ANTIFOULING TRUPA DA ALI NE ??

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

boss
Kontraadmiral
Prispevkov: 221
Pridružen: Če Jan 07, 2010 11:10
Kraj: Mali Lošinj

OdgovorNapisal/-a boss » Če Maj 17, 2012 10:11

Čisto možno je, da se je luščil iz razloga, kot si napisal, luščil se je do primerja, vem pa ne, kako so ga delali pred mano, 3X. Kot sem napisal, lahko v marinah vidimo ogromno tega; AF (tudi na novo prebarvan) zgleda kot stare železne in na novo prebarvane barke, trajekti, ko gre barva čez barvo in so vidijo robovi odluščene stare barve. Najslabše pa je, ko se ti nabere malo alg gor, pol pa greš pameten v vodo, malo podrgneš in padajo luske barve dol...
Zato pa nisem kompliciral, naredil po PS in imam mir :).
Tudi sam vedno malo razredčim AF, se lepše dela... V navodilih sicer piše, da se ne redči, mi je pa od Hempla tako svetoval (Viktor Krapljanov?).
smejko1
Štabni praporščak
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 20:40
Kraj: izola

OdgovorNapisal/-a smejko1 » Če Maj 17, 2012 14:31

da ne odpiram nove teme zanima me kje lahko na slovenski obali(ali trstu) kupim antifouling oz kje je najceneje(kvaliteta/cena), pa okoli katere cifre se gibljejo cene
nekje sem slišal da se da kupiti tudi rabljen sod( beri odprt a ne dokonca porabljen)

hvala v naprej!
Uporabniški avatar
BOJA
Admiral
Prispevkov: 660
Pridružen: Če Maj 06, 2010 14:52
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a BOJA » Če Maj 17, 2012 19:08

Zdravo,
sam sem bil presenečen, ko sem povsem po naključju in v rahli časovni stiski zavil kar v YUCCA boats na Koprski v Lj.... Bil sem ravno v bližini in sem si rekel, klinc pa tistih nekaj € več, vsaj takoj bom zadevo dobil in grem popoldan mazat čoln... V prepričanju, da sem kupil dražje, kot bi v npr. Bauhausu ipd. sem se odpeljal in šel delat na čoln.
Potem pa sem ob povsem drugi priliki, ko sem slučajno bil v Bauhausu skočil pogledat na navtični oddelek in ugotovil, da je bil Hempel (hard racing) tam bistveno dražji, kot pri Yucca. Če se ne motim je bil v Yucca 29€/piksno, v Bauhaus pa 41€!!! Tako, da se mi je po dolgem času nekaj srečno "ponesrečilo"...
Sicer pa so tudi meni svetovali, da primer redčim, AF pa nikakor ne. Je pa res, da ga zato včasih prehitro zmanjka in je treba po še eno piksno :(
Green to green or red to red, safety go ahead!
libameta
Poročnik fregate
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jul 31, 2011 09:02

OdgovorNapisal/-a libameta » Pe Maj 18, 2012 08:20

Sposodil si bom to temo, kupil sem nov fishermen čoln (5,7m + 115 KM) v vodi bo pol leta, sedaj pa ne vem ali naj ga takoj premažem z AF ali naj to naredim drugo leto (da bi ne zgrešil vodne linije - ima barvni trup), kateri AF mi svetujete.............
Lp Dare
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 414
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

OdgovorNapisal/-a Fojki » To Okt 27, 2015 07:44

Fantje zdravo

Vprašanje sam sem kupil čoln na katerem je že bel hard racing. Seveda ga je potrebno obnovit pred sezono je že kar tanek in ga lepo pobira po moje že lani ni bil obnovljen.

Vsak ima svoje želje in jaz bi rad imel črnega hard racing.Ali se lahko trenutni beli lepo narahlo dodatno še pobrusi ter nato dam eno roko črnega gor iste znamke in tip. samo ,da je črne barve.Kaj predlagate ?
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » To Okt 27, 2015 08:59

Če se zdaj ne lušči ne bo nobenega problema. Če se, boš imel sicer enake probleme, kot če bi nanesel belega.
Zbrusi oziroma zmatiraj in namaži črnega.
Ni redkost da se menja barva AFja.

Nasvet gre morda le, če je sedaj že AF debel da si vzameš malo več časa, da vse skupaj stanjšaš. Ker če boš kasneje to delal boš vedno prihajal do belega.
Če bo dovolj ena roka boš pa sam videl, če bo prekril. Razen če imaš čoln v vodi več mesecev, takrat je zelo priporočljivo dati dve roke.

AF se ne redči!
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 414
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

OdgovorNapisal/-a Fojki » To Okt 27, 2015 10:20

mamaMicka prav lepa hvala za info.

Tole je pa super novica. Trenutni antifaulig je kar tenek se sicer po celem trupu lepo belo vidi ampak se pa tudi vidi ,da je tenko vse skupaj na meji ,da pogleda primer tudi zelo lepo drži nič se nikjer ne luši. Se pravi zmatiram vse skupaj ter dam eno roko mogoče celo dve ,da res lepo prekrije. Recimo ,da dam dve koliko se čaka med prvim nanosom ter drugim .Delal bi pa spomladi npr april ali maj .Da bo recimo cca 1 mesec preden gre v morje .

ps ko zmatiram se s čim prebriše razmasti pred nanosom.

hvala lepa za informacije.
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 5368
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » To Okt 27, 2015 10:37

Fojki napisal/-a:Recimo ,da dam dve koliko se čaka med prvim nanosom ter drugim

V navodilih piše za vsak AF posebej. Večina proizvajalcev ima to objavljeno tudi na netu.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » To Okt 27, 2015 10:39

Fojki napisal/-a:mamaMicka prav lepa hvala za info.

Tole je pa super novica. Trenutni antifaulig je kar tenek se sicer po celem trupu lepo belo vidi ampak se pa tudi vidi ,da je tenko vse skupaj na meji ,da pogleda primer tudi zelo lepo drži nič se nikjer ne luši. Se pravi zmatiram vse skupaj ter dam eno roko mogoče celo dve ,da res lepo prekrije. Recimo ,da dam dve koliko se čaka med prvim nanosom ter drugim .Delal bi pa spomladi npr april ali maj .Da bo recimo cca 1 mesec preden gre v morje .

ps ko zmatiram se s čim prebriše razmasti pred nanosom.

hvala lepa za informacije.


Ce te skrbi pa daj prej underwater primer. Eno roko. Je vodna zapora. Primarno pa skrbi, da se sloja med samo sprimeta...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 5368
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » To Okt 27, 2015 10:41

mamaMicka napisal/-a:Ce te skrbi pa daj prej underwater primer. Eno roko. Je vodna zapora.

Tudi če ga ne skrbi, je pametno dat epoksi primer... pa ne samo eno roko.
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 414
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

OdgovorNapisal/-a Fojki » To Okt 27, 2015 11:02

Zdravo
Malo sem sedaj zbegan res pa ,da bom to prvič delal Imam čas .Če pa časa ne bo pokličem koga iz foruma ,da naredi :):)

Mogoče nisem napisal ,da je že pred dvema letoma bil dan primer in antifauling vse ok narejeno.
Sedaj me zanima samo obnova ampak (namesto belega bi dal črnega) isti tip in model barve.

1 /opcija samo obnova isti antifauling
Stari bel antifaulig hard racing se še vidi rahlo ga zmatiramo in damo eno roko belega hard racing .En mesec preden gre v morje.

2 /opcija spet samo obnova isti antifauling (samo črn)
Stari bel antifauling hard racing spet zmatiramo in damo eno roko črnega hard racing .En mesec preden gre v vodo.

Vprašanje mogoče ni na mestu ampak zakaj sedaj primer ponovno.??
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
al
Admiral
Prispevkov: 4213
Pridružen: Če Avg 06, 2009 13:26
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a al » To Okt 27, 2015 11:09

če je prajmer gor in vse ok narejeno potem bi jaz čimmanj kompliciral pa malo pobrusil, opral in dal Af barve po želji...

če se bo luščilo boš pa porašketal naslednjo sezono pa vse na novo...
...not all who wander are lost...
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5411
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » To Okt 27, 2015 11:11

Ma ne kompliciraj. Če je od istega proizvajalca načeloma ne bo problemov. Pobrusi starega, kolikor ga bo šlo dol brez pretiranega brušenja, operi, posuši, prebriši z acetonom in piči dve roki novega. Ena bo premalo, ker ti ne bo vsega lepo pokrilo. Mogoče pa.

In, AF se lahko redči, zakaj pa da ne. Ne delat neke znanosti, je barva kot vsaka druga.
boss
Kontraadmiral
Prispevkov: 221
Pridružen: Če Jan 07, 2010 11:10
Kraj: Mali Lošinj

OdgovorNapisal/-a boss » To Okt 27, 2015 11:26

Kot je Marchi napisal :). Moja pripomba: brusi z vodobrusnim, speri, posuši in prebriši raje z nitro razrečilom, se mo zdi, da je aceton malo preveč agresiven. Sam rahlo namočim krpo z razrečilom in nežno obrišem.
Barve običajno ne redčim, barvam pa z valjčkom z gobico in gre čist ok. Še nisem imel potrebe za redčenje. Če je ne bi smel redčit potem ne bi prodajali razredčila za redčenje ;).
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 1922
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » Ne Nov 01, 2015 19:17

boss: Zakaj je potrebno brusiti z vodobrusnim papirjem?
Fojki: kolikor vem, je dobro čimprej po nanosu AF barko dat v morje. Jaz nebi delal en mesec pred splovitvijo
mirno morje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta