Prikolica - sprememba dovoljene mase
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Kot slabosti bi pa lahko upoštevali:
- pri enaki nosilnosti so dražje
- so dražje za vzdrževanje (2x več osi, ležajev, platišč, gum, zavor, zajl, včasih tudi vzmetenja
- zaradi večje lastne teže je pri mnogih modelih manjša deklarirana nosilnost
- niso prelomne
- pri vzvratnem manevriranju so manj okretne.
- pri enaki nosilnosti so dražje
- so dražje za vzdrževanje (2x več osi, ležajev, platišč, gum, zavor, zajl, včasih tudi vzmetenja
- zaradi večje lastne teže je pri mnogih modelih manjša deklarirana nosilnost
- niso prelomne
- pri vzvratnem manevriranju so manj okretne.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
E moj Morosito, dvoosna prikolica precej bolj ruka avto, kot enoosna.Na dvosni sile delujejo povsem drugače, kot na enoosni.Ne bom tolmačil, jo vozim(2 osno)25 let, prej pa enoosno in če bi dobil enoosno za težo(2.7t) moje barke, bi jo takoj nabavil.
mašinfirer
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Haha..jaz sem novembra vleku eno dvosno...gor fisherman cca 1100kg...milina...ko po ledu je slo
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Najbrz bom vzel enoosno. Ce bi dobil kaj rabljenega bi vzel 1500-1800kg. Ce pa bo nova bo kar 1800kg.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Morosito, potem si pa imel precej teže na kljuki, v tem primeru se pa lepo pelje, priklop in avto pa precej trpita.Sem enemu našemu tudi v jesen z đipom vlekel(cca 3t)barko, je bila teža na kljuki taka(cca 250kg), da smo le s pomožnim kolesom lahko dvignili do kljuke, je avto kar počepnil, ampak peljalo se je pa uredu.Pri mojem, ki imam težo na priklop 60kg(2-osna)se pa čuti vsaka malenkost.
mašinfirer
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
To je tudi odvisno od prikolice. Jaz sem vleku ellebi ki ima mikene kule r13, nizkoprofilna dvosna prikolica kar dobro amortizirana...al tiste satellite so po mojih izkusnjah sveti gral...
Vleku sem enkrat barko od 1t cca gor iz morja, kolesa niso tikala vodo..enaosna...po ravnem tudi se je lepo peljalo (saver 620 cabin).
Vleku sem enkrat barko od 1t cca gor iz morja, kolesa niso tikala vodo..enaosna...po ravnem tudi se je lepo peljalo (saver 620 cabin).
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Ma eno vpr: druzina doma zeli kupit traktor new holland tisti ta srednji...t3 ali t4 model...zaradi vedno vecje kmetijske posesti...kako je kaj z vleko prikolice? Recimo ce bi imel 2000kg ali vecjo prikolico? Iz ankarana do sv katarine?
Dvig ali spust barke v morje? Bi se dalo?
Izpit imam za traktor sam zdaj ne vem kako je z vleko prikolice po regionalni (2km)
Dvig ali spust barke v morje? Bi se dalo?
Izpit imam za traktor sam zdaj ne vem kako je z vleko prikolice po regionalni (2km)
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Najbolje ti je, da si sposodiš prikolico(dvoosno)za prevoz avtomobilov.Pelje pa lahko nekdo, ki ima izpit B+E, ker bo bruto masa presegala 3500 kg.Če bi bil jaz s tvojih koncev bi ti z lahkoto peljal.
mašinfirer
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Kako la z traktorjem? Ker jaz imam izpit za traktor...sam ne vem kolko je dovoljena masa za vleko? Traktor tehta nekje 1800kg...
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Ali kdo ve, če se da narediti homologacijo za povečanje nosilnosti? Imam ducatota z ndm 3000kg, pa bi rad povečal nosilnost na 3500kg.
Lp klemen
Lp klemen
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
En mogoče komu zanimiv svež podatek, če voziš z B kategorijo NDM nad 3500 ( tudi če je prazna prikolica) ti frajerji zaplenijo avto in prikolico in kaznujejo s kaznijo "vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja".
Pravi fun paket, kot nalašč za na pot na morje.
NDM je največja dovoljena masa torej kombi + tovor.
Ti bi rad iz NDM 3000 Naredil nosilnost 3500?? Torej NDM 5000+. Em mislim, da to ne bo šlo.
Pravi fun paket, kot nalašč za na pot na morje.
klemzi napisal/-a:Ali kdo ve, če se da narediti homologacijo za povečanje nosilnosti? Imam ducatota z ndm 3000kg, pa bi rad povečal nosilnost na 3500kg.
Lp klemen
NDM je največja dovoljena masa torej kombi + tovor.
Ti bi rad iz NDM 3000 Naredil nosilnost 3500?? Torej NDM 5000+. Em mislim, da to ne bo šlo.
Nazadnje spremenil AEgir, dne Sr Feb 27, 2019 13:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Hm, mislim da ti ne zaplenijo, saj imaš vozniško, samo neustrezno, kar ni isto kot če nimaš.
Bom preveril..
Bom preveril..
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Včeraj smo šli z miličniki skozi podobno situacijo. Zaplenijo vse in dobiš kazen da si brez izpita za kategorijo, ki jo voziš. Kar je tudi res ker je B do 3500kg.
Ne pomaga niti C kategorija.
Ne pomaga niti C kategorija.
Nazadnje spremenil AEgir, dne Sr Feb 27, 2019 13:08, skupaj popravljeno 1 krat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
habibi Vll napisal/-a:E moj Morosito, dvoosna prikolica precej bolj ruka avto, kot enoosna.Na dvosni sile delujejo povsem drugače, kot na enoosni.Ne bom tolmačil, jo vozim(2 osno)25 let, prej pa enoosno in če bi dobil enoosno za težo(2.7t) moje barke, bi jo takoj nabavil.
Tudi tukaj ima prav Habibi, pelje se lepo, sam cuka pa ko hudič....
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
klemzi napisal/-a:Ali kdo ve, če se da narediti homologacijo za povečanje nosilnosti? Imam ducatota z ndm 3000kg, pa bi rad povečal nosilnost na 3500kg.
Lp klemen
Sprašuješ, da bi povečal NDM iz sedanjih 3000 kg na 5500 kg (lastna teža je cca. 2000 kg, ki bi ji ti dodal še 3500 kg tovora)
Pozabi Povečanje NDMa za več kot 80 % NIKAKOR NI MOGOČE
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta