prevoz plovila 2,85 širine

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2014
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: prevoz plovila 2,85 širine

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Sr Jan 29, 2020 08:45

je bavbav, ker greš na hrvaško. uni si to drugače tolmačijo, pozanimaj se še tam. S fizičnimi prevozi izrednih gabaritov nimam kakšnih izkušenj, zna se pa drago končat pri hrvatih, vsaj pri nas je tako, ko vozimo za reko. Pri nas stane 10k iz npr. Krškega do meje, pa še enkrat 10k za tistih par km do Reke....
Uporabniški avatar
Paco
Admiral
Prispevkov: 844
Pridružen: Ne Okt 01, 2017 15:05
Kraj: Lj-Pag

Re: prevoz plovila 2,85 širine

OdgovorNapisal/-a Paco » Sr Jan 29, 2020 09:01

Te tema se je začela vleči ko rakavo črevo z vsem znanim izidom. :evil:
Če se ne motim se naš član scaniamp profesionalno ( torej za kruh) ukvarja s prevozi in morda ne bi bilo napak povprašati njega o izkušnjah in za nasvet in kot je rekel kr3mn1 se veliko znanih zakonov in nezakonov lahko hitro spremeni na drugi strani.
pojdi se z bikom bost!
omas
Kapitan
Prispevkov: 162
Pridružen: Po Avg 24, 2015 13:49

Re: prevoz plovila 2,85 širine

OdgovorNapisal/-a omas » Sr Jan 29, 2020 10:52

V Nemciji gre tudi, sem se pozanimal. 3m sirine do 10m dolzine se placa 89€ za celo Nemcijo. Sondergenehmigung. Lahko ga dobi vsak, ne samo profi prevozniki. Prikolica se oznaci s tistimi tablami in dva daljsa ogledala na avtu.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5859
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Re: prevoz plovila 2,85 širine

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Jan 29, 2020 12:22

Mislim, da bo dobro, če se še jaz oglasim - in ker Teov problem ne čaka, zdaj.

Ta tema naj bi bila uporaben odgovor na vprašanje teo77, berejo jo pa lahko vsi, zato je pri odgovoru smotrno imeti v mislih 'raznoliko ciljno publiko'. Precej odgovorov v temi ni napisanih zanje, ampak je napisano bolj kot razprava o tem, kdo ima prav in podobno, kar Teu zdajle ne koristi preveč.

@Teo77
    O zakonski plati ne bom - jozko se je potrudil in dal tudi vire - za to, kaj kar zadeva pridobitev dovoljenja za posamičen posebni prevosz velja v Slo. Če gre to čez kako mejo, se pozanimaj tudi, kaj velja na drugi strani.

    Napisal si, da imaš dovoljenje za E, imaš ustrezno vlečno vozilo in ustrezno prikolico, vprašanje pa je, ali si že kdaj vozil (ali vsaj spremljal) tovor izjemnih dimenzij.

    Jaz sem pred nekaj leti delal družbo spremljevalcu (v tistem primeru je bil tovor tudi izjemno dolg in izjemno visok, ne pa izjemno težak - ena velika elanka, s katere se kobilica ni dala sneti) in je bilo treba imeti ustrezno označeno in opremljeno spremljevalno vozilo (med ostalim so imela vsa vozila medsebojno radijsko zvezo). Tako je spremljevalec- ko je bilo treba - lahko brez zaustavljanja pravočasno zaprl prehitevalnega ali katerega od voznih pasov (na ozkih delih, pod kakim mostom, ki ni bil povsod enako visok...), za prehod skozi kako križišče in podobno.

    Seveda je bilo treba izbrati primeren čas, ko so bile ceste dovolj prazne. Na hrvaški strani je bilo treba imeti dve spremljevalni vozili, tako da smo se se - brez ustavljanja vozila s tovorom - ulovili še z enim lokalnim spremljevalcem za pot od meje do CRO cilja.

    Jaz se znajdem z marsičim, a mi ne pade v glavo, da bi menil, da lahko kompetentno opravim vlogo voznika spremljevalnega vozila take vrste posebnega prevoza (pa sploh ne omenjam papirologije, o vrsti in obseki katere sem dobil vtis, ko sem jim pred leti rešil dokumente na računalniku, ki ga je 'čapnil' kriptografski malware).

    Preveri torej tudi,
    • kaj pravijo predpisi o tem, ali, kdaj in kako bi moral biti tvoj tovor spremljan, in to za vso predvideno pot (zlasti, če seže čez več držav).
    • Imej v mislih alternativne poti (če se zgodi kakršna koli zamašitev prometnice, po kateri si nameraval peljati, recimo zaradi prometne nezgode, del na cesti...) in
    • enako, kot pogledaš vremensko, če greš z majhnim plovilom na primer v Kvarner ali pod Velebit, poglej info o stanju v prometu (recimo http://www.promet.si ali ekvivalentno info druge države), preden odpelješ.

@splošni bralci
    Iz zgornjega lahko dobite bežen vtis, kaj vse posebni prevoz lahko zadeva. Če se ga lotite, ga torej ne vzemite zlahka, tudi če vam zakon dopušča, da ga (ko zadostite predpisanim pogojem) opravite sami.

    Nekdo od profesionalcev je povedal, da ga za vozniško in licenco nihče ni vprašal, odkar to počne (več desetletij), ampak razlog je po mojem bil, da je bil prevoz opravljan tako profesionalno, da so - kadar so jih - 'gnjavili' samo za tisto papirologijo, za katero so domnevali, da lahko ne bi bila v redu (ker ji kaki drugi prevozniki niso namenili dovolj pozornosti (recimo tahograf, tako hitrosti, kot ure vožnje in počitka). Pri amaterjih bi - pri kontroli ali nezgodi - takoj pogledali vozniško, dovoljene mase vozil in skupine, in često pri obeh stehtali koliko reči zares tehtajo...

    Če se torej spravite na to sami, se kar najbolj potrudite tudi, da ne bo nobene okvare, nobene nezgode, da ne povzročite nobenega zastoja...

    Teoretično imata zakonodaja in papirologija za cilj poskbeti za to iz zgornjega odstavka, pa mnogi iz nadzornih in podobnih služb (law enforcement raznih tipov) dajejo vtis, da na to pozabljajo. Tudi večina te teme je bila o tem, kako zadostiti črki zakona...

    Po pa vsak tak dogodek močno poveča verjetnost, da vas bodo 'nadzorni organi' vzeli pod drobnogled, tako da se tudi s te strani plati splača potruditi.
@ta tema
    Pajer1 je po mojem pred nekaj (deset?) leti poklicno vozil (tudi izredne) tovore po večjem koncu Evrope (morda pa tudi izven nje). Iz lastne prakse ve za vse plati problematike tega področja, čeprav verjetno ne ve podrobnosti trenutno veljavnih predpisov za to področje po različnih deželah. Recimo, spremljevalno vozilo iz moje zgodbe ima (atestrirano) predpisano opremo za vse države, kjer ti prevozi potekajo).

    Zato mu je - po mojem mnenju - nemogoče napisati to, kar ve o tem, v kratkem prispevku tako, da bo jasno vsakemu, ki pokuka v to temo. Dolgi prispevki gredo mnogim na forumu na živce, še več jih verjetno ne prebere, Zato je tudi niti ni poskusil, ampak napisal 'brez veze' (kako 'vljudno' je to napisal, in kako je to vplivalo na temo, je druga zgodba) in da ni dovoljen zasebnikom (skoraj gotovo v kakšni prejšnji 'inkarnaciji' predpisov ni bil).

    Podobno je tudi s tem, kar je napisal kr3mn1 - ni pisal podrobnosti, je le posvaril na težave, na katere so njegovi prevozi naleteli.

    Jozko je razjasnil, da sedanji zakon dovoljuje tak prevoz (kot ga ima v mislih Teo) tudi zasebniku (in kje to piše in kje se ureja in kje se dobi več info), podobno so še nekateri drugi (mislim pa da brez povezave na vir) za druge države - za Nemčijo, ne pa recomo za CRO (rabimo info od Tea, če bo in čez katere druge države bo peljal )

    Mene bi pa recimo zanimalo, kako je alesjo svojo dobil 'švedico' v Slovenijo :wink:

    Poskusil sem orisati problem z več plati - in ne samo za ta primer - in seveda ta prispevek spet ni kratek :oops: :mrgreen:
Correct me if I am wrong, please.
polanc
Admiral
Prispevkov: 7512
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: prevoz plovila 2,85 širine

OdgovorNapisal/-a polanc » Sr Jan 29, 2020 19:40

Švedica je iz Reke prplavala po morju ob spremstvu ene druge barke

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost