Nakup vodnega skuterja.

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

mrdaco
Kontraadmiral
Prispevkov: 250
Pridružen: To Mar 27, 2012 15:04

OdgovorNapisal/-a mrdaco » Po Avg 27, 2012 09:22

Jaz sem se letos peljal s 255 KM Seedoo-jem. Vožnja je res fenomenalna. Končna hitrost nekje pri 110 km/h. Moj sosed ga ima od meseca maja pa do septembra notri, in ni bilo opazit da bi se voda na njem nabirala in ga skušala potopiti. Ko sem se na njega kobacal in ker je nekaj tednov skuter sameval v vodi, je kar nekaj alg imel na sebi. Na koncu vožnje, ko smo noreli parktat pri končni hitrosti, jih je enostavno odplaknilo in o algah in školkah ni bilo več ne sluha ne duha. Zgleda pri 110km/h prihaja do kar močnih curkov. Dve leti kar je skuter med poletjem v vodi, ga še nobeden ni ukradel, pa je v vodi tudi takrat ko doli nobeden ne počitnikuje. Zgleda se ded ne sekira, ker mu everčki niso problem.
Poraba pri tej zverini pa je tudi ogromna. V 2 urah je šlo pol tanka. Torej v 4 urah sprazniš 70 litrov če se ne motim.
zko
Poddesetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: Če Jul 30, 2009 20:06
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a zko » Sr Avg 29, 2012 20:36

Pa bom še jaz dodal par besed glede same izbire med yamaho, sea-doo ter kawasaki:

Jaz osebno se vozim že 6 let na yamahi (XL 700, FX CRUISER 140KM, FX SHO CRUISER 210KM) in moram priznat da razen rednih servisov in lastnih začetniških napak nisem imel nobenih dodatnih stroškov z vzdrževanjem. Imam pa 3 kolege kateri so imeli v preteklosti sea-doo-je pa so imeli same probleme in težave tako da so vsi trije prešaltali na yamaho ter dva na kawasakija. Bom kar za vsakega proizvajalca posebej napisal mnenje:

Yamaha: yamahini vodni skuterji so na tem tržišču eni izmed vodilnih, tako po prodajnih rezultatih kot tudi po sami kvaliteti izdelkov. Yamaha se drži filozofije da število "konjev" ni vodilo, saj njihovi 1.8l motorji (največja prostornina med vsemi) s približno 210-230KM so med konkurenco najbolj "podhranjeni" in dosegajo primerljive rezultate (pospeški,končna hitrost) s kawasakiji 260KM ter sea-doo(255 ali 260KM), a vse to nadoknadijo z težo trupa (yamaha ima najlažje trupe) ter samo obliko trupa, katera pripomore boljši vodljivosti na vodi. Kar se tiče večnega vprašanja kaj je boljše: vodno hlajenje motorja (yamaha&kawasaki) ali zaprt sistem hlajenja (sea-doo), so večne teme in ne bi rad razpredal o tem, vendar pa sam osebno menim da če se odločiš imeti vodnega skuterja ti vsakokratno izpiranje motorja ne sme predstavljati breme in dodatno skrb, saj je vodni skuter že v osnovi zelo občutljiva "igrača" katera potrebuje veliko nege in pozornosti.

Kawasaki: kawasaki se nasprotno od yamahe trudi konjske moči iz leta v leto povečevati (trenutno so vodilni z modelom ultra 300KM) prostornine 1.5l, kar jim prinaša skupaj s trupom narejenim za velike valove, določene uspehe v "offshore" dirkah po svetu. Kar je slabost kawasaki-ja je njegova teža, saj z svojimi kilami v negativnem smislu prekaša vse ostale konkurente kar se pozna na porabi goriva in to kar za 30% napram ostalim. Je pa tudi tu dobra lastnost kot pri yamahi, da je vzdrževanje prijazna tema in so to kakovostni japonski izdelki (čeprav vse tri sestavljajo v ZDA zaradi velikosti tržišča)

Sea-doo: da se dodaknem še sea-doo-jev. Sea-doo moramo priznati da se iz leta v leta trudijo biti vodilni na področju inovacij in novitet kar jim vsekakor dobro uspeva. Tako dobite sea-dooje "nabite" z raznimi dodatki kot je njihov sistem zavore (edini na tržišču) pa tudi ostalih stvari kot so vgrajen gps ipd. Je pa res, da so se skozi leta do določene mere popravili v kvaliteti izdelave a kljub temu (zame osebno) motečih dejavnikov še niso odpravili, saj da je treba pri 100 urah obnoviti turbino in ta strošek sega tam do 1000 EUR je zame to nekaj neracionalnega in nerazumnega, medtem ko yamaha in kawasaki izdelujeta motorje s turbo polnilniki brez kakršnikoli priporočenih servisov.


Tako to je na hitro malo opisov vseh treh vodilnih proizvajalcev vodnih skuterjev, v katerih ni izraženo samo moje mnenje ampak mnenje mnogih ljudi po svetu, saj sam osebno vsakodnevno prebiram ameriške forume kajti v sloveniji nimamo na zalogi nobenih podatkov in informacij z nobenega področja tako da za vse ki vas o vodnih skuterjih, vzdrževanjih, predelavah in ostalem zanima veliko več, priporočam obisk spletne strani: http://www.greenhulk.net/forums/




Lp
error 90
Praporščak
Prispevkov: 30
Pridružen: Če Apr 29, 2010 00:00

OdgovorNapisal/-a error 90 » Če Avg 30, 2012 21:20

Evo tak opis sem čakal 8)

Super napisano zko :wink:
4nze
Desetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 12:43

OdgovorNapisal/-a 4nze » So Sep 01, 2012 11:53

Od Yamahe trup, Od Kawasakia motor in od Sea Dooja zavorni sistem in dodatki, pa imamo najbolši vodni skuter 8)
deserteagle
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe Okt 22, 2010 18:56

OdgovorNapisal/-a deserteagle » So Sep 01, 2012 19:56

dobro napisano!
zko
Poddesetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: Če Jul 30, 2009 20:06
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a zko » Ne Sep 02, 2012 13:12

Aja pa še to bi želel dodat vsem lastnikom yamah, ki imajo motorje gnane s turbo kompresorji (to je razlika od navadne turbine kot jo imamo v avtu), glede na navedbe "mamamicka", da je potrebno pri yamahi zamenjat turbino pri 200 urah, bi rad opozoril da to ne drži, saj sem ravno zaradi prej napisanega ta teden klical na yamaho delta team krško, ki je generalni uvoznik in so mi zatrdili da nikjer v njihovem servisnem priročniku ne piše, da bi bilo potrebno turbino menjati pri 200 delovnih urah. Pa tudi iz izkušenj, mi je njihov serviser povedal, da imajo izkušnje s turbo kompresorji, ki imajo preko 500 ur in do sedaj še ni bilo nobene okvare. Sem pa tudi sam prebiral po ameriških forumih glede te problematike in sem naletel na par primerov, ki imajo preko 300 ur in do sedaj nobenega problema s turbo kompresorjem, seveda govorimo o vodnih skuterjih, ki niso bili predelani.


Lp zko
deserteagle
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe Okt 22, 2010 18:56

OdgovorNapisal/-a deserteagle » To Sep 04, 2012 08:08

Glede Seedoo-jevih izdelkov, mislim da so v špici po tehnologiji, samo moti me pa odnos zastopnika (poprodajne storitve, garancija, servis) in nenormalne-zlatarske cene rezervnih delov in servisnih storitev.
Yamaha je tu druga pesem, vidi se, da je veliko dealerjev in serviserjev, ki se trudijo za svoj posel.

Kawe pa ne poznam in ne morem kaj komentirat.
seal
Naddesetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne Jul 26, 2015 17:00

Re: Nakup vodnega skuterja.

OdgovorNapisal/-a seal » Ne Dec 31, 2017 15:20

Pozdravljeni,

ima kdo izkušnje z oddajanjem vodnih skuterjev v najem? Razmišljam, da bi kupil SeaDoo Spark z namenom oddajanja. Dobrodošli kakšni nasveti.

Hvala
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1278
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Nakup vodnega skuterja.

OdgovorNapisal/-a jozko » Ne Dec 31, 2017 15:44

Za kak pameten odgovor bo potrebno dopisat vsaj še:
-komu ga nameravaš oddajati
-kje ga nameravaš oddajati
-ali bo na prikolici in si ga bo vsak peljal sam
-kje ga nameravaš vpisati...
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
corleone4865
Višji vodnik
Prispevkov: 19
Pridružen: Po Avg 06, 2018 15:57

Re: Nakup vodnega skuterja.

OdgovorNapisal/-a corleone4865 » Če Avg 09, 2018 18:07

Hvala lepa za izčrpno poročilo o scoterjih.Hvala ZKO....L.P.Iztok
corleone4865
Višji vodnik
Prispevkov: 19
Pridružen: Po Avg 06, 2018 15:57

Re: Nakup vodnega skuterja.

OdgovorNapisal/-a corleone4865 » Če Avg 16, 2018 09:36

Živio!Ali mogoče kdo ve kako, je z vožnjo scoterjev v sosednji Italiji?Mislim na plovno dovoljenje in te stvari?Namreč slišal sem,da se lahko voziš brez problema.L,P.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta