Nakup jadrnice
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Ne , ne gre se za to jadrnico. Ji je pa zelo podobna. Ne vem , če je primerno , da dajem v objavo slike nečesa , kar ni moja lastnina.
Lahko potrdim , da je zelo lepo vzdrževana in je zelo identična tej , ki je objavljena na tej povezavi.
No kakor koli , vesel sem vaših pozitivnih mnenj ( hvala NT ), saj je jadrnica res zelo čedna. Predvsem pa ima ogromno opreme , česar vsekakor nisem vajen.
Možakar ima vse toplirano. Vse kar je na jadrnici pomembnega , ima svojo rezervo. In gor je enih instrumentov , kot v manjšem avionu. Mi imamo zgolj en kompas , števec obratovalnih ur in voltmeter , to je vse. Ima dve električni črpalki za isčrpavanje vode plus eno mehansko. Ima dva merilca hitrosti. Enega gps in enega glede na vodno površino. Potem ima zadaj nekakšen merilec hitrosti vetre , ki sicer nekaj ne dela. Ima tudi elektronski kompas , ker magnetni glede na kovino ne pride v upoštev. Ima nekaj nadzornih komand za motor ,ki je menda nek mitsubishijev dvovaljni. Tako sem razumel. Da je dvovaljni sem videl sam . In tudi zelo lepo teče v primerjavi z našim , kateri preglasi ozvočenje , ki ga imamo na njej.
Moti me edino podatek , da troši tri litre na uro , kar se mi za 18 KM in 650 ccm zdi vsekakor pretirano.
Je pa vredna pozornosti njena notranjost. Kljub mali velikosti , se v njej da dihati. Ima sorazmerno stojno površino. Vse štiri postelje so zadostne dolžine , da lahko tudi večja oseba zravna noge , ko leže k počitku. Vsa notranjost je v tig lesu z malce stilno oblikovanim pohištvom.
Jadrnica ima zelo veliko odlagalnih površin , kar mi veliko pomeni , da mi ne bo treba vedno znova voziti vse krame s sabo , predvsem orodja in pripomočkov za samopomoč. Tudi zunanjost je lepo vzdrževana. Nikjer ni rje , les v je negovan , čeprav ga zunaj razen klopi in poda zadaj ter letev po kabini ni.. Jadra so lepo očuvana. Ima posebne prevleke za jadra , da so zaščitena , kadar niso v uporabi.
Ja , zelo všeč mi je. Bega me le dejstvo , da potrebuje veliko več nege in pozornosti kot katerakoli jadrnica iz drugega materiala. Ima tudi eno hibo. Ta jadrnica ima namreč podaljšano kobilico. Kot iz sendviča namreč štrli podaljšan del kobilice , ki služi za večjo stabilnost. Le ta se ob oviri skrije v trup kobilice. In ta del je dobil zračnost in menda med vožnjo in ob privezu klopota.
Zanima me kakšna vaša iskušnja glede vzdrževanja jeklene jadrnice. Kako je namreč z obstojnostjo barve brez morebitnih mehanskih poškodb trupa. Je s kvalitetnim premazom odpravljena skrb , da bi nekje rja glodala steno in bi naenkrat začelo curljati v notranjost ? In koliko se pozna na hitrosti zaradi njene teže. Lastnik pravi , da z jadri ali motorjem doseže 6 milj +. Nekdo mi je naročil , naj povprašam o teži kobilice. Če sem ga prav razumel , naj bi le ta tehtala 2500 kg. Je to možno ? Pravi tudi , da se kobilica rasteza po celem delu trupa. Nisem se potaplal v vodo in preverjal , ker je strahovito smrdela tam v pristanišču. Mi je pa pokazal stil kobilice na eni jadrnici , ki je bila zunaj na nosilih in tam je bila od premca do krme.
Za jadrnico se resno zanimam in sem se nekako odločil za nakup , tako da se bom do konca poletja pridružil kot vesel lastnik svojega majhnega plovila .
Naj omenim še anegdoto , ki se je zgodila s pogovorom , ko sem se zanimal za privez. Znanec zaposlen v marini mi je dejal , da prostih privezov ni. Da le , če kdo odpove , ali proda svoje plovilo. Najpogosteje pa , kadar kdo umre
U hudiča , sem si mislil . To pomen , da se tega športa lotijo pretežno penzionisti . No prav , saj sam tudi nisem več najstnik že zlooooodolgo ne
Lp. Marjan
Lahko potrdim , da je zelo lepo vzdrževana in je zelo identična tej , ki je objavljena na tej povezavi.
No kakor koli , vesel sem vaših pozitivnih mnenj ( hvala NT ), saj je jadrnica res zelo čedna. Predvsem pa ima ogromno opreme , česar vsekakor nisem vajen.
Možakar ima vse toplirano. Vse kar je na jadrnici pomembnega , ima svojo rezervo. In gor je enih instrumentov , kot v manjšem avionu. Mi imamo zgolj en kompas , števec obratovalnih ur in voltmeter , to je vse. Ima dve električni črpalki za isčrpavanje vode plus eno mehansko. Ima dva merilca hitrosti. Enega gps in enega glede na vodno površino. Potem ima zadaj nekakšen merilec hitrosti vetre , ki sicer nekaj ne dela. Ima tudi elektronski kompas , ker magnetni glede na kovino ne pride v upoštev. Ima nekaj nadzornih komand za motor ,ki je menda nek mitsubishijev dvovaljni. Tako sem razumel. Da je dvovaljni sem videl sam . In tudi zelo lepo teče v primerjavi z našim , kateri preglasi ozvočenje , ki ga imamo na njej.
Moti me edino podatek , da troši tri litre na uro , kar se mi za 18 KM in 650 ccm zdi vsekakor pretirano.
Je pa vredna pozornosti njena notranjost. Kljub mali velikosti , se v njej da dihati. Ima sorazmerno stojno površino. Vse štiri postelje so zadostne dolžine , da lahko tudi večja oseba zravna noge , ko leže k počitku. Vsa notranjost je v tig lesu z malce stilno oblikovanim pohištvom.
Jadrnica ima zelo veliko odlagalnih površin , kar mi veliko pomeni , da mi ne bo treba vedno znova voziti vse krame s sabo , predvsem orodja in pripomočkov za samopomoč. Tudi zunanjost je lepo vzdrževana. Nikjer ni rje , les v je negovan , čeprav ga zunaj razen klopi in poda zadaj ter letev po kabini ni.. Jadra so lepo očuvana. Ima posebne prevleke za jadra , da so zaščitena , kadar niso v uporabi.
Ja , zelo všeč mi je. Bega me le dejstvo , da potrebuje veliko več nege in pozornosti kot katerakoli jadrnica iz drugega materiala. Ima tudi eno hibo. Ta jadrnica ima namreč podaljšano kobilico. Kot iz sendviča namreč štrli podaljšan del kobilice , ki služi za večjo stabilnost. Le ta se ob oviri skrije v trup kobilice. In ta del je dobil zračnost in menda med vožnjo in ob privezu klopota.
Zanima me kakšna vaša iskušnja glede vzdrževanja jeklene jadrnice. Kako je namreč z obstojnostjo barve brez morebitnih mehanskih poškodb trupa. Je s kvalitetnim premazom odpravljena skrb , da bi nekje rja glodala steno in bi naenkrat začelo curljati v notranjost ? In koliko se pozna na hitrosti zaradi njene teže. Lastnik pravi , da z jadri ali motorjem doseže 6 milj +. Nekdo mi je naročil , naj povprašam o teži kobilice. Če sem ga prav razumel , naj bi le ta tehtala 2500 kg. Je to možno ? Pravi tudi , da se kobilica rasteza po celem delu trupa. Nisem se potaplal v vodo in preverjal , ker je strahovito smrdela tam v pristanišču. Mi je pa pokazal stil kobilice na eni jadrnici , ki je bila zunaj na nosilih in tam je bila od premca do krme.
Za jadrnico se resno zanimam in sem se nekako odločil za nakup , tako da se bom do konca poletja pridružil kot vesel lastnik svojega majhnega plovila .
Naj omenim še anegdoto , ki se je zgodila s pogovorom , ko sem se zanimal za privez. Znanec zaposlen v marini mi je dejal , da prostih privezov ni. Da le , če kdo odpove , ali proda svoje plovilo. Najpogosteje pa , kadar kdo umre
U hudiča , sem si mislil . To pomen , da se tega športa lotijo pretežno penzionisti . No prav , saj sam tudi nisem več najstnik že zlooooodolgo ne
Lp. Marjan
Lahko naprosim poznavalca da mi pove , kakšen je postopek in strošek prenosa lastništva omenjenega plovila , ki je registrirano v Nemčiji ? In kaj je najpametneje narediti. Lastnik pravi , da lahko ostane registrirano v nemčiji. Mi pa smo takrat jadrnico registrirali na hrvaškem zaradi....nekih ugodnosti. Ne vem zakaj.
Lp Marjan
Lp Marjan
Hvala Bouton. Sem z g. Valom govoril in menda zadeva ni dost komlicirana. Odvisno sicer , kako si jo zastaviš , ker je več opcij. Mi je prijazno razložil kako in kaj. Vsekakor ostaneva na vezi.
Ali med vami ni nihče lastnik jeklene jadrnice ? Bi rad iz prve roke kakšno iskušnjo glede vzdrževanja .
Lp Marjan
Ali med vami ni nihče lastnik jeklene jadrnice ? Bi rad iz prve roke kakšno iskušnjo glede vzdrževanja .
Lp Marjan
Pozdrav po krajšem premoru.
Nikola T. in Rok 11 , obračam se na vaju , ker sta mi podala nekaj več informacij o stabilnosti in mejah prevračanja jadrnice. Predno se dokončno odločim za nakup nebi rad pustil odprta vprašanja , na katera nimam sam odgovora.
Razumnljivo mi je , da je stabilnost ( prevračanje jadrnice pogojena z razmerjem teže nad in pod vodo. Rok 11 praviš , da mora biti jambor v void , da se jadrnica lahko prevrne. ( 100 stopinj nagiba ? ) Lastnik jadrnice s katerim se dogovarjava o kupoprodaji pa mi zatrjuje , da njegova jadrnica prenese nagib 45 stopinj in ne več in je mnenja , da jadrnice povečini ne prenesejo večjega nagiba. Ali ni to meja , ki jo zlahka mimogrede presežeš , sploh če nisi najbolj vešč kljubovat vremenu na void , če te že doleti ?
Lp Marjan
Nikola T. in Rok 11 , obračam se na vaju , ker sta mi podala nekaj več informacij o stabilnosti in mejah prevračanja jadrnice. Predno se dokončno odločim za nakup nebi rad pustil odprta vprašanja , na katera nimam sam odgovora.
Razumnljivo mi je , da je stabilnost ( prevračanje jadrnice pogojena z razmerjem teže nad in pod vodo. Rok 11 praviš , da mora biti jambor v void , da se jadrnica lahko prevrne. ( 100 stopinj nagiba ? ) Lastnik jadrnice s katerim se dogovarjava o kupoprodaji pa mi zatrjuje , da njegova jadrnica prenese nagib 45 stopinj in ne več in je mnenja , da jadrnice povečini ne prenesejo večjega nagiba. Ali ni to meja , ki jo zlahka mimogrede presežeš , sploh če nisi najbolj vešč kljubovat vremenu na void , če te že doleti ?
Lp Marjan
Ta ne ve o čem govori. Če gre za serijsko izdelano jadrnico se da diagrame stabilnosti dobit tudi na internetu. Za boljše razumevanje za kaj gre lahko prebereš tukaj.
http://marine.marsh-design.com/content/ ... ity-curves
Če se konkretna jadrnica prevrne in se ne vrne več v prvotni položaj že pri kotu 45 stopinj, je zadeva življensko nevarna.
http://marine.marsh-design.com/content/ ... ity-curves
Če se konkretna jadrnica prevrne in se ne vrne več v prvotni položaj že pri kotu 45 stopinj, je zadeva življensko nevarna.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Hvala Edo. Bom posredoval lastniku tole stran . Pa tudi sam se bom poglobil da mi bodo stvari malo bližje. Res nebi rad sedel na kobilici in gledal naokoli , če me bo kdo pobral , ha ha.
No šalo na stran. Ker nisem "mornar po krvi " ,mi je pa jadrnica in jadranje zlo pri srcu , raje vprašam , da se ne bom potem kesal. Možakar zatrjuje da njegova jadrnica prenese nagib 45 stopinj in strinjam se stabo , da je to nevarno. In kar je še slabše , se ta zadeva potem nikakor ne postavi več pokonci. Potem takem se za nakup takšne jadrnice raje nebi odločil. Že to , da je železna , me zlo bega. Bom poiskal še enkrat kateri model je to in bom zlo hvaležen , če bi znal kdo poiskati podatek o stabilnosti te jadrnice.
Lp .Marjan
No šalo na stran. Ker nisem "mornar po krvi " ,mi je pa jadrnica in jadranje zlo pri srcu , raje vprašam , da se ne bom potem kesal. Možakar zatrjuje da njegova jadrnica prenese nagib 45 stopinj in strinjam se stabo , da je to nevarno. In kar je še slabše , se ta zadeva potem nikakor ne postavi več pokonci. Potem takem se za nakup takšne jadrnice raje nebi odločil. Že to , da je železna , me zlo bega. Bom poiskal še enkrat kateri model je to in bom zlo hvaležen , če bi znal kdo poiskati podatek o stabilnosti te jadrnice.
Lp .Marjan
Igorb , imaš morda kaj iskušenj z železno barko ? Barka mi je vsekakor všeč. Če bi bila plastična , bi že položil varšćino.
Sicer se gre pa za tole barko:
https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... Vq9wvo_fVw
Sicer se gre pa za tole barko:
https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... Vq9wvo_fVw
Glede na to kar piše mislim, da s to barko ne moreš zgrešit. Narejena je sicer v DDR ampak po nadzorom Germanisches Loyd. Izdelano je več kot 100 primerkih. Malo sem brskal po netu in nisem našel diagram stabilitete ampak ta se že ne bo prekucnila pri 45 stopinjah
Polarni diagram je na koncu in ni tako slab za takšno barko. Pa še kot v veter je več kot O.K.
Polarni diagram je na koncu in ni tako slab za takšno barko. Pa še kot v veter je več kot O.K.
Je.. vas diagrami na 20 vozlov burje jadra ven in viidet kak gre kak je vodljiva kak je jambor striman,pičit na Kamenjak in počakat ene 2 m jugo vala da se mal tumba...pa boste hitr vedli kok gre kok laja al lepo leži..tko čist po domače od enga bučmana ki flike potegne ven tud na 20 pa še kak vozel.
LP Iztok
LP Iztok
Pozdrav.
Ker se počasi bliža čas , ko se bo treba odločit o nakupu te jadrnice bom prosil še za kakšen nasvet.
Polanc , za takšne teste nisem ravno ta pravi . Nekako se držim reka : hvali more , drž se obale
Rad pa bi bil pripravljen , kaj se lahko zgodi.
Z možakarjem sem zadnjič govoril , ko sva se videla v marini in sem hotel nekako s pogovorom zvedeti kaj več o nagibu. Ker ne znam nemško , on pa angleško ne , je komunikacija tako tako. Tam pa tisti trenutek tudi ni nikogar , ki bi nemško obvladal. Torej možakar mi je zadnjič razložil , da je ON enkrat doživel takšen nagib ob močnem sunku vetra. V emailu pa mi je njegov sin v angleščini prenesel očetovo sporočilo , da je maksimalen nagib 45 stopinj in da jadrnice ne prenesejo večjega nagiba, a da na jadranu itak ni takšnih razmer , ki bi bile nevarne. Tako da sedaj itak nič ne vem. Ja , nabolje bi bilo iti probati....in se prekucniti , ha ha.
Glede na to , da se možakar z njo vozi že najmanj deset ali dvanajst let , je gvišno že padel v kakšno neurje , če pa je pet mesecev na leto na barki.
Me pa zanima še nekaj. Ker bi si šel ogledat še eno barko ki pa je plastična , me zanima , kako naj prepoznam , ali jo je napadla osmoza ? Menda se to prepozna po mehurjih v trupu iz katerih teče voda, kadar je barka dvignjena. Ali to drži ? In , kaj menite o kotnem prenosu pogona propelerja ?
Lp Marjan
Ker se počasi bliža čas , ko se bo treba odločit o nakupu te jadrnice bom prosil še za kakšen nasvet.
Polanc , za takšne teste nisem ravno ta pravi . Nekako se držim reka : hvali more , drž se obale
Rad pa bi bil pripravljen , kaj se lahko zgodi.
Z možakarjem sem zadnjič govoril , ko sva se videla v marini in sem hotel nekako s pogovorom zvedeti kaj več o nagibu. Ker ne znam nemško , on pa angleško ne , je komunikacija tako tako. Tam pa tisti trenutek tudi ni nikogar , ki bi nemško obvladal. Torej možakar mi je zadnjič razložil , da je ON enkrat doživel takšen nagib ob močnem sunku vetra. V emailu pa mi je njegov sin v angleščini prenesel očetovo sporočilo , da je maksimalen nagib 45 stopinj in da jadrnice ne prenesejo večjega nagiba, a da na jadranu itak ni takšnih razmer , ki bi bile nevarne. Tako da sedaj itak nič ne vem. Ja , nabolje bi bilo iti probati....in se prekucniti , ha ha.
Glede na to , da se možakar z njo vozi že najmanj deset ali dvanajst let , je gvišno že padel v kakšno neurje , če pa je pet mesecev na leto na barki.
Me pa zanima še nekaj. Ker bi si šel ogledat še eno barko ki pa je plastična , me zanima , kako naj prepoznam , ali jo je napadla osmoza ? Menda se to prepozna po mehurjih v trupu iz katerih teče voda, kadar je barka dvignjena. Ali to drži ? In , kaj menite o kotnem prenosu pogona propelerja ?
Lp Marjan
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta