bayliner 2655 in 2855

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
pešekan
Admiral
Prispevkov: 2294
Pridružen: Pe Avg 26, 2011 10:58
Kraj: ilirska bistrica

bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a pešekan » Sr Nov 11, 2020 21:13

Pozdravljeni. prosim za mnenja kakšna je razlika v porabi med baylinerom 2655 z motorjem 5.7 in baylinerom 2855 z motorjem 7.4 duoprop. zanima me kakšno razliko približno v porabi lahko pricakujem?
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a kr en » Če Nov 12, 2020 05:08

Razlika v porabi zna bit. Kakšna, naj povedo tisti, ki so imeli obe. Ampak vsekakor ni vredna omembe, med razliko v komoditetii in plutju med tema dvema modeloma. 2655 je napram 2855 navadna kanta.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Če Nov 12, 2020 08:52

2655 je kot napihnjen trojanski krof, gujšnca na vodi, 2855 je že bolj ta prava stvar.7.4 merc. pa ima na takem čolnu naš Kremi, če bo tole bral, boš dobil podatek iz prve roke.
mašinfirer
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Če Nov 12, 2020 19:43

živijo

zgleda sm zadnji na forumu, ki ima 285 (2855 z obliko 285) in zadnjim gen-4 MPI 7.4 motorjem, ki je šel istega leta iz prodajnega programa.

prvo moraš vedeti, da morata oba čolna imet zdrave motorje, ker teli se z leti mal "zdihajo" in gre poraba gor, brzina pa ne. to je prvi pogoj.

sedaj bay 2655 je za moje videnje...kot so že napisali, malce čuden tič hoče bit potovalni gliser, ampak za dolžino 8 metrov, nudi 2 spalni mesti, s tem da moraš podret mizo, zadnja kabina je odprta naprej (brez stene), v glavnem nagužvana je v primerjavi z 285. zunanji del je malce čudno oblikovan, najhuje je, da nima radarskega loka?! s cerado zgleda kot en pojdi-v-rit, prostor za bivanje pod njo v vetru ali slabem vetru je pa tudi vse drugo kot optimalen.

v primerjavi ima 285 (ali 2855) odvisno od letnika, malce bolj primerno zunanjo ureditev (še vedno za moj pogled je super, dokler sva 2 na čolnu, če smo štirje, je malce čudno vse skupaj), zadaj klopi, mizo, spredaj klop za 2 osebi v tej poziciji (preklopna spredaj zadaj z vzdolžno), ter notranjost ima zadnjo kabino ločeno z vrati, velikost 160x230 je jogi v njej. v špici, če nisi 190, lahko 2 odrasla spita, potem pa lahko podreš še mizo, pa imaš za mulca prostor, drugače pa za 4 osebe za sedet. Kuhinja zadovoljiva, hladilnik z zmrzovalnikom dela super. v WCju lahko celo stojiš.

sedaj duoprop je v primerjavi z klasično alfo in bravo 2 pogonom korak naprej, sploh ko pluješ počasi, in pa, ko pluješ vzratno. nimaš zanosa zaradi propelerja. dejansko ga lahko s sunki zelo lepo pelješ in manevriraš z njim. je moj prvi duoprop, in moram rečt, da mi je všeč.

največja razlika med 2655 in 285 je pol metra v širino. kako se to pozna na čolnu in notranjosti, mi ni treba razlagati. seveda se tudi pozna da ima eden 2,4t drugi pa 3,6t. jaz mojega dopolnim še s slabe pol tone opreme, toliko da mi gre AF ravno za pol cm pod vodo, kadar imam polne tanke bencina in ..fekalij. naložen s polnim tankom goriva, jaz imam 4x po 100Ah svinčene akumulatorje dodatno, 130L vode, 440L bencina (4x10L kantice rezerve), 4 jeklenke za potapljanje, polno druge opreme, kuhinja polna s posodo, 3 škatle z orodjem, pijače, pitne vode še 100L, in dva na krovu, max hitrost 32 vozlov s 85L porabe. dodatno imam vgrajen FOX-Marine gateway, in mi preko BT in preko garmina kaže stanje goriva, ter vse podatke od motorja. dodatno je vgrajen bow-thruster 3kW, in ko se malce navadiš delat z njim in z pogonom, spraviš čoln v vsako špranjo in ga obrneš na mestu, tako da se ti kar smeje.

Motor 7.4 je zelo umirjen agregat. ko obratuje pod prostim tekom sploh veš ne da je. pri vožnji 6-7 vozlov, pije 8L na uro če se rad cijaziš počasi. jaz sem si zmeril vse porabe, ker sem bil dovolj časa letos na njem, da sem imel čas za to.

tukaj sem ti spisal tabelico

Slika

s tem da je optimalna poraba, v mirnem morju in ne preveč naložen čoln, pravilno potriman etc...2,3L/ miljo pri 25 vozlih (v ekstremnih primerih je padel na 2.2L, samo to je že igračkanje pa picetanje - je pa to 3100-3200 obratov)). jaz sem plužil z 2.5-26L/m, ker sem bil bolj obtežen. v primerjavi z 2655 in 5.7 motorjem, imaš porabe pri potovalni cca. 20L več.

samo da tukaj premikaš 4 tone plus, pa 3 metre širine po vodi. letos sem odvijugal svojih 750 in nekaj milj, porabil sem 2000L bencina (2007 po računih), to nanese 600EUR razlike v gorivu med tema dvema čolnoma. za 5 tednov na morju, je to 17 evrov na dan. pa seveda, z manjšo banjo ne bi šel tako daleč. ko imaš pa enkrat vse s seboj, pa greš kamor te je volja.

zibata se pa oba. pa veliko več imaš palube, katero lahko koristiš. če še nimaš in se odločaš, vzami 285ko. lahko je tudi 2855, ampak mora bit že brez račjega kluna. lahko ti tudi pošljem slike, ali pa me vprašaš kaj v zvezi s čolnom....aja. pa tole rak rano imajo vsi. tudi 2655.

viewtopic.php?f=2&t=26061
Uporabniški avatar
pešekan
Admiral
Prispevkov: 2294
Pridružen: Pe Avg 26, 2011 10:58
Kraj: ilirska bistrica

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a pešekan » Če Nov 12, 2020 21:02

hvala za informacije. 2655 sem imel in poznam. sem bil kar zadovoljen. zanime me kolko se mi povečajo stroški ce grem na vecje. gledal sem tudi nekaj ma pa so dva motorja kaj bi pa to pomenilo glede porabe? prostor mi ni tako pomemben .
https://www.njuskalo.hr/motorni-brodovi ... s-30270902
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Če Nov 12, 2020 21:16

Poraba je primerna teži in trupu čolna. Eden ali dva, ni toliko razlike na istem čolnu, je pa vzdrževanje x2.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a admin » Če Dec 03, 2020 10:27

Strošek porabe goriva ni neka drstična razlika med 1 in 2 motorjema, kot so že napisali. So pa to ponavadi že nekaj večje barke in tudi težje. Recimo konkretno za Bay-a, imaš 285 z enim motorjem in 305, ki ima vedno dva. Je pa 305 konkretno drugačna barka, večja, širša, težja, prostornejša...
Glede vzdrževanja pa, ja res je vse krat 2.
Imaš pa z dvema motorjema čisto drugi svet okrog varnosti, boljšega občutka, stabilnosti, lažjega manevriranja (predvsem pri 305, ki ima zelo na široko postavljene motorje), itd...
Uporabniški avatar
pešekan
Admiral
Prispevkov: 2294
Pridružen: Pe Avg 26, 2011 10:58
Kraj: ilirska bistrica

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a pešekan » Če Dec 03, 2020 22:32

na mornarju sem gledal dva baylinera 2855 eden je 7.4 bencin drugi pa diesel merc 7.3. kakor sem razbral iz besed bojana11 je vsekaor bolje vzet benzinca ce bi se ze spuščal v ta nakup?
cene so pa približno iste.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Dec 09, 2020 19:16

Tale 7.3 diesel je neka stara zadeva, ni več v proizvodnji in tega bi se jaz izogibal...
Bencinar 7.4 L je sicer res enako že ven iz proizvodnje kar nekaj let, vendar rezervni deli so vsi na voljo kamorkoli prideš in verjetno bo tako še vsaj naslednjih 20 let, saj je takih motorjev v barkah res malo morje.
7.4 sem jaz imel v SR 270, vrhunska zadeva, delal ko singerica vsa leta brez najmanjše okvare, letnik 96.
Je pa res, da je ta motor v 2855 malo bolj obremenjen, še vedno pa precej manj, kot pa kakšen MAG350, ki ga je zamenjal v modelu 285. Konjev je sicer isto, navora pa bistveno manj in se motor precej bolj muči saj mu manjka prostornine...
Uporabniški avatar
pešekan
Admiral
Prispevkov: 2294
Pridružen: Pe Avg 26, 2011 10:58
Kraj: ilirska bistrica

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a pešekan » Sr Dec 09, 2020 22:53

sem pa mislil da je mag 350 boljša varjanta.
kaj sr 270 ni težji od baylinerja?
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: bayliner 2655 in 2855

OdgovorNapisal/-a admin » Pe Dec 11, 2020 21:10

Bay 2855 je kar konkretno večja barka od SR 270, predvsem širša in pa višja. Okrog mase ne vem točno, SR je precej težak, vendar pa se Bay 2855 ponavadi precej bolj naloži, ker je prostora več. :D

MAG350 je sicer odličen motor, vendar Bay 28 je žal na tisti meji, kjer je nekdo poskusil s prazno barko in rekel, šiba, to je to. Realno bi 2855 potreboval 2 x 4.3L motorje, ali pa recimo 8.1 L motor s 375 KM, vendar tega niso vgrajevali zaradi cene. Mogoče da je obstajal, ne vem, vendar kupil ga ni nihče.
7.4 MPI motor je krepko boljša izbira za 2855 kot MAG350, ker je navora bistveno več in to pri nižjih vrtljajih.
Je pa tudi odvisno kakšna je tvoja posadka in kaj ti želiš... Če sta na barki vedno samo 2 osebi in če na dopust ne preseliš pol hiše ali celega stanovanja bo tudi MAG350 povsem vredu motor v Bay-u! Problem je, ker barke krepko obremenimo s pijačo, vodo za tuširanje, hrano, orodjem, roštiljem, prenosnim agregatom, dodatnim akumulatorjem, prenosna hladilna torba, bei-boot, motor za bei-boot... No ko vse to znosiš na barko postane pa MAG hudičevo "kratek" za normalno plovbo. Seveda tudi 7.4 ni nek biser, tudi ta postane podhranjen na 28-ki!
MAG350 je super za barke velikosti 26, 27 oziroma za dolžine nekje do 9 metrov čez vse in pa širine tam do 2,75 m. Na barki kot je recimo Bay 285 ali pa Bavaria 27 je pa žal slaboten in vedno obremenjen na polno, da sploh glisiraš. Sicer gre, vendar obremenjenost motorja vleče za sabo dodatne okvare, hitro pregrevanje, zabasane izpuhe (sol kristalizira, ker je stalno pre-vroče) in podobno... Pa tudi samemu stroju ne paše najbolj konstantno biti na 4.000 in več vrt/min. Moraš vedeti, da je ta motor v osnovi dizajniran za 4.400 max vrtljajev, potem pa je v MAG verziji z MPI in drugimi glavami kar takoj na 5.000 vrt/min.
MAG se odlično počuti pri 3.500 do max 3.700 vrt/min potovalke. To pa ne boš dosegel na 285 ali Bavaria 27.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov