Z pogon Volvo penta

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

partner
Poddesetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 17:22

Z pogon Volvo penta

OdgovorNapisal/-a partner » Pe Apr 20, 2007 17:34

Zanima me,če kdo ve, kaj se mi je zgodilo na Z pogonu Volvo penta.
Ročica za v prestavo je postala trda.Ne morem prestaviti niti naprej niti nazaj.Ali je morda zablokirala samo pletenica (zajla) ali pa je kakšna napaka v peti.Servis pete je bil delan pred dvemi leti.Pred kratkim sem na propelerje navil muring. Ali sem morda pri tem poškodoval peto?
Hvala za odgovor
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Pe Apr 20, 2007 20:11

Če naviješ muring, je to vsekakor lahko vodilo do poškodbe menjalnika v nogi, ni pa nujno. Vzrok je lahko tudi pletenica. Predlagam, da poskusiš odklopiti pletenico zadaj na krmi. Tako boš videl, če je vse OK s prestavno ročico in pletenico do krme. Premikati se mora z zelo majhnim odporom. Možno je, da je problem s pletenico, ki vodi v nogo...
Kateri Z pogon pa je? Res je, da Volvo noge nisem nikoli servisiral in jih izrecno ne maram, vendar bo vseeno pomagalo. Je to SX, DP, ali še kakšna stgarejša. Predvidevam, da ni DPH, ker je tam krmiljenje ponavadi elektronsko...

LP
partner
Poddesetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 17:22

Volvo penta DP

OdgovorNapisal/-a partner » So Apr 21, 2007 17:43

Zahvaljujem se za odgovor.Bi pa dopolnil moje vprašanje z podatkom, da imam v barki dva motorja Volvo penta AD31DP.Hkrati me zanima, če lahko odvijem ter odprem pokrov na peti kar v vodi,kjer bi lahko preveril kako je z pletenico ali pa je obvezno dvigniti barko iz vode.

Hvala in lep pozdrav!
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » So Apr 21, 2007 19:48

OK. Res se ne spoznam na Volvo, vendar vseeno... Omenjeni motor sem videl na daleč, tako da vem, da je diesel... Predvidevam, da ima podobno kot Mercruiser nek mehanizem, kjer sta spojeni pletenica iz ročke in tista, ki gre v nogo. Moj predlog je, ja najprej odklopiš pletenico, ki gre v nogo in potem poskusiš premikati ročico za plin/prestave. Tako bi moralo teči brez upora. Če se že tukaj premika težko, je verjetno vzrok v dotrajanih bovdnih. Brez obremenitve še nekako gre, pod obremenitvijo pa se upori še povečajo.
Glede na to, da si navil muring, pa je precej večja verjetnost, da je poškodovano kaj v menjalniku. Če bi bile zajle, tudi ne bi prišlo do problemov naenkrat. Prestavljanje bi bilo že dlje časa oteženo...
Ne vem kateri pokrov misliš, vendar na Mercruiserju nimaš kaj delati v vodi. Vsekakor bo treba barko dvigniti na suho. :(

LP
afna
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: Po Dec 11, 2006 09:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a afna » Po Apr 23, 2007 21:21

Če si navil muring, je to vrjetn vzrok tvojih problemov. Če ne drugega, pri takih rečeh zelo hitro zviješ gred na kateri je propeler. Pol pa če ne druzga boš čutil treslaje pri določenih obratih... Priporočam, da dvigneš iz vode in narediš temeljit pregled in servis.

lp
simon
Poročnik fregate
Prispevkov: 63
Pridružen: Po Dec 11, 2006 21:51

OdgovorNapisal/-a simon » Če Maj 03, 2007 19:27

Volvo duoprop peta ima res en pokrovček, pod katerim se skriva mehanizem za prestavljanje. Sam nisem mehanik, poleg tega pa imam mercruiserja, vendar pa sem to videl v eni marini. Kot sem videl tam, je bil mehanizem obražčen s školjkicami, tako da je očitno pod vodo. Zato te pokrovčke pomoje lahko snameš...

Lp
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Pe Maj 04, 2007 20:31

Sem imel priložnost videti od blizu Volvo DP nogo. Res je kot je rekel Simon. Pokrovček je v vodi in ga lahko odstraniš. Do sedaj nisem poznal, vendar mi je Volvo-va rešitev "zajle" za menjalnik zelo všeč. Če boš odklopil na mehanizmu v vodi, boš z veliko lahkoto preveril delovanje celotnega sistema od ročke za plin, do vode (to sta skupaj dve pletenici in mehanizem). Če gre z lahkoto, potem pa ti ne preostane drugo kot dvig plovila iz vode in kompleten servis zgornjega dela noge... :(

Bom prilepil eno slikico mehanizma jutri, ko bom utegnil...

LP
partner
Poddesetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 17:22

OdgovorNapisal/-a partner » Sr Maj 16, 2007 13:20

Hvala za odgovore. Sedaj pa me zanima, kje bi lahko kupil propelerje za pete Volvo Penta z oznako A6 in njihova cena

LP
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Maj 16, 2007 19:43

Servis in zastopnik je recimo podjetje Tehnoservis iz Škofje Loke. Verjetno boš propelerje dobil tudi pri serviserjih po marinah. Cena? Mislim, da ne bo poceni. Volvo je proizvajalec, ki ima zelo malo ponaredkov in tako zelo drago prodaja svoje originalne dele... Pri MerCruiserju je izbire toliko, da ne veš kaj bi vzel, s tem pa je tudi cena primernejša. Eden od razlogov, zakaj ne maram Volvo motorjev...

LP

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov