Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Sr Okt 09, 2019 09:34

Morjeplovci prav lepo pozdravljeni,

Imam vprašanje. Namreč kupil sem novo plovilo Sea Ray 8m teža cca 3.000 kg sicer dobavljivo drugo leto .
Trenutno imam opcijo še izbirati motor.

Sedaj sem izbral Mercruiser 6.2 350 HP bravo 3 . Vseeno me pa zanima kaj pomeni za čoln, če bi vseeno vzel
motor dizel 3.0 270 HP

Moje vprašanje ali je taka moč 270 HP dovolj za težo plovila cca 3.000 kg ,Bolj se mi gre, da se motor ne matra in da lahko čisto brez težav izglisira tudi z npr 6 odraslimi deci namreč raje imam tudi malo rezerve pri moči . Ker vem ,da so začetni motorji pri prodajalcih vedno podhranjeni pri prvi vgradnji.

npr zanima me konkretno primerjava navor med omenjenim dizlom in omenjenim bencinarjem. Ali je dizel 270 HP ekvalenten npr Mercruserju 300 HP ali 350 HP ??

Hvala za vsak odgovor.
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3565
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Sr Okt 09, 2019 10:09

Raje bi vzel 6.2 350HP z Bravo 3, kajti 3.0 diesel z 270Hp, tole bi zanalo biti bolj problematično.Ta kubatura s temi konji, pomeni preganjanje motorja do skranjosti.Ta motor je navit in zame nesiguren.Tudi realna poraba goriva, kar je v navtiki močan dejavnik, v primerjavi med obema motorjema ni tako pretirana, če gledaš na probleme, ki bi jih znal imeti dizlom.Sem pristaš dizla v navtiki.Dolga življenska doba dizla je, veliko kubikov in malo konj.270HP s 3.0 to mi je bolj kratkoročno.
mašinfirer
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3079
Pridružen: Po Dec 13, 2010 09:32
Kraj: Ljubljana

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Okt 09, 2019 12:58

.
Nazadnje spremenil kasaudio, dne Sr Okt 09, 2019 13:05, skupaj popravljeno 2 krat.
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3079
Pridružen: Po Dec 13, 2010 09:32
Kraj: Ljubljana

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Okt 09, 2019 12:59

3.0d in 270 konj je že za v avto precej navito. V barki je motor 5x bolj obremenjen kot v avtu. Kot je Habibi rekel... Veliko kubikov in malo konjev. Tudi če vse dela s takim motorjem bp, je najbrž precej sofisticiran in zaenkrat taki so motorji pri mehanikih bolj eksote. Je pa res, da nekje se pa tut morajo naučit...

Meni je v tem primeru edini vidik dizla ta, da ne spiš na 300 litrih bencina.
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
PogachnyK
Viceadmiral
Prispevkov: 381
Pridružen: Ne Feb 26, 2012 12:09

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a PogachnyK » Sr Okt 09, 2019 13:58

A motorja sta enako težka?
Slika
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Sr Okt 09, 2019 14:29

Dizel 358kg
https://www.mercurymarine.com/en-gb/eur ... 230-270hp/

https://enavtika.si/sl/novice/32-novost ... l-3-0l-270

Bencinar 391 kg
https://www.mercurymarine.com/en-gb/eur ... uiser/62l/

Imam dva vprašanja

1/ Če je dizel 270 HP enako npr 300 HP bencinar ali 350 HP bencinar ???????

2/ Ali je taka moč 270 HP dovolj za težo plovila cca 3.000 kg ,Bolj se mi gre, da se motor ne matra in da lahko čisto brez težav izglisira tudi z npr 6 odraslimi deci namreč raje imam tudi malo rezerve pri moči ????
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3565
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Sr Okt 09, 2019 21:57

Za to plovilo je 270KM na meji znosnega.6.2 je V8 in ima boljši navor kot 3.0, čeprav je dizel.
mašinfirer
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8679
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 22:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Okt 09, 2019 21:58

Ma dejte ga srat, to je navaden Audi 3.0 TDI motor in telih 270 KM je igrača, ne pa navit motor! V tem motorju je rezerve še joooooj. Poglejte koliko imajo "dekavci" KM iz tega motorja, že v originalu do 350, fantje pa jih s čipiranjem odpirajo na 450+ KM brez predelave motorja.

Glede vzdržljivosti... Vem da v avtomobilu motor ni obremenjen toliko, kot na vodi, vendar mislim da je tudi to v naših glavah bullshit. Pa dajmo spet en primer:
Takle motor brez težav dela 500.000 km brez da kaj šariš po njem. Če si kreten in ga mrzlega tiščiš, pa vročega ugašaš, potem itak da gre turbina na 100.000 km, pri pametnem šoferju pa prej vse ostalo, kot pa turbina.

Ker v avtomobilu, ki ga pošteno teraš tudi po avtocestah, nikoli ne dosežeš povprečja preko 70 km/h (govorim na recimo 1 mesec uporabe), to pomeni:
500.000 / 70 = 7.142 h
Se pravi, ne pričakuj težav prvih 7.000 ur!!! Koliko sezon je že to?

In še o obremenjenosti... Včasih so imeli kombiji na pol tovornjaške motorje, zadnjih 15 let se vgrajujejo motorji iz osebnega avtomobila... V Traficu je enak motor, kot v Megane-u, pa se ne bo zaradi tega sesul kaj hitro.
Finta je, da današnji motorji ob uporabi današnjih materialov in današnjega olja brez problema zdržijo ogromne obremenitve brez težav. Edini problem je hladen zagon in vroče ugašanje.

Glede odločitve kateri motor... Ne vem, če hočeš športnost, potem zagotovo bencinca, ima le bistveno večjo moč. Navora je pri obeh motorjih dovolj in izglisiranje ne bo problem!

Za kateri model Sea Ray gre?
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Če Okt 10, 2019 08:37

Pozdravljeni,

No to pa so različni odgovori.Da je človek v začetku proti dizlu nato za dizel.
Bi bilo slišat dobro še ostale katere imajo dizle teža čolna in moč motorja primerjava bencin -dizel kaj so prej imeli ter sedaj Sam sem sicer pristaš bencinarja .Če imaš za čoln boš dal pa še nekaj za bencin .

Sem pa sedaj prvič od kar se ukvarjamo z navtiko nekako na 80 % ,da bom šel na dizel izključno ker imam dober deal še razmišljam res zelo konkretno.Me naš admin z napisanim skoraj prepričal :lol: Vam v kratkem javim kaj sem se odločil.

Admin
Gre za model Sea Ray 265 model 2020 oz čisto spremenjena armatura sedeži platforma itd.. vzeto vse iz modela 290

vnaprej hvala za super razlago.
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3079
Pridružen: Po Dec 13, 2010 09:32
Kraj: Ljubljana

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Če Okt 10, 2019 09:23

No, admin ima svoje mnenje in bi se v marsičem strinjal, vendar a je tisti 3.0 dizel od mercruiserja res na nivoju audi 3.0 tdi. Če gledaš bencinski program z dvema ventiloma preko štangic bi me kar skrbelo.

Drugače pa je za 7 let star dizel v avtu, ki ima 100 konj po litru takrat veljalo da je kar navit. Bil je zadnja opcija pri bolj premium znamki kot je audi. Gre pa razvoj nedvomno hitro naprej.

Jaz bi imel kaj takega noter.

https://www.yanmarmarine.com/Products/Powerboat-Engines/6LPA-STP2-342/

315hp bi bilo za to maso čolna.
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Če Okt 10, 2019 11:38

Ojla

se pravi ,da ne streljam buč (vsi se seveda na vse ravno ne moremo spoznati) za zglisiranje je važen čim večji začetni navor sem našel tale podatek navor za omenjenega dizla . Peak Torque 594 Nm @ 2200 rpm

nisem pa našel za bencinarja npr 6.2 kje piše koliko ima navoara ? Ima kdo kak podatek link ?

hvala lepa za vsak info
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2840
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Okt 10, 2019 12:09

Jaz bi se odločil za bencinarja. Dizl je bolj zakompliciran ima variabilno turbino , intercooler in kup dodatnih reči, ki ima vsaka svoje življenje. Poznam lastnike niti ne zelo starih podobnih dizlov v barkah, pa je veliko govora o glavah, vtgju, izmenjevalcih ipd.

Bencinar je pa že v osnovi "honest to god" preizkušen dizajn, zdj ma pa še efi gor, kaj bolšga.

Zglisiral bo z bencinarjem kot raketa. Ne vem zakaj nebi.

Mercruiser ima 555nm@3750 kar je bistveno, bistveno večji navor kot 594@2200.
Nazadnje spremenil AEgir, dne Če Okt 10, 2019 12:19, skupaj popravljeno 3 krat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Če Okt 10, 2019 12:11

kasaudio napisal/-a:No, admin ima svoje mnenje in bi se v marsičem strinjal, vendar a je tisti 3.0 dizel od mercruiserja res na nivoju audi 3.0 tdi. Če gledaš bencinski program z dvema ventiloma preko štangic bi me kar skrbelo.

Drugače pa je za 7 let star dizel v avtu, ki ima 100 konj po litru takrat veljalo da je kar navit. Bil je zadnja opcija pri bolj premium znamki kot je audi. Gre pa razvoj nedvomno hitro naprej.

Jaz bi imel kaj takega noter.

https://www.yanmarmarine.com/Products/Powerboat-Engines/6LPA-STP2-342/

315hp bi bilo za to maso čolna.


jaz tudi samo ni možno tovarna ne ponuja :? :?
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Če Okt 10, 2019 13:24

AEgir napisal/-a:Jaz bi se odločil za bencinarja. Dizl je bolj zakompliciran ima variabilno turbino , intercooler in kup dodatnih reči, ki ima vsaka svoje življenje. Poznam lastnike niti ne zelo starih podobnih dizlov v barkah, pa je veliko govora o glavah, vtgju, izmenjevalcih ipd.

Bencinar je pa že v osnovi "honest to god" preizkušen dizajn, zdj ma pa še efi gor, kaj bolšga.

Zglisiral bo z bencinarjem kot raketa. Ne vem zakaj nebi.

Mercruiser ima 555nm@3750 kar je bistveno, bistveno večji navor kot 594@2200.


ojla se pravi omenjeni

mercruiser dizel ima Peak Torque 594 Nm @ 2200 rpm

Mercruiser ima 555nm @3750 rpm

Če prav razumem po tej logiki Nm dizel veliko prej zglisira ?
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2840
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Okt 10, 2019 13:39

Ne, to pomeni da ima dizel pri 2200 tolk navora, bencinar ga ima pa malenkost manj ampak pri skoraj 2x višjih obratih.

Torej če bencinarju s prenosom (oziroma v tem primeru propelerjem) za pol (teoretično )zmanjšaš obrate je to skoraj 2x toliko navora kot ga premore dizl.

Poleg tega ima bencinar večji razpon delovanja se pravi od nekih 800 do 5500 rpm dizel pa od 1000 do 2500.

Iz enakih razlogov ni batnih dizel motorjev v letalih.

Pri velikih 10m+ barkah so dizli po moje smiselni ker tam veljajo drugačne prioritete, pri teh manjših gliserjih pa ne.

Tko vsaj jaz razmišljam. Lahko pa da tebi igra vlogo spanje na specifičnem gorivu v tem primeru pa ne vem kako se odločt. Men je vseeno, če spim na 1000l bencina če so le sanje ok. :)
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta