Regal 292, Volvo Penta 5.0
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
To je neke vrste cactch-22 čoln. Prepoceni za tiste, za katere je bil narejen in predrag za tiste, na katere preži.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 108
- Pridružen: To Jul 09, 2019 16:07
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Ja mi sveži navtiki imamo vedno velike oči. Tudi mene že dolgo mika tale Crownline in mi je prav tako malo sumljiv, saj ga prodajajo že kar nekaj časa ???
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 19500.-EUR
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 19500.-EUR
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Tale je glede na občutek iz oglasa, bistveno manj škatljiv. Tudi cena ni več "tako ugodna", sploh ker je treba še prikolico zraven računat
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Off topic;
Korajžni ste, da si upate v teh negotovih časih zabavljat za tak luksus kot je nakup barke.
Kapo dol!
Korajžni ste, da si upate v teh negotovih časih zabavljat za tak luksus kot je nakup barke.
Kapo dol!
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
SR 290 napisal/-a:Off topic;
Korajžni ste, da si upate v teh negotovih časih zabavljat za tak luksus kot je nakup barke.
Kapo dol!
Eni kar upajo da se bomo letos šli navtični turizem
LP
Boris
Boris
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Taprav morjeplovec ne glede na vse vedno najprej barko kupi. Pol pa ostalo na vrsto pride.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Ma ja, meni ne gre skupaj to, da skoraj moraš imet kako firmo, da si lahko privoščiš barko.
In naslednje mesece bodo odlično stoječa podjetja v glavnem praskala denar za vzdrževanje svoje dejavnosti, ostala bodo pa v veliki meri šla po gobe, ali v dolžniški vrtiljak in potem po gobe. (Upam, da se motim!!!)
Ni mi jasno kake zlate rudnike imajo nekateri, da v pričakovanju turbulence, ki naj bi bila vredna velike depresije še vedno brez skrbi odštejejo nekaj kil ojrotov za novo igračo.
In naslednje mesece bodo odlično stoječa podjetja v glavnem praskala denar za vzdrževanje svoje dejavnosti, ostala bodo pa v veliki meri šla po gobe, ali v dolžniški vrtiljak in potem po gobe. (Upam, da se motim!!!)
Ni mi jasno kake zlate rudnike imajo nekateri, da v pričakovanju turbulence, ki naj bi bila vredna velike depresije še vedno brez skrbi odštejejo nekaj kil ojrotov za novo igračo.
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
SR290, ti posluješ na trgu in razmišljaš preudarno.
Polovica pa jih posluje z javno upravo, oziroma z državnimi podjetji, če vam je ljubše, tam pa ni tržne ekonomije.
Polovica pa jih posluje z javno upravo, oziroma z državnimi podjetji, če vam je ljubše, tam pa ni tržne ekonomije.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Pa kaj, če bo šla ena sezona u k...c, življenje gre pa dalje in treba ga je izkoristit.Ni denar vse, je zato da kroži.Razumem, da so sedaj za firme težki časi, ampak tako je kot je.Tisti, ki pač nimamo firm, razmišljamo drugače, zato ni treba metati želje posameznikov v en koš.Tale Crownline je prav fleten in tudi cena je malo nastavljena na gor, vendar je vsaka taka cena tudi z rezervo, ker vsak ve, da se pri nakupu dila.Čeprav ga tale motor malo kvari, ker je za to težo in dolžino, ter 4-5 oseg z vso kramo, podhranjen.Ta čoln bi moral imeti vsaj 5.0 MPI, ali 5.7 na uplinjače na 4 grla.
mašinfirer
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Ima SA 290 prav, sedaj ni čas za nakup luksuza, bo čez 1 leto večja izbira in ceneje bo. Je jeba če moraš prodat v kriznih cajtih, zelo malo kupcev, pa cena je dosti nižja. Bo pa kriza koristna, da se prečisti trg rabljenih plovil, Yamaha 4-takt. letnik 2000 in malo čez, vrednost 50% nove.So sedaj vse stvari skoraj precenjene in kriza to mal poštima.
morje, morje...
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
SR 290 napisal/-a:Ma ja, meni ne gre skupaj to, da skoraj moraš imet kako firmo, da si lahko privoščiš barko.
In naslednje mesece bodo odlično stoječa podjetja v glavnem praskala denar za vzdrževanje svoje dejavnosti, ostala bodo pa v veliki meri šla po gobe, ali v dolžniški vrtiljak in potem po gobe. (Upam, da se motim!!!)
Ni mi jasno kake zlate rudnike imajo nekateri, da v pričakovanju turbulence, ki naj bi bila vredna velike depresije še vedno brez skrbi odštejejo nekaj kil ojrotov za novo igračo.
So tudi takšni posamezniki, ki delajo v javnih podjetjih za 3k in gor. In če ima takšna oseba še partnerja/partnerico z vsaj polovico tolikšno plačo, je tak navtični turizem mogoč tudi če nisi privatnik.
Po drugi strani pa osebno poznam tudi "privatnike" (poštene) z redno službo in popoldansko dejavnostjo, ki imejo ves čas na strani za eno ornk bajto zgradit. Tudi tak lahko v nekem trenutku reče da se bo malo umiril in še kaj zase nabavil.
Na žalost nisem ne med prvimi, ne med drugimi
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
ti povem iz prve roke kolko tole košta, ker imam nekje istih dimenzij čoln, samo da je malce lažji kot tale
2x 5.0 Gx motor, ti pije pri potovalki 2x40L = 80L na uro, če jih boš zvozil 50, kar za 3 tedne na sezono mora bit (16 ur na teden, 2.5 na dan) je to 4500 EUR v gorivu. Tank ki ga ima, ti s tanajnižjo potovalko garantira nekih 600 milj avtonomije, pri normalnem glisiranju si pa po 6h urah spet na pumpi in opet 500 evrov v tank. Takle čoln ne zanima koliko otrok je gor, samo razlika je ali imaš 6 odraslih na krmi ko glisiraš ali spredaj sedijo.
Privez da je dokaj normalno dostopen in vse tipi-topi, 2k na leto, razen če ne greš malce bolj odročno boš prišel mogoče na 1500EUR, pa potem glej ali je z zimovanjem ali brez. Pa koliko stane da prideš do tja in nazaj (če jo imaš v Baru bo do tja in nazaj dražje potovanje kot če jo imaš v Portorožu). Spet 3 tedne na 2x2 kvadratih preživet, v vsakem vremenu, da si nekje bogu za nogu nimaš ravno gostilne in trgovine itd...za novinca malce hud zalogaj. pa da odbiješ nekje eno peto, čoln je v 5h minutah na podnu. mulci ne bojo 1 tedn v salonu v dežju igrice igral, ti bo baba popila vso kri pa še od fotra pa mat zraven.
če hočeš tak čoln peljat domov, je to izredni transport. stroške si lahko narišeš, pa da bi sam vijačil po njem, pozabi. tukaj da olje pa svečke zamenjaš, si zmagal že za jurja, da vse ostalo...uh...nekje 2k na leto na vzdrževanju. lahko 3 leta ne delaš nič, pa potem daš 10 jurjev, na koncu je isti račun.
to se pravi
gorivo 4500
marina 2000
fiksni stroški 2000
8500 na leto, če je vse po pikicah in vejicah. čoln je še najcenejši del tega. da se greš pa še nove cerade, pa te pa one vragolije - kupi unega za 35.000, na koncu bo isti račun.
2x 5.0 Gx motor, ti pije pri potovalki 2x40L = 80L na uro, če jih boš zvozil 50, kar za 3 tedne na sezono mora bit (16 ur na teden, 2.5 na dan) je to 4500 EUR v gorivu. Tank ki ga ima, ti s tanajnižjo potovalko garantira nekih 600 milj avtonomije, pri normalnem glisiranju si pa po 6h urah spet na pumpi in opet 500 evrov v tank. Takle čoln ne zanima koliko otrok je gor, samo razlika je ali imaš 6 odraslih na krmi ko glisiraš ali spredaj sedijo.
Privez da je dokaj normalno dostopen in vse tipi-topi, 2k na leto, razen če ne greš malce bolj odročno boš prišel mogoče na 1500EUR, pa potem glej ali je z zimovanjem ali brez. Pa koliko stane da prideš do tja in nazaj (če jo imaš v Baru bo do tja in nazaj dražje potovanje kot če jo imaš v Portorožu). Spet 3 tedne na 2x2 kvadratih preživet, v vsakem vremenu, da si nekje bogu za nogu nimaš ravno gostilne in trgovine itd...za novinca malce hud zalogaj. pa da odbiješ nekje eno peto, čoln je v 5h minutah na podnu. mulci ne bojo 1 tedn v salonu v dežju igrice igral, ti bo baba popila vso kri pa še od fotra pa mat zraven.
če hočeš tak čoln peljat domov, je to izredni transport. stroške si lahko narišeš, pa da bi sam vijačil po njem, pozabi. tukaj da olje pa svečke zamenjaš, si zmagal že za jurja, da vse ostalo...uh...nekje 2k na leto na vzdrževanju. lahko 3 leta ne delaš nič, pa potem daš 10 jurjev, na koncu je isti račun.
to se pravi
gorivo 4500
marina 2000
fiksni stroški 2000
8500 na leto, če je vse po pikicah in vejicah. čoln je še najcenejši del tega. da se greš pa še nove cerade, pa te pa one vragolije - kupi unega za 35.000, na koncu bo isti račun.
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
kr3mn1 napisal/-a:ti povem iz prve roke kolko tole košta, ker imam nekje istih dimenzij čoln, samo da je malce lažji kot tale
2x 5.0 Gx motor, ti pije pri potovalki 2x40L = 80L na uro, če jih boš zvozil 50, kar za 3 tedne na sezono mora bit (16 ur na teden, 2.5 na dan) je to 4500 EUR v gorivu. Tank ki ga ima, ti s tanajnižjo potovalko garantira nekih 600 milj avtonomije, pri normalnem glisiranju si pa po 6h urah spet na pumpi in opet 500 evrov v tank. Takle čoln ne zanima koliko otrok je gor, samo razlika je ali imaš 6 odraslih na krmi ko glisiraš ali spredaj sedijo.
Privez da je dokaj normalno dostopen in vse tipi-topi, 2k na leto, razen če ne greš malce bolj odročno boš prišel mogoče na 1500EUR, pa potem glej ali je z zimovanjem ali brez. Pa koliko stane da prideš do tja in nazaj (če jo imaš v Baru bo do tja in nazaj dražje potovanje kot če jo imaš v Portorožu). Spet 3 tedne na 2x2 kvadratih preživet, v vsakem vremenu, da si nekje bogu za nogu nimaš ravno gostilne in trgovine itd...za novinca malce hud zalogaj. pa da odbiješ nekje eno peto, čoln je v 5h minutah na podnu. mulci ne bojo 1 tedn v salonu v dežju igrice igral, ti bo baba popila vso kri pa še od fotra pa mat zraven.
če hočeš tak čoln peljat domov, je to izredni transport. stroške si lahko narišeš, pa da bi sam vijačil po njem, pozabi. tukaj da olje pa svečke zamenjaš, si zmagal že za jurja, da vse ostalo...uh...nekje 2k na leto na vzdrževanju. lahko 3 leta ne delaš nič, pa potem daš 10 jurjev, na koncu je isti račun.
to se pravi
gorivo 4500
marina 2000
fiksni stroški 2000
8500 na leto, če je vse po pikicah in vejicah. čoln je še najcenejši del tega. da se greš pa še nove cerade, pa te pa one vragolije - kupi unega za 35.000, na koncu bo isti račun.
Pa vse to je v idealnih pogojih. Realno je pa vsaj še par jurjev zraven vsako leto.
Lp Miha
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Pa kje vi žvite? goriva za 4500eur saj se ne bo vozil 80 - 100ur če pa bo pol je pa že zaresen navtik in bo tudi kar nekaj lokacij obiskal in mu denarja verjetno ne bo žal.
Frik
Frik
Frajtonerca je prava stvar...
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
frikmusic napisal/-a:Pa kje vi žvite? goriva za 4500eur saj se ne bo vozil 80 - 100ur če pa bo pol je pa že zaresen navtik in bo tudi kar nekaj lokacij obiskal in mu denarja verjetno ne bo žal.
Frik
kakšne 100ur? 2x Volvo penta 5.0 bencinar s po 270 konji, potovalka 24 vozlov, kjer en motor pije okoli 40 litrov. Pa x2, je pa koliko? 80L. in koliko rabiš za 4000L? 50 ur. da pa 50 ur ne odpelješ v eni sezoni, si pa butec da kupiš tak čoln. stroški so isti ali se voziš 1 uro ali 200 ur na sezono, samo goriva več pokuriš.
lahko isto razdaljo prevoziš za več kot pol manj porabljenega goriva, samo boš 4x toliko časa plul tja. pa imaš tudi ure na kupu pa majhno porabo. videl boš pa toliko kot če bi plul z jadrnico v istem času.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov