Webasto
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
No, pri Edu sem danes ugotovil, da so v cevi za dovod goriva zračni mehurčki. Zato se grelnik normalno zažene, deluje cca 5 minut, se po tem času ustavi in ponovno zažene. Ker po več poskusih ne pride do normalnega delovanja, se zaradi varnosti zablokira.
Torej v cevi za dovod goriva ne sme biti nobenih zračnih mehurčkov
Diagnoza je postavljena, naslednji teden pa pretesnim vsa tesnila in objemke ter zamenjam filter za gorivo. Upam, da ne bo več imel težav
Torej v cevi za dovod goriva ne sme biti nobenih zračnih mehurčkov
Diagnoza je postavljena, naslednji teden pa pretesnim vsa tesnila in objemke ter zamenjam filter za gorivo. Upam, da ne bo več imel težav
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
--
Nazadnje spremenil EDO, dne Pe Dec 07, 2012 16:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Gaso napisal/-a:Ti avtomobilski, so praktično vsi vodni, tudi ta ki ga je dal Atilone, kakšen rabljen za ogrevanje kabine od tovornjaka, avtodoma, pa je zračni, ampak 24V redko kateri 12V. Ostane ti kakšen rabljen, kjer je pa zopet riziko, ali ga bo potrebno obnoviti.
Imam možnost dobiti grelec Eberspacher Hydronic; gre torej za grelec namenjen za avtomobile - vodni.
Če prav razumem bi za barko potreboval model Airtronic in model Hydronic ni uporaben v navtiki?
Hydronic deluje tako, da ogreje hladilno tekočino v motorju (da zjutraj štartaš ogret motor). Takšen grelec bi prišel prav, če bi napeljal radiatorje ali pa talno gretje. Za tvojo barko pa pride v poštev toplozračni grelec.
Mogoče Webasto Airtop. Imam enega neuporabljenega viška (3500W, 12v, diesel)
Mogoče Webasto Airtop. Imam enega neuporabljenega viška (3500W, 12v, diesel)
Se strinjam z Obojanom in prav razmišljaš Grega. Potrebuješ po vsej verjetnosti zračni grelec takšnega ki ti ga predlaga Obojan, ker verjetno nimaš centralne kurjave na barki, ki bi imela radiatorje in preko antifriza prenešala toploto, za plovilo manj kot 10m pa menim da je dovolj AirTop 2000, ne potrebuješ 3.5kw, ne vem za kakšno plovilo gre.
Koliko cenis ta grelec?
obojan napisal/-a:Hydronic deluje tako, da ogreje hladilno tekočino v motorju (da zjutraj štartaš ogret motor). Takšen grelec bi prišel prav, če bi napeljal radiatorje ali pa talno gretje. Za tvojo barko pa pride v poštev toplozračni grelec.
Mogoče Webasto Airtop. Imam enega neuporabljenega viška (3500W, 12v, diesel)
Joško eno vprašanje zate.
Gre za AT5000, poleti nam je očitno padla dol cev za izpih toplega zraka. Ker je naret daljinski vklop, se je zadeva vklopila na ta način, tako da je grelo samo prostor v katerem je nameščen, ni izpihovalo po barki.
Sedaj je začela zadeva javljati napako 8, napaka na ventilatorju. Ventilator se tudi zaganja, po zvoku sodeč. Ne morem točno opisati napake, ker samo prenašam ustno očetove besede. Sam sumim okvaro ležaja oziroma samega ventilatorja, kaj meniš?
Gre za AT5000, poleti nam je očitno padla dol cev za izpih toplega zraka. Ker je naret daljinski vklop, se je zadeva vklopila na ta način, tako da je grelo samo prostor v katerem je nameščen, ni izpihovalo po barki.
Sedaj je začela zadeva javljati napako 8, napaka na ventilatorju. Ventilator se tudi zaganja, po zvoku sodeč. Ne morem točno opisati napake, ker samo prenašam ustno očetove besede. Sam sumim okvaro ležaja oziroma samega ventilatorja, kaj meniš?
LP, Uroš.
Nekateri se pri pritrditvah cevi na grelec ne poslužujejo objemk, pač pa jo samo enostavno nataknejo na izhodni nastavek. Nekaj časa res drži, sčasoma pa lahko zaradi vibracij pade dol.
Napaka št.8:
PREKINITEV SIGNALA MOTORJA VENTILATORJA ALI KRATEK STIK NA MOTORJU VENTILATORJA ALI PREOBREMENITEV ALI BLOKADA MOTORJA VENTILATORJA
Kaj to pomeni: V večini primerov gre za blokado ventilatorja grelnika zaradi prahu, nečistoč, ki se vžrejo v ležaje ventilatorja. Do poškodbe pride tudi zaradi blokade delovanje recimo v primeru, da smo okoli grelnika nametali stvari, ki pritiskajo na ohišje grelnika, le ta pa blokira sam ventilator.
Preverite prostor okoli grelnika in če grelnik ni zametan in če nič ne pritiska nanj, potem je verjetno ventilator odpovedal poslušnost.
Potrebno bo grelnik demontirati in ga odpeljati na servis
Napaka št.8:
PREKINITEV SIGNALA MOTORJA VENTILATORJA ALI KRATEK STIK NA MOTORJU VENTILATORJA ALI PREOBREMENITEV ALI BLOKADA MOTORJA VENTILATORJA
Kaj to pomeni: V večini primerov gre za blokado ventilatorja grelnika zaradi prahu, nečistoč, ki se vžrejo v ležaje ventilatorja. Do poškodbe pride tudi zaradi blokade delovanje recimo v primeru, da smo okoli grelnika nametali stvari, ki pritiskajo na ohišje grelnika, le ta pa blokira sam ventilator.
Preverite prostor okoli grelnika in če grelnik ni zametan in če nič ne pritiska nanj, potem je verjetno ventilator odpovedal poslušnost.
Potrebno bo grelnik demontirati in ga odpeljati na servis
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov