ANTIFOULING TRUPA DA ALI NE ??
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 145
- Pridružen: Če Jul 26, 2007 18:51
- Kraj: ljubljana
primer
Hemplov dvokomponentni primer (2 pakungi).
Hvala na odgovoru. Malo sem gledal tabelo (http://www.hempel.com/Internet/inecorporatec.nsf/vHEMPELDOC/52F487DFEA9D18E40C256C160010BBD8 ) iz katere je razvidno, da naj bi bil naslednji nanos primerja od 4ure do 30 dni po prvem pri 20 stopinjah celzija(če prav zastopim tabelo). To se mi zdi zelo nedefinirano.
Kako si pa delal ti?
Kako si pa delal ti?
Pa saj je jasno napisano! Med posameznimi nanosi Light Primerja moraš počakati 4 ure, lahko pa več. V praksi je tako, da naneseš prvi nanos (to ti vzame 2 uri), potem pa spiješ eno pivce, poješ sendvič in ponovno začneš z iste strani kot prej. Seveda to velja, če je temperatura okolice nad 20 C in je prostor dobro zračen (pod milim nebom). Če počakaš 3 ure je pri takih pogojih povsem dovolj.
Potem pa moraš dati gor npr. Hard racing čim prej. Najbolje kakšni 2 uri po zadnjem nanosu primerja. Naslednje nanose Harda pa lahko delaš tudi naslednji dan ali čez en teden...
LP
Potem pa moraš dati gor npr. Hard racing čim prej. Najbolje kakšni 2 uri po zadnjem nanosu primerja. Naslednje nanose Harda pa lahko delaš tudi naslednji dan ali čez en teden...
LP
Končal sem z zaščito svojega čolna. 3x light primer, nato 2x hempel hard racing (+ še en nanos na vodni liniji). Zanima me, če je to normalno, da po nanosu primerja površina ne pride gladka, pač pa bolj "pomarančasta".
Nanašal sem z valjčkom, primerja pa nisem redčil (po navodilih naj ga ne bi), tako da je bil kar precej gost.
Nanašal sem z valjčkom, primerja pa nisem redčil (po navodilih naj ga ne bi), tako da je bil kar precej gost.
V navodilih od Hempla, piše, da se Light Primer lahko redči do 10 %, z Hempels Thinner 0845, ker se lepše "razlije". Sedaj pa, če hočeš imet gladko površino, da Primer, zadnjo roko, obrusiš, da postane gladko.
Lahko pa potem glavno pokrivno barvo naneseš 2 X na fino obrusiš umiješ z acetonom in še enkrat prebarvaš.
Antifauling, pa kar pusti sedaj takšen, ker boš najkasneje po dveh treh letih na novo nanašal AF in potem pred nanosom naneseš eno roko Light Primera obrusiš , še eno roko, potem pa AF in bo lepo gladko. Sicer pa rahlo pomarančasto, pod vodno linijo tudi ni tako grozno. Ampak.............. .
LP
Lahko pa potem glavno pokrivno barvo naneseš 2 X na fino obrusiš umiješ z acetonom in še enkrat prebarvaš.
Antifauling, pa kar pusti sedaj takšen, ker boš najkasneje po dveh treh letih na novo nanašal AF in potem pred nanosom naneseš eno roko Light Primera obrusiš , še eno roko, potem pa AF in bo lepo gladko. Sicer pa rahlo pomarančasto, pod vodno linijo tudi ni tako grozno. Ampak.............. .
LP
No, potem pa sploh ni panike. Ker je moj čoln počasnejši (20kts), se bo pa še manj poznalo.
Sem pa lansko leto opazil, kako hitro se pozna, če podvodni del čolna ni čist. Sem imel malo nesnage spodaj, ki je še nisem očistil, čoln pa s štirimi osebami, kolikor je max. dovoljena obremenitev, sploh ni mogel zglisirati. Potem sem med "pavzo" v zalivčku malo počistil in nazaj grede smo se peljali kot gospodje.
Sem pa lansko leto opazil, kako hitro se pozna, če podvodni del čolna ni čist. Sem imel malo nesnage spodaj, ki je še nisem očistil, čoln pa s štirimi osebami, kolikor je max. dovoljena obremenitev, sploh ni mogel zglisirati. Potem sem med "pavzo" v zalivčku malo počistil in nazaj grede smo se peljali kot gospodje.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov