Nakup motorja evinrude 40
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Nakup motorja evinrude 40
Pozdravljeni.... kupujem motor za čoln gliser slabe 4 metre.... gliser je oz še bo do konca obnovljen zato bo imel svojo težo..... sicer me zanima vaše mnenje glede motorja evinrude 40 za katerega se zanimam in sicer motor ima 40 konjev, letnik 2008 in pa 900 ur delovanja... cena je 2000 eur.... motor zgeda ohranjen lepo.... hvala za morebitno pomoč lp.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Nakup motorja evinrude 40
Kaj zaen čoln maš to? Je vreden takega motorja?
Re: Nakup motorja evinrude 40
Kvarnerplastika G-370 ko bo popolno obnovljen sem prepričan da bo vreden takega motorja
Re: Nakup motorja evinrude 40
Zan G. napisal/-a:Kvarnerplastika G-370 ko bo popolno obnovljen sem prepričan da bo vreden takega motorja
He he Marcel, ravno za tebe tema...
Re: Nakup motorja evinrude 40
Na prvi pogled veliko ur, ko pa preračunaš jih je 75 na leto, praktično nič. Po moje ima Ferš še ene 300€ lufta, potem pa k Jurci na servis.
Re: Nakup motorja evinrude 40
Hvala za info. Zavedam se da ko tkole kupuješ motor je neki rizika vedno. Ampak pol kukr razumem je vredno probat pa pol na servis dat pregledat ne.
Re: Nakup motorja evinrude 40
Vsekakor bi pred nakupom svetoval diagnostiko motorja in vžig, ter budno spremljal kako motor na štandgasu teče. Delati mora gladko, brez zaganjanja. Pri preklopih iz prostega teka v naprej ali nazaj ne sme crkniti. Vsaj nekaj časa (najbolje brez da crkne) mora delovati z ugasnjeno 1 svečko/injekotrjem. Menjava te situacije med obema cilindroma mora enako rezultirati. To je to, kar lahko v 5 min vidiš, najboljš pa je seveda test na vodi.
Če so injektorji zapacani ali delno uničeni, zgoraj omenjeni postopek ne bo šel skozi, sploh ne pri dveh cilindrih. Tudi pri treh ne gre. Pri štirih ali šestih pa so možnosti za "zajeb" že večje.
Če ne bo deloval ok, potem probajte zamenjat svečke z ustreznimi novimi in če tudi potem ne bo ok bi ti nakup odsvetoval. Nase prevzemaš riziko da so injektorji namesto zapacani (se da očistit) poškodovani. To pa je potem ena glavobolja - crkovanje, cukanje, čudno obnašanje in rešitev je samo menjava z novimi (600€/kos). V najslabšem primeru ti poškodovan injektor uniči cel motor.
Da ne bo samo črno - če so injektorji, pumpa in ostalo ok in če na te stvari paziš, bo to super motorček. Malo še preglej forum glede e-tecov, je bilo precej napisanega svoj cajt.
Nakupu priporočljivo sledi konkreten servis s čiščenjem oz. pregledom stanja filtra povratnega voda. Samo menjava sveč in filtra dovoda goriva ni dovolj. Pregledati/menjati je treba še impeler, cinke in narediti test tesnenja pete pa še kaj bi se našlo. Tak servis z novimi deli pri mehaniku (če boš sam nabavljal kaj prida ne boš prišparal) pride dobrih 300€... Razna šušmarjenja pri takem motorju niso priporočljiva.
Ur je samo za dopustniško uporabo veliko. Jaz jih imam v 9 sezonah pri slabem mesecu na sezono 312. In če vprašaš mojo ženo, smo skozi na čolnu... Najbrž je reč bila sezonsko v vodi, za kar pa jih je bolj malo. Nič ni sicer narobe s tem, bi se pa fokusiral na stanje pete, trima in ostalih zadev kjer korozija dela svoje. Uspešen nakup!
Če so injektorji zapacani ali delno uničeni, zgoraj omenjeni postopek ne bo šel skozi, sploh ne pri dveh cilindrih. Tudi pri treh ne gre. Pri štirih ali šestih pa so možnosti za "zajeb" že večje.
Če ne bo deloval ok, potem probajte zamenjat svečke z ustreznimi novimi in če tudi potem ne bo ok bi ti nakup odsvetoval. Nase prevzemaš riziko da so injektorji namesto zapacani (se da očistit) poškodovani. To pa je potem ena glavobolja - crkovanje, cukanje, čudno obnašanje in rešitev je samo menjava z novimi (600€/kos). V najslabšem primeru ti poškodovan injektor uniči cel motor.
Da ne bo samo črno - če so injektorji, pumpa in ostalo ok in če na te stvari paziš, bo to super motorček. Malo še preglej forum glede e-tecov, je bilo precej napisanega svoj cajt.
Nakupu priporočljivo sledi konkreten servis s čiščenjem oz. pregledom stanja filtra povratnega voda. Samo menjava sveč in filtra dovoda goriva ni dovolj. Pregledati/menjati je treba še impeler, cinke in narediti test tesnenja pete pa še kaj bi se našlo. Tak servis z novimi deli pri mehaniku (če boš sam nabavljal kaj prida ne boš prišparal) pride dobrih 300€... Razna šušmarjenja pri takem motorju niso priporočljiva.
Ur je samo za dopustniško uporabo veliko. Jaz jih imam v 9 sezonah pri slabem mesecu na sezono 312. In če vprašaš mojo ženo, smo skozi na čolnu... Najbrž je reč bila sezonsko v vodi, za kar pa jih je bolj malo. Nič ni sicer narobe s tem, bi se pa fokusiral na stanje pete, trima in ostalih zadev kjer korozija dela svoje. Uspešen nakup!
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Nakup motorja evinrude 40
Izpisek diagnostike je na mornarju.
Re: Nakup motorja evinrude 40
kasaudio napisal/-a:super.
Kasaudio, ti boš več vedel, samo koliko sem jaz pregledal o motorjih na morjeplovcu, o tem motorju ni nič kaj dobrega za prebrati, kolko se spomnim, še Mare je ponorel z njim. Občutljiv na bencin nenormalno, pa šobe itd.... vse to je za razmislit, po moje, strokovnjaki pa me naj popravijo.....
Re: Nakup motorja evinrude 40
franc5e napisal/-a:kasaudio napisal/-a:super.
Kasaudio, ti boš več vedel, samo koliko sem jaz pregledal o motorjih na morjeplovcu, o tem motorju ni nič kaj dobrega za prebrati, kolko se spomnim, še Mare je ponorel z njim. Občutljiv na bencin nenormalno, pa šobe itd.... vse to je za razmislit, po moje, strokovnjaki pa me naj popravijo.....
crap od motorja, nikoli več Evinruda
sami problemi, deli kot da so zlati z dragulji, komplicirana sestava, en kup delov, ki so potencialno problematični, blazno občutljivi motorji na slabši bencin in še in še
skratka, jaz ga NIKOLI več ne bi kupil
Re: Nakup motorja evinrude 40
Kasaudio, ti boš več vedel, samo koliko sem jaz pregledal o motorjih na morjeplovcu, o tem motorju ni nič kaj dobrega za prebrati, kolko se spomnim, še Mare je ponorel z njim. Občutljiv na bencin nenormalno, pa šobe itd.... vse to je za razmislit, po moje, strokovnjaki pa me naj popravijo.....
crap od motorja, nikoli več Evinruda
sami problemi, deli kot da so zlati z dragulji, komplicirana sestava, en kup delov, ki so potencialno problematični, blazno občutljivi motorji na slabši bencin in še in še
skratka, jaz ga NIKOLI več ne bi kupil
Se strinjam, da so ti motorji problematični. Precej je odvisno tudi od tega, za kateri motor gre (I-2, I-3, V-4, V-6). Izvirni greh teh motorjev je bil narejen s strani marketinga. Zelo agresivno so obljubljali skoraj vesoljsko neuničljivo tehnologijo in ljudje so jo kot tako tudi vzeli. Predvsem z raznoraznimi 3 letnimi intervali servisov, samodejnim izpiranjem in še kaj tega. Ljudje so to tako dojeli in tudi delali. Ljudem, ki so jih kupili kot nove so s takim pristopom začeli nagajat in v roku petih let je bilo tržišče polno takih rabljenih evinrudov, ki so potem dodobra zajebali vse naslednje lastnike.
Injektorji so občutljivi ko pes. Fina elektromehanika, ki jo zastala voda v gorivu kot posledica oksidacije poškoduje ko motor ni v uporabi. Ali pa da zmanjka goriva. Ali pa da potegne vodo. V vseh primerih injektor delno "zariba" in od takrat nič več ne štima.
Poleg injektorjev je pri nekaterih modelih še en ventil v auspuhu, ki preusmerja pline po različnih poteh. In ta vražji ventil zaradi korozije crkne in motor spet zajebava.
In če si kupil tak motor si kupil probleme.
Če pa kupiš novega, in si s situacijo jasno seznanjen, imaš pravilno urejen rezervoar v plovilu, pa dober separator in vse tako kot je treba, pa zadeva, vsaj meni, deluje super. 10 let lastništva, motor dejansko kot nov, ni bilo zgrešenega takta. V zasnovi je motor zelo robusten, korozije ni nikjer. Moj je I-3, nima auspuh ventila, enostaven dvotakter. Veliko moči, gonim ga ko svijo, na čoln paše ko ulit. Dejansko še danes ne vidim ustrezne zamenjave, za katero bi lahko trdil da bi bila po zmogljivostih ekvivalent. Yamaha F-70 je premalo, F-80 je pretežka in pade ven po CE, enako Suzuki. Morda nova generacija kitajskega Merca, ki pa mi ni blizu. Optimax 75 je tudi težek in ogromen... Novi Suzukiji so lažji ampak me je strah tistih tankih stenic cilindrov in svoje težke roke.
Jaz sem zaenkrat zadovoljen, bi pa pri naslednjem želel pedigre japonca vključno z zanesljivostjo in zmogljivost ter enostavnost Evinruda.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Nakup motorja evinrude 40
Merci so do 60 (če se prav spomnim) kitajci pol so murikanci naprej..
Rudli so men iz inženirskega stališča odlični sam v praksi pa so s temi ficht injektorji malo brcnili v temo. Škoda, da niso obdržali orbital, ker ta laufa kr dobr in razn tega da se sem pa tja kakšen kompresor razleti so kar zanesljivi. Vsaj če sodim po tem kako malo rabljenih delov je na voljo.
Rudli so men iz inženirskega stališča odlični sam v praksi pa so s temi ficht injektorji malo brcnili v temo. Škoda, da niso obdržali orbital, ker ta laufa kr dobr in razn tega da se sem pa tja kakšen kompresor razleti so kar zanesljivi. Vsaj če sodim po tem kako malo rabljenih delov je na voljo.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov