OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Apr 14, 2020 20:16
200 l gliser, 120 kg motor z gorivom, 30 kg ostale šare, 20 kg tega, kar ni nikjer zabeleženo, pa se vseeno nabere, 4 x 75 kg (Recimo, da so sami lahki) in je skupaj 650-700 kg.
Pošteno se boš moral potrudit, da boš tole spravil v glisiranje, saj imaš v najslabšem primeru kar 23 kilogramov na enega konja, v najboljšem primeru pa 16 kilogramov na enega konja. Dobro bi bilo, če bi imel v najslabšem primeru manj kot 10 kilogramov na enega konja!
To bo ena taka kombinacija kot Elan 402 z T18, ki se je svoj čas pojavljala po obali. Premikalo se je, to je pa tudi vse.
V časih, ko je bil izdelan tvoj gliser so obstajale precej drugačne zahteve za gliserje kot je to zdaj. Če ti tak mali gliser ne leti vsaj 25 vozlov z polovico plina, se smatra, da je motor daleč prešibak. In tvoj gliser rabi vsaj 60 konjev, da z lahkoto leti 25 vozlov in malo kuri. Da bi res bil v veselje in ne bi delal problemov ob več mase na krovu pa rabiš 80 konjev.
To, da čoln ploska, tega ne boš rešil z motorjem, taka je pač zasnova dna in to je treba znat reševat z glavo in koordinacijo rok, tako kot je treba znat driftat z avtom. In če to obvladaš ti plosko dno ne pomeni poskakovanja, temveč leti po vrhu ko sulica. Razlika z globjim V dnom je edino v tem, da ti tole nabije kolke do brade, oni drugi pa le do trebuha.