Obnova barke Gib'Sea 114
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Seveda bodo sedaj vsi vijaki novi in prav tako podložne plošče, ki bodo sedaj precej večje od starih in seveda nerjaveče. Za vijake služi navojna palica A4 M20 s po dvema maticama na vsakem.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
zakaj si pa bate menjal?
teli navadni dizli nimajo stranskih drsnikov, tako da samo obročke menjaš, če je sploh potrebno. 4300 ur je enako kot 43000km, taki dizli so šli čez pol miljona v avtih.
teli navadni dizli nimajo stranskih drsnikov, tako da samo obročke menjaš, če je sploh potrebno. 4300 ur je enako kot 43000km, taki dizli so šli čez pol miljona v avtih.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Motor je imel 4300 delovnih ur. Slabo polovico časa je verjetno deloval od mirnega teka do 1400 obratov in drugo polovico na cca 2100 obratov konstantno, brez pospeševanja kot je to primer pri avtu. Po izjavi izkušenih strokovnjakov za dizle je to primerljivo s cca 160-180.000km.
Cilindre sem menjal, ker so bile prav tako kot na ležiščih ventilov opazne galvanske poškodbe zaradi slane vlage, zato sem logično izbral tudi standard dimenzijo batov.
Cilindre sem menjal, ker so bile prav tako kot na ležiščih ventilov opazne galvanske poškodbe zaradi slane vlage, zato sem logično izbral tudi standard dimenzijo batov.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
kr3mn1 napisal/-a:4300 ur je enako kot 43000km, taki dizli so šli čez pol miljona v avtih.
430 ur je mogoče tam tam z 43000km.
4300 ur je 24h x 180. Če ma avto povprečno hitrost 70kmh je to 301.000km.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Kako spraviti pol barke v škatle. Vprašajte NTja!
Ni da ni, okna, obrobe, bitve, ograjice, propeler (sprednja, zadnja kabina, salon...). Vse lepo označeno, čakajoč na obnovo.
Okvirji oken.
Motor obnovljen, sestavljen, pobarvan.
KAPO DOL!!!
Ni da ni, okna, obrobe, bitve, ograjice, propeler (sprednja, zadnja kabina, salon...). Vse lepo označeno, čakajoč na obnovo.
Okvirji oken.
Motor obnovljen, sestavljen, pobarvan.
KAPO DOL!!!
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Obnova barke počasi napreduje. Zaradi razmer se je delo zelo upočasnilo. Precej naredim sam. Še sreča, kajti nazadnje sem moral sam povariti alu robne letve, jih poravnati, povrtati, očistiti... danes pa sem jih poslal na prašno barvanje. Pred tem me je izvajalec kateremu sem to delo zaupal, nategoval več kot mesec dni. Najhuje je to, da niso niti odgovarjali na emaile, SMSe, niti na telefonske klice. V petek sem šel ves penast po letve in jih odpeljal.
Ta hip imam težavo kajti narediti moram novi glavni priponi za jambor. Kako ju bom izdelal še ugotavljam. Stare imajo izjemno slabo vrezane navoje in mi ne vlivajo zaupanja saj nosijo vso natezno silo jambora. Ugotavljal sem vse možne variante, vendar ne bo šlo drugače kot da izdelam nove.
Ta hip imam težavo kajti narediti moram novi glavni priponi za jambor. Kako ju bom izdelal še ugotavljam. Stare imajo izjemno slabo vrezane navoje in mi ne vlivajo zaupanja saj nosijo vso natezno silo jambora. Ugotavljal sem vse možne variante, vendar ne bo šlo drugače kot da izdelam nove.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
A ni toliko mesa, da bi vrezal malo večji navoj?
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Gre za komada, ki sta pritrjena na rebro skozi palubo levo in desno od jambora. Vsak tak fiting je v obliki narobe obrnjene črke U, na sredini ima privarjeno še eno palico. Vse tri palice so 12mm na koncu pa imajo vrezan navoj M12.
Vrezovanje navoja na M10, bi preveč oslabelo pripono.
Vrezovanje navoja na M10, bi preveč oslabelo pripono.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Aja zunanji navoj...nisem si predstavljal..verjetn se tud skrajšat palica ne da da bi pol vrezal dober M12 navoj in dodal vmesnik z zunanjim navojem na eni in notranjim navojem na drugi strani.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Obnova barke poteka zelo intenzivno. Časa gre veliko in poleg rednega dela mi na koncu dneva manjka energije za kaj zapisat.
Sedaje je palubna oprema več ali manj že montirana. Vsa oprema je obnovljena in za večino zadev lahko rečem, da so najmanj v stanju kot takrat ko so bile nove ali celo boljše kot ob izdelavi barke.
obnovljen in sedaj tudi na novo pobarvan motor
brez pomočnikov ne gre
Ves material za montažo doma vnaprej pripravim, da se na barki po nepotrebnem ne izgublja časa.
Vsi vstopniki in vezni material so iz bronze, ventili pa klasični medeninasti. Izkazalo se je, da mi ta kombinacija najbolj odgovarja. Ventile menjam na deset let in ta čas zanesljivo zdržijo. Nekaj starih vstopnikov je bilo bronastih in po čiščenju so bili zopet kot novi, zato sem sedaj vse razen ventilov naročil iz brona.
V času koronakrize sem čas izkoristil in naštudiral FreeCad ter sprojektiral nove pripone in še nekaj delov za barko.
Matice za pritrditev jermenice na os z zadnje strani. To je bila edina rešitev, saj je bil na prirobnici vodne črpalke en od navojev požrt. Zvrtal sem luknje in sedaj jermenico pritrdil z zadnje strani. Dostop do matic zaradi vodne pumpe ni bil možen, zato sem zrisal posebne matice in jih dal odrezat na laser.
Pri Bonaparteju sem kupil barvo s katero sem prebarval motorni prostor in rezultat me je tako navdušil...
...da smo sedaj pobarvali še vse ostale bilge ponovno, čeprav so bili pobarvani na novo z epoksi barvo. Za končni sloj epoksi tudi za notranjost plovila ni primeren saj se umazanija vanj zažre in ga ni moč lepo očistit. Tale barva od Bonaparteja pa je zares vrhunska in se izjemno lepo dela z njo. Zelo priporočam, saj ima ta barva poleg vsega še izjemem lesk. Bonaparte hvala
priprava za barvanje pod podnicami katere pa je Darh naredil na novo. Poročilo o tem sledi, ko bodo zopet na mestu da jih slikam.
Sedaje je palubna oprema več ali manj že montirana. Vsa oprema je obnovljena in za večino zadev lahko rečem, da so najmanj v stanju kot takrat ko so bile nove ali celo boljše kot ob izdelavi barke.
obnovljen in sedaj tudi na novo pobarvan motor
brez pomočnikov ne gre
Ves material za montažo doma vnaprej pripravim, da se na barki po nepotrebnem ne izgublja časa.
Vsi vstopniki in vezni material so iz bronze, ventili pa klasični medeninasti. Izkazalo se je, da mi ta kombinacija najbolj odgovarja. Ventile menjam na deset let in ta čas zanesljivo zdržijo. Nekaj starih vstopnikov je bilo bronastih in po čiščenju so bili zopet kot novi, zato sem sedaj vse razen ventilov naročil iz brona.
V času koronakrize sem čas izkoristil in naštudiral FreeCad ter sprojektiral nove pripone in še nekaj delov za barko.
Matice za pritrditev jermenice na os z zadnje strani. To je bila edina rešitev, saj je bil na prirobnici vodne črpalke en od navojev požrt. Zvrtal sem luknje in sedaj jermenico pritrdil z zadnje strani. Dostop do matic zaradi vodne pumpe ni bil možen, zato sem zrisal posebne matice in jih dal odrezat na laser.
Pri Bonaparteju sem kupil barvo s katero sem prebarval motorni prostor in rezultat me je tako navdušil...
...da smo sedaj pobarvali še vse ostale bilge ponovno, čeprav so bili pobarvani na novo z epoksi barvo. Za končni sloj epoksi tudi za notranjost plovila ni primeren saj se umazanija vanj zažre in ga ni moč lepo očistit. Tale barva od Bonaparteja pa je zares vrhunska in se izjemno lepo dela z njo. Zelo priporočam, saj ima ta barva poleg vsega še izjemem lesk. Bonaparte hvala
priprava za barvanje pod podnicami katere pa je Darh naredil na novo. Poročilo o tem sledi, ko bodo zopet na mestu da jih slikam.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Bravo Iztok. Lotil si se neverjetnega dela. Lepo napreduje. Bo lepša kot je bila nova
LP
Boris
Boris
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Vse pohvale za konkretno in temeljito obnovo
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Bravo, kdor ma, ta ma ops, kdor zna ta zna...............
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Hvla za pohvale.
Če bo kdo potreboval imam na zalogi razen palubnih barv tudi zelo kvalitetne prajmerje za plastiko, inox, aluminij, beron in medenino ter antifouling za čezoceanke v različnih barvah. 12€/kg
Če bo kdo potreboval imam na zalogi razen palubnih barv tudi zelo kvalitetne prajmerje za plastiko, inox, aluminij, beron in medenino ter antifouling za čezoceanke v različnih barvah. 12€/kg
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta