Kako pokončaš jadrnico
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 261
- Pridružen: So Dec 26, 2009 13:43
Re: Kako pokončaš jadrnico
se samo meni zdi ali je pa bila ta jadrnica precej krhkem stanju, je kar pokala, bi pričakoval da bo bolj trdna
Re: Kako pokončaš jadrnico
Zdi se ti, sicer ne vem koliko stisnejo ta klešča oz žlica, železne traverze in beton se poje za šalo s pravim "orodjem"
https://www.sekopt.si/komatsu-pc450-rusenje/#
https://www.sekopt.si/komatsu-pc450-rusenje/#
https://medisken.si
Re: Kako pokončaš jadrnico
Itak, ko se melje in drobi z več tonami pritiska je vse kot za šalo, še pes ti zdrobi roko kot da je ni, so pa čeljusti dokaj močne
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Kako pokončaš jadrnico
jadralec-mihy napisal/-a:se samo meni zdi ali je pa bila ta jadrnica precej krhkem stanju, je kar pokala, bi pričakoval da bo bolj trdna
Kot še marsikaj drugega je tudi jadrnica praviloma načrtovana za prenašanje pričakovanih sil in obremenitev. Če karkoli - tudi jadrnico - narediš tako močno, da mu/ji nič ne more do živega, bo tista reč praviloma negospodarna tako za izdelavo kot za uporabo.
Popolnoma isto kot za to jadrnico velja tudi za velike ladje. V temi Kaj se lahko naučimo iz česa, kar ni šlo prav je za to zanimiv zlasti razdelek o velikih ladjah, ki so v prehudem vremenu katastrofalno odpovedale, pa o tisočih izgubljenih kontejnerjev vsako leto.
O tem, zakaj pride do tega (in to statistično razmeroma pogosto), na primer v članku: Zakaj ladje še vedno izgubljajo kontejnerje, v razdelku Design dilemma .
Wärtsilä napisal/-a:“Ships are not usually designed to withstand grounding without damages. Of course, they could be, but it would lead to extremely heavy and expensive ships. The cost of transport would be so high that society worldwide would not accept them.”
Ladje običajno niso zasnovne tako, da bi vzdržale nasedanje brez škode. Seveda bi lahko bile, ampak to bi pomenilo zelo težke in drage ladje. Stroški prevoza bi tedaj bili nesprejemljivo visoki.
V istem članku je v nadaljevanju, da zdaj za velika plovila predvsem skušajo doseči, da bi se pravočasno izogibala položajem, ki presegajo parametre, za katere so bila (ali podsistemi na njej, npr. ti za pritrditev kontejnerjev) načrtovana.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Re: Kako pokončaš jadrnico
osebno sem 1 x nasedel enkrat pri hitrosti cca 6 vozlov z jadri udaril sem v spodnji del kobilice in barka nima poškodb,niti kit okrog kobilice ni počil,plastiko smo pregledali z ultrazvokom
Re: Kako pokončaš jadrnico
igorb napisal/-a:osebno sem 1 x nasedel enkrat pri hitrosti cca 6 vozlov z jadri udaril sem v spodnji del kobilice in barka nima poškodb,niti kit okrog kobilice ni počil,plastiko smo pregledali z ultrazvokom
Verjetno je Dehler al pa kakšna Švedska barka..?
Re: Kako pokončaš jadrnico
ne ena italijanska firma vendar ob splovitvi med prvimi stotimi na barcoalani
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti