Zapikana svečka
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 108
- Pridružen: To Jul 09, 2019 16:07
Zapikana svečka
Imam problem. Pri 2t mercury motorju 60 KM starejši letnik 3 cilindre, mi je že dvakrat zapikala zgornja svečka. Ko jo vzamem ven je na njej obloga sive barve( garež ) verjetno, medtem ko sta drugi dve normalno malo vlažni in normalno mastni kot morata biti. Olje Quicksilver prvic, drugič nova svečka olje castrol enak rezultat. Kompresija je res na zgornjem cilindru malo manjša 8,9 bar ostala dva9,3 bar. Mešanica 2%. Prosim za vaša mnenja. Hvala
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Zapikana svečka
Uplonjaci so izpravni? Ce so potem poskusi menjat vzigalne tuljave med sabo. Ce bo potem na drugem cilindru ta pojav mas odgovor na dlani.
Re: Zapikana svečka
Siva "zapikana" svečka pomeni, da je ta cilinder dobil premalo bencina. Tisto "zapikano" je materijal iz bata, cilindra in batnih obročkov, ki ga je oblok potegnil na sebe in navaril mostiček na svečki. Če ni vplinjač razštelan, je zabita šoba. Čim prej popravi, ker bo slej ko prej zaribal.
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 108
- Pridružen: To Jul 09, 2019 16:07
Re: Zapikana svečka
Frgazerja sta dva. Zgornji večji mislim da za dva zgornja cilindra spodnji manjsi pa za spodnji cilinder. Nevem točno. Kako mu pa naštelam več bencina samo za zgornji cilinder ? Hvala.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Zapikana svečka
Preglej tudi reed valve da ne puščajo ker tam lahko gorivo uide nazaj proti uplinjaču namesto v izgorevalni prostor.
Re: Zapikana svečka
Mastna in malo vlažna svečka je zalita svečka! Spredaj okrog elektrod mora biti lepe svetlo rjave barve, ki vleče na sivo. Če je po obodu okrog črna, je prebogata zmes. Dober majster ne rabi lambda sonde, zmes ti nastavi po barvi svečke.
Kot pravi Marcel, imaš verjetno nekje z uhajanjem zraka in srednji cilinde je zalit, zgornji pa suh, ker "se zlije" v spodnjega.
Če ti nekje med uplinjačem in prostorom pod izgorevalno komoro pušča zrak, je lahko motor preveč suh in bo pod polnim plinom zaribal, pa ti vseeno pokaže črno svečko, ker bo nekaj trenutkov pred zaustavitvijo motorja ob minimalnem plinu zalilo mašino.
Očetu se je desetletja nazaj enkrat dogajalo pri 25 Yamahi, da je bila gornja svečka preveč suha, a se ne spomnim več zakaj. Mislim, da je bilo nekaj narobe z membrano v bencin pumpi, smeti al neki takega, ne vem več.
Kot pravi Marcel, imaš verjetno nekje z uhajanjem zraka in srednji cilinde je zalit, zgornji pa suh, ker "se zlije" v spodnjega.
Če ti nekje med uplinjačem in prostorom pod izgorevalno komoro pušča zrak, je lahko motor preveč suh in bo pod polnim plinom zaribal, pa ti vseeno pokaže črno svečko, ker bo nekaj trenutkov pred zaustavitvijo motorja ob minimalnem plinu zalilo mašino.
Očetu se je desetletja nazaj enkrat dogajalo pri 25 Yamahi, da je bila gornja svečka preveč suha, a se ne spomnim več zakaj. Mislim, da je bilo nekaj narobe z membrano v bencin pumpi, smeti al neki takega, ne vem več.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Zapikana svečka
Lahko je tud zgornji semering.
Re: Zapikana svečka
Glede na to da ma dva fergazerja za 3 cilindre je to zelo specifičen motor in kot tak ni za šraufat na pamet oziroma dvomim, da boš čez palec poštimal.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Zapikana svečka
Ni dost drugac kot pri 4 cilinderskem kjer sta dva carba. Sam ne sme bit neznank.
Re: Zapikana svečka
Imam podobno težavo imam mercury60 3cil 2taktni. In 3karburatorje kar naenkrat pri polnem gasu izgubil moč obrati na na2300 nič več. Pogledal svečke zgornje dve lepo rjavi spodnja črno siva. Sum na spodnji krb. Očistil vse tri nič konkretnega sestavil dela po približno 5km glisiranja zopet isto vozil na 4100 obratov. Kaj bi bilo to?
Re: Zapikana svečka
Imaš iskro na vseh 3 svečkah? Preglej še črpalko goriva in hlajenje, če ne bo bolje, bi jaz meril kompresijo na vseh cilindrih.
Re: Zapikana svečka
Črpalka obnovljena v uprabi 3 sezono iskra je batni obročki menjani v uporabi 3 sezono kontrolni curek dober
Re: Zapikana svečka
Termostat? Kljub menjavi obročkov še enkrat izmeri kompresijo, to je spremenljiva zadeva...A motor sam dela mešanico?
Re: Zapikana svečka
Ja dela sam mešanico. Termostat je 3 sezona v uporabi
Sem na ddopustu tako da imam samo nujno orodje
Sem na ddopustu tako da imam samo nujno orodje
Re: Zapikana svečka
Koliko časa dela dvotaktni motor brez olja sumim na odpoved mišelatorja
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov