do zalivčkov v bližini, pa tudi do Cresa bi potegnila in morda Krka. Do prve postajanke na vzhodni strani (zalivček Beli) imava cca. 10 NM, no enosmerna razdalja bi bila do 25 NM, torej 50NM skupaj. Seveda govorim o maksimalnem podvigu. Največkrat bi ostala na naši strani v levo ali desno 5 do 10 NM. Nisem klasičen dopustnik. Na vikend hodim vse leto in sicer petek-nedelja ali ponedeljek, čez poletje, če mi znese, kdaj tudi četrtek - ponedeljek, teden dni pa sem tam "na dopustu". Drugače ne gre, saj sem s.p.- Včasih še tisti teden pritečem domov, če posel od mene to zahteva. Ideja je pustiti čoln v vodi od aprila do sredine oktobra. Pravim ideja, saj mi sploh ni jasno, kje bom čoln lahko privezal. Nekaj sem se pogovarjal s človekom, ki je menda nekakšen upravljalec boj, a on ne priporoča puščanje čolna brez nadzora. Da bi ga pa vsak vikend spuščal in dvigal, pa tudi ne gre. Ima kdo kakšno izkušnjo ali idejo okoli tega, ključnega dejavnika pri nakupni odločitvi? Morje pri nas je le redkokdaj v bonaci stanju. Ne želim, da mi valovi nabijajo hrbtenico v možgane, zato me zanimajo čolni, ki so bolj primerni za nemirno morje, za celoletno vsakdanjo uporabo in so sposobni doseganja potovalne hitrosti med 10 in 15 vozli. Poleti se želiva na čolnu malo uleči in posenčiti ob dobri glasbi Oliverja, se okrepčati z dobrotami iz hladilne torbe in zaplavati okoli čolna. Zgodaj spomladi in Jeseni pa se bova zapeljala do Opatije oziroma Reke. Dolžina nekje do 5 m, cena okoli 5000 eur. Na "Mornarju" sem našel Fishermana znamke Ranieri 4,5 m z dvotaktno Yamaho moči 40 povečano na 60 konjev. Zraven gre še prikolica, vse skupaj za 5000 eur. Gospod pove, da je motor redno servisiran. Potem sem na Reki našel fishermana znamke Poseidon 437 z 30 konjsko 2t yamaho. Gospod zanj želi imeti 4300 eur. Oba čolna sta iz devetdesetih prejšnjega stoletja in oba najbrž nista ravno bisera v nemirnem morju, si mislim. No na sejmu navtike pa sem dobil ponudbo za Remus 470, klasičen čoln, mislim da je polizpodriven trup, za katerega z opremo (bimini, ograjice, sončni plato na premcu, blazine, kopalna lestev, vodila sidra) in seveda motorjem TOHATSU 4t 20KM, (elektronski vbrizg goriva) želijo imeti cca. 7000 eur. Ja precej preko mojega proračuna. Je pa brez centralne konzole, kar je sicer prostorsko učinkovito, mi pa ni najbolj všeč. Si predstavljam, da moraš ročico gasa ves čas držati v neudobnem položaju, sprejemljivem le za kratke razdalje. Prosim, za oceno naštetih čolnov in predloge. Dobrodošle so tudi informacije o morebitnih čolnih, ki se prodajajo. Vesel bom vseh info okoli priveza. Pa še nekaj; Gumenjaka ne bi imel, prav tako me kabina na račun izgube prostora za sončenje, ne zanima. Pri motorju si za proračun, ki ga imam na voljo, ne morem kaj dosti zmišljevati, a preglasne in požrešne krave si ne želim, saj bom na leto opravil več ur plovbe od povprečnega dopustnika. Vnaprej se zahvaljujem za mnenja in mirno morje vam želim.
lp Sašo.
sem še en nov na forumu. Kakšna dva meseca se navdušujem nad idejo, da bi imel svoj čoln. Opravil sem preizkus znanja, že od malega pa nisem stal v čolnu. Kar neresno se mi zdi, da dobiš dovoljenje za upravljanje do 24 m barke na podlagi teoretičnega preizkusa znanja. Res je, da v teoriji vem veliko, pa tudi sicer me pregledovanje navtičnih zemljevidov veseli a praksa je praksa. O čolnih berem, brskam po spletu in sledim vašim izkušnjam in znanju. Nabiram informacije in se učim. Imam prošnjo po nasvetu; V Moščenićki Dragi, v gozu, 300m nad morjem imam vikend 25 let. S pogledom merim celoten Reški zaliv oziroma Kvarner, vse do Unij. Sedaj, ko so otroci odrasli in z nama ne hodijo več v našo "vukojebino", bi si midva rada privoščila kakšne pomorske izlete do zalivčkov v bližini, pa tudi do Cresa bi potegnila in morda Krka. Do prve postajanke na vzhodni strani (zalivček Beli) imava cca. 10 NM, no enosmerna razdalja bi bila do 25 NM, torej 50NM skupaj. Seveda govorim o maksimalnem podvigu. Največkrat bi ostala na naši strani v levo ali desno 5 do 10 NM. Nisem klasičen dopustnik. Na vikend hodim vse leto in sicer petek-nedelja ali ponedeljek, čez poletje, če mi znese, kdaj tudi četrtek - ponedeljek, teden dni pa sem tam "na dopustu". Drugače ne gre, saj sem s.p.- Včasih še tisti teden pritečem domov, če posel od mene to zahteva. Ideja je pustiti čoln v vodi od aprila do sredine oktobra. Pravim ideja, saj mi sploh ni jasno, kje bom čoln lahko privezal. Nekaj sem se pogovarjal s človekom, ki je menda nekakšen upravljalec boj, a on ne priporoča puščanje čolna brez nadzora. Da bi ga pa vsak vikend spuščal in dvigal, pa tudi ne gre. Ima kdo kakšno izkušnjo ali idejo okoli tega, ključnega dejavnika pri nakupni odločitvi? Morje pri nas je le redkokdaj v bonaci stanju. Ne želim, da mi valovi nabijajo hrbtenico v možgane, zato me zanimajo čolni, ki so bolj primerni za nemirno morje, za celoletno vsakdanjo uporabo in so sposobni doseganja potovalne hitrosti med 10 in 15 vozli. Poleti se želiva na čolnu malo uleči in posenčiti ob dobri glasbi Oliverja, se okrepčati z dobrotami iz hladilne torbe in zaplavati okoli čolna. Zgodaj spomladi in Jeseni pa se bova zapeljala do Opatije oziroma Reke. Dolžina nekje do 5 m, cena okoli 5000 eur. Na "Mornarju" sem našel Fishermana znamke Ranieri 4,5 m z dvotaktno Yamaho moči 40 povečano na 60 konjev. Zraven gre še prikolica, vse skupaj za 5000 eur. Gospod pove, da je motor redno servisiran. Potem sem na Reki našel fishermana znamke Poseidon 437 z 30 konjsko 2t yamaho. Gospod zanj želi imeti 4300 eur. Oba čolna sta iz devetdesetih prejšnjega stoletja in oba najbrž nista ravno bisera v nemirnem morju, si mislim. No na sejmu navtike pa sem dobil ponudbo za Remus 470, klasičen čoln, mislim da je polizpodriven trup, za katerega z opremo (bimini, ograjice, sončni plato na premcu, blazine, kopalna lestev, vodila sidra) in seveda motorjem TOHATSU 4t 20KM, (elektronski vbrizg goriva) želijo imeti cca. 7000 eur. Ja precej preko mojega proračuna. Je pa brez centralne konzole, kar je sicer prostorsko učinkovito, mi pa ni najbolj všeč. Si predstavljam, da moraš ročico gasa ves čas držati v neudobnem položaju, sprejemljivem le za kratke razdalje. Prosim, za oceno naštetih čolnov in predloge. Dobrodošle so tudi informacije o morebitnih čolnih, ki se prodajajo. Vesel bom vseh info okoli priveza. Pa še nekaj; Gumenjaka ne bi imel, prav tako me kabina na račun izgube prostora za sončenje, ne zanima. Pri motorju si za proračun, ki ga imam na voljo, ne morem kaj dosti zmišljevati, a preglasne in požrešne krave si ne želim, saj bom na leto opravil več ur plovbe od povprečnega dopustnika. Vnaprej se zahvaljujem za mnenja in mirno morje vam želim.
lp Sašo.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Jaz ti prodam Rio 500 Onda. Ima kabino in prostor za sončenje.
Drugače pa si sam že vse napisal, pri tebi v okolici je privez misija nemogoče, tako da bo vlačenje ven kar nuja. Če boš kupil gliser ne glej manj kot 4.5m in vsaj 60 konj pa še to je malo.
Drugače pa si sam že vse napisal, pri tebi v okolici je privez misija nemogoče, tako da bo vlačenje ven kar nuja. Če boš kupil gliser ne glej manj kot 4.5m in vsaj 60 konj pa še to je malo.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Hvala za ponudbo a si želim kaj bolj enostavnega. Če bo vlečenje ven nuja, kot praviš, bom moral stisniti zobe in se sprijazniti s kakšnim manjšim in lažjim čolnom, s katerim bom vandral le malo levo in malo desno. Ne vem, nimam izkušenj kako težko je ven in noter spustiti čoln. Koliko časa vzame takšen manever in sploh, ali to lahko storiš brez dovoljenja upravljalca drče.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Pozdravljen moščenice,
4,5m dolg coln lahko komot en sam clovek stavi v vodo in iz nje. V vodo traja par minut, iz vode mogoce kaksno minuto dlje:). Vse lahko storis brez dovoljenja upravljalca.
Drugo, coln velikosti 4,5m in 60KM je skoraj minimum za dnevne izlete cetudi bosta (vecinoma) v dvoje. Je pa za 5000 res vprasanje kaj lahko dobis. Moras vedet da k tej ceni bos sigurno zapravil se vsaj 500eur za razno opremo. Pred sezono naredis servis, zvarovanje, prva pomoc, vrvi, bokobrani, resilni jopici...
No res upam da najdes kaj lepega, ker s colnom na morju je popolnoma drugace, lepse:).
4,5m dolg coln lahko komot en sam clovek stavi v vodo in iz nje. V vodo traja par minut, iz vode mogoce kaksno minuto dlje:). Vse lahko storis brez dovoljenja upravljalca.
Drugo, coln velikosti 4,5m in 60KM je skoraj minimum za dnevne izlete cetudi bosta (vecinoma) v dvoje. Je pa za 5000 res vprasanje kaj lahko dobis. Moras vedet da k tej ceni bos sigurno zapravil se vsaj 500eur za razno opremo. Pred sezono naredis servis, zvarovanje, prva pomoc, vrvi, bokobrani, resilni jopici...
No res upam da najdes kaj lepega, ker s colnom na morju je popolnoma drugace, lepse:).
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Živjo ennavtik,
ej resnično hvala za tako pozitiven odgovor. Saj sem v resnici pripravljen primakniti še kakšnega jurja ali dva za soliden čoln. No če je res bolj enostavno kot se bojim, čoln ven in noter spraviti, potem bo super. Bom pa verjetno potreboval močnejši avto. sedaj vozim malo lancio Musa, z 70 konji. Se bom moral dogovoriti s sinom, da vzamem njegovega s 120 konji. Ta bo verjetno dovolj močan, da na drči ne zaplavam skupaj z avtom. Verjetno je zahtevnost spuščanja in dviganja odvisna tudi od tipa oziroma kakovosti prikolice, ali se motim?
ej resnično hvala za tako pozitiven odgovor. Saj sem v resnici pripravljen primakniti še kakšnega jurja ali dva za soliden čoln. No če je res bolj enostavno kot se bojim, čoln ven in noter spraviti, potem bo super. Bom pa verjetno potreboval močnejši avto. sedaj vozim malo lancio Musa, z 70 konji. Se bom moral dogovoriti s sinom, da vzamem njegovega s 120 konji. Ta bo verjetno dovolj močan, da na drči ne zaplavam skupaj z avtom. Verjetno je zahtevnost spuščanja in dviganja odvisna tudi od tipa oziroma kakovosti prikolice, ali se motim?
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Ne vem ali sem uspešno odgovoril. Hvala za mnenje in spodbudo.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Poglej na mornarju baltic boat 440, nov bi te priśel brez motorja nekje 2700eur. Meni je všeč ima visoke boke in precej prostora. Lahko pelješ počasi in po potrebi glisiraš(20KM).
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Je kratka ali dolga peta to? Lusten colnicek, cca 5000 eur brez motorja...
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Če misliš baltic boat fish (bolj špartanski)je cena brez yamahe 6, 2700eur, meni se zelo dopade oblika in višina bokov, spredaj z vmesno desko, polovico čolna spremeniš v ležalno ploščad. Max je 50KM, in je dolga noga. Zastopnik je pa iz Zagreba. Ni mi pa poznano kako je s trdnostjo trupa oz. Kvaliteto poliestra.
Verjetno si mislil 440 open ki je bolj opremljena varianta in ima konzolo in je 100kg težji, cena 4100eur brez motorja.
Verjetno si mislil 440 open ki je bolj opremljena varianta in ima konzolo in je 100kg težji, cena 4100eur brez motorja.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Ja sem pogledal. Mi je zelo všeč banjca. Prav takšno klasiko iščem. Bi pa imel vsaj 20 konjev, Bimini in ležalno ploščad. Jutri kontaktiram zastopnika, da vidim koliko stane opremljen. Verjetno manj kot 6000 ne.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Napiši prosim koliko so cene, tudi brez motorja. Konzola pa skoro mora bit. Pa kaka peta je predvidena, dolga ali kratka.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Baltic Boats 440 Open+Honda,Yamaha 20 KS novo
8.525 €
Tega sem mislil, mi ne uspe na gsm prilepit link iz mornarja..
8.525 €
Tega sem mislil, mi ne uspe na gsm prilepit link iz mornarja..
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Napišem ni problema.
Re: POMOČ PRI IZBIRI ČOLNA
Čoln je točno to, kar iščem. Verjetno z nekaj opreme, Bimini, blazine ipd prideš hitro na 10000 jurjev. To pa je preveč za moj proračun.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov