Garancija za izvenkrmni motor Honda

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3876
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Pe Feb 14, 2020 20:52

GARANCIJO JE DOLŽAN UREJATI PRODAJALEC !!!
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 3498
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Feb 15, 2020 09:39

Hondini motorji za splošno uporabo imajo international warranty
...

https://www.hondappsv.com/engines/index/OTHERS/en/
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3876
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » So Feb 15, 2020 10:17

Lahko imajo kakršnokoli mednarodno garancijo, vendar je garancijo vedno DOLŽAN urejat prodajalec. KUPEC MORA PODATI ZAHTEVEK (po zakonu) za garancijo prodajalcu.

V praksi za recimo KVH. V primeru okvare mora kupec plovila najprej kontaktirati prodajalca. Nato prodajalec kontaktira lokalnega certificiranega serviserja. Stroške garancijskega popravila ali zamenjave v garancijskem roku lokalnemu servisu, ki rešuje garancijo krije s "Flat Rate", ki znaša cca 5% vrednosti blaga PRODAJALEC, ostale stroške po ceniku pa krije proizvajalec!

Lahko pišete neumnosti kakršne hočete, za reševanje garancije je vedno odgovoren PRODAJALEC pa ni važno kje se le ta nahaja. Kupec poda zahtevek PRODAJALCU! Od podanega zahtevka naprej je reševanje garancije stvar dogovora med prodajalcem, proizvajalcem in lokalnim servisom.

Lokalni servis, ki trži ali servisira isto znamko nima nobenih zakonskih obligacij do stranke, ki je kupila blago v tujini !!! TO SI DOBRO ZAPOMNITE, DA NE BOSTE KDAJ PRESENEČENI!
Nazadnje spremenil Nikola T., dne So Feb 15, 2020 10:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Wisdom » So Feb 15, 2020 10:18

AEgir napisal/-a:Hondini motorji za splošno uporabo imajo international warranty
...

https://www.hondappsv.com/engines/index/OTHERS/en/


Ampak v Sloveniji očitno ne. :roll:
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 3498
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Feb 15, 2020 10:59

2 letna garancija na nakup preko spleta v EU za vse. Trgovec, če ne trgovec proizvajalec, če ne proizvajalec pa eu tržni inšpektorat. Poštnino plača prodajalec.

https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_sl.htm

Brezplačna dveletna garancija za vse vrste blaga
Vedno velja najmanj dveletni brezplačni garancijski rok, ne glede na to, ali je blago kupljeno trgovini, na spletu ali prek kataloške prodaje.

Dveletna garancija je minimalna pravica potrošnikov. Nacionalni predpisi lahko zagotavljajo še dodatno varstvo.

Če je izdelek, ki ga kupimo kjerkoli v EU, okvarjen ali ni videti oziroma ne deluje tako kot oglaševani, ga mora prodajalec popraviti ali zamenjati brezplačno oziroma ponuditi znižano ceno ali vrniti kupnino v celoti.

Na splošno velja, da lahko polno ali delno vračilo kupnine zahtevamo, samo kadar izdelka ni mogoče popraviti ali zamenjati.



Dell, lenovo, ibm, hp in še nekateri globalni igralci pa imajo garancijo direktno, kerkoli kupljen laptop servisiraš kjerkoli, ozadja ne poznam ampak koriščeno že v sloveniji brez težav. Se pravi laptop kupljen na floridi servisiran v ljubljani brez bu ali mu.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Wisdom » So Feb 15, 2020 11:39

Vse je odvisno od garancijskih pogojev in seveda lokalnih "šerifov". Se pa pridružujem mnenju AEgirja.
weta
Admiral
Prispevkov: 889
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a weta » So Feb 15, 2020 17:26

Pa dajte najprej razcistit kaj je uveljavljanje garancije in kaj je uveljavljanje stvarne napake. Stvarno napako uveljavljaš pri trgovcu in potem nau se on jebe naprej in rihta zadeve. Garancijo uveljavljaš na servisu. Servis nima nobene veze s prodajalcem. Jaz recimo kupim avto v kopru pri prodajalcu in serviserju. Ker se mi v garanciji pokvarinv španiji, bom garancijo uveljavljal pri najblizj.servisu v španiji in ne v kopru. Avto trgovci imajo tudi vkljucen prevoz do najbližjega servisa.
Pri stvarni napaki pa je zadeva drugačna, preberti si zakonpdajo. Je pa res, da ko prideš do pridajlca in mu tonrečeš, v večini pogledajo kot tele nova vrata.
Pri tem honda mopedu mislim, da da bi moral okvaro v garancijski dobi odpravit vsak pooblaščeni servis. V slo ali cro ali kje drugje. Tudi tu verjamem da se znajdejo kaki nikole tesle, ki trdijo, da ne bodo servisirali. Problem je, ker se navadnemu človeku ponavadi ne da ukvarjati s kakimi tožbami in se potem tako obnašanje nadaljuje.
bernikmi
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Avg 05, 2019 08:02

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a bernikmi » So Feb 15, 2020 17:56

Nikola T. napisal/-a:Lahko imajo kakršnokoli mednarodno garancijo, vendar je garancijo vedno DOLŽAN urejat prodajalec. KUPEC MORA PODATI ZAHTEVEK (po zakonu) za garancijo prodajalcu.

V praksi za recimo KVH. V primeru okvare mora kupec plovila najprej kontaktirati prodajalca. Nato prodajalec kontaktira lokalnega certificiranega serviserja. Stroške garancijskega popravila ali zamenjave v garancijskem roku lokalnemu servisu, ki rešuje garancijo krije s "Flat Rate", ki znaša cca 5% vrednosti blaga PRODAJALEC, ostale stroške po ceniku pa krije proizvajalec!

Lahko pišete neumnosti kakršne hočete, za reševanje garancije je vedno odgovoren PRODAJALEC pa ni važno kje se le ta nahaja. Kupec poda zahtevek PRODAJALCU! Od podanega zahtevka naprej je reševanje garancije stvar dogovora med prodajalcem, proizvajalcem in lokalnim servisom.

Lokalni servis, ki trži ali servisira isto znamko nima nobenih zakonskih obligacij do stranke, ki je kupila blago v tujini !!! TO SI DOBRO ZAPOMNITE, DA NE BOSTE KDAJ PRESENEČENI!


Res upam da se ne bavis s tem ker s takim odnosom dvomim da bos prezivel.
Garancijo uveljavljas ali pri prodajalcu ali na uradnem servisu. V kolikor gre za EU garancijo to pomeni kjerkoli na pooblascenem servisu v EU. Seveda pa mora izdelek, ki si ga kupil imeti EU garancijo.
V kolikor pooblasceni serviser tega ne spostuje se da ukrepati po pravni poti.
Seveda pa v primeru stvarne napake se to kot je ze predhodnik napisal ureja pri prodajalcu, ki je izdelek prodal.

Minogrede pred casom sem kupil Suunto uro v Avstriji kjer je bila vec kot 100€ cenejsa.
Po cca 1 letu mi je crknila lucka in sem nesel na uradni servis v LJ. Prilozil sem orig racun (Hervis Avstrija). Serviser je samo preveril v bazi serijsko in rekel ok imate se v garanciji (zraven je bila knjizica z EU garancijo ki pa ni bila izpolnjena) in v roku parih dni sem dobil popravljeno, brez kakrsnih koli komplikacij.Skratka, primer dobre prakse, verjamem da s taksnim odnosom dobro in uspesno deluje.
Enako mora veljati oz VELJA za vse izdelke ki imajo EU garancijo.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3876
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » So Feb 15, 2020 18:18

Weta, NE BODI ŹALJIV. Svetujem ti, da držiš jezik za zobmi, če ne poznaš zadev. Če bi se sedajle pogovarjala v živo ti garantiram, da bi se mi v roku nekaj sekund opravičil !!!

Po tvojem bi morali biti lokalni trgovci ali servisi Show room za spletne trgovce in kar je še huje, ko se zalomi bi morali za povrh za njih še brezplačno oziroma še huje (manipulativni stroški, poštnina...) na naše stroške urejati zadeve !?!? Halo... Večina spletnih trgovcev nima urejenih pogodbenih razmerij z dobavitelji in zato ne krijejo svojega dela stroška za reševanje garancij. Vsi stroški tako padejo na tistega, ki rešuje reklamacijo, če odmislimo material katerega krije proizvajalec.
Očitno s tržno inšpekcijo še nisi govoril in zato verjamem, da ne veš, ali pa se iz meni neznanega vzroka delaš nevednega in ignoriraš zakonodajo, ki je glede tega popolnoma jasna - Garancijo in/ali skrivne napake je dolžan urejati PRODAJALEC!

V avto industriji imajo urejena pogodbena razmerja, ki stranki omogoča uveljavljanje garancije kjerkoli. Avto popravijo in brez vednosti stranke, del stroška krije prodajalec (tisti ki je stranki avto prodal), ostalo proizvajalec.
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2280
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a evovii » So Feb 15, 2020 18:28

V kolikor ti da neka resna firma zastopstvo za neko državo od tebe pričakuje, da izpolnjuješ neke pogoje in med temi pogoji so tudi definirani pogoji glede servisa. V kolikor bom jaz kupil katerokoli stvar v npr Avstraliji in firma zagotavlja mednarodno garancijo in servis bo pač moral tisti, ki je zastopnik v Sloveniji to rešit. Če se bodo pač v Sloveniji delali francoze in ne bodo hoteli zadeve servisirati bo sigurno tak zastopnik prej ali slej izgubil zastopstvo, ker ne izpolnjuje obveznosti.
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3876
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » So Feb 15, 2020 18:33

Zastopstva so preteklost.

Tudi Vrtinc je povedal, da bi eventuelno reklamacijo lahko reševali tudi pri njih, vendar samo, če gre za pogodbenega prodajalca Honde. In to prav zaradi tega, ker so načini reševanja v tripartitni shemi strankam neznani in VSAK KRIJE SVOJ DEL.
Spletni trgovci predvsem tisti z (pre)nizkimi cenami ponavadi niso pogodbeni prodajalci !
bernikmi
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Avg 05, 2019 08:02

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a bernikmi » So Feb 15, 2020 19:05

Nikola T. napisal/-a:Zastopstva so preteklost.

Tudi Vrtinc je povedal, da bi eventuelno reklamacijo lahko reševali tudi pri njih, vendar samo, če gre za pogodbenega prodajalca Honde. In to prav zaradi tega, ker so načini reševanja v tripartitni shemi strankam neznani in VSAK KRIJE SVOJ DEL.
Spletni trgovci predvsem tisti z (pre)nizkimi cenami ponavadi niso pogodbeni prodajalci !


V mojem primeru gre za trgovca ki je uradni Honda prodahalec kar je tudi v honda.de uradno objavljeno.
Tako da tu ne sme biti nikakrsnih tezav pri uveljavljanju garancije v Sloveniji ali katerikoli drzavi znotraj EU.
Se strinjam glede nizkih oz vcasih celo dumpinskih cen spletnih trgovcev. Danes lahko ze vsak one man band odpre spletno trgovino in prodaja vse in potem se tu gre neke dumpinge. Mislim da bi tu moral gen. uvoznik dirigirati ceno in max popuste. Ce pogledamo so lep primer Apple izdelki. Cene so iste pw naj gre za big bang ali najcenejso spletno trgovino ki jo odpre Luka s.p. Odstopanja pa do v primerih akcij, ki pa jih dirigirajo trgovci ali sam uvoznik.
Je pa res da v mojem primeru ne gre za dumping temvec postenost Nemskih trgovceh ki imajo na ta model motorja 33% popust zato gre za konkretno razliko v ceni. Saj ne recem da ne bo pa recimo kdaj v Slo akcija in bo nekdo iz Italije kupil pro nas in uveljavljal garancijo pri njih.
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2280
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a evovii » So Feb 15, 2020 19:06

Ne vem sicer zakaj bi bila zastopstva preteklost.. Če gledaš iz strani nekega svetovnega proizvajalca opreme si najbrž ne moreš privoščit, da bo vsak po svoje nekaj delal pri reševanju servisov in reklamacij. S tem bi si uničil dobro ime in posledično tudi zaupanje svojih kupcev. Posledično to tudi pripelje do zmanjšanja naročil in ker konkurenca tudi ne počiva si hitro izločen iz igre.
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
polanc
Admiral
Prispevkov: 7514
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a polanc » So Feb 15, 2020 19:15

YAMAHO kupte tle je vse OK..
weta
Admiral
Prispevkov: 889
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a weta » So Feb 15, 2020 20:54

Nikola T. napisal/-a:Weta, NE BODI ŹALJIV. Svetujem ti, da držiš jezik za zobmi, če ne poznaš zadev. Če bi se sedajle pogovarjala v živo ti garantiram, da bi se mi v roku nekaj sekund opravičil !!!

Po tvojem bi morali biti lokalni trgovci ali servisi Show room za spletne trgovce in kar je še huje, ko se zalomi bi morali za povrh za njih še brezplačno oziroma še huje (manipulativni stroški, poštnina...) na naše stroške urejati zadeve !?!? Halo... Večina spletnih trgovcev nima urejenih pogodbenih razmerij z dobavitelji in zato ne krijejo svojega dela stroška za reševanje garancij. Vsi stroški tako padejo na tistega, ki rešuje reklamacijo, če odmislimo material katerega krije proizvajalec.
Očitno s tržno inšpekcijo še nisi govoril in zato verjamem, da ne veš, ali pa se iz meni neznanega vzroka delaš nevednega in ignoriraš zakonodajo, ki je glede tega popolnoma jasna - Garancijo in/ali skrivne napake je dolžan urejati PRODAJALEC!

V avto industriji imajo urejena pogodbena razmerja, ki stranki omogoča uveljavljanje garancije kjerkoli. Avto popravijo in brez vednosti stranke, del stroška krije prodajalec (tisti ki je stranki avto prodal), ostalo proizvajalec.

Tesla, nič nisem zaljiv. Potrebno je vedeti kaj je garancija, kaj stvarna napaka in kaj se kje uveljavlja. Vsekakor pa je dobro pred nakupom prebrati garancijske pogoje.
Ravno zaradi takih vprašanj obstaja eu garancija. In eu ni tujina ampak skupni gospodarski in še kakšen prostor.
Glede šourumov pri domacih prodajalcih pa tako, želili ste ali pa smo globalizacijo, napredek, eu in sedaj to imamo.
Od posameznika je odvisno ali bo kupil pri lokalcu ali na netu, prav tako je od njega odvisno ali bo šel k tebi na ogled. Sicer mu pa nisi dolzan pokazati.
Verjemi, da bi ljudje pogosto raje kupili blizu doma kot pa prekp neta, je pa cenovna razlika prevelika in potem se odlocaš kje bos kupil odvisno kaj kupuješ. Sam recimo grem k zobarju doma in ne v bosno, kake ledice pa kupim pri kitajcu, ker me hoce lokalc zivega odret za nekaj krame, priznam pa da grem k lokalcu pogledat, pa me potem cena sezuje.
Garancijo pa naj kupec uveljavlja v skladu z gatancijskimi pogoji. Ce tam pise, da uveljavljas kjer koli v eu ali širše, nima lokalc kaj pizdit, temveč naj zadevo uredi.
Ce imas tecno stranko, je ne samo gladko odjebeš, temvec ji pokazeš kje v garancijskih pogojih piše, da nisi pristojen.in bosta oba hepi.
Ni pa kupec nič kriv in ga tudi ne briga za to, kako so urejene zadeve pri resevanju reklamacij oz uveljavljanju garancij med prodajalcem, proizvajalcem, setviserjem v nemciji ali slo.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost