Bankrot Bavarie
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Re: Bankrot Bavarie
Elitni klub morjeplovcev???? Pajade. Me je zadeva ravno toliko vzpodbudila, da sem kopiral zadnjih 100 oglasov iz mornarja.net (jadrnice) in izračunal povprečno prodajno ceno jadrnice (privat oglasi). Cena 27.051 € ni ravno odraz neke oh-in-sploh-elite!!! Ali pač (zopet samo za nekatere)?
...Don't take life too seriously . No one gets out alive! ...
...Never sail with a crew who can't sing!...
...Never sail with a crew who can't sing!...
Re: Bankrot Bavarie
Govorim o lastniških plovilih nad 10m in te nove barke so definitivno prepoceni, kar se je odražalo v strašanskem upadu kvalitete pri vseh proizvajalcih. Spomnite se nesreč, ko so odpadale kobilice...
Tole o elitizmu je izpeljano iz zgornjega podčrtanega besedila.
In ker že nova povsem osnovna 33ft bavaria stane stotko, kar očitno JE "definitivno prepoceni".
Bavaria ima težave pri enotrupih jadrnicah, izgleda: https://www.google.si/search?q=bavaria+bankruptcy.
Razumem, da je NT jadralska avtoriteta, ampak tole se mu ni čisto dobro zapisalo, vsaj po mojem mnenju.
Re: Bankrot Bavarie
Nikola T. napisal/-a:Govorim o lastniških plovilih nad 10m in te nove barke so definitivno prepoceni, kar se je odražalo v strašanskem upadu kvalitete pri vseh proizvajalcih. Spomnite se nesreč, ko so odpadale kobilice...
Predno bo kdorkoli užaljen komentiral naj si tole večkrat prebere, ker je misel globja kot zgolj napisane besede.
LP Iztok
Tekmovali so s ceno navzdol in hajpali dosegljivost za vsako ceno. Logično je, da sta cena in kvaliteta premosorazmerni kategoriji in da lahko nižjo ceno dosežeš samo z manj materiali, slabšimi in bolj poceni (tudi nepreverjenimi). barka nad 10 m definitvno omogoča določeno vrsto plovbe, ki pa jo v prvi vrsti mora omogočiti strukturna trdnost in kvaliteta same barke (ker pluje barka in ne metri). Spomnimo se fantov, ki so lani šli čez atlantik, pa se jim je delaminirala kobilica preden so se dobro lotili poti...
jaz se povsem strinjam z NT in sem zgoraj dal poudarke temu, kar se meni zdi pomebno iz njegovega zapisa.
ps. nimam barke. rentam. tudi bavarie. se pa zavedam njihovih in svojih omejitev.
Re: Bankrot Bavarie
Nisem užaljen, samo se za glavo držim, s kakšnimi finančnimi viri razpolagate vi, glede na to, da vam je to prepoceni in zato tudi preveč plebejsko, se počutim precej nebogljeno, pa nisem čisto zadnja rupa na sviralu... No, sem, ampak se pretvarjajmo, da nisem... Če pa hočeš dati res kakovosten prispevek (kot v primeru bankrota enega večjih evropskih proizvajalcev jadrnic s proizvodnjo 4000 letno), pa ga napišeš dovolj jasno, faktično podprto, brez posebnih implikacij, mnenj, ugibanj in možnih užaljenosti...
Zdaj, pa, prosim, nehajte odgovarjati meni glede domnevne užaljenosti ampak se skoncentrirajte na posledice - domnevno dvig cen in (verjetno) kakovosti novih izdelanih jadrnic, na osnovi nekih bolj konkretnih analiz in projekcij...
Zdaj, pa, prosim, nehajte odgovarjati meni glede domnevne užaljenosti ampak se skoncentrirajte na posledice - domnevno dvig cen in (verjetno) kakovosti novih izdelanih jadrnic, na osnovi nekih bolj konkretnih analiz in projekcij...
Re: Bankrot Bavarie
Ze moja babica je rekla, malo denarja, malo muzike. Enako prodajam svojim vnukom
Bo kar drzalo, tudi na morju
Bo kar drzalo, tudi na morju
Re: Bankrot Bavarie
100.000 EUR za 10m barko je res prepoceni. Večini od nas to ni všeč še manj pa razumljivo.
Sam sem naročal pred 14 let "semicustom "barko in ko začneš seštevat komponente in stroške dela hitro prideš do takšnega zneska. Meni se je zdelo, da je nemogoče, da bom (takrat!) prišel do zneska 130.000 EUR brez DDV. Nisem pa bil naiven in sem mojo kalukacijo nadgradil z nepredvidenimi stroški kar konkretnega procenta. Na koncu se je izkazalo, da nepredvideni stroški v resnici niso bili "nepredvideni" ampak kar pričakovani.
Pred dvema letoma sem se začel, ukvarjat z idejo o novi custom barki 43ft pa sem prišel do zneska 220.000 EUR (vsi zneski brez DDV). Ideja ni zamrla je pa v "sleep mode"
Razumljivo je da veliki proizvajalci nabavljajo posamezne komponente z vsaj 30% popustom ampak na koncu ta "prihranek" predstavlja njihov zaslužek. Vsi pozabljajo, da se ta isti proizvajalci pojavljajo po vseh možnih sejmih, vlagajo velike vsote v marketing o razvoju da niti ne govorimo.
Skratka, cene so dejansko prenizke in več ali manj se vsi proizvajalci bark srečujejo s problemom preživetja predvsem zaradi (pre)nizkih cen. Vsaka nespametna odločitev, manjši pretres na trgu, zgrešen model ali kakšen neljubi dogodek (odpadla kobilica - primer Oyster Yachts - ravno tako stećaj!) je lahko usodna.
Ja, barke so prepoceni, kvaliteta temu sledi in če hočeš dobro novo barko moraš odštet zelo velike vsote denarja, ki veliki večini izmed nas tukaj predstavljajo nedosegljive meje.
Sam sem naročal pred 14 let "semicustom "barko in ko začneš seštevat komponente in stroške dela hitro prideš do takšnega zneska. Meni se je zdelo, da je nemogoče, da bom (takrat!) prišel do zneska 130.000 EUR brez DDV. Nisem pa bil naiven in sem mojo kalukacijo nadgradil z nepredvidenimi stroški kar konkretnega procenta. Na koncu se je izkazalo, da nepredvideni stroški v resnici niso bili "nepredvideni" ampak kar pričakovani.
Pred dvema letoma sem se začel, ukvarjat z idejo o novi custom barki 43ft pa sem prišel do zneska 220.000 EUR (vsi zneski brez DDV). Ideja ni zamrla je pa v "sleep mode"
Razumljivo je da veliki proizvajalci nabavljajo posamezne komponente z vsaj 30% popustom ampak na koncu ta "prihranek" predstavlja njihov zaslužek. Vsi pozabljajo, da se ta isti proizvajalci pojavljajo po vseh možnih sejmih, vlagajo velike vsote v marketing o razvoju da niti ne govorimo.
Skratka, cene so dejansko prenizke in več ali manj se vsi proizvajalci bark srečujejo s problemom preživetja predvsem zaradi (pre)nizkih cen. Vsaka nespametna odločitev, manjši pretres na trgu, zgrešen model ali kakšen neljubi dogodek (odpadla kobilica - primer Oyster Yachts - ravno tako stećaj!) je lahko usodna.
Ja, barke so prepoceni, kvaliteta temu sledi in če hočeš dobro novo barko moraš odštet zelo velike vsote denarja, ki veliki večini izmed nas tukaj predstavljajo nedosegljive meje.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Re: Bankrot Bavarie
Sploh nima veze kaj je elitizem in kaj ni, KVALITETNO IZDELANO 10 M dolgo plovilo ne gede na to ali je gliser, ali jadrnica, MORA imeti ceno višjo od 200.000 eur če želi proizvajalec dolgoročno poslovno preživet. Verjetno tudi dobrega izpodrivnega ne dobiš za manj.
Majhni custom proizvajalci imajo omejene kapacitete in relativni velik vložek dela, zato tudi ob direktni prodaji ni šans za nižjo ceno.
Večji proizvajalci morajo vzdrževat obširno prodajno in marketinško mrežo, zato tudi ob množični proizvodnji kvalitetne barke ne morejo prodat pod omenjeno ceno. Lahko, ampak jih v kratkem ni več na trgu.
Majhni custom proizvajalci imajo omejene kapacitete in relativni velik vložek dela, zato tudi ob direktni prodaji ni šans za nižjo ceno.
Večji proizvajalci morajo vzdrževat obširno prodajno in marketinško mrežo, zato tudi ob množični proizvodnji kvalitetne barke ne morejo prodat pod omenjeno ceno. Lahko, ampak jih v kratkem ni več na trgu.
Re: Bankrot Bavarie
ja moja nova 11 m krača je koštala samo 140 jurju zato je pa firma šla adijo..
Re: Bankrot Bavarie
Polanc, firma, ki je tvojo naredila je imela sedež v Dalmaciji. Mislim, da je v tem primeru to bil glavni razlog, da je firma šla v maloro....
Re: Bankrot Bavarie
možno ja ..sam da men služi..
Re: Bankrot Bavarie
Men se pa zdi ,da so barke predrage.
Koliko je potem po vaše vrednost?
2 toni serijsko odštancane plastike.
2 toni železa ,s kobilico in motorjem vred,
700 kg lesenega serisko izdelanega pohištva.
Par sto kg rostfreia.
in par sto kg aluminija
Štirje vinči in par štoparjev,pa jadra,
80 procentov izdelano v lastnih tovarniških delavnicah.
Koliko to recimo Bavario stane,imajo 600 zaposlenih in izdelajo 1000 jadrnic na leto.
Koliko je potem po vaše vrednost?
2 toni serijsko odštancane plastike.
2 toni železa ,s kobilico in motorjem vred,
700 kg lesenega serisko izdelanega pohištva.
Par sto kg rostfreia.
in par sto kg aluminija
Štirje vinči in par štoparjev,pa jadra,
80 procentov izdelano v lastnih tovarniških delavnicah.
Koliko to recimo Bavario stane,imajo 600 zaposlenih in izdelajo 1000 jadrnic na leto.
Re: Bankrot Bavarie
V naslednjih dneh bojo nove Bavarije spet zaplule.
Re: Bankrot Bavarie
@Val,
Verjemi mi, ko sestaviš finančno konstrukcijo nanese toliko kot sem napisal. Zanimivo, da je bil pred krizo po 2006 ta strošek polovico nižji. Seveda je lahko tudi manj, ampak potem to ni več kvalitetno izdelana barka, oziroma je finančna konstrukcija zgrešena. Ob tem primerjaj recimo Shuanghuana z Porschejevim Macanom. Oba sta podobne velikosti, oba sta iz enakih vhodnih surovin in eden je gotovo kvaliteten, drugi pa niti ne.
Ne vem koliko bruto stane razstaviščni prostor neke večje navtične tovarne na sejmih kjer MORAJO sodelovat, da so vidni, ampak letni znesek se meri v milionih evrov. Ko si dovolj velik, ne moreš več zaupat dizajna enemu hišnemu fahmanu, vsi se morajo zateči k kakemu znanemu tovrstnemu biroju... in cena je kmalu tu.
Prijemi kakršne ima npr. Bavarija, ko klesti tudi po slovenskih privatnikih in jih tako zvija z ceno, da eden za drugim crkujejo, oziroma odpovedujejo sodelovanje, obenem pa po špartansko nabavljajo vhodne surovine po mejnih merilih glede kvalitete, ter tudi kasneje nadaljujejo z špartanskim opremljanjem barke, take poteze kratkoročno pomenijo nek majhen skok na trgu, ampak kmalu mu sledi nepremostljiva globel, ker si na tak način žagajo vejo na kateri sedijo.
In trg malce večjih plovil je in bo omejen ne glede na ceno plovila! Cenovna politika ga ne spreminja zelo in očitno tale cenovna bitka pomeni, da se je na ta trg prebila miselnost, ki ji sam rečem italijanska, ter pomeni hitro rojevanje, ter propadanje podjetij, posledično pa tak način poslovanja spremlja "Fiat" kvaliteta. Po domače lahko rečeš, da so v industrijo vleteli padalci, ki so pričeli spiralo zbijanja cen. Oni so že davno šli cugrunt, tazaresni se pa na enak način bojujejo med sabo in vsake toliko enega pobere, vsi pa upajo, da bodo preživeli do ere "Indije Koromandije", ko bodo edini na trgu in bodo veselo lomastili z cenami kot nekoč, ampak tega ne bo! Duh je že davno pobegnil iz steklenice.
Verjemi mi, ko sestaviš finančno konstrukcijo nanese toliko kot sem napisal. Zanimivo, da je bil pred krizo po 2006 ta strošek polovico nižji. Seveda je lahko tudi manj, ampak potem to ni več kvalitetno izdelana barka, oziroma je finančna konstrukcija zgrešena. Ob tem primerjaj recimo Shuanghuana z Porschejevim Macanom. Oba sta podobne velikosti, oba sta iz enakih vhodnih surovin in eden je gotovo kvaliteten, drugi pa niti ne.
Ne vem koliko bruto stane razstaviščni prostor neke večje navtične tovarne na sejmih kjer MORAJO sodelovat, da so vidni, ampak letni znesek se meri v milionih evrov. Ko si dovolj velik, ne moreš več zaupat dizajna enemu hišnemu fahmanu, vsi se morajo zateči k kakemu znanemu tovrstnemu biroju... in cena je kmalu tu.
Prijemi kakršne ima npr. Bavarija, ko klesti tudi po slovenskih privatnikih in jih tako zvija z ceno, da eden za drugim crkujejo, oziroma odpovedujejo sodelovanje, obenem pa po špartansko nabavljajo vhodne surovine po mejnih merilih glede kvalitete, ter tudi kasneje nadaljujejo z špartanskim opremljanjem barke, take poteze kratkoročno pomenijo nek majhen skok na trgu, ampak kmalu mu sledi nepremostljiva globel, ker si na tak način žagajo vejo na kateri sedijo.
In trg malce večjih plovil je in bo omejen ne glede na ceno plovila! Cenovna politika ga ne spreminja zelo in očitno tale cenovna bitka pomeni, da se je na ta trg prebila miselnost, ki ji sam rečem italijanska, ter pomeni hitro rojevanje, ter propadanje podjetij, posledično pa tak način poslovanja spremlja "Fiat" kvaliteta. Po domače lahko rečeš, da so v industrijo vleteli padalci, ki so pričeli spiralo zbijanja cen. Oni so že davno šli cugrunt, tazaresni se pa na enak način bojujejo med sabo in vsake toliko enega pobere, vsi pa upajo, da bodo preživeli do ere "Indije Koromandije", ko bodo edini na trgu in bodo veselo lomastili z cenami kot nekoč, ampak tega ne bo! Duh je že davno pobegnil iz steklenice.
Re: Bankrot Bavarie
Verjeti na besedo ali ne, zato pa eni kupujete (ali pa kupujte!) visokokakovostne Porscheje na vodi, eni pa komaj spraskamo za že v tovarni razpadajoče Fiate... Zaradi mene je lahko jadrnica Porsche tudi cene 15M, itak nismo tega elitnega ranga na vodi (in tudi na cesti ne), ker vam je 100k premalo. Mimogrede, Bavaria naredi 4000 plovil letno (glede na https://www.clippermarine.co.uk/new-boa ... se-bavaria) in glede na https://www.sail-world.com/news/204377/ ... nistration Bavaria (še) ni v bankrotu:
Most importantly, there has been no shortage of customers queuing up to purchase the group’s products. The order book is well out to the future, with craft like the C65 now only available for April 2019 build slots and the impressive new R55 also sharing a fill 12-month wait.
Re: Bankrot Bavarie
3500 plovil je Bavaria včasih dosegla,davnega leta 2006,2007 še 2008, potem pa je proizvodnja padla
SEdaj je pa samo še 40 procento tega.
1000 jadrnic in nekje 500 motornih čolnov.
SEdaj je pa samo še 40 procento tega.
1000 jadrnic in nekje 500 motornih čolnov.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov