DC-DC pretvornik/polnilec

Vse o opremi motornih plovil in jadrnic, tehnični nasveti v zvezi z opremljanjem plovil, prikolice za prevoz plovil, stojala za zimovanje plovil...

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

sovjet
Kapitan
Prispevkov: 182
Pridružen: To Okt 13, 2009 16:03

DC-DC pretvornik/polnilec

OdgovorNapisal/-a sovjet » To Mar 17, 2020 15:14

Ne najdem teme zato odpiram novo. V mislih imam DC-DC polnilec, da bi izboljšal polnjenje ko motoriram. Alternator je 80A, tako da bi vzel 50A DCDC polnilec. Servisne baterije so 3x flooded tab 105P - 120Ah/C20.

Na nekaterih DCDC polnilcih piše da so galvansko izolirani verjetno tudi zato dražji. Tale galvanika mi nikakor ne gre in ne razumem kaj bi pridobil s tem, če ima ta DCDC polnilec za servisne baterije galvansko izolacijo?
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1949
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

Re: DC-DC pretvornik/polnilec

OdgovorNapisal/-a motorni » To Mar 17, 2020 15:38

Takole na hitro sem našel TOLE. Nisem ga pa še preskusil. Bolj se nagibam k rešitvi, ki jo je nekje omenil Nikola T. da montiraš pametni regulator za alternator, ki ti med drugim pazi še na temperaturo akumulatorjev in alternatorja, da ti ta ne konča v ognju in dimu, pa da DC-DC ne sprazni startnega akumulatorja.
DC-DC ima predvsem smisel za polnjenje drugega akumulatorja pri novejših dizelskih vozilih, ki imajo start-stop, ker je tam napetost na akumulatorju lahko precej divja. Tole sem izmeril na akumulatorju kombija.
Slika
Nekaj je o tem napisanega TUKAJ
Glede galvanske ločitve, dokler imaš med seboj dobro povezane minuse vseh akumulatorjev, je ne rabiš.
__________________
lp
motorni

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost