Prikolica - sprememba dovoljene mase
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Prikolica - sprememba dovoljene mase
Zdravo!
Pred kratkim sem bil na morju s "še tastarim" čolnom, ki je na prikolici ( tretja tablica do 750kg). Na meji s hrvaško je policajka vprašala če je vožen s tretjo tablico in če imam potrdilo o opravljenem tehn. pregledu. Na srečo sem imel vse dokumente urejene in ni bilo problemov.
Me pa zanima sledeča stvar - sedaj sem kupil drug čoln (bayliner 2052) ki tehta cca. 1,2 tone (vsaj mislim da nekaj takega) in je na prikolici ki je sicer močnejše konstrukcije - za primerno težo, vendar pa je registrirana do 750kg, tako da jo lahko vozim tud s tretjo tablico. Pa me je sedaj malo strah glede meje - ko bom čoln peljal čez - papirje imam sicer urejene, vendar kakšna je kaj verjetnost, da mi zakomplicirajo - da me dajo na kakšno tehtnico - daj če se malo spoznaš na te zadeve, takoj vidiš da ta čoln nima manj kot 750 kg (oziroma še manj, če bi odštel prikolico). Ali lahko tud kr tak težijo na meji.....?
Če ma kdo podobne izkušnje, ker videl sem kar nekaj prikolic ki imajo skupno dovoljeno maso 750kg, pa so na njih čolni ki konkretno presegajo to.
Sicer imam namen preuredit prikolico - kupit drugo os in naletno zavoro in jo na novo registrirat - do 1,5 tone, vendar ne vem če mi bo to uspelo naredit do letošnjega dopusta. To bi naredil že zaradi osebne varnosti, ker je kr malo neprijetno vlečit takšno gmoto brez naletne zavore zadaj. Ima kdo tud s tem kaj izkušenj - z spremembo teže prikolice....
Že v naprej hvala za nasvete.
Pred kratkim sem bil na morju s "še tastarim" čolnom, ki je na prikolici ( tretja tablica do 750kg). Na meji s hrvaško je policajka vprašala če je vožen s tretjo tablico in če imam potrdilo o opravljenem tehn. pregledu. Na srečo sem imel vse dokumente urejene in ni bilo problemov.
Me pa zanima sledeča stvar - sedaj sem kupil drug čoln (bayliner 2052) ki tehta cca. 1,2 tone (vsaj mislim da nekaj takega) in je na prikolici ki je sicer močnejše konstrukcije - za primerno težo, vendar pa je registrirana do 750kg, tako da jo lahko vozim tud s tretjo tablico. Pa me je sedaj malo strah glede meje - ko bom čoln peljal čez - papirje imam sicer urejene, vendar kakšna je kaj verjetnost, da mi zakomplicirajo - da me dajo na kakšno tehtnico - daj če se malo spoznaš na te zadeve, takoj vidiš da ta čoln nima manj kot 750 kg (oziroma še manj, če bi odštel prikolico). Ali lahko tud kr tak težijo na meji.....?
Če ma kdo podobne izkušnje, ker videl sem kar nekaj prikolic ki imajo skupno dovoljeno maso 750kg, pa so na njih čolni ki konkretno presegajo to.
Sicer imam namen preuredit prikolico - kupit drugo os in naletno zavoro in jo na novo registrirat - do 1,5 tone, vendar ne vem če mi bo to uspelo naredit do letošnjega dopusta. To bi naredil že zaradi osebne varnosti, ker je kr malo neprijetno vlečit takšno gmoto brez naletne zavore zadaj. Ima kdo tud s tem kaj izkušenj - z spremembo teže prikolice....
Že v naprej hvala za nasvete.
Pozdravljen,
Če imaš sedaj prikolico registrirano kot lahki priklopnik (do 750kg) potem je moral biti narejen atest na prikolici, mora imeti deklaracijsko tablico (če je tovarniška), št. šasije. S takšno prikolico lahko prevažaš do 750kg skupne mase (prikolica plus tovor) brez naletne zavore.
Prikolico registriraš brez tovora in tam te nihče ne vpraša kaj boš prevažal. Lahko naložiš več tako da presega 750kg s tem pa ogrožaš sebe, druge, če pa te policija stehta pa plačaš kazen.
Lahko, da je prejšnji lastnik naložil čoln na nestrezno prikolico kar se tiče nosilnosti. Preveri težo prikolice, čolna z vso opremo, seštej in če ne presega 750kg potem ni panike.
Če pa presega, potem je po mojem bolje prikolico prodat in nabaviti močnejšo, kajti bilokakršne predelave se boš lotil bo potrebno z prikolico ponovno na homologacijo kjer pa znajo krepko zakomplicirati.
Lep pozdrav, Roman
Če imaš sedaj prikolico registrirano kot lahki priklopnik (do 750kg) potem je moral biti narejen atest na prikolici, mora imeti deklaracijsko tablico (če je tovarniška), št. šasije. S takšno prikolico lahko prevažaš do 750kg skupne mase (prikolica plus tovor) brez naletne zavore.
Prikolico registriraš brez tovora in tam te nihče ne vpraša kaj boš prevažal. Lahko naložiš več tako da presega 750kg s tem pa ogrožaš sebe, druge, če pa te policija stehta pa plačaš kazen.
Lahko, da je prejšnji lastnik naložil čoln na nestrezno prikolico kar se tiče nosilnosti. Preveri težo prikolice, čolna z vso opremo, seštej in če ne presega 750kg potem ni panike.
Če pa presega, potem je po mojem bolje prikolico prodat in nabaviti močnejšo, kajti bilokakršne predelave se boš lotil bo potrebno z prikolico ponovno na homologacijo kjer pa znajo krepko zakomplicirati.
Lep pozdrav, Roman
Svetujem ti, da zamenjaš prikolico. Prvič si v prekršku, ker voziš preveč naloženo prikolico in boš plačal kazen, ki niso majhne, Drugič pa zaradi osebne varnosti, ker 1200kg pri prikolici z zavorami pri zaviranju krepko podaljša zavorno pot, kaj šele brez zavor??????
Jaz osebo se ne bi upal.
Svetujem ti, da obstoječo prikolico prodaš in kupiš drugo, ker te predelave niso poceni pa tudi ne vem kako je s homologacijo, če jo je še možno narediti. V vsakm primeru se pozanimaj na LPP-ju.
LP Klemen
Jaz osebo se ne bi upal.
Svetujem ti, da obstoječo prikolico prodaš in kupiš drugo, ker te predelave niso poceni pa tudi ne vem kako je s homologacijo, če jo je še možno narediti. V vsakm primeru se pozanimaj na LPP-ju.
LP Klemen
Meni se je zgodilo, da sem na prikolici za avtovleko, ki ima skupno dovoljeno maso 1600kg (prikolica + tovor), peljal avto težak 1500kg. Ustavila me je policija, pogledali so v prometno od prikolice, pogledali nosilnost, težo tovora. Ko so ugotovili da imam pretežak tovor, so me odstranili iz prometa, in dobil sem okroglih 300 eur kazni. Potem pa sem moral z drugo vleko peljati avto naprej. Zadeva se res ne izplača, še posebej ne na dopust ker ti vse pokvari in naredi 2 krat večje stroške. Priporočam nov A test prikolice ali nakup druge.
Pogledali so prometno od prikolice, kjer je navedena skupna dovoljena masa in masa prazne prikolice, nato pa še prometno od vozila ki sem ga vozil, kjer so videli da je pretežak tovor. Najprej sem še rekel da nimam prometne od vozila ki ga vozim, pa mi je policist zagrozil da me bodo peljali na tehtnico in da bom kril vse stroške. Peljejo te pa na tehtnico za kamione in mislim da ni poceni.
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 121
- Pridružen: Če Jul 05, 2007 23:14
- Kraj: Southern district of Maribor
- Kontakt:
motorni napisal/-a:Pred časom sem hotel kupiti prikolico TPV, homologirano na 1300kg in ji spremeniti homologacijo na 1100kg, pa so rekli na LPP, da za to ni nobene možnosti.
Načeloma v Mariboru, na RTI ni noben problem, ker je to popolnoma legalno. Če je statika prikolice preračunana, da lahko nosi NDM 1300 kg, lahko po tej logiki nosi tudi 110 kg, a ne?
Tu poglej: http://www.rti.si/ .
Pa javi, kako si rešil. Dosti uspeha !!!
Ja, tudi meni je to povsem logično, ampak tisti na LPP se ni dal in tako sem potem kupil satellite z NDM750 kg, ki je bila takrat (2003) 120 takratnih jurjev dražja od TPV 1300 kg. Potem mi sicer nikoli ni bilo žal, saj ima ta precej nižje težišče in 26 koleščkov, tako da lahko varno spraviš čoln v vodo in nazaj ven skoraj na vsaki drči. Slika je tu:
http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?ID=56293
Problem, ki ga imam, pa je avto z NDM 2600kg in tako ostane le ena tona za prikolico.
http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?ID=56293
Problem, ki ga imam, pa je avto z NDM 2600kg in tako ostane le ena tona za prikolico.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Zdravo!
Fantje, ne se igrat s spreminjanjem nosilnosti prikolice na več, še posebej kake stare! Nosilnost na več se ne veča, ker ta nima izdelane konstrukcije za večjo! Eno je nosilnost osovine in kljuke, drugo pa šasije! Nova os bo zdržala, šasija pa definitivno ne, še posebej stara, ki ima material že utrujen in korodiran.
Na cesti nikoli nismo sami!
Druga zgodba je če se največja bruto nosilnost priklopnika spremeni na dol, to se pravi da se mu zniža bruto dovoljena masa (v primeru, če vozilo nima dovolj velike vlečne mase, oziroma priklopna kljuka).
Zavedati pa se je treba, da je sedaj lahko tovor lažji - nosilnost je manjša.
Če imate slabo prikolico ali je pa nimate, si raje kupite nova, ki bo imela vse dokumente, registrirali jo boste za 4 leta in bo varna. Danes so cene za serijske izdelke zelo ugodne, tako da se predelave ali pa samogradnje ne izplačajo.
LP
Fantje, ne se igrat s spreminjanjem nosilnosti prikolice na več, še posebej kake stare! Nosilnost na več se ne veča, ker ta nima izdelane konstrukcije za večjo! Eno je nosilnost osovine in kljuke, drugo pa šasije! Nova os bo zdržala, šasija pa definitivno ne, še posebej stara, ki ima material že utrujen in korodiran.
Na cesti nikoli nismo sami!
Druga zgodba je če se največja bruto nosilnost priklopnika spremeni na dol, to se pravi da se mu zniža bruto dovoljena masa (v primeru, če vozilo nima dovolj velike vlečne mase, oziroma priklopna kljuka).
Zavedati pa se je treba, da je sedaj lahko tovor lažji - nosilnost je manjša.
Če imate slabo prikolico ali je pa nimate, si raje kupite nova, ki bo imela vse dokumente, registrirali jo boste za 4 leta in bo varna. Danes so cene za serijske izdelke zelo ugodne, tako da se predelave ali pa samogradnje ne izplačajo.
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov