Obnova barke Gib'Sea 114

Vse o jadrnicah in jadranju

Moderatorji: moderator, moderator2, Marchi

jernejm
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Maj 31, 2009 11:11
Kraj: Postojna

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a jernejm » Pe Sep 27, 2019 17:37

Ok...mene tole vrže na rit. Da se nekdo sam loti vsega tega....pa da napiše še da je pohištvo pri prejšnji obnovi sam izdelal, pofurniral, pa še elektriko, pa to, pa ono....brez zamere, ampak kako? Ker poznam kar ene par mizarjev k jim še mizarstvo ne gre glih, pa ene dva električista tudi...da o mehanikih ne govorimo.

Kar me dodatno preseneča, je to, da imaš kot multipraktik in strokovnjak na svojem (poklicnem) področju dejansko sploh čas za dvoje:
1) obnavljat barko
2) dejansko z njo jadrat

Če ni skrivnost napiši kako tole znese, kje je skrivnost, ker menim da nas je kar nekaj tule, ki si še za tistih par tednov komaj najdemo čas za veter in valove, pa za redna vzdrževalna dela....ne pa da bi se generalne obnove lotil....sori, meni je tole nepredstavljivo. Al pa ima tvoj dan dvojne ure...

Rešpekt!
Pri dveh kapitanih gre barka na dno.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3685
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Pe Sep 27, 2019 22:24

Jernej dobro vprašanje.
Vsaka stvar ima svojo zgodbo. Kar se mizarjev za navtiko tiče sem popolnoma obupal, ker me je prvi mizar iz Elana dobesedno oropal. Z veliko muko sva z bratrancem v sorodnikovi delavnici izdelala nekaj omaric in jih polakirala. Pride "mojster" iz Elana in začne montirat najprej dve omarici. V eni naj bi bila naluknjana polica za pijačo. Vpraša, če imam mero za luknje za flaše. V barki najdem eno neodprto steklenico, katere nismo pospravili in mu jo dam za mero. Vmes skočim v firmo nekaj postoriti, kajti takrat sem imel barko v Trzinu le par sto metrov od firme. Ko se vrnem vidim, da so omarice nenavadno zmontirane saj do stropa fali celih 10cm!?! Katastrofa...#@%!!?#. "Saj boš strop spustil", je izdavil mojster iz Elana, steklenica za muštr pa je bila odprta in v njej le še četrtina vsebine - škotskega viskija. Omarice so bile uničene. Popizdil sem totalka in ga nagnal. Škoda le, da sem mu plačal predujem za delo, ki absolutno ni bil zanemarljiv. Še danes sem slabe volje, ko se spomnim tega "brdavsa". Nisem imel sreče z mizarji, ki se spoznajo na barke, zato sem lokalnemu mizarju dal furnirat plošče in izdelat masivo za vratca, razne obrobe, predale po mojih načrtih, nato pa sem vse skupaj sestavil in zmontiral. Precej sem se naučil in bil zelo vesel, ko so se počasi pričeli kazati sadovi trdega dela.

Kar se časa tiče lahko rečem, da ga kot vsem tudi meni katastrofalno primanjkuje ampak kljub vsemu nekako gre zahvaljujoč delu, ki ga opravljam. Trenutno je poudarek na razvoju v elektroniki. Zelo zgodaj vstajam in ker sem zjutraj najbolj svež uspem veliko večino dela (projektiranje) opraviti do 8h30. Študiranje raznih problemov mi najbolj sede tik pred spanjem in nemalokrat se rešitve porodijo verjel ali ne v sanjah. Pri meni to špila.
Investicije in projekte podjetja pričnejo v zadnji četrtini leta. Projekte ponavadi zaključim že do konca februarja takrat pa se je pričela navtična sezona in zato sem pred leti zagrabil priložnost in začel resno delati še na področju navtične elektronike. Ti dve dejavnosti sta se časovno lepo dopolnjevali. Navtično dejavnost pa sedaj krčim samo na delo internetne prodaje ter plačljivo svetovanje in projektiranje. Vse ostalo, ker je bilo preveč balasta pa pospešeno ukinjam. Prav tako servis navtične elektronike krčim le še na servis vgradnih avtopilotov.
V poletnem času se dobave in storitve upočasnijo v toliki meri, da skoraj nima smisla niti ni možno intenzivno delati na razvoju. Navtična sezona pa se 25.6 zaključi. Kdor po tem datumu opremlja plovilo itak ni resen. Kadar sem kljub vsemu naredil izjemo mi je bilo vedno žal, kajti s takimi so bili vedno samo problemi. Poletje je bilo tako vedno rezervirano za najmanj mesec dni dopusta v kosu.

Danes sem za barko uspel popoldan obiskati MDM zaradi inox 316 žične vrvi za ograjo, BTS company za nakup navojnih svedrov za kobilico, ter še nekaj materiala.
Vsak dan je nujno potrebno kaj narediti drugače se obnova preveč zavleče. Za barvanje pa sem najel izvajalca kajti drugače bi taka prenova vzela blizu dve leti.
LP Iztok
mato
Viceadmiral
Prispevkov: 532
Pridružen: Pe Apr 25, 2014 13:27
Kraj: Škofja loka

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a mato » So Sep 28, 2019 09:17

Vsak dan je nujno potrebno kaj narediti drugače se obnova preveč zavleče. Za barvanje pa sem najel izvajalca kajti drugače bi taka prenova vzela blizu dve leti.


Tole mi je pa znano, meni se je vleklo 3 leta.,,
Mato :wink:
Zoro
Poročnik korvete
Prispevkov: 50
Pridružen: So Jan 19, 2013 12:26

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a Zoro » Ne Sep 29, 2019 09:02

Živjo,

Zana ima tudi namen priti do konca novembra v ladjedelnico Izola, kjer jo bom po treh letih spet malo osvežil... No ja, 3 leta ni veliko, naredila je pa okoli 35.000 milj v tem času, tako da bo gotovo kar nekaj dela:) Pa izmenjava par izkušenj in predlogov, prav tako pa kakšna dodatna roka včasih prav pride:)

Želim ti obnovo s čim manj vloženimi živci. :lol:

Borut
pacific2332
Višji praporščak
Prispevkov: 35
Pridružen: To Jan 24, 2017 21:36

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a pacific2332 » Ne Sep 29, 2019 09:40

NT kaj pa pretesnitev kobilice? ali je bila opravljena morda ze ob prvem refitu in sedaj ni potrebna?

lp matevz
primusr
Admiral
Prispevkov: 878
Pridružen: To Mar 03, 2009 15:53
Kontakt:

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a primusr » Ne Sep 29, 2019 09:54

Pri taki obnovi je najbolj, da imaš lekarno kar doma.. Za Aspirine si pa kar generalni uvoznik.. Jaz že vem.. :D
Fiat Justitia ... Some day....
Darh
Kontraadmiral
Prispevkov: 269
Pridružen: Ne Dec 30, 2018 09:26

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a Darh » Ne Sep 29, 2019 10:49

Uvoznik Aspirina, ali pa lastna neprijavljena alfa
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3685
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Ne Sep 29, 2019 12:08

pacific2332 napisal/-a:NT kaj pa pretesnitev kobilice? ali je bila opravljena morda ze ob prvem refitu in sedaj ni potrebna?
lp matevz

Pri prvi obnovi sem dal pretesniti kobilico znanemu izvajalcu iz Izole. Danes močno dvomim, da so naredili kaj drugega kot prefarbali okoli vijakov in morda enega zamenjali (morda!?). Ne verjamem, da so jo pretesnili. Prav takrat sem moral nujno na pot in niso naredili niti ene same slike !?!? Kaj naj si mislim!#?$*

Zaenkrat mi ni puščalo, tako da ni nujno tega narediti. Imam pa plan čez dve leti narediti še to. Sedaj bo že itak preveč dela obenem, pa je to potrebno delati zunaj na dvigalu.
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1843
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a motorni » Ne Sep 29, 2019 22:05

A nima Gibsea kobilico in trup iz enega kosa? Kaj je potrebno tu tesniti?
__________________
lp
motorni
Zoro
Poročnik korvete
Prispevkov: 50
Pridružen: So Jan 19, 2013 12:26

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a Zoro » Ne Sep 29, 2019 22:15

Na kobilici sem jaz pritegnil vijake sam. Tovarno sem vprašal za momente vijakov, ki so mi jih sporočili in so bili v območju priporočenih orodjarskih momentov za moj material. Prav tako sem dobil odgovor, da je pomembno, da se "pritegnitev" vijakov dela na suhem, ko je jadrnica na "klocnih" torej prislonjena na kobilico. Mogoče je to za druge proizvajalce drugače...

p.s. bolj je bil hec dobiti dovolj velik moment ključ, ker se moji vijaki zategujejo na 580 NM in ročica moment ključa je bila dolga 1,5m, posodili so mi jo pa fantje, ki so vzdrževali vzpenjačo na Ljubljanski Grad:)
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2947
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a AEgir » Ne Sep 29, 2019 23:52

Na porsche servisih al pa kakšen lastnik avtomobila s centerlock maticami na kolesih imajo tudi primeren moment ključ. Centerlock matice se zategujejo na 600Nm.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3685
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Po Sep 30, 2019 07:09

motorni napisal/-a:A nima Gibsea kobilico in trup iz enega kosa? Kaj je potrebno tu tesniti?

Kobilica pri Gib Sea barkah je litoželezna in je privijačena s trinajstimi navojnimi palicami. Pod matico pride podložna plošča in matica M20. Teža moje kobilice je nekaj čez 4t.

Zoro, ko prideš v Izolo se javi. Mojo tel.št. verjetno še imaš?

Kobilica je klasična
Slika
Zoro
Poročnik korvete
Prispevkov: 50
Pridružen: So Jan 19, 2013 12:26

Re: Obnova barke Gib'Sea 114

OdgovorNapisal/-a Zoro » Sr Okt 02, 2019 17:38

Živjo,

Številko še imam, tako da pokličem. Upam da mi rata pridit do konca novembra, trenutno v Baliju, čakam na kompas za autopilota, ki je crknil, ker brez autopilota ni prečenja Indijskega oceana, ker so sužnjelastniški časi mimo:)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta