Nakup jadrnice
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
zlatizlatko napisal/-a:Kaj pa naši Slovenski proizvajalci (razen Elana)? Za Y so me že prepričali, naj bom previden, ker je dosti samogradenj, tudi "napackanih" skupaj, s skritimi napakami, ki se ne vidijo.
Kaj pa Adria event? Nisem je še ne videl, ne preiskusil? Po fotografijah se mi zdi kar lična in lepo zložena. Kaj pa ostalo?
Kupi novo Y-ko. Njena cena je približno takšna kot je navedena za event 34. Poleg vsega morda lahko še malenkost več vplivaš na izbiro opreme, predvsem na tisti del opreme, ki je ponavadi v prvi fazi podcenjen: elektrika, napajanje, poraba in sorazmernost med vsem, prav tako si palubno opremo lahko še dopolniš, če želiš.
Kolikor vem imajo solidnega mizarja... pravzaprav je vse stvar dogovora. In definitivno boš imel do začetka nove sezone ustrezno barko v vodi.. Koliko te bo stala, je bolj stvar tvojih zahtev in želja, pa tudi finančne sposobnosti. Se pa cene prično nekje okoli 60.000 EUR za gotovo...
-
- Kapitan korvete
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Po Sep 01, 2008 09:27
Z ženo sva si privoščila malo popotovanja po jadranu, vmes pa sem opravil še ogled 14 jadrnic, od Istre do Trogirja. Enih 6 nisem uspel videt, ker so bile na plovbi v čarterju. Kaj ugotavljam? čarter jadrnice so malce bol zdelane, ampak, se tudi vidi, redno servisirane. Cene imajo postavljene nekoliko nižje, a ne odstopajo kaj dosti od ponudbe. Izgleda imajo napravljeno kalkulacijo, ali bodo za ladjo dobili željeno ceno, ali pa bo ladja delala dalje. No, vmes so bili tudi tri privat barke, v čarterju, ti lastniki so malce bolj flesibilni.
lastniške ladje ponujajo za višjo ceno, ampak so se lastniki pripravljeni tudi več pogajat. Ohranjene so praviloma bolje, sem pa opazil na njih tudi večkrat kakšne čudne amaterske improvizacije. Tudi jadra so praviloma v slabšem stanju, kot na čarterjih.
V zadnjem izboru so trenutno Event 34, Sun odissey 34.2, Benetau 331, ter Bavariji 34 in 36. Vse barke so med letnikom 1999 in 2003, kar solidno ohranjene in v glavnem z osnovnimi instrumenti(avtopilot, GPS, vetromer, globinomer, brzinomer). Trenutno izborjene cene se gibljejo med 34000E in 40000E (ime tudi genaker), ampak računam, da bo tisti, ki bo prodal, še nekaj popustil.
Morda pride v poštev še Sun odissey 33, ampak je letnik 1992. Barka je zelo ohranjena, tudi ima bistveno več opreme, kot ostale, cena v rangu gornjih, malo me moti edino letnik. Tukaj me je malo strah osmoze??? Lastnik sicer zatrjuje, da so takrat že dodajali k smoli dodatke proti osmozi, ampak, kaj vem.....
Se morda komu sanja, kdaj so proizvajalci pri gradnji kalupov pričeli uporabljat smole, odporne proti osmozi? Če bi pri sebo razčistil to dilemo, bi verjetno to barko, ne glede na letnik (seveda ob primerni ceni) uvrstil na vrh izbora.
Bom počakal še na kakšno vaše mnenje, morda se kakšna barka še pojavi na netu, pa če bo kak lastnik poslal boljšo ponudbo, nekje konec septembra pa gremo na pogajanja v drugi krog.
lastniške ladje ponujajo za višjo ceno, ampak so se lastniki pripravljeni tudi več pogajat. Ohranjene so praviloma bolje, sem pa opazil na njih tudi večkrat kakšne čudne amaterske improvizacije. Tudi jadra so praviloma v slabšem stanju, kot na čarterjih.
V zadnjem izboru so trenutno Event 34, Sun odissey 34.2, Benetau 331, ter Bavariji 34 in 36. Vse barke so med letnikom 1999 in 2003, kar solidno ohranjene in v glavnem z osnovnimi instrumenti(avtopilot, GPS, vetromer, globinomer, brzinomer). Trenutno izborjene cene se gibljejo med 34000E in 40000E (ime tudi genaker), ampak računam, da bo tisti, ki bo prodal, še nekaj popustil.
Morda pride v poštev še Sun odissey 33, ampak je letnik 1992. Barka je zelo ohranjena, tudi ima bistveno več opreme, kot ostale, cena v rangu gornjih, malo me moti edino letnik. Tukaj me je malo strah osmoze??? Lastnik sicer zatrjuje, da so takrat že dodajali k smoli dodatke proti osmozi, ampak, kaj vem.....
Se morda komu sanja, kdaj so proizvajalci pri gradnji kalupov pričeli uporabljat smole, odporne proti osmozi? Če bi pri sebo razčistil to dilemo, bi verjetno to barko, ne glede na letnik (seveda ob primerni ceni) uvrstil na vrh izbora.
Bom počakal še na kakšno vaše mnenje, morda se kakšna barka še pojavi na netu, pa če bo kak lastnik poslal boljšo ponudbo, nekje konec septembra pa gremo na pogajanja v drugi krog.
Pri jadrih bodi previden, ker mogoče ti na "uč" zgledajo bolje ohranjena ampak so na čarterskih barkah praviloma jadra tako pretegnjena da je grozno. Mogoče na kakšni lastniški barki jadro vizuelno ni ravno biser ampak ima še vedno "formo". Pri čarterskih pa se ponavadi vse dela na polno!
Ni nujno da je na teh tako ampak, v opozorilo!
Ni nujno da je na teh tako ampak, v opozorilo!
LP, Uroš.
zlatizlatko napisal/-a:malo me moti edino letnik. Tukaj me je malo strah osmoze??? Lastnik sicer zatrjuje, da so takrat že dodajali k smoli dodatke proti osmozi, ampak, kaj vem.....
Se morda komu sanja, kdaj so proizvajalci pri gradnji kalupov pričeli uporabljat smole, odporne proti osmozi? Če bi pri sebo razčistil to dilemo, bi verjetno to barko, ne glede na letnik (seveda ob primerni ceni) uvrstil na vrh izbora.
Barko lahko pred nakupom dvigneš iz vode za pregled podvodnega dela - pogleda se glede osmoze in ali so kaki vizuelni znaki, da je bila kdaj udarjena. Če nisi sam dovolj izkušen za tak pregled, najameš nekoga, ki je. Sam sem tako storil.
-
- Kapitan korvete
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Po Sep 01, 2008 09:27
sly napisal/-a:A so to cene z davkom ali brez?
Koliko misliš, da boš še moral vložiti v plovilo, da boš z njim zadovoljen (sklepam, da je na vseh teh barkah mogoče kaj izboljšati, zamenjati)?
Kam nameravaš zadevo "parkirati"?
Lp,
Silvester
Razen ene, davek ni plačan (kar velja za večino plovil, ki se prodajajo na Hrvaškem). Vse jadrnice so v takšnem stanju, da, razen manjših lepotnih popravkov, večje investicije niso potrebne (vsaj na prvi pogled). Motorji imajo tam od 1000 pa do 2500 ur, Če je stanje realno in niso bili preforsirani, bi tudi morali izdržat. Sedaj sem jih samo zaštartal, posebej pozoren sem bil, da niso bili že prej startani in ogreti. Vsi vžgejo brez težav in tudi dimijo ne takoj po startu. Štoperji, vinči, vrvi tudi v solidnem stanju, seveda pa nikoli ne veš 100%.
Najprej, kar pričakujem, bo kakšno popravilo jader, recimo menjava modrega UV roba, morda 3-5 let.
Poceni parkirnega prostora še nimam, zaenkrat ACI, še pa iščem nekaj v okolici Pulja.
-
- Kapitan korvete
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Po Sep 01, 2008 09:27
Grega295 napisal/-a:zlatizlatko napisal/-a:malo me moti edino letnik. Tukaj me je malo strah osmoze??? Lastnik sicer zatrjuje, da so takrat že dodajali k smoli dodatke proti osmozi, ampak, kaj vem.....
Se morda komu sanja, kdaj so proizvajalci pri gradnji kalupov pričeli uporabljat smole, odporne proti osmozi? Če bi pri sebo razčistil to dilemo, bi verjetno to barko, ne glede na letnik (seveda ob primerni ceni) uvrstil na vrh izbora.
Barko lahko pred nakupom dvigneš iz vode za pregled podvodnega dela - pogleda se glede osmoze in ali so kaki vizuelni znaki, da je bila kdaj udarjena. Če nisi sam dovolj izkušen za tak pregled, najameš nekoga, ki je. Sam sem tako storil.
Absolutno, pred dokončno odločitvijo dvig barke in pregled "podvozja". Pri tem letniku me edino moti, tudi, če je barka zdrava, ni garancije, da ne bo napadena čez 3 ali 5 let.....
Pri novejših barkah so proizvajalci že pričeli k smoli dodajat aditive, ki preprečujejo osmozo, nimam pa pojma, od katerega leta naprej (seveda tudi vsak proizvajalec različno).
Zaenkrat, kar sem pogledal, poškodbe niso vidne, vsaj iz kabine ne. Sem dvigoval vse podnice in pozorno pregledal področje kobilice, če bi bile vidne kakšne razpoke ali sledi popravil.
Velikokrat je mogoče, da je charterska barka bolje vzdrževana od lastniške...
Glede dvigovanja podnic je pa danes tako, da zadevo popravijo že tako dobro, da tudi če veš, da je barka nasedla, ne boš videl, da je bila popravljana. Po mojem mnenju je takšna barka praktično enakovredna novi, le da je verjetno nekaj kil težja.
Strinjam se zelo z Urošem glede jader. Na charterskih barkah pogosto dobro izgledajo, vendar oblika ni niti blizu želeni/potrebni. To se dogaja tudi zato, ker uporabniki pogosto niti približno ne poznajo fizike oz. kako jadra sploh delujejo in jih preklomerno napenjajo v vse mogoče smeri.
Ravno danes sem dobil nekaj ponudb za jadra...
Komplet jader za 33ft barko (full batten main, roll genova, spi) za 10.500 € + davek no ja, je pa to performance izvedba...
Lp
Glede dvigovanja podnic je pa danes tako, da zadevo popravijo že tako dobro, da tudi če veš, da je barka nasedla, ne boš videl, da je bila popravljana. Po mojem mnenju je takšna barka praktično enakovredna novi, le da je verjetno nekaj kil težja.
Strinjam se zelo z Urošem glede jader. Na charterskih barkah pogosto dobro izgledajo, vendar oblika ni niti blizu želeni/potrebni. To se dogaja tudi zato, ker uporabniki pogosto niti približno ne poznajo fizike oz. kako jadra sploh delujejo in jih preklomerno napenjajo v vse mogoče smeri.
Ravno danes sem dobil nekaj ponudb za jadra...
Komplet jader za 33ft barko (full batten main, roll genova, spi) za 10.500 € + davek no ja, je pa to performance izvedba...
Lp
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov