nov fisherman
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
nov fisherman
razmišljam o nakupu novega čolna s kabino od 6 do 7 m. motor izvenkrmni 115 ks. ali je evinrude ali honda ali tohatsu... izbira je velika . čoln pa jeaneau, benetau ali kakšen italjanski ali hrvaški ( reful ). čoln bo celo leto v morju. prosim za nasvete in informacije. l.p. racael
Ja, jaz imam izkušnje s 115 dvotaktašem, a to je zaradi porabe in ekologije precej preživeto, imajo pa moči na pretek, to drži. Dvotaktni naj bi bil tudi bolj "živ" motor (navor).
Tudi sam bom spomladi nabavil nekaj podobnega kot ti in izbire je res precej. Evinrude (Jurca), ponuja E-TEC, ki pa ima v sebi obilico senzorjev in tudi svečke je pomembno kako so obrnjene. Jaz bi rekel, da je to precj kompliciran motor pa tudi 2T, ki tudi pri navadnih rado zataji doziranje olja in je popravilo tu. Poraba ni tako "zlata" kot jo možakar zagovarja - poznam primer.
Yamaha ima precej preizkušeno tehnologijo, le previden moraš biti s smetmi v bencinu (na HR to zna biti problem) in tudi cene so precej dostopne napram drugim. Drugače sigurno ne bo slaba izbira, kakšen filter (tudi vodni) pa je pametno montirat tudi pri drugih proizvajalcih.
Honda je glede na linearnost z Yamaho kar se tiče lastnosti motorja precej draga.
Tohatsu-če boš kupoval tega se pozanimaj v Lescah -Seaway marine, če se ne motim, imajo pa od 25 konjev naprej samo dvotaktne; 115-ka je bila lani nova in ji je letos že tudi malo padla cena.
Torej, če povzamem moj nasvet, kupi Yamaho, glede čolna nimam izkušenj in naj ti to svetuje kdo drug. Zdi se mi pa, da bilo zelo pametno, da glede na omenjeno metražo barčice razmišljaš o malce močnejšem motorju, na primer 135 ali 150 KS.
LP, Makica
Tudi sam bom spomladi nabavil nekaj podobnega kot ti in izbire je res precej. Evinrude (Jurca), ponuja E-TEC, ki pa ima v sebi obilico senzorjev in tudi svečke je pomembno kako so obrnjene. Jaz bi rekel, da je to precj kompliciran motor pa tudi 2T, ki tudi pri navadnih rado zataji doziranje olja in je popravilo tu. Poraba ni tako "zlata" kot jo možakar zagovarja - poznam primer.
Yamaha ima precej preizkušeno tehnologijo, le previden moraš biti s smetmi v bencinu (na HR to zna biti problem) in tudi cene so precej dostopne napram drugim. Drugače sigurno ne bo slaba izbira, kakšen filter (tudi vodni) pa je pametno montirat tudi pri drugih proizvajalcih.
Honda je glede na linearnost z Yamaho kar se tiče lastnosti motorja precej draga.
Tohatsu-če boš kupoval tega se pozanimaj v Lescah -Seaway marine, če se ne motim, imajo pa od 25 konjev naprej samo dvotaktne; 115-ka je bila lani nova in ji je letos že tudi malo padla cena.
Torej, če povzamem moj nasvet, kupi Yamaho, glede čolna nimam izkušenj in naj ti to svetuje kdo drug. Zdi se mi pa, da bilo zelo pametno, da glede na omenjeno metražo barčice razmišljaš o malce močnejšem motorju, na primer 135 ali 150 KS.
LP, Makica
Nazadnje spremenil makica, dne Po Okt 15, 2007 08:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Deluj tako, da bo maksima tvojega delovanja postala vsesplošni moralni zakon!
re
res je. tale jurca govori o teh evinrudih kot da so nepokvarljivi ter oh in sploh. vedno omenja da so štiritaktniki popolnoma zastareli.. za kterga se boš pa ti odločil ?
Osebno razmišljam najbolj resno še o yamahi 100 4T in hondi 90. Ko sem se "poslavljal" od prejšnjega motorja, mi je Rožej rekel naj ne dajem gor manj kot 100 KS (glede na čoln). Motorja sta cenovno zelo blizu in tako lahko enkrat ugibaš kaj ostane.
Trenutno AS Domžale ponuja precej znižane cene za hondo, če imaš čas si oglej na mornarju.net (verjetno ti nisem povedal nič novega). Yamaha je glede popustov precej toga, očitno se imajo za kvalitetne in računajo s figo v žepu.
Ja, preden sem jaz kupil moj čoln, sem se zanimal za sessa marine-italijanski; modeli islamorada ali pa key largo bi ti bili mogoče všeč...
Vsekakor bi rad kupil motor, da bo potem mir pri hiši in rez v morju.
LP
Trenutno AS Domžale ponuja precej znižane cene za hondo, če imaš čas si oglej na mornarju.net (verjetno ti nisem povedal nič novega). Yamaha je glede popustov precej toga, očitno se imajo za kvalitetne in računajo s figo v žepu.
Ja, preden sem jaz kupil moj čoln, sem se zanimal za sessa marine-italijanski; modeli islamorada ali pa key largo bi ti bili mogoče všeč...
Vsekakor bi rad kupil motor, da bo potem mir pri hiši in rez v morju.
LP
Nazadnje spremenil makica, dne Če Okt 18, 2007 16:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Deluj tako, da bo maksima tvojega delovanja postala vsesplošni moralni zakon!
Uff, poznam kar nekaj je takih plovil in vsa so precej podobna. Naj te ne zavede ime, kot je Jenneau ali Benetau, saj je njihova kvaliteta zgolj povprečna in ta plovila niso nič kaj boljša od podobnih italijanskih. Na sejmu v Genovi s katerega sem se pravkar vrnil je bilo kar nekaj takih bark.
Mogoče si oglej tudi hrvaško Orka 700, za nekaj več denarja dobiš že Grašo 20 ali pa Adex 25. Še nekaj več te bo stal Pičuljan 720. Vse je od denarja, so pa hrvaški čolni ponavadi zelo kvalitetno in močno grajeni. Od zgoraj omenjenih je mogoče le Orka povprečna, vsi ostali pa so po kvaliteti krepko nad evropsko konkurenco.
LP
Mogoče si oglej tudi hrvaško Orka 700, za nekaj več denarja dobiš že Grašo 20 ali pa Adex 25. Še nekaj več te bo stal Pičuljan 720. Vse je od denarja, so pa hrvaški čolni ponavadi zelo kvalitetno in močno grajeni. Od zgoraj omenjenih je mogoče le Orka povprečna, vsi ostali pa so po kvaliteti krepko nad evropsko konkurenco.
LP
Suzija sem že omenjal dostikrat med motorji. e malo pogledaš boš videl. Večkrat sem napisal tudi, da je Johnson samo Suzuki v beli barvi. Po mojem okusu je to motor, ki je na prvem mestu. Zraven bi postavil še Yamaho, potem pa nekaj časa nič. Nato bi se odločil za Evinrude-a, pa čeprav malo smrdi, ko počasi pluješ. Na zadnjem mestu je po mojem prepričanju Honda.
Tvoj "Suzi" 115 pa je odličen motor. Pazi le, da ga ne vžgeš v preveč dvignjenem položaju. Je bilo kar nekaj primerov, ki jim je odtrgalo bat ali ojnico na spodnjem cilindru, ki jih je zalilo olje. Če je bil motor popolnoma dvignjen, potem ko ga spustiš počakaj kakšnih 10 sekund, nato pa šele premikaj ključ. Ziher je ziher!!! Sicer pa to velja za vse sodobne 4T zunajkrmnike!
LP
Tvoj "Suzi" 115 pa je odličen motor. Pazi le, da ga ne vžgeš v preveč dvignjenem položaju. Je bilo kar nekaj primerov, ki jim je odtrgalo bat ali ojnico na spodnjem cilindru, ki jih je zalilo olje. Če je bil motor popolnoma dvignjen, potem ko ga spustiš počakaj kakšnih 10 sekund, nato pa šele premikaj ključ. Ziher je ziher!!! Sicer pa to velja za vse sodobne 4T zunajkrmnike!
LP
Se strinjam da, je Suzuki prav dober motor. Moje mnenje o motorjih je podobno. Sam mislim, da danes med 4T motorji ni več velikih razlik. Kar jaz vem, je to da veljajo Suzukiji za najlažje in zelo zaneslive motorje, Yamaha po mojem mnenju ni slab motor in v Sloveniji ima dosti servisov, Honda je malo zaspala in je zato zelo težka razen novih dveh 50KM in 150KM ter draga, glede Mercurya pa nebi preveč govoril, ker informacije ki jih imam niso prav dobre. Glede Evinruda pa takole. Motor v zasnovi je Hitec, žal pa je premalo časa na trgu. Prav tako mislim da je primeren za lažje čolne, kjer se zahteva hitra pospeševanja in ni primeren za daljše vožnje pod konstantno obremenitvijo. Sicer pa bo čas pokazal kaj bo z to novo tehnologijo, ki jo uporablja Evinrude.
ende
Hmm, okrog tega, da je motor neki high-tech bi se dalo diskutirati. Dejansko je sodoben samo del motorja, ki se mu reče vbrizgalne šobe, zraven pa spada še motorni računalnik. Vse ostalo je stara 2T tehnologija. Je pa res, da je Evinrude imel jajca in so celoten motor naredili na novo in ne tako kot to počne pri 2T Yamaha (HPDI), Mercury (OptiMax) in Tohatsu (TLDI).
Podobno ima vsak malo večji 4T vbrizgavanje goriva preko šob in podobno elektroniko. Torej E-Tec ni nič kaj posebnega. Je le kombinacija 2T in 4T tehnologije. Sicer pa dober motor praktično brez mehanskih okvar, vendar pa lahko zelo hitro pride do okvare na elektorniki.
Sodobi motorji so pač podvrženi k okvaram in niso več zanesljivi. V njih je preveč elektronike, pa naj bo to 2T ali 4T motor.
Da pa E-tec ni primeren za daljše obremenitve pa prvič slišim in ne razumem zakaj ne bi bil??? Imaš kakšen argument za to?
LP
Podobno ima vsak malo večji 4T vbrizgavanje goriva preko šob in podobno elektroniko. Torej E-Tec ni nič kaj posebnega. Je le kombinacija 2T in 4T tehnologije. Sicer pa dober motor praktično brez mehanskih okvar, vendar pa lahko zelo hitro pride do okvare na elektorniki.
Sodobi motorji so pač podvrženi k okvaram in niso več zanesljivi. V njih je preveč elektronike, pa naj bo to 2T ali 4T motor.
Da pa E-tec ni primeren za daljše obremenitve pa prvič slišim in ne razumem zakaj ne bi bil??? Imaš kakšen argument za to?
LP
Kot daljšo obremenitev mislim, da motor dela v režimu 4000 do 4500 obratov od šest pa do dvanajst ur in kolikor sem uspel prebrati o Evinrudu in to od ljudi ki so mu naklonjeni in jih tudi sami uporabljajo, ne svetujejo takega režima uporabe.
Na koncu še to! To je samo moj zaključk , ki ni nujno da drži saj temeli na podlagi nekaj malih mojih izkušenj in kar sem prebral v raznih literaturah. Glede na to da večina ljudi danes pljuva in ocenjuje dvotaktnike po svojih izkušnjah ki jih imajo še iz časov Tomosa, delamo Evinrudu najverjetneje krivico, apak kot sem že rekel čas bo pokazal svoje.
Na koncu še to! To je samo moj zaključk , ki ni nujno da drži saj temeli na podlagi nekaj malih mojih izkušenj in kar sem prebral v raznih literaturah. Glede na to da večina ljudi danes pljuva in ocenjuje dvotaktnike po svojih izkušnjah ki jih imajo še iz časov Tomosa, delamo Evinrudu najverjetneje krivico, apak kot sem že rekel čas bo pokazal svoje.
ende
U to pa je režim! V takem obsegu lahko dela le nekaj motorjev namenjenih navtiki, med njimi pa ni NOBENEGA izvenkrmnika. To so večji diesel motorji z malce zmanjšano močjo, uradno pa imajo nazive kot so commercial ali heavy-duty in podobno. Več bo verjetno lahko povedal Nemo, ki ima pod "ritjo" dva taka MTU-ja.
Vsak normalen motor za "leisure" ali "pleasure" in podobne oznake pa naj bi na leto deloval največ 200 do 500 ur. To je njegova zgornja meja. Če barko uporabljaš več, pa se moraš obvezno premakniti razred višje... Pri uporabi 10 ur dnevno * 365 dni, pa to pomeni 3650 ur na leto, kar je noro noro veliko. Kot sem rekel to lahko pričakuješ samo od "heavy-duty" serije. Normalni motorji po takih urah zagotovo potrebujejo že kompletno generalko. Če bi za primerjavo malce prevedel na cesto, bi to pomenilo okrog 250.000 do 300.000 km na leto!
LP
Vsak normalen motor za "leisure" ali "pleasure" in podobne oznake pa naj bi na leto deloval največ 200 do 500 ur. To je njegova zgornja meja. Če barko uporabljaš več, pa se moraš obvezno premakniti razred višje... Pri uporabi 10 ur dnevno * 365 dni, pa to pomeni 3650 ur na leto, kar je noro noro veliko. Kot sem rekel to lahko pričakuješ samo od "heavy-duty" serije. Normalni motorji po takih urah zagotovo potrebujejo že kompletno generalko. Če bi za primerjavo malce prevedel na cesto, bi to pomenilo okrog 250.000 do 300.000 km na leto!
LP
ta plovila ki si jih našel so čist ok. Jaz pa se nagibam k čolnu z izvenkrmnim motorjem . pa tud nebi rad zapravil toliko kot stane grašo. omejen sem tudi z merami največ 720 cm x 260cm. Reful 700 je cenovno ugoden ne poznam pa njegovih lastnosti. Kateri so pa italjanski izdelki v podobnem razredu? Če prav razumem evinrude ni še dozorel.
Tega nisem nikjer napisal, da Evinrude še ni dozorel.
Motor je dober, deluje zanesljivo in ni veliko okvar. Mehansko je zadeva OK. Kar se pa tiče elektronike in senzorjev je to enako za vse sodobne motorje, pa naj bo to 2T ali 4T. Edina stvar, ki me pri Evinrude-u moti je to, da med delovanjem smrdi. Tako je precej nadležno, ko počasi pluješ po marini, v hrbet pa ti piha blag vetrič. Tvoj nos je takrat v izpuhu, ki vsebuje tudi olje in tako smrdi. Tudi 4T smrdijo, vendar precej manj. Je pa res, da notranji bencinci (Mercruiser in Volvo) smrdijo celo bolj, pa čeprav so 4T. Njihov vonj je na las podoben 10 in več let starim Oplovim avtomobilom. Iz katerega koncerna izhajajo omenjeni motorji je jasno že po vonju izpuha...
LP
Motor je dober, deluje zanesljivo in ni veliko okvar. Mehansko je zadeva OK. Kar se pa tiče elektronike in senzorjev je to enako za vse sodobne motorje, pa naj bo to 2T ali 4T. Edina stvar, ki me pri Evinrude-u moti je to, da med delovanjem smrdi. Tako je precej nadležno, ko počasi pluješ po marini, v hrbet pa ti piha blag vetrič. Tvoj nos je takrat v izpuhu, ki vsebuje tudi olje in tako smrdi. Tudi 4T smrdijo, vendar precej manj. Je pa res, da notranji bencinci (Mercruiser in Volvo) smrdijo celo bolj, pa čeprav so 4T. Njihov vonj je na las podoben 10 in več let starim Oplovim avtomobilom. Iz katerega koncerna izhajajo omenjeni motorji je jasno že po vonju izpuha...
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov