Prikolica - sprememba dovoljene mase
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
No, tole o nemških avtih večje vkečne sile na kljuki bo kar držalo, močnejša sklopka etc, kot si napisal....
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
No, da končamo tole....
tukaj je odgovor Ohlmeier-ja...sam sicer ne razumem, zakaj kdo v tej temi, vsaj z mojim vprašanjem zvezi, tukaj govori o kakem šmuglanju...moj avto, s katerim vlečem sedanji čoln, cca. 1300 kg, je Nissan Xtrail, max. dovoljena NDM vleke tega avta je 2000 kg...če bo tole , kar kupujem preko 2000 kg, bo v primeru nakupa pač treba menjat avto, če pa ni preko ( pomeni čoln 900 kg, motor 215 kg, oprema cca 250 kg + prikolica cca 500 kg ), je pa meni popolnoma jasno, da bo potreben koda 96 ali pa E izpit...če mi potrdi proizvajalec, kot je Ohlmeier, da na prikolici MT2500 ni treba nič menjat, sploh, če gre NDM navzdol, mu zaupam...potem imam na prikolici, kjer je dovoljeno imet skupaj 2500 kg, samo 2000 kg...zdaj, če je to slabo, je to po mnenju nekaterih očitno šmuglanje... izkušnje...ok, nisem profesionalni voznik šleperja, svoj prvi čoln sem pa na morje vlekel leta 1998 ... za sabo imam z avti cca 2.500.000 km, ker imam že 33 let tako službo, da sem vseskozi na terenu, tudi na takih cestah, kjer koze dereze gor dajejo, tako, da, kr3mn1, zaradi mene te načeloma ne rabi bit strah je pa res, da na tem forumu od nekaterih včasih dobiš občutek, da nisi enakovreden član oziroma bolje rečeno, nekaterim ego preveč zraste...
No, kakorkoli, tudi 1stofficer ni govoril kar semtertja, ampak dejansko, tako je, če ti proizvajalec potrdi in ni potrebno nič menjat ter zmanjšuješ nosilnost, gre brez predelav in zame to ni nobeno šmuglanje...prikolica MT2500 pa tudi ni slaba, verjetno te z njo ne bi nič šmuglal
za tiste, ki ne razumete nemško, v prvem mailu je govora o Nemčiji, kjer greš z dokumenti od prikolice na TÜV biro, očitno je gospa, ki je odgovorila, spregledala, da sem iz Slovenije, no potem je potrdila v drugem mailu, da potrebuješ dokumente od prikolice, splošno uporabno dovoljenje, ali EG ustreznost, če prikolica ni starejša od 10 let in kupoprodajno pogodbo oz. potrdilo o lastništvu...Za vse ostalo so na voljo s potrebnimi informacijami...
In enako mi je rekel na RTI, pa tudi@jozko...
tukaj je odgovor Ohlmeier-ja...sam sicer ne razumem, zakaj kdo v tej temi, vsaj z mojim vprašanjem zvezi, tukaj govori o kakem šmuglanju...moj avto, s katerim vlečem sedanji čoln, cca. 1300 kg, je Nissan Xtrail, max. dovoljena NDM vleke tega avta je 2000 kg...če bo tole , kar kupujem preko 2000 kg, bo v primeru nakupa pač treba menjat avto, če pa ni preko ( pomeni čoln 900 kg, motor 215 kg, oprema cca 250 kg + prikolica cca 500 kg ), je pa meni popolnoma jasno, da bo potreben koda 96 ali pa E izpit...če mi potrdi proizvajalec, kot je Ohlmeier, da na prikolici MT2500 ni treba nič menjat, sploh, če gre NDM navzdol, mu zaupam...potem imam na prikolici, kjer je dovoljeno imet skupaj 2500 kg, samo 2000 kg...zdaj, če je to slabo, je to po mnenju nekaterih očitno šmuglanje... izkušnje...ok, nisem profesionalni voznik šleperja, svoj prvi čoln sem pa na morje vlekel leta 1998 ... za sabo imam z avti cca 2.500.000 km, ker imam že 33 let tako službo, da sem vseskozi na terenu, tudi na takih cestah, kjer koze dereze gor dajejo, tako, da, kr3mn1, zaradi mene te načeloma ne rabi bit strah je pa res, da na tem forumu od nekaterih včasih dobiš občutek, da nisi enakovreden član oziroma bolje rečeno, nekaterim ego preveč zraste...
No, kakorkoli, tudi 1stofficer ni govoril kar semtertja, ampak dejansko, tako je, če ti proizvajalec potrdi in ni potrebno nič menjat ter zmanjšuješ nosilnost, gre brez predelav in zame to ni nobeno šmuglanje...prikolica MT2500 pa tudi ni slaba, verjetno te z njo ne bi nič šmuglal
za tiste, ki ne razumete nemško, v prvem mailu je govora o Nemčiji, kjer greš z dokumenti od prikolice na TÜV biro, očitno je gospa, ki je odgovorila, spregledala, da sem iz Slovenije, no potem je potrdila v drugem mailu, da potrebuješ dokumente od prikolice, splošno uporabno dovoljenje, ali EG ustreznost, če prikolica ni starejša od 10 let in kupoprodajno pogodbo oz. potrdilo o lastništvu...Za vse ostalo so na voljo s potrebnimi informacijami...
In enako mi je rekel na RTI, pa tudi@jozko...
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Re: Prikolica - sprememba dovoljene mase
Jaz sem to isto naredil z Satelitte prikolico pred cca 8 leti. Proizvajalec mi je natisnil novo nalepko in v homologacijo za 25€ dobil vpisano novo nosilnost.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti