Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Pozdravljeni,
Prosil bi za nasvet glede izvenkrmnega motorja za gumenjaček Intex Mariner 4. Čoln je napihljiv 3.3m, zadaj ima 'zunanji' nosilec za motor, na katerem imamo sedaj električni motor, ki pa je malo prešvoh, tako da bi ga zamenjali za motornega nekje max 2.5 konjev (po speficikaciji gre na čoln max 3 konje)
https://www.sportsmansguide.com/product/index/intex-mariner-4-complete-inflatable-boat-kit?a=2088120
Kar bi rad je da je čim lažji in majhen, da bi lahko vse skupaj prevažal v avtomobilu v ležečem položaju.
Izmed vseh ki sem jih gledal mislim da sta najlažja (ne vem če tudi najmanjša) Honda BF2.3 in Suzuki DF2.5, tako da bi verjetno kupil enega izmed teh dveh. Bi vas prosil za kak nasvet, med njima kateri bi bil bolj primeren pa da je z njim čim manj dela. Meni je bistveo da je čim manjši in lažji da vse skupaj s čolnom vred napokamo v avto (motor bi dal kar v trugo na streho) pa je na dolgi rok čim manj problemov. Vozimo se pa tako malo ob obali po otočkih z otroci, teh 14 dni ko smo na morju.
Kolikor sem bral po forumu ima Honda zračno, Suzuki pa vodno hlajenje in da naj bi bil slednji bolj primeren, ne vem ? Drugi pa pravijo da je zračno boljše, ker ga lahko laufaš tudi izven vode.Rezervoar za bencin je po specifikacijah vgrajen že notri (1l), tako da je to čisto OK, da ne rabim še kantice posebej. Verjetno liter bencina zdrži kakšno uro plovbe po morju ?
Morda še to, se za ta model čolna priporoča kratka ali dolga noga ?
Hvala vsem za odgovore oz pomoč pri odločitvi
Prosil bi za nasvet glede izvenkrmnega motorja za gumenjaček Intex Mariner 4. Čoln je napihljiv 3.3m, zadaj ima 'zunanji' nosilec za motor, na katerem imamo sedaj električni motor, ki pa je malo prešvoh, tako da bi ga zamenjali za motornega nekje max 2.5 konjev (po speficikaciji gre na čoln max 3 konje)
https://www.sportsmansguide.com/product/index/intex-mariner-4-complete-inflatable-boat-kit?a=2088120
Kar bi rad je da je čim lažji in majhen, da bi lahko vse skupaj prevažal v avtomobilu v ležečem položaju.
Izmed vseh ki sem jih gledal mislim da sta najlažja (ne vem če tudi najmanjša) Honda BF2.3 in Suzuki DF2.5, tako da bi verjetno kupil enega izmed teh dveh. Bi vas prosil za kak nasvet, med njima kateri bi bil bolj primeren pa da je z njim čim manj dela. Meni je bistveo da je čim manjši in lažji da vse skupaj s čolnom vred napokamo v avto (motor bi dal kar v trugo na streho) pa je na dolgi rok čim manj problemov. Vozimo se pa tako malo ob obali po otočkih z otroci, teh 14 dni ko smo na morju.
Kolikor sem bral po forumu ima Honda zračno, Suzuki pa vodno hlajenje in da naj bi bil slednji bolj primeren, ne vem ? Drugi pa pravijo da je zračno boljše, ker ga lahko laufaš tudi izven vode.Rezervoar za bencin je po specifikacijah vgrajen že notri (1l), tako da je to čisto OK, da ne rabim še kantice posebej. Verjetno liter bencina zdrži kakšno uro plovbe po morju ?
Morda še to, se za ta model čolna priporoča kratka ali dolga noga ?
Hvala vsem za odgovore oz pomoč pri odločitvi
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Suzuki 2.5KM, 4T,13kg.Imam ga že 7let in je bp.Edino če dobiš Yamaho 2T 2KM, somo to so že stari modeli.Pri nas okrog 800€
https://www.svb24.com/en/suzuki-df-2-5- ... start.html
https://www.svb24.com/en/suzuki-df-2-5- ... start.html
mašinfirer
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Manj dela boš imel s Hondo 2.3.
Je zračno hlajen, zato izpiranje hladilnega sistema/impeler odpade. Lahko laufa na suhem. Ima centrifugalno sklopko, kar pomeni, da deluje kot Tomos automatic. Pri "štandgasu" se propeler ne vrti, ko dodaš nekaj gasa, se čoln premakne. To zna biti težava za počasno panulo. Zaradi zračnega hlajenja se nekoliko bolj segreje kot Suzuki ter je glasnejši.
Nekateri tudi poročajo o težavah s centrifugalno sklopko, oz. visoko ceno menjave.
A.
Je zračno hlajen, zato izpiranje hladilnega sistema/impeler odpade. Lahko laufa na suhem. Ima centrifugalno sklopko, kar pomeni, da deluje kot Tomos automatic. Pri "štandgasu" se propeler ne vrti, ko dodaš nekaj gasa, se čoln premakne. To zna biti težava za počasno panulo. Zaradi zračnega hlajenja se nekoliko bolj segreje kot Suzuki ter je glasnejši.
Nekateri tudi poročajo o težavah s centrifugalno sklopko, oz. visoko ceno menjave.
A.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Te Hondice so zelo trpežne, res glasnejše zaradi zračnega hlajenja.Če bi kopil, bi vzel novo.Stare imajo problem(sem jih popravljal)z vijaki, ki so spodaj in držijo motor na peti.Tem rade zarjavijo glavice na vijakih in, če hočeš kaj popravit, ne moreš vijakov odvit, ker glavic ni in nimaš kam nataknjit ključa.Tisti, ki jih imate(Honde 2.3), če so vijaki še dobri, namažite z mastjo glavce vijakov.Mogoče imajo nove že boljši material.
Jaz sem po 6-tih sezonah prvič menjal impeler in ga imam sedaj v rezervi, ker je v dobrem stanju.Motorček pa je zelo tih in miren, da porabe niti ne omenjam.
Jaz sem po 6-tih sezonah prvič menjal impeler in ga imam sedaj v rezervi, ker je v dobrem stanju.Motorček pa je zelo tih in miren, da porabe niti ne omenjam.
mašinfirer
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
habibi Vll napisal/-a:Jaz sem po 6-tih sezonah prvič menjal impeler in ga imam sedaj v rezervi, ker je v dobrem stanju.Motorček pa je zelo tih in miren, da porabe niti ne omenjam.
Impeler?
A.
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Aky napisal/-a:habibi Vll napisal/-a:Jaz sem po 6-tih sezonah prvič menjal impeler in ga imam sedaj v rezervi, ker je v dobrem stanju.Motorček pa je zelo tih in miren, da porabe niti ne omenjam.
Impeler?
A.
Ja..... na svojem Suzukiju.
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
habibi Vll napisal/-a:Ja..... na svojem Suzukiju.
Ups. Površno bral.
Uporabniki pravijo, da je Suzuki trpežnejši od Honde, cenejši ter cenejše vzdrževanje. Lastnih izkušenj nimam. Sam furam Hondo.
A.
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Hvala vsem za koristne informacije.
Kaj pa pomeni to pri Hondi, ki je zračno hlajen da izpiranje hladilnega sistema/impeler odpade ? Kako je pa to pri Suzukiju oz je potrebno kaj extra delati/paziti potem oz kaj to pomeni ?
Pa glede te centrigugalne sklopke pri Hondi mi ni čisto jasno kako je pa potem to pri Suzukiju ? Sam sem navajen električnega ki ima 5 brzin naprej in 3 nazaj. Kako je pa potem to pri Hondi in Suzuki motorjih ? A ni tako da samo privijaš gas na ročki in sam pospešuje, več ko priviješ hitreje gre ?
Kaj pa pomeni to pri Hondi, ki je zračno hlajen da izpiranje hladilnega sistema/impeler odpade ? Kako je pa to pri Suzukiju oz je potrebno kaj extra delati/paziti potem oz kaj to pomeni ?
Pa glede te centrigugalne sklopke pri Hondi mi ni čisto jasno kako je pa potem to pri Suzukiju ? Sam sem navajen električnega ki ima 5 brzin naprej in 3 nazaj. Kako je pa potem to pri Hondi in Suzuki motorjih ? A ni tako da samo privijaš gas na ročki in sam pospešuje, več ko priviješ hitreje gre ?
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Ce je zracno hlajen motor, potem impelerja nima in nima niti vodnih kanalov, razen izpuh. Izpiranje pa, slusalke, ali pa v sod, dotakas svezo vodo ene pol ure , pa je sigurno opran.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Po sezoni daš motor na stojalo in peto namočiš v vedro vode, ga zalaufaš, pustišga teči 5min in to je vse.Suzuki ima ob strani ročico za prestavo.Se pravi ima prosti tek in prestava -naprej-, za vzvratno pa obrneš motor kot pri ostalih.
mašinfirer
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Hvala ponovno za informacije.
Če prav razumem je potem:
Honda
- PLUS: ker ima zračno hlajenje in motorja ni potrebno po sezoni čistiti, verjetno se ga samo spere s šlaufom ?
- MINUS: glasnejši od Suzuki ki ima vodno hlajenje
Suzuki:
- PLUS: malo cenejši od Honde, tišji
- MINUS: po sezoni ga je potrebno ščistiti (dati propeler v vedro vode in zalaufati)
Glede prestavljanja pa kolikor sem razumel:
- SUZUKI: ob strani ročica za prestavo. Če je v 'leru' potem teče v prazno, ko se ročico premakne v prestavo pa začne motor teči in se z ročko potem privija gas ?
- HONDA: centrifugalna sklopka. To potem pomeni da ko ni nič gasa se ne vrti, potem ko zavrtiš ročico pa začne delati, se ne rabiš ukvarjati s premikanjem ročice iz lera v tek (meni to deluje potem kot nek 'avtomatski' menjalnik, kjer ne rabiš skrbeti)
Kakšne pa so prednosti/slabosti enega ali drugega prestavljanja, ob predpostavki da se bo motor uporabljal na lažjem gumjastem čolnu (cca 40kg, dolžine 3.3m) ?
Kako pa je z garancijo in servisi je treba letno servisirati te motorje oz opravljati redne servise in kakšni so stroški ?
Garancijo imata oba 3 leta ali kaj več ?
Če prav razumem je potem:
Honda
- PLUS: ker ima zračno hlajenje in motorja ni potrebno po sezoni čistiti, verjetno se ga samo spere s šlaufom ?
- MINUS: glasnejši od Suzuki ki ima vodno hlajenje
Suzuki:
- PLUS: malo cenejši od Honde, tišji
- MINUS: po sezoni ga je potrebno ščistiti (dati propeler v vedro vode in zalaufati)
Glede prestavljanja pa kolikor sem razumel:
- SUZUKI: ob strani ročica za prestavo. Če je v 'leru' potem teče v prazno, ko se ročico premakne v prestavo pa začne motor teči in se z ročko potem privija gas ?
- HONDA: centrifugalna sklopka. To potem pomeni da ko ni nič gasa se ne vrti, potem ko zavrtiš ročico pa začne delati, se ne rabiš ukvarjati s premikanjem ročice iz lera v tek (meni to deluje potem kot nek 'avtomatski' menjalnik, kjer ne rabiš skrbeti)
Kakšne pa so prednosti/slabosti enega ali drugega prestavljanja, ob predpostavki da se bo motor uporabljal na lažjem gumjastem čolnu (cca 40kg, dolžine 3.3m) ?
Kako pa je z garancijo in servisi je treba letno servisirati te motorje oz opravljati redne servise in kakšni so stroški ?
Garancijo imata oba 3 leta ali kaj več ?
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Preveč kompliciraš za takšen MINI Motor.
V tem rangu ni neke posebne razlike ne v moči, ne v EUR.
Dobri so vsi.Kupi tistega,ki ima servis najbljžje tvojemu domu.
V tem rangu ni neke posebne razlike ne v moči, ne v EUR.
Dobri so vsi.Kupi tistega,ki ima servis najbljžje tvojemu domu.
Re: Najlažji izvenkrmni motor za gumenjak / pomoč pri nakupu
Hvala, potem bom šel raje v nakup Suzukija.
Mi odtehta da je bolj tih, tisto čiščenje po koncu sezone bom pa tudi preživel. Glede te centrifugalne sklopke pa tudi večina meni da je boljša klasična.
Mi lahko še kdo pove kateri je bolj primeren za moj gumenjaček z zunanjim nosilec za motor. Varianta s kratko ali dolgo nogo. Predvidevam da je kratka noga dovolj ?
Hvala vsem za informacije in pomoč pri odločitvi pri nakupu.
Mi odtehta da je bolj tih, tisto čiščenje po koncu sezone bom pa tudi preživel. Glede te centrifugalne sklopke pa tudi večina meni da je boljša klasična.
Mi lahko še kdo pove kateri je bolj primeren za moj gumenjaček z zunanjim nosilec za motor. Varianta s kratko ali dolgo nogo. Predvidevam da je kratka noga dovolj ?
Hvala vsem za informacije in pomoč pri odločitvi pri nakupu.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov