Hanse 315 - E-MOTION
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Sicer jadranje ni moja tema.. razmišljam pa vseeno.. kaj pa polnjenje med jadranjem in tudi na mestu ko je sonce in ko ga ni z vetrnico/ami ? Za vsak slučaj pa na barki tudi manjši agregat in seveda en izvenkrvni motorček, če slučajno kaka žica ostane brez stika ... seveda to razmišljanje ni vezano na kakšno prekoceansko plovbo ..
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
...polnjenje med jadranjem...
-- Nerealno, kajti barko bi moral propeler zavirati z VSAJ 1kW, da bi v osmih urah na polno jadranja napolnili za zgolj 1h motoriranja. To pa bi pomenilo za takšno barko izgubo najmanj 2-3 vozlov!!!!
...sonce in ko ga ni z vetrnico/ami
-- Madonca bodite resni !!! Da bi za samo eno uro motoriranja napolnili akumulatorje bi potrebovali vsaj 1,5kW celic kar pa je NAJMANJ 6 velikih celic kot jih montirajo na strehe hlevov in hiš. Torej je potrebna površina celic večja kot je sama barka velika. Torej sedaj razumete nesmisel tovrstnih razmišljanj.
...Za vsak slučaj pa na barki tudi manjši agregat.
-- Koliko manjši bi še imelo smisla. S pogonskega vidika je že 8kW izjemno malo za 31 čeveljsko barko. 8kW marine generatorji pa so težji od 170 kg in vsaj enkrat večji od samega vgradnega motorja. Torej že tu ni nobenega smisla pa še nismo računali na izkoristke in dodatne komplikacije.
NA PLOVILU zgolj elekto pogon nima absolutno nobenega smisla.
-- Nerealno, kajti barko bi moral propeler zavirati z VSAJ 1kW, da bi v osmih urah na polno jadranja napolnili za zgolj 1h motoriranja. To pa bi pomenilo za takšno barko izgubo najmanj 2-3 vozlov!!!!
...sonce in ko ga ni z vetrnico/ami
-- Madonca bodite resni !!! Da bi za samo eno uro motoriranja napolnili akumulatorje bi potrebovali vsaj 1,5kW celic kar pa je NAJMANJ 6 velikih celic kot jih montirajo na strehe hlevov in hiš. Torej je potrebna površina celic večja kot je sama barka velika. Torej sedaj razumete nesmisel tovrstnih razmišljanj.
...Za vsak slučaj pa na barki tudi manjši agregat.
-- Koliko manjši bi še imelo smisla. S pogonskega vidika je že 8kW izjemno malo za 31 čeveljsko barko. 8kW marine generatorji pa so težji od 170 kg in vsaj enkrat večji od samega vgradnega motorja. Torej že tu ni nobenega smisla pa še nismo računali na izkoristke in dodatne komplikacije.
NA PLOVILU zgolj elekto pogon nima absolutno nobenega smisla.
-
- Admiral
- Prispevkov: 1195
- Pridružen: Ne Avg 17, 2008 09:58
- Kraj: Ljubljana, Ribiška vasica - It.
Marjan Tomki napisal/-a:...
[list][*] Mislim da Saildrive, če je propeler nesklopljiv v prostem teku, v primerjavi s sklopljivim upočasni jadrnico za kak vozel pri enakem vetru in jadrovju.
Pri nas - Saildrive, dvokraki nezložljivi prop... upočasni za cca 03 - 0,4 vozla. Različno pri različnih hitrostih in vetru sicer - a mislim da je tu nekje povprečje.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov