Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3945
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Maj 13, 2020 13:12

Ni se mi zameril. Deloma poznam zgodbo z MareC in njegovim Evinrudom. Če bi se meni to zgodilo, bi napisal točno isto ali pa še kaj bolj sočnega.

Voda v sistemu goriva je za Evinruda prekletstvo, že 1000x povedano, losane kleme akumulatorja so prekletstvo že 100x povedano. Če to lahko zagotoviš in če zgodbo štartaš s takim, ki je v duši zdrav (beri nov, ker rabljeni so v 90% ciknjeni) bo vse čisto dobro izpadlo.

Na splošno bi rekel, da če nimaš eksplicitnega razloga za Evinrude, potem ga mirno preskoči in pojdi na yamaho ali suzo.

Evinrude e-tec je nekako tako kot Alfa Romeo v avtomobilski industriji.Če boš vse lepo rihtal in pazil bo tudi Alfa čisto ok avto. Ob tem da ima značaj, ki ga pri drugih znamkah ni. Tudi Ferrari najbrž ni nevem kako robusten...

Zase lahko rečem, da naslednji najbrž ne bo evinrude, bom pa zelo pogrešal brutalni karakter, kompaktnost in robustnost dvotakterja. Morda pa bo, je treba videt, kako se bo nova serija I-3 115HP odrezala.
Xilinx Vivado HLx trainee
igor11
Kontraadmiral
Prispevkov: 251
Pridružen: To Nov 24, 2009 13:06
Kraj: ljubljana

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a igor11 » Če Maj 14, 2020 13:23

Mare C nam lahko poveš kakšna je razlika med E-tecom in Yamaho, ki jo imaš sedaj, glede same vožnje,pospeškov, porabe, je 4- taktna tehnologija se priblizala 2-taktni glede pospeskov, odzivnosti, stem da ne gledaš na težave z Evinrude.
morje, morje...
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3945
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Če Maj 14, 2020 15:37

Najbrž MareC lovi... Kot se jaz spomnim, ima z yamaho nekaj višjo končno kot prej z e-tec, je pa čoln z e-tec hitreje izglisiral. Tako se spomnim iz debate, ki sva jo pred časom imela. Seveda je to vse stvar propelerjev, tako z distance pa bi rekel, da 130HP yamaha da malenkost več od sebe kot e-tec 115. 115HP yamaha pa bi ostala zadaj.
Xilinx Vivado HLx trainee
boris1
Admiral
Prispevkov: 787
Pridružen: Sr Jan 09, 2019 11:28
Kontakt:

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a boris1 » Če Maj 14, 2020 18:20

kasaudio napisal/-a:Najbrž MareC lovi...


Lovi kvečjemu v banji. Sedaj je doma :lol:
LP
Boris
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a admin » Pe Maj 15, 2020 17:20

Kot je napisal Kasaudio ni nekih drastičnih razlik in če se že pojavijo nekje na Youtube, je to ponavadi "fake test" lai pa samo različni propelerji in zaradi tega različne performanse.
Realno morate vedeti, da je 100 kW natančno 100 kW in ni prav nobene razlike ali to pride ven iz 2T ali 4T motorja ali pa diesel motorja! Razlika je seveda lahko v krivulji navora, vendar med nekim e-tec motorjem in sodobnim 4T motorjem je tudi ta zelo blizu. Finta je, da nam nihče od teh izvenkrmnih motorjev na poda grafa s krivuljo moči in navora!!! Če bi to dali ven, potem bi kar na enkrat videli, da je vse skupaj en isti šmorn...!
Glede mase motorja tudi ni nekih velikih razlik, lahko so, vendar to je razlog drugje! Kot vemo imajo vsi proizvajalci več različnih moči motorja zapakiranih v ENAK motor! In tako je lahko recimo nek 175 KM motor pri enem proizvajalcu navita verzija 130 ali 150 KM motorja, pri drugem je pa to zadušena verzija 200 ali 225 KM motorja! Seveda je masa potem precej različna. Podobna je zgodba tudi pri manjših motorjih.
Kot sem že velikokrat napisal, vsi današnji motorji so dobri, tudi kitajska Hidea npr. je čisto soliden motor! Favoriziranje Yamahe, ki ga je zaznati na forumu je totalna traparija, ker Yamaha ni nikakršen biser, je samo motor, kot vsi ostali, glede korozije pa je poleg Honde zagotovo na najslabšem mestu med vsemi!
Zanesljivost? Vsi so zanesljivi kot je rekel že Kasaudio, je pa res da vsi lahko tudi odpovedo! Če ima nekdo nek motor že 10 let in mu ni nikoli nič crknilo še ne pomeni, da je to nek vrhunski motor in da vsem lastnikom enako dela brez najmanjšega problema.

Pri nakupu novega izvenkrmnega motorja se zadeva izbira glede na osebne preference, razširjenost servisa in rezervnih delov ter kot sem že večkrat napisal, po barvni usklajenosti s plovilom! Taka izbira v tem vrstnem redu bo zagotovo najbolj pametna, ne pa odkrivati kateri motor je manj pokvarljiv.
Mils
Kapitan korvete
Prispevkov: 100
Pridružen: Sr Avg 08, 2018 17:15

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a Mils » Ne Maj 31, 2020 21:57

Bertitauhec napisal/-a:Kaj je boljše, ali primerneje za Saver 590 CABIN, Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A ? Vse novo ??? Hvala za vaš čas in odgovore. Cena približno ista.


Na enakem plovilu imam Mercury 115 Efi 2,1l in sem zaenkrat ful zadovoljen.
Uporabniški avatar
RokF
Kapitan fregate
Prispevkov: 108
Pridružen: Sr Feb 07, 2018 14:10

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a RokF » Sr Jun 03, 2020 10:49

Sej sedaj ob zadnjih novicah o Evinrudu je stvar odločitve rešena :-)
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 542
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: Evinrude E115 E-TEC V4 ali Suzuki DF 115 A

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Če Jun 04, 2020 08:32

admin napisal/-a:Kot je napisal Kasaudio ni nekih drastičnih razlik in če se že pojavijo nekje na Youtube, je to ponavadi "fake test" lai pa samo različni propelerji in zaradi tega različne performanse.
Realno morate vedeti, da je 100 kW natančno 100 kW in ni prav nobene razlike ali to pride ven iz 2T ali 4T motorja ali pa diesel motorja! Razlika je seveda lahko v krivulji navora, vendar med nekim e-tec motorjem in sodobnim 4T motorjem je tudi ta zelo blizu. Finta je, da nam nihče od teh izvenkrmnih motorjev na poda grafa s krivuljo moči in navora!!! Če bi to dali ven, potem bi kar na enkrat videli, da je vse skupaj en isti šmorn...!
Glede mase motorja tudi ni nekih velikih razlik, lahko so, vendar to je razlog drugje! Kot vemo imajo vsi proizvajalci več različnih moči motorja zapakiranih v ENAK motor! In tako je lahko recimo nek 175 KM motor pri enem proizvajalcu navita verzija 130 ali 150 KM motorja, pri drugem je pa to zadušena verzija 200 ali 225 KM motorja! Seveda je masa potem precej različna. Podobna je zgodba tudi pri manjših motorjih.
Kot sem že velikokrat napisal, vsi današnji motorji so dobri, tudi kitajska Hidea npr. je čisto soliden motor! Favoriziranje Yamahe, ki ga je zaznati na forumu je totalna traparija, ker Yamaha ni nikakršen biser, je samo motor, kot vsi ostali, glede korozije pa je poleg Honde zagotovo na najslabšem mestu med vsemi!
Zanesljivost? Vsi so zanesljivi kot je rekel že Kasaudio, je pa res da vsi lahko tudi odpovedo! Če ima nekdo nek motor že 10 let in mu ni nikoli nič crknilo še ne pomeni, da je to nek vrhunski motor in da vsem lastnikom enako dela brez najmanjšega problema.

Pri nakupu novega izvenkrmnega motorja se zadeva izbira glede na osebne preference, razširjenost servisa in rezervnih delov ter kot sem že večkrat napisal, po barvni usklajenosti s plovilom! Taka izbira v tem vrstnem redu bo zagotovo najbolj pametna, ne pa odkrivati kateri motor je manj pokvarljiv.


Bravo za komentar. :D

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov