nova jadrnica
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
nova jadrnica
Pozdrav. Kupujeva jadrnico cca 40 fit.Lastnega vložka cca 80t €. Večno vprašanje. Rabljeno, ali novo in jo dati za 5-6 let v charter. Za vse nasvete se vam v naprej zahvaljujem. R.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: nova jadrnica
Za ta denar dobiš fantastično barko. Rabljeno seveda.
Zame to sploh ni vprašanje, osebno bi vsekakor kupil rabljeno vendar bi si za to vzel čas in nikakor hitel.
Pazi, od tiste katera bo v čarterju po 5 letih ne bo dosti ostalo. Ponavadi so že prej kot v 5 letih v katastrofalnem stanju, zelo pogosto pa jo polomijo na polno že prej.
V čarterju profitirajo vsi... RAZEN LASTNIKA !!!
Zame to sploh ni vprašanje, osebno bi vsekakor kupil rabljeno vendar bi si za to vzel čas in nikakor hitel.
Pazi, od tiste katera bo v čarterju po 5 letih ne bo dosti ostalo. Ponavadi so že prej kot v 5 letih v katastrofalnem stanju, zelo pogosto pa jo polomijo na polno že prej.
V čarterju profitirajo vsi... RAZEN LASTNIKA !!!
Re: nova jadrnica
Po mojem leta niso toliko pomembna kot to, da je barka lastniška, pa da jo je lastnik dobro vzdrževal, pa da ima opremo priznanih znamk. Raje rabljeno lastniško barko, kot pa novo, ki jo boš za odplačilo dela kupnine dal v čarter. Leta 2016 smo si ogledali kar nekaj jadrnic, na koncu pa kupili dobro vzdrževano y33, budžet je bil dosti nižji od tvojega. Ampak vsa glavna oprema še vedno dobro deluje, pa tudi vseh 9 oken tudi po 30 letih povsem tesni.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: nova jadrnica
Kot si ti že svetovali, izogibaj se čarterjev. Cene so navadno kar visoke (če je barka OK), potem te čaka še DDV,......
Jaz bi raje pogledal za kakšno lastniško barko, starejši letnik (10+). Takšna barka je sigurno porihtana u nulo, boš imel še najmanj porodnih težav. Novejše barke so lep design, prijetne na pogledat, ampak plastik fantastik. Vse je reducirano na minimum, brez masivnega pohištva (po moje mora bit na barki). Starejše barke so kompaktnejše, debelejša plastika, masivno pohištvo, za moj okus vsekakor prednost pred atraktivnim designom novejših plovil. Primerjaj tudi teže bark, težja je, lepše se pluje.
Glede na tvoj budget poglej tudi za kakšno starejšo barko prestižnejših znamk. na koncu boš bolj zadovoljen, kot z 5 let staro barko iz čarterja, za podobne novce.
Jaz bi raje pogledal za kakšno lastniško barko, starejši letnik (10+). Takšna barka je sigurno porihtana u nulo, boš imel še najmanj porodnih težav. Novejše barke so lep design, prijetne na pogledat, ampak plastik fantastik. Vse je reducirano na minimum, brez masivnega pohištva (po moje mora bit na barki). Starejše barke so kompaktnejše, debelejša plastika, masivno pohištvo, za moj okus vsekakor prednost pred atraktivnim designom novejših plovil. Primerjaj tudi teže bark, težja je, lepše se pluje.
Glede na tvoj budget poglej tudi za kakšno starejšo barko prestižnejših znamk. na koncu boš bolj zadovoljen, kot z 5 let staro barko iz čarterja, za podobne novce.
Re: nova jadrnica
Jaz ne bi na prvo žogo čez čarter udrihal. Moja B36 je bila 5 let v čarterju, "na srečo" slabo oddajana. Cca 10 tednov letno. Vmes je bil kakšen prost termin in sem uletel za teden ali dva. Tako sem imel barko veš čas na očeh, včasih pritegnil kakšen vijak ipd. Barka je sedaj stara 17 let in vsak ki je bil na njej ti bo povedal, da je odlično ohranjena.
Pogosto sta jadrnico najela zakonca (dve osebi), nemca, za 14 dni in se vsako leto vračala.
Čarteristi pogosto sploh niso razvili jader. Olje v motorju se je menjalo v točnih intervalih itd. Ko sem jo odkupil v lastništvo smo zamenjali blazine in na njej uživamo se danes. Točno vem kaj imam.
Starejša je barka več je presenečenj. Tudi lastniki so i čustveno vezani nanje in se je težko pogajati za ceno.
To je moja zgodba o čarterju. Poznam tudi slabše primere.
Razmisli o novi barki do 40 feet in o čarterju v smislu, da investiraš cca 60k ostalo pa se odplača v 2-3 letih.
S čarter firmo se zmeniš, da jo lahko koristiš v naprej dogovorjenih terminih in vedno ko ni oddana.
Če boš šel v to varianto, barko kupi tam, kjer ti bodo uredili tudi čarter management.
Pogosto sta jadrnico najela zakonca (dve osebi), nemca, za 14 dni in se vsako leto vračala.
Čarteristi pogosto sploh niso razvili jader. Olje v motorju se je menjalo v točnih intervalih itd. Ko sem jo odkupil v lastništvo smo zamenjali blazine in na njej uživamo se danes. Točno vem kaj imam.
Starejša je barka več je presenečenj. Tudi lastniki so i čustveno vezani nanje in se je težko pogajati za ceno.
To je moja zgodba o čarterju. Poznam tudi slabše primere.
Razmisli o novi barki do 40 feet in o čarterju v smislu, da investiraš cca 60k ostalo pa se odplača v 2-3 letih.
S čarter firmo se zmeniš, da jo lahko koristiš v naprej dogovorjenih terminih in vedno ko ni oddana.
Če boš šel v to varianto, barko kupi tam, kjer ti bodo uredili tudi čarter management.
Re: nova jadrnica
Jaz bi s tvojim budgetom gledal po tem vrstnem redu:
1. Lastniška 5-10 let
2. Čarter do 5 let
3. Nova cca 2/3 vložka
4. Lastniška nad 10 let
Pri novi računaj, da v 5 letih zgubi skoraj 50% vrednosti.
Lastniških do 10 let je malo v prodaji.
Čarter do 5 let, velika izbira.
1. Lastniška 5-10 let
2. Čarter do 5 let
3. Nova cca 2/3 vložka
4. Lastniška nad 10 let
Pri novi računaj, da v 5 letih zgubi skoraj 50% vrednosti.
Lastniških do 10 let je malo v prodaji.
Čarter do 5 let, velika izbira.
Re: nova jadrnica
Hvala vsem. Še nekaj informacij. Rabljene 40fit do 10 let lastniške je po moje nemogoče najti za ta denar, če kdo ve, dobrodošel. Imam zelo dobro ponudbo za novo inpression 40.1, webasto......170t€, v vodi z vso charter opremo, redy to go. Pa tudi charter firma pravi, da so zadovoljni z Elan kvaliteto. Trenutno tudi francozi popuščajo pri cenah. Bavarije pa nisem gledal. Kateir brent mi priporočate? V bistvu me zanima kakšne imate izkušnje s kvaliteto izdelave različnih brentov. Sem pa seznanjen, da bo potrebno letno še kak tisočak priložiti. To me ne moti. V charter bi jo dal da mi malo pmaga z odplačevanjem. Tako iščem 3 kabine 1 twc. Če kdo ve za dobro(da roko v ogenj zanjo) 40 čevelsko do 80t€. Res dobrodošli. Se mi ne mudi. Leasing za nove barke trenutno itak ne funkcionira. Robert
Re: nova jadrnica
Jaz bi pogledal se za kaksno lastnisko Bavario 38. To so ene izmed zadnjih pravih kompaktnih in trdno grajenih bark. Prostora v podpalubju je dovolj, ni velike razlike do 40. Vse novejse bark res imajo modern design, moderno opremo, mnoge vecje elektricne vince....... Ni da ni. Ampak tanjsa palastika, v tezkem morju se bo cela barka podajala, pohistvo znotraj bo skripalo,........
Res je Elan verjetno se najboljsa izbira, ampa ne zato, ker je barka tako dobra, ostale so toliko slabse. Za charter za 5-10 let dovolj dobre, potem pa.......
Jaz sem se vedno za dobro staro klasiko.
Dobis se tudi ostale znamke, trdna klasicna gradnje (Hanse, Halberg,......), ampak tam bodo cene proti 200k za rabljeno. Ampak prezivela te bo
Res je Elan verjetno se najboljsa izbira, ampa ne zato, ker je barka tako dobra, ostale so toliko slabse. Za charter za 5-10 let dovolj dobre, potem pa.......
Jaz sem se vedno za dobro staro klasiko.
Dobis se tudi ostale znamke, trdna klasicna gradnje (Hanse, Halberg,......), ampak tam bodo cene proti 200k za rabljeno. Ampak prezivela te bo
Re: nova jadrnica
Vse bolj se nagibam k temu : Elanko 40.1 inpression bodo šele začeli delati. Dogovorim se, da mi jo dodatno ojačajo na kobilici, vpetju pripon, riging eno stopnjo močnejši, avtopilot boljši, močnejši motor, 3 kabine 1 wc, ploter podpira SD kartice, priprava za navijalni geneker, bowthruster, dilema 2 rezervoarja za vodo ali za diesel? Konfiguracija barke ni ravno charterska. Tip charteristov se spremeni. Računam na 10 tednov charterja, ostale stroške doplačam. Barka bo bistveno manj obremenjena, obrabljena. Vem, da je vseeno potrebna božja pomoč, da ne dobiš kakeka kretena, ki ti jo nasuka. To je pač riziko.
Rabim, čim več različnih mnenj. Saj veste: več glav, več kislega zelja V naprej hvala.
Še nekaj. Nekako mi ne gre nakup 10 let stare barke. V bistvu jih ni, ali pa moraš imeti strašno srečo. Pa čez 10 let bo stara 20 let. Če kupim novo in jo kljub charterju skrbno vzdržujem....
Mi je drugače konfiguracija B38 všeč. Ene par jih je v bližini. Samo so letniki 2000-2010. To bi lahko vzel brez, da jo dam v charter. Je tudi varianta, če me prepričate da jim leta ne škodujejo.
Ali ima kdo toliko znanja, da mi pomaga s svojim znanjem in izkušnjami pri pregledu rabljenega plovila. Osmoza, ventili, motor......Seveda ne zastonj.
Še vedno ostaja dilema. Novo-rabljeno.
POMOČ PROSIM.
Rabim, čim več različnih mnenj. Saj veste: več glav, več kislega zelja V naprej hvala.
Še nekaj. Nekako mi ne gre nakup 10 let stare barke. V bistvu jih ni, ali pa moraš imeti strašno srečo. Pa čez 10 let bo stara 20 let. Če kupim novo in jo kljub charterju skrbno vzdržujem....
Mi je drugače konfiguracija B38 všeč. Ene par jih je v bližini. Samo so letniki 2000-2010. To bi lahko vzel brez, da jo dam v charter. Je tudi varianta, če me prepričate da jim leta ne škodujejo.
Ali ima kdo toliko znanja, da mi pomaga s svojim znanjem in izkušnjami pri pregledu rabljenega plovila. Osmoza, ventili, motor......Seveda ne zastonj.
Še vedno ostaja dilema. Novo-rabljeno.
POMOČ PROSIM.
Re: nova jadrnica
tebe pa fejst dnar žuli
Pojdi gledat v živo pa boš videl katera te bo prepričala, ni vse v imenu.
Če ne boš regatiral vsak dan, potem ne vidim razloga da ne bi vzel bavarije, če pa si bolj športno nastrojen in ti je pol vozla več pomembnega, potem bo elanka kar dobra izbira.
Elan, Bavaria, Beneteau imajo praktično isto opremo, istih proizvajalcev. Selden, Harken, Volvo, Yanmar, Rutgerson, Raymarine, Garmin, B&G, Lofrans...
Zapiši si prioritete, kaj bi rad in raziskuj po spletu in v živo, če se le da.
Pojdi gledat v živo pa boš videl katera te bo prepričala, ni vse v imenu.
Če ne boš regatiral vsak dan, potem ne vidim razloga da ne bi vzel bavarije, če pa si bolj športno nastrojen in ti je pol vozla več pomembnega, potem bo elanka kar dobra izbira.
Elan, Bavaria, Beneteau imajo praktično isto opremo, istih proizvajalcev. Selden, Harken, Volvo, Yanmar, Rutgerson, Raymarine, Garmin, B&G, Lofrans...
Zapiši si prioritete, kaj bi rad in raziskuj po spletu in v živo, če se le da.
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2752
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: nova jadrnica
Js o Bavariah nisem slisal prav veliko dobrega . Morda prej Jeaneau !
Re: nova jadrnica
Kaj pa kaj takega? Tank... Če bi mene $$ žulili bi bila to moja izbira Ampak vse je stvar okusa
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... title=Ovni 362003 for sale: 74500.-EUR
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... title=Ovni 362003 for sale: 74500.-EUR
Veter v laseh, travarca v zobeh
Re: nova jadrnica
Pred 15 leti sem bil tudi sam pred dilemo -novo ,rabljeno,čarter...Pogledat sem šel samo eno rabljeno. Ker nisem imel pojma kaj gledam, sem misel na rableno črtal.Na koncu sem zmanjšal dolžino in nabavil novo.Brez čarterja! Danes, z nekaj izkušnjami bi verjetno kupil rabljeno.Samo ni potrebe,ker se že v prvo nabavil pravo
Standardi po dolžini se spreminjajo, ampak 30 f z mornarko obvladava sama , tako na morju kot na suhem (čiščenje ,barvane) in pri stroških.
Želim ti dober nakup .
Standardi po dolžini se spreminjajo, ampak 30 f z mornarko obvladava sama , tako na morju kot na suhem (čiščenje ,barvane) in pri stroških.
Želim ti dober nakup .
Re: nova jadrnica
Novo je novo Ampak novo barko bo šraufal 5 let, da jo boš spravil v red (ali pa charter servis in ti zaračunal).
Kolega je pred leti napravil kalkulacijo: vsaj 100-120 dni charterja, 3 tedne koristi sam in se bo izšlo
Že pri prvem najemu crknil sail drive. Seveda so priznali garancijo, ampak popravilo je trajalo tri mesece in sezona je šla k vragu. Drugo sezono je barka bila v charterju komaj 4 tedne, ostalo v popravilu Potem je nekako šlo, seveda z velikom minusom......
Kolega ima v Biogradu charter, nove barke najprej spomladi brezplačno posodi kolegom, da ugotovi, kaj vse mora poštimat za sezono.
Stare Bavarie so po moje zakon, novejše tak tak. Spomnimo se 38 Match, odpadale kobilice.....
Če boš kdaj imel možnost v kakšni marini opazit, da na kakšno barki menjujejo ventile ali kaj podobnega, poglej debelino stene kalupa pri kakšni 10 ali več let stari barki in pri kakšni novejši. Potem ti bo vse jasno.
Pa še motorizacija. Gledam, zaradi ugodnejše cene ima dosti bark v rangu +/-38ft še kar tricilindraše (Volvo ali Yanmar) z 30KS. To je bistveno prešvoh motor za to dolžino. Saj gre, ampak ko rabiš moč v težkem morju, pa krepko zmanjka...... Glej da bo not vsaj štiricilinderski motor 50+KS
Kolega je pred leti napravil kalkulacijo: vsaj 100-120 dni charterja, 3 tedne koristi sam in se bo izšlo
Že pri prvem najemu crknil sail drive. Seveda so priznali garancijo, ampak popravilo je trajalo tri mesece in sezona je šla k vragu. Drugo sezono je barka bila v charterju komaj 4 tedne, ostalo v popravilu Potem je nekako šlo, seveda z velikom minusom......
Kolega ima v Biogradu charter, nove barke najprej spomladi brezplačno posodi kolegom, da ugotovi, kaj vse mora poštimat za sezono.
Stare Bavarie so po moje zakon, novejše tak tak. Spomnimo se 38 Match, odpadale kobilice.....
Če boš kdaj imel možnost v kakšni marini opazit, da na kakšno barki menjujejo ventile ali kaj podobnega, poglej debelino stene kalupa pri kakšni 10 ali več let stari barki in pri kakšni novejši. Potem ti bo vse jasno.
Pa še motorizacija. Gledam, zaradi ugodnejše cene ima dosti bark v rangu +/-38ft še kar tricilindraše (Volvo ali Yanmar) z 30KS. To je bistveno prešvoh motor za to dolžino. Saj gre, ampak ko rabiš moč v težkem morju, pa krepko zmanjka...... Glej da bo not vsaj štiricilinderski motor 50+KS
Re: nova jadrnica
zlatko83 napisal/-a:Novo je novo Ampak novo barko bo šraufal 5 let, da jo boš spravil v red (ali pa charter servis in ti zaračunal).
Kolega je pred leti napravil kalkulacijo: vsaj 100-120 dni charterja, 3 tedne koristi sam in se bo izšlo
Že pri prvem najemu crknil sail drive. Seveda so priznali garancijo, ampak popravilo je trajalo tri mesece in sezona je šla k vragu. Drugo sezono je barka bila v charterju komaj 4 tedne, ostalo v popravilu Potem je nekako šlo, seveda z velikom minusom......
Kolega ima v Biogradu charter, nove barke najprej spomladi brezplačno posodi kolegom, da ugotovi, kaj vse mora poštimat za sezono.
Stare Bavarie so po moje zakon, novejše tak tak. Spomnimo se 38 Match, odpadale kobilice.....
Če boš kdaj imel možnost v kakšni marini opazit, da na kakšno barki menjujejo ventile ali kaj podobnega, poglej debelino stene kalupa pri kakšni 10 ali več let stari barki in pri kakšni novejši. Potem ti bo vse jasno.
Pa še motorizacija. Gledam, zaradi ugodnejše cene ima dosti bark v rangu +/-38ft še kar tricilindraše (Volvo ali Yanmar) z 30KS. To je bistveno prešvoh motor za to dolžino. Saj gre, ampak ko rabiš moč v težkem morju, pa krepko zmanjka...... Glej da bo not vsaj štiricilinderski motor 50+KS
Hvala. Čim več takih informacij potrebujem. Mi je Jasmin zrihtal številko človeka ki je tudi sodni cenilec za barke. Pravi, da se dec spozna. Sigurno ga pokličem ko bom naredil ožji izbor, da opravi pregled. Sam nimam izkušenj. Sem pa zasledil da 12m B ima ponavadi (lastniške) 40kw motor. Upam, da je dovolj. Če kdo ve za kako dobro naj mi prosim pove. Če se ne motim je debelina oplate tanjša tudi zaradi menjave postopka. Včasih so valčkal in s čopiči nanašal, danes pa to delajo vakumsko. So se hvalili da je vse skupaj bolj togo.....ampak čas in izkušnje so pokazali, da ni ravno tako. Vsi imate okoli tega več ali manj enako mnenje.
Dobil sem ponudbo za ogled B 40, l-08, motor 900h, avstrijska zastava, 80t€. Naj bi bila lastniška. Je velika verjetnost. Ima hidravlično pasarelo, el wc-je, tik po celi barki (tega nisem prav vesel).Po opremi sodeč je velika verjetnost da je res lastniška. Rabim nasvet kaj lahko pogledam sam. In če me potegne kasneje ogled ponovim s strokovnjakom, jo potegnemo ven, da se pogleda še podvodni del. Kaj mislite o tel letnici B-rij.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta