sas vektor
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
sas vektor
pozdravljeni
ali kdo pozna te barke :nacin gradnje,zanesljivost trdnost,kaksne slabosti,lepo prosim za mnenje
hvala
ali kdo pozna te barke :nacin gradnje,zanesljivost trdnost,kaksne slabosti,lepo prosim za mnenje
hvala
Re: sas vektor
To so TA NAR TABULŠ BARKE U EVROPI IN JUGU AMERIKE... No mal za hec..Imam 36tko in sem z njo zadovoljen.Lepo gre v veter..kako jadra si lahk pogledaš tud video ki smo ga z Evovijem in Alesiom posneli.Bili smo v do 4 m valu..ni blo lepo se je pa lepo končalo Video Palagruža team 2015..Kaka stvar me tud moti jasn ..pa če želiš lahk prideš jo tud v živo pogledat..
Re: sas vektor
Kateri model pa gledaš? Jaz sem jadral na 361, stari 39 in 401 in so solidne barke. So pa vsaj te iz charterjev kar zdelane. Sploh za 36 sem bil zadovoljen kako gre v veter.
Re: sas vektor
gledam 39 od privat lastnika vendar je bil prej verjetno charter in 401 verjetno charter,zakaj jih gledam,konstruktorja sta jakopina kar pomeni da je barka ok in cena je privlacna ker ne mislim oz lahko denar porabim tudi za kaj drugega.
nikjer nisem zasledil ali je sail drive ali os,os mi je bolj privlacna,alternativi so elan 434 in elan 40 cenovno do max 40ke,aja in mora bit malo single handed,se zahvaljujem za vse pametne in nespametne nasvete.
nikjer nisem zasledil ali je sail drive ali os,os mi je bolj privlacna,alternativi so elan 434 in elan 40 cenovno do max 40ke,aja in mora bit malo single handed,se zahvaljujem za vse pametne in nespametne nasvete.
Re: sas vektor
Med 39 (SAS) in 43 (Elan 434) čevljev je precej razlike v stroških vzdrževanja, marine ipd. To je treba imet v mislih pri nabavi. 1m razlike v dolžini pomeni veliko več volumna, teže, površine podvodnega dela (antifoulung), površine jader, močnejši motor...kar je vse treba vzdrževat, občasno zamenjat ipd. Na letni ravni je to vsaj 2.000 - 3.000 EUR razlike verjetno pa še več.
Če bi se osebno odločal bi se verjetno za Elan 40, če bi bile v prvem planu performanse. Če pa bila prioriteta komoditeta, pa seveda Elan 434.
Če bi se osebno odločal bi se verjetno za Elan 40, če bi bile v prvem planu performanse. Če pa bila prioriteta komoditeta, pa seveda Elan 434.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Re: sas vektor
No 39ke ne poznam..za 36tko so takrat napisali leta 2003, malo koji brod može njoj stati uz bok..Super mi je na moji ,ker ima vinče tko postavljene ,da jih imam lepo pri roki izza krmila.škoto si tud nazaj potegnem,tako da lepo delam sam.Ja, os ima moja in poganja jo Yanmar 3 cil z indirektnim hlajenjem.Kuhinja po celi levi strani ni najbolj fajn.Jaz se uležem na desno stran in gledam tv,žena revica mora zraven sedet.Je boljš met u l kuhinjo.V WCju ni glih velik prostora,kopalnica je bolj za kaka jaj..splahnit, ko za resn tuš.Žal mi je tud vrat.200 l vode imamo s seboj.Eni rečejo wau, jaz pa, ni neki,ker sem imel prej 430 l tanke.Veliko kolo je fajn,ker jo lepo voziš z boka,pa štorasto je ko satan za čez plezat.Zložljivo bi blo fajn imet.Glavno jadro je,juhu.Ima rudgerson uležajene vozičke.Tko ko tuki pade dol, je sam za poklonit se.Genova je kr gospa z 45 kvadrati.Glavno jadro je bilo pri meni po bumu spuščeno tako, da je na konc bilo le 145 cm višine.Fajn za regate ,ko je tu dodanih par kvadratov z nizkim težiščem potiska..ampak jaz sem stari pleško,ki rabi senco na dopustu in sem dal jadro prekrojiti.Dvignili smo ga zadaj za 55 cm.Zmanjšali za 1,5 m kvadratnega metra a pridobili veliko senco.Na genovi sem dal narediti spužve ,da ima tud na pol navita lepo obliko,kar se odraža v boljšem jadranju v veter.Ja na gl jadru so zadaj na letvicah vijaki, da štelamo pritisk in je lepša oblika jadra,je pa ful batten...Pa enkrat sem ga nastavu in ne spreminjam hahaČe jo primerjam z Elan 36 ima elanka masivnejšo notranjost in boljš zadi rešeno, k ima 2 stopnici.Moja ima 3, a premale za komot sedet gor.No pa sedaj so tko moderne platforme zadaj v velikostih manjšega parkirišča, tko da je tko kao premala.Trdna se mi zdi kar,hvala bogu se pa še nisem zaletel in naj tko tud ostane.
Re: sas vektor
Ampak z vsem dolžnim spoštovanjem do 40 ke..zelo dobr vem, kako težko sem jih pršparal..sam boga bo Elan 40 za to ceno,43ka pa še bolj.Pol je Carjevo 36ko za vzet je lepa barka ,merkana,ko nova,štrike Samo menja ko gate skor, tko da je vse 100 posto u funkciji.Mene če bi deebelih 40 jurju al pa kazga čez žulilo ,bi ta trenutek Samotu povedal,da je prodal barko meni.
Re: sas vektor
EDO napisal/-a:Med 39 (SAS) in 43 (Elan 434) čevljev je precej razlike v stroških vzdrževanja, marine ipd. To je treba imet v mislih pri nabavi. 1m razlike v dolžini pomeni veliko več volumna, teže, površine podvodnega dela (antifoulung), površine jader, močnejši motor...kar je vse treba vzdrževat, občasno zamenjat ipd. Na letni ravni je to vsaj 2.000 - 3.000 EUR razlike verjetno pa še več.
Edo, misliš, da je razlike res toliko? Ker se počasi tudi jaz spogledujem s 36-40 ft.
Za ilustracijo nekaj mojih stroškov, ki so neposredno odvisni od dolžine barke (31.5 čeveljska jadrnica):
- Antifouling: za 2 roki AF porabim 2500 ml. Koliko se porabi za 40 ft?
- Strošek marine (Izola): 3850 €, 40 ft bi bila 5.830 €, 43ft pa 6.463 € (cene iz cenika, 6% popusta)
- Novo glavno jadro (28.5m2, Flex Pentex): 2700 €
- Zložljivi propeler (Flexofold 15-11-3 kraki): 1.685 €
Vse cene končne (z DDV).
Re: sas vektor
Je pa zelo redek antifavling ,da ga je za 31 fetov dost za 2 roki 2,5 l.10 kil Jotuna tardečga gre na elan 31 2 roki trup, krmilo in kobila..Že ko brusiš 10 kvadratov več nad glavo,vsakega posebej prekolneš...zavarovanje in kasko dražje.Kar je čez 12 m kr poglobi brazdo v denarnic.Tud jadra niso samo večja so tud težji,dražji materiali,več akujev ,več ventilov, vsaj 2 skreta ,čeprav po novih trendih jih bo glih kar moralo bit 7 na 3 kabinkah...mal smo kompase zgubil...Na x65 je 103 m kvadratne AFja, pa vse je 3 in več m visoko zarad kobilice..mislim da je 17 vsisov..gre z metri kr strmo gor..Za 2 do 4 člane na barki je po moje moja 36tka kr nekak zadeta.Sam jo pelem,ni še tko astronomsk draga,af pa to je za 2 recimo obvladljiva naloga,jadra se nekak da še kupt, brez da si loto zadel.Vinči so ročni ni cena 5 jurju za enga,AP je še v 2 tisoč e cenovnem razredu,2 kw webasto jo za silo segreje pa tko..Evo evovi ima dobrih 8 m barko in so prava srečna nasmejana familija.Uživajo to barko,mal se prilagodijo in marina je prizanesljiva ,do cen teh dolžin
Pravjo ni bogat uni ko velik ima ampak uni ko mal rabi haha lep večer..
Pravjo ni bogat uni ko velik ima ampak uni ko mal rabi haha lep večer..
Re: sas vektor
Grega295 napisal/-a:EDO napisal/-a:Med 39 (SAS) in 43 (Elan 434) čevljev je precej razlike v stroških vzdrževanja, marine ipd. To je treba imet v mislih pri nabavi. 1m razlike v dolžini pomeni veliko več volumna, teže, površine podvodnega dela (antifoulung), površine jader, močnejši motor...kar je vse treba vzdrževat, občasno zamenjat ipd. Na letni ravni je to vsaj 2.000 - 3.000 EUR razlike verjetno pa še več.
Edo, misliš, da je razlike res toliko? Ker se počasi tudi jaz spogledujem s 36-40 ft.
Za ilustracijo nekaj mojih stroškov, ki so neposredno odvisni od dolžine barke (31.5 čeveljska jadrnica):
- Antifouling: za 2 roki AF porabim 2500 ml. Koliko se porabi za 40 ft? 7500 ml za 2 roki
- Strošek marine (Izola): 3850 €, 40 ft bi bila 5.830 €, 43ft pa 6.463 € (cene iz cenika, 6% popusta) jaz plačam nekoliko manj v Italiji za 40 ft
- Novo glavno jadro (28.5m2, Flex Pentex): 2700 € full batten 45 m2 offshore Fibercon Hybrid 3radial 3600 eur, Supreme Sails, genova 45 m2 enak material 3radial 3000 eur
- Zložljivi propeler (Flexofold 15-11-3 kraki): 1.685 € ca 2100 eur če se prav spomnim
dvig/spust/pranje st 600-700 eur
zavarovanje osnovno/kasko 800 eur....
vse cene z davkom
Vse cene končne (z DDV).
Re: sas vektor
meni je to hoby antifauling sedaj placam kanto 120evrov,bom placal 160,(bonaparte d.o.o) in barval 2 uri vec ok bom spil tudi u bifeju 1 pivo vec nisem nikoli tako gledal na hoby,jader tudi nimam tako hudih,zadnje sem placal v predvoru mislim da jurja in je cca 20 kvadratov je cisto ok,sicer bi verjetno z res hudim full baten dobil cca pol vozla vec vendar ne vidim smisla ker nisem tako tekmovalno nastrojen,vendar bom moral prej prodat staro na katero sem nekako vezan in ji moram poiskat dobrega lastnika,in zato bom prizanesliv pri ceni ker bi rad imel dobrega soseda na pomolu.
Re: sas vektor
Na ITA portalu Subito.it se lahko najde kašna ugodna zadeva.
lp
lp
Re: sas vektor
igorb napisal/-a:gledam 39 od privat lastnika vendar je bil prej verjetno charter in 401 verjetno charter,zakaj jih gledam,konstruktorja sta jakopina kar pomeni da je barka ok in cena je privlacna ker ne mislim oz lahko denar porabim tudi za kaj drugega.
nikjer nisem zasledil ali je sail drive ali os,os mi je bolj privlacna,alternativi so elan 434 in elan 40 cenovno do max 40ke,aja in mora bit malo single handed,se zahvaljujem za vse pametne in nespametne nasvete.
Če imaš na voljo vse tri za 40ke, potem 434.
Re: sas vektor
Pa če so cca enako zmahane-...pol če rabiš tolk placa zagotovo 434
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov