Nakup vodnega skuterja.

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

janozr1
Naddesetnik
Prispevkov: 5
Pridružen: To Sep 01, 2009 18:43

OdgovorNapisal/-a janozr1 » Pe Apr 06, 2012 11:24

ja seveda , evo

Slika
By janozr1 at 2012-04-06
Sancho
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne Jan 09, 2011 19:34
Kraj: Bela krajina

OdgovorNapisal/-a Sancho » Pe Apr 20, 2012 21:22

zdravo

Tudi mene je primlo, da bi si nabavil enega skuterja :D . V mislih imam yamaho wawerunner xl 700 (priložen link). Sem pa začetnik. Kaj menite o tem modelu in kaj mi še priporočate.

http://www.avto.net/mornar2003/view/ad.asp?ID=125661

hvala za odgovore
janozr1
Naddesetnik
Prispevkov: 5
Pridružen: To Sep 01, 2009 18:43

OdgovorNapisal/-a janozr1 » Pe Apr 20, 2012 23:09

za začetek vsekakor štiritaktni motor potem je pa kar nekaj "vročih" odločitev med modeli ........višina predvidene investicije , trije cilindri ali štirje , 1300ccm 1500ccm ali 1800ccm, turbina da ali ne hlajenje z morsko vodo ali zaprt sistem.....dvosed ali trosed...poraba goriva ter stroški vdrževanja glede na model...........možnost preizkusa vožnje rzličnih modelov pred nakupom , skratka dobro se je pripravit pred nakupom.
Upam da se na forumu še kdo iskušen pridruži za debato kaj je boljše ali
slabše med seadoo, kawo ali yamaho...
vsekakor pa skuterja še lep čas ne mislim zamenjat za noben gliser
8) 8) 8)
Simon3078
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 131
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 10:32
Kraj: Lj-Izola

OdgovorNapisal/-a Simon3078 » Ne Maj 13, 2012 10:52

Jaz sem kupil Yamaho vx 110, za zacetnike je to vrhunska izbira.
Cenovno ga dobis od 6.000 naprej, ima 110 km (potegne cist solidno, saj kar je nad 100 km ni ogromne razlike), poraba tega 4 taktnega skuterja je zelo majhna (mislim da okoli 7 litrov), rezervoar ima 60 litrov, udoben sedez za 3, o Yamaha kvaliteti pa ne bom zgubljal casa!

Ima pa tudi eno slabo stvar, hlajenje ni zaprtega tipa, se pravi spiranje vsakic ko je ven iz vode.

Kolega ima Kawasaki 250 konjev in mu zre nad 20 litrov!
Sam tok za primerjavo, seveda za zacetnike!
AS
Viceadmiral
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 23:20

OdgovorNapisal/-a AS » Ne Maj 13, 2012 15:13

Takšnega imam sam že par let. Odlična izbira, vendar bi kakšnih par konjev še dodal, če bi šlo
Uporabniški avatar
matjazxx
Praporščak
Prispevkov: 30
Pridružen: To Dec 04, 2007 12:30

Vodni skuter - vprašanje

OdgovorNapisal/-a matjazxx » Če Avg 09, 2012 22:13

Pozdravljeni,

Že dolgo sem pogledoval za skuterji, vendar sem zaradi družine skuter preskočil in imam za družinske potrebe že nekaj let športni gliser, s katerim sem sicer zelo zadovoljen. Na letošnjem dopustu sem vozil skuter Yamaha Waveruner in me sedajle nekako drži, da bi čoln prodal, v račun pa vzel vodni skuter.

Zanimam se torej za skuter v rangu nekje 5.000 - 6.000 EUR (4-takter), pri tem pa me zanima naslednje. Nekateri trdijo, da je Yamaha boljša od Seedoo-ja, ker ni potrebno generalno obnavljat turbine tako kot pri Seedoo-ju?

Zanima me, kateri skuterji imajo dejansko nizko porabo, še posebej sedaj je to aktualno, ko cene bencina letijo v nebo ter kateri imajo nizke stroške vzdrževanja?

Zanima me, če drži, da je potrebno narediti "generalko" turbine na vsakih 100 ur in če, kakšen strošek je to približno (baje med 500 in 1000 EUR?)

Prav tako me še zanima, kako je s trajno registracijo v Nemčiji. Baje sedaj po novem od Junija 2012 ni več možno narediti trajne registracije v Nemčiji, v kolikor lastnik nima tam prijavljenega stalnega prebivališča..., a to drži?

Pa še to, Morjeplovec nima dosti tem na temo vodnih skuterjev pa me zanima, če je še kak drug forum, kjer se da kaj več izvedet o skuterijh.

LP
Quicksilver 470 Sport
adrian
Viceadmiral
Prispevkov: 391
Pridružen: Če Jul 30, 2009 10:50

OdgovorNapisal/-a adrian » Pe Avg 10, 2012 14:35

poglej, nizko porabo in nizke stroške vzdrževanja, to ne obstaja, motorji skuterjev so zelo nabriti, res je, rabijo redno vzdrževanje na 100 ur, če želiš da ti teče dobro,
glede nemške registracije je res kot navajaš, kar je registrirano je registrirano, sedaj mora imeti lastnik začasno prebivališče, škoda za tiste
kateri imajo Usa zastavo in niso tega izkoristili
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » To Avg 21, 2012 22:54

Bom se jaz dodal piskerček...

V kolikor se odločaš za VXa gre za 1100 kubicen atmosferski motor, v osnovi ima 110 konj z nekaj predelavami pa se jih nekaj doda, po obcutku kakih 20%. Končna hitrost je okoli 45 vozlov, poraba nešparanja pa 10l na uro v povprečju.(seadoo turbo krepko preko 20) GTI pa malo več, kot yamaha. GTI je malo bolj udoben, predelana yamaha pa se vedno vsaj enako mocna in hitra. Yamaha je tudi ozja in s tem bolj adrenalinska, po vodi poskakuje manj, kot seadoo.

Naprej...

Yamaha ima skuterja z 1800cc, ki ima 180HP brez turbine in seveda tudi z turbino, ki je mocnejsi.
Pri Seadoo je menjava turbine na 1.5L motorju obvezna na 100 ur, pri yamahi pa prvih 100 ur pregled, obvezna menjava pri 200urah.

Moj glas gre yamahi pa neglede za kater model, ker je sodobnejša, prostornine motorjev so vecje in kar sem videl in slisal so vse yamahe redom mocnejse, hitrejse in varcnejse.
Rezervni delo pa so za enega in drugega DRAGE kot pes!
AS
Viceadmiral
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 23:20

OdgovorNapisal/-a AS » Sr Avg 22, 2012 16:22

Mama micka
Sam imam vx1100,je pa ze od junija v morju. ker ni antifoulinga ga spodaj ocistim in to je vse. ni cinkov...
ne bi rad da mi zacne kaj crkovat zaradi soli. Kaj svetujes da naredim na njem?
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Sr Avg 22, 2012 18:19

Jaz ga vsake toliko dam vseeno ven, da ga temeljito operem.

Drugace pa kaj dosti ne mores narediti, vozi se, da spiras kristale soli... Z notranje strani pa ga spricaj z wd40 ali crown, spricaj kar izdatno...

Da nimas cink protektorja ti samo misliš :D

Imaš in to zelo dragega!
Slika
4nze
Desetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 12:43

OdgovorNapisal/-a 4nze » Sr Avg 22, 2012 18:37

Jaz sem se zadnič vozil z SeaDoo-jem GTI 130konjev. To je bil prvi skuter z katerim sem se vozil. Morem rečit da mi je zelo všeč. Ima kar dobre pospeške, da se ga tudi fajn sukat... bil je pa letnik 2008, ima 1.5 L motor brez turbine tako da ni težav z obnavljanjem turbine :)
Smo pa v slabih 3 urah porabili okoli 30L bencina. Vožnja je bla pa taka: gas na polno do maximalne brzine, potem obračanje skoraj na mestu (pri tem polni gas) smo pa tudi wakebordali (kr velik upor).
Nasplošno se mi zdi pa skuter super. Drugače mi je yamaha 110 konjska tudi všeč, sam jih je pa polno (skoraj vsak ki jih renta jih ma) pač moje mnenja :D


Lp, Anže
AS
Viceadmiral
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 23:20

OdgovorNapisal/-a AS » Sr Avg 22, 2012 19:35

Vsak ki renta jih ima?
Meni bi to nekaj povedalo!
4nze
Desetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 12:43

OdgovorNapisal/-a 4nze » Sr Avg 22, 2012 21:01

Da so kvalitetni?
Ne sej je vse vredo samo, bolj pogosti so :D
AS
Viceadmiral
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 23:20

OdgovorNapisal/-a AS » Če Avg 23, 2012 08:13

Mas vec rezervnih delov :) :D
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Pe Avg 24, 2012 12:39

Glede delov...

Za Yamaho sem potreboval eno podložko, ki je nihce nikoli ne rabi, ker se ne unici, jaz sem jo izgubil... dobil sem jo v 6 dneh, vse ostalo so imeli na zalogi...


Na Ski& Sea pa sem naročil tesnilo glave za starega Johnsona 40, (btw 20 let so bila enaka) sem čakal nanjo 22 dni!!!!! S tem, da sem moral plačati predračun. Nato pa so me opizdili še po povzetju 5 eur za poštnino! Za to tesnilo sem skupaj plačal skoraj 50€, na ebayu pa stane 5 funtov!

Na Yamahi sem naročil po emailu robe za 250€(na ebayu bi me prisla 240€!,
dobil nazaj mail, kaj ni na zalogi in kdaj pride... Pripelje DPD 6 dan, plačam(nobene postnine) in to je to!

Yamaha ima tudi mocan suport od Rive in R&D PP, vse mere in cevi so standardne, tako da veliko stvari dobiš v "železnini"

GTI ima napram VX samo to prednost, da je 1500cc, vse ostalo pa je na strani VXa. Predvsem nabijanje in vodljivost jeta...

Je pa tako, za povprecnega uporabnika je 100 in nekaj konj dovolj. V kolikor si malo bolj zahteven pa je premalo, predvsem za kake vragolije. Je pa tako, da dodatnih 80_100 konj zelo zelo drago plačaš z bencinom, saj se poraba več, kot podvoji.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta