ANTIFOULING TRUPA DA ALI NE ??

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Dec 15, 2008 17:57

Pozdravljeni
Na gliserje jaz vsem dajem Hard racing.Mille je za bolj počasna plovila in se pri gliserjih prehitro polira.Zadnji sloj delam z čopičem.Je težje in počasnejše delo,naneseš pa malo debelejši nanos in po vrhu dobi malce leska.Se pa malo poznajo drobne črtice od čopiča..Školjke in apnenec grejo kar dobro dol tudi z WC mega gelom od firme Dom ,je pa malo bolj prijazen do laka na motorju,ker ni tako agresiven.
LP Iztok
mito75
Poročnik korvete
Prispevkov: 52
Pridružen: To Dec 25, 2007 14:47
Kraj: NOVA GORICA

OdgovorNapisal/-a mito75 » To Dec 16, 2008 14:14

Jaz za čiščenje pete uporabljam tekočino FEROTONE(motomarine trst). Odlično očisti školjke in alge.

Naneseš, pustiš cca 5min in spereš(po možnosti z baromatom).

Ni tako agresiven do semeringov na cilindrih, gumic,... kot naprimer solna kislina.
Uporabniški avatar
Urke85
Kapitan korvete
Prispevkov: 106
Pridružen: So Okt 11, 2008 23:00
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Urke85 » Sr Dec 17, 2008 21:00

Je že kar nekaj napisanega, vendar me zanima kako potem dol spravis hard racing če hočes vsako sezono nanovo premazati, ker lani sem imel mille white(samopolirni) od hempla in se lepo konec sezone spere karcherjem(toliko kot ga je ostalo).



ps:menjal bi zato ker sem imel občutek da ga mille white zaustavlja,površina je bila kar precej groba.
lp
rok
Nazadnje spremenil Urke85, dne Pe Dec 19, 2008 17:46, skupaj popravljeno 1 krat.
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Sr Dec 17, 2008 21:15

Pozdravljen
Točno to sem moral jaz narediti lani na Elanu 15SC :x Čistil sem ga celo nedeljo in še sinova sta mi pomagala in sicer z nitro razredčilom.Mille je bil moder, kasneje Hard racing pa bel,tako da sem se res moral pomatrati.Dobro,da lahko čoln dvignem pod strop in umaknem prikolico,sicer bi znorel.Jaz sem nato najprej dal primer in nato Hard racing.
LP Iztok
Uporabniški avatar
Urke85
Kapitan korvete
Prispevkov: 106
Pridružen: So Okt 11, 2008 23:00
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Urke85 » Sr Dec 17, 2008 21:19

Zivjo
Primer je 2X zdej pa sam se antifauling. Pol pravis da je s tem hard racingom ful dela. Samo ce je tok boljsi se splača, nekateri na forumu pisejo da imajo harda po 3 leta in ni nobenega problema.Ce na 3 leta enkrat spucam pa ni take panike.
lp
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Sr Dec 17, 2008 21:44

Zdravo
Nisem najboljše napisal.Z Hard racingom ni več dela.Problem je bil ob menjavi vrste premazov,ko sem hotel Mille res u nulo odstraniti.Če gliserji niso pol celo leto v vodi res dolgo dobro drži.Malo se odrgne na vodni liniji,kar lahko v mes enkrat popraviš in pa valjčki puščajo gor sledi,kar pa jaz tako preprečim,da vse valjčke ovijem z strech folijo.Saj :( malo sem picajzlar ampak tisti,ki jim to naredim,so pa le zadovoljni.
LP Iztok
Somolovac
Kapitan
Prispevkov: 155
Pridružen: Po Okt 20, 2008 08:56
Kraj: Vinica

OdgovorNapisal/-a Somolovac » Če Dec 18, 2008 07:16

Malo izven teme:
Polanc zakaj pa valjčke oviješ z stretch folijo?
Če prev razumem najprej prebarvaš nato pa valjček oviješ in greš nato še enkrat čez??
Me to res zanima saj bom moral čoln cel prebarvat. Bom najbrž to delal z valjčki pa bi rad res lepo površino.

Hvala in LP
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Če Dec 18, 2008 09:39

Menjava vrste AF, ni tako problematična. Če imamo na plovilu že znan AF, ali je to Hard Racing, ali samopolirajoči Mille White oz. Mille Dinamic ali A/F s TecCel, dobro operemo le tega pustimo posušit in pred nanoso katerega koli drugega AF , prejšnega prebarvamo ( izoliramo ) z Underwater Primer 2603. Potem pa nanesemo 2-3 sloje novega AF.
Edini problem je , če imamo že zgoraj mehki tip AF Copperpaint Bravo. Tega pa moramo z obilo vode in krtačo sprat z plovila, ker je pa mehak, pa tudi to gre hitro, še posebej ob uporabi visokotlačnega čistilca ( kerher-ja ). Nadaljujemo enako kot že opisano zgoraj.
Po povzetku iz Hempel-ovega priročnika.
LP
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Če Dec 18, 2008 16:26

Pozdravljen Somolovac in seveda vsi ostali navtiki in NAVTIČARKE.
Z strech folijo ovijem grde,črne valjčke,ki so na prikolici,da mi ne umažejo antifauling.
LPI ztok
nuvolari
Viceadmiral
Prispevkov: 400
Pridružen: Sr Jan 30, 2008 06:36
Kraj: bled

OdgovorNapisal/-a nuvolari » Ne Feb 15, 2009 16:49

pozdravljeni, imam vprašanje glede antifoulinga..lansko leto je bil čoln nov, namazan z antifoulingom, ki je odlično opravil svoje delo, pa me glede na prebrano v tej temi zanima ali se mi ga splača letos obnoviti, ker se mi zdi da še ni tako slab. itak sem pa vsak teden na morju in ga pucam ,.tk k prav fojki..mal potapljanja pa gre..
kaj menite..ali lahko počakam na naslednje leto in ga potem na novo nanesem..

aja ko smo že pri tem ..nekak ne najdem, s ktero gobico se pa to čisti..ker naj bi obstajala neka posebna, ker jest sem čistil kar z navadno gob pa je šlo dol..

lp
Veritas et Aequitas
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Ne Feb 15, 2009 21:15

Bok
Tudi s krtačo (sirkovo plastično),gre dobro dol.Antifauling obnovi le na bokih na vodni liniji.Tam je enkrat suh enkrat moker in premaz najprej zgubi funkcijo.
LP Iztok
mlaki
Poročnik korvete
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne Mar 30, 2008 11:50

OdgovorNapisal/-a mlaki » Pe Mar 06, 2009 11:32

Pozdravljeni, mene pa zanima, kateri primer uporabljate pred nanosom hardracinga. Na hemplovi strani priporočajo "single-pack", v teh naših internetnih trgovinah pa imajo v ponudbi samo "two-pack", ki se suši dlje časa.
Bench
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 84
Pridružen: Če Jan 22, 2009 01:32

OdgovorNapisal/-a Bench » Pe Mar 06, 2009 13:28

mene pa zanima kaj so uporabljali pred razcvetom kemicne industrije ko ni bilo vse tako enostavno kot it v stacuno po "hempel" itd.? s cim so se takrat obranili morske vegetacije?


LP
morski volk
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Jul 26, 2007 18:51
Kraj: ljubljana

antifouling

OdgovorNapisal/-a morski volk » Pe Mar 06, 2009 15:49

Za vsa strokovna vprašanja v zvezi z Hempel izdelki se je po mojih izkušnjah najbolje obrniti na tehnologa v Hemplu Umagu (tudi telefonsko).
Po mojih izkušnjah zato ker sem skoraj zaje.... primer ko mi je trgovec v Ljubljani prodal hard racing primer + napačno razredčilo ki naj bi ga po njegovem mešal z primerjem.
Primer za hard racing se tne redči.
Pir pirmerju se ne splača šparat saj čoln čiti pred osmozo. Nasvet tehnologa iz Umaga je bolje večkrat primer in manjkrat hard racing. Sam sem na nov čoln namazal 4xprimer in 3xhard racing.
Stvar zgleda po 6 mesecih v vodi ko nova.

Če bi danes namazal na čoln stvari ki so jih uporabljali pred razcvetom kem. industrije greš po mojem sedet. Slišal sem zgodbe o katranu, starem olju, modra galica, ...
mlaki
Poročnik korvete
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne Mar 30, 2008 11:50

OdgovorNapisal/-a mlaki » Pe Mar 06, 2009 17:47

Morski volk, in kateri primer si uporabil. Tistega v dveh pakungah ali eni?

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti