Tehnični pregled prikolice

Vse o opremi motornih plovil in jadrnic, tehnični nasveti v zvezi z opremljanjem plovil, prikolice za prevoz plovil, stojala za zimovanje plovil...

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

boris1
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Sr Jan 09, 2019 11:28

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a boris1 » Pe Apr 24, 2020 22:07

pinosat napisal/-a:Paco, saj sem napisal, da sem bil na treh tehničnih...povsod obvezno na valje, ampak nisem hotel reskirat kake poškodbe čolna, ker ne vem, kako to izgleda, bom pač dal čoln na dvigalo...jaz ga vozim na morje večkrat letno, pazim, kot na zenico svojega očesa, vozim kot po jajcih, oni bi mi ga pa premetavali...e, meni ne, naj to delajo s svojim ;)

Primož če ga dobro privežeš z gurtnam, ti ne bo nikamor ušel. Povedal pa sem ti tudi, da je čoln zelo kvalitetno narejen. Če pa ga boš dol spravljal pa ti lahko posodim nosilce in dvigalko.
LP
Boris
Uporabniški avatar
pinosat
Viceadmiral
Prispevkov: 513
Pridružen: To Avg 16, 2011 13:39
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a pinosat » Pe Apr 24, 2020 22:34

ma vrag...poglej, kako je zgledala poškodba dna...pa je bil viden le malo poknjen gelcoat, pa malo pajka okrog...ko sem začel brusit , sem pa na koncu moral poflikat krog s premerom 10 cm...če čoln pogledam podrobno, je povsod, kjer naseda, pajek...nočem niti brusit... :oops: :oops:

Slika
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
boris1
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Sr Jan 09, 2019 11:28

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a boris1 » So Apr 25, 2020 00:53

To pa mi je zelo čudno. Res pa je da ga veliko prevažaš. Tudi ves čas ga imaš na prikolici. A misliš, da so ga poškodovali stranski valjčki :?:
LP
Boris
Uporabniški avatar
pinosat
Viceadmiral
Prispevkov: 513
Pridružen: To Avg 16, 2011 13:39
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a pinosat » So Apr 25, 2020 01:11

nimam pojma...jaz sem lastnik 4 leta, ampak to je vse od prej, sicer ta, od katerega sem jaz kupil, je tudi dajal čoln dol in gor z dvigalom, tako je vsaj povedal, pa glede na to, da vem, koliko je vložil v čoln, mu verjamem...jaz sem valjčke spremenil, nabavil tiste nastavljive, zadaj pa dal sani, tudi nastavljive...zato pa mi ni vseeno, če bi mi ga na tehničnem dodatno poškodovali, oziroma se poskušam izogniti vsaki možnosti dodatnih poškodb...vozim ga pa res 4-5x na leto, ali na Krk ali do Murter-ja, ampak, vem za skoraj vsako luknjo na teh cestah, tako, da se jim izognem pravočasno :P :P še najbolj ga pa zaziba, se mi zdi, če seveda ne paziš, na masleničkem mostu...
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1540
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a jozko » So Apr 25, 2020 09:21

pinosat napisal/-a:... :P :P še najbolj ga pa zaziba, se mi zdi, če seveda ne paziš, na masleničkem mostu...

To, da ga "zaziba" mu ne škoduje, hujši so udarci, posebno če je čoln preveč uprt na stranske valjčke :idea:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
boris1
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Sr Jan 09, 2019 11:28

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a boris1 » So Apr 25, 2020 09:23

pinosat napisal/-a:nimam pojma...jaz sem lastnik 4 leta, ampak to je vse od prej, sicer ta, od katerega sem jaz kupil, je tudi dajal čoln dol in gor z dvigalom, tako je vsaj povedal, pa glede na to, da vem, koliko je vložil v čoln, mu verjamem...jaz sem valjčke spremenil, nabavil tiste nastavljive, zadaj pa dal sani, tudi nastavljive...zato pa mi ni vseeno, če bi mi ga na tehničnem dodatno poškodovali, oziroma se poskušam izogniti vsaki možnosti dodatnih poškodb...vozim ga pa res 4-5x na leto, ali na Krk ali do Murter-ja, ampak, vem za skoraj vsako luknjo na teh cestah, tako, da se jim izognem pravočasno :P :P še najbolj ga pa zaziba, se mi zdi, če seveda ne paziš, na masleničkem mostu...


Sam svojega prevažam 1x letno in nimam problemov. Sprva je bil na saneh sedaj pa sem valjčke gor dal. Spuščam ga v vodo na slip.
Ps. Poglej SMS
LP
Boris
Uporabniški avatar
pinosat
Viceadmiral
Prispevkov: 513
Pridružen: To Avg 16, 2011 13:39
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a pinosat » So Apr 25, 2020 10:41

jozko napisal/-a:
pinosat napisal/-a:... :P :P še najbolj ga pa zaziba, se mi zdi, če seveda ne paziš, na masleničkem mostu...

To, da ga "zaziba" mu ne škoduje, hujši so udarci, posebno če je čoln preveč uprt na stranske valjčke :idea:


to vem glede udarcev, ampak na avtocesti jih ravno ni, Jožko, glede valjčkov sem napisal, da imam nastavljive, jih toliko dvignem, da jih lahko še malo premaknem z roko...sem pa opazoval, če prikolico med vožnjo fejst zaziblje, se prikolica usloči in čoln dobesedno poskoči...zdaj , ali je TPV prikolica bolj švoh, ne vem, definitivno imam čoln vedno konkretno fiksiran, pa sem to opazil v vzratnem ogledalu...vsaj občutek sem imel tak
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Uporabniški avatar
bojan11
Viceadmiral
Prispevkov: 537
Pridružen: Ne Feb 17, 2008 21:24
Kraj: Trebnje
Kontakt:

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a bojan11 » So Apr 25, 2020 10:55

pinosat napisal/-a:
jozko napisal/-a:
pinosat napisal/-a:... :P :P še najbolj ga pa zaziba, se mi zdi, če seveda ne paziš, na masleničkem mostu...

To, da ga "zaziba" mu ne škoduje, hujši so udarci, posebno če je čoln preveč uprt na stranske valjčke :idea:


to vem glede udarcev, ampak na avtocesti jih ravno ni, Jožko, glede valjčkov sem napisal, da imam nastavljive, jih toliko dvignem, da jih lahko še malo premaknem z roko...sem pa opazoval, če prikolico med vožnjo fejst zaziblje, se prikolica usloči in čoln dobesedno poskoči...zdaj , ali je TPV prikolica bolj švoh, ne vem, definitivno imam čoln vedno konkretno fiksiran, pa sem to opazil v vzratnem ogledalu...vsaj občutek sem imel tak


Ce je coln pravilno namescen na prikolico, ne glede na to ali ima sani ali valjcke, nima opcije da poskoci med voznjo, pa lahko vozis ali po avtocesti ali po magistralkah. V enem od zgornjih postov, kjer je prislo do poskodb na colnu, pa je prislo do tega zaradi nepravilne namestitve-v kolikor je do poskodb prislo med transportom. Ko se coln namesca na prikolico in ko pravilno vse povezes, se prikolica se bolj poveze z colnom in potem prikolica “diha” skupaj z colnom.

Aja, pa se to. Danes sem bil na tehnicnem z eno od prikolic. Tehnicni pregled za prikolice za plovila se lahko opravi tudi ce je na njej coln. Kar pa se tice valjckov za merjenje zavor pa je tako da se na njih tudi vidi ali je coln pravilno namescen in vezan na prikolico. Na samem testu ne sme coln nic poskakovat oziroma se odlepit od prikolice.
Uporabniški avatar
pinosat
Viceadmiral
Prispevkov: 513
Pridružen: To Avg 16, 2011 13:39
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a pinosat » So Apr 25, 2020 11:05

Bojan, načeloma bi moralo biti tako, mi je jasno, ampak občutek sem imel, ravno na tem masleničkem mostu , ko me je prvič tam res fajn zazibalo, da je vse skup poskočilo...ja, te poškodbe so od prejšnjih lastnikov, jaz sem valjčke spremenil, tako položaj kot izvedbo...ampak sem se že zmenil za dvig, pa potem tehnični...
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Uporabniški avatar
1stofficer
Admiral
Prispevkov: 744
Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a 1stofficer » So Apr 25, 2020 13:18

Tole tut mene zanima. V bistvu moram narest samo spremembo homologacije iz 1800 na 1600 kil. Registrirana je. Barka je tezka, ne morem jo kar tako dol dajat sam za tole...
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1967
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a motorni » So Apr 25, 2020 22:05

A ti glavnino teže nosijo valjčki pod gredljem ali kaj drugega? Glavna podpora mora biti pod gredljem in krmno steno. Na prikolici, s katero smo vozili 6m fisherman, je bilo 26 valjčkov in ni bilo videti poškodb pod valjčki. Pa čoln nikoli ni videl dvigala.
__________________
lp
motorni
Uporabniški avatar
pinosat
Viceadmiral
Prispevkov: 513
Pridružen: To Avg 16, 2011 13:39
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a pinosat » So Apr 25, 2020 22:31

motorni napisal/-a:A ti glavnino teže nosijo valjčki pod gredljem ali kaj drugega? Glavna podpora mora biti pod gredljem in krmno steno. Na prikolici, s katero smo vozili 6m fisherman, je bilo 26 valjčkov in ni bilo videti poškodb pod valjčki. Pa čoln nikoli ni videl dvigala.


gredelj nosi praktično vse..čoln dam na gredelj, potem pa ob strani samo dvignem valjčke...saj pravim, da so te morebitne poškodbe od prej...
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Uporabniški avatar
bojan11
Viceadmiral
Prispevkov: 537
Pridružen: Ne Feb 17, 2008 21:24
Kraj: Trebnje
Kontakt:

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a bojan11 » Ne Apr 26, 2020 10:27

pinosat napisal/-a:
motorni napisal/-a:A ti glavnino teže nosijo valjčki pod gredljem ali kaj drugega? Glavna podpora mora biti pod gredljem in krmno steno. Na prikolici, s katero smo vozili 6m fisherman, je bilo 26 valjčkov in ni bilo videti poškodb pod valjčki. Pa čoln nikoli ni videl dvigala.


gredelj nosi praktično vse..čoln dam na gredelj, potem pa ob strani samo dvignem valjčke...saj pravim, da so te morebitne poškodbe od prej...


Lahko pa da so valjcki premalo nasponani/dvignjeni. Ko postavis barko na gredelj, fino priblizaj/nasponaj valjcke, nato ga pa fino zategni z gurtnami. Nema da mrda :)
Uporabniški avatar
1stofficer
Admiral
Prispevkov: 744
Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a 1stofficer » Če Maj 14, 2020 22:41

Sicer smo o tem ze razpravljali, pa sam preverjam.

Ce v homologaciji avta pise najvecja skupna dovoljena masa skupine vozil: 3750 in najvecja tehnicna masa vozila 2075 in masa vozila 1555, potem avto lahko vlece prikolico z najvecjo dovoljeno skupno maso (tovor plus lastna masa) 3750 - 2075 = 1675.

Se pravi prkola, homologirana z najvecjo skupno dovoljeno maso 1800 kil je potemtakem za 125 kg pretezka.

A prav racunam ?
boris1
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Sr Jan 09, 2019 11:28

Re: Tehnični pregled prikolice

OdgovorNapisal/-a boris1 » Če Maj 14, 2020 23:47

1stofficer napisal/-a:Sicer smo o tem ze razpravljali, pa sam preverjam.

Ce v homologaciji avta pise najvecja skupna dovoljena masa skupine vozil: 3750 in najvecja tehnicna masa vozila 2075 in masa vozila 1555, potem avto lahko vlece prikolico z najvecjo dovoljeno skupno maso (tovor plus lastna masa) 3750 - 2075 = 1675.

Se pravi prkola, homologirana z najvecjo skupno dovoljeno maso 1800 kil je potemtakem za 125 kg pretezka.

A prav racunam ?


Ja če je po tvoji definiciji, tehnicna masa vozila, NDM vozila.
LP
Boris

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost