VHF GMDSS radijska postaja, pridobitev MMSI, kaj je DSC...
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Nikola Tesla napisal/-a:Na APEK sem naslovil vprašanje v imenu foruma Morjeplovec in prejel naslednji odgovor.
Po domače - "pređi brigu na drugog".
Kar me ne čudi, ker z Apekom delam na dnevni bazi in vem kako je z njimi.
Pa ker se je v eni od tem razvnela razprava o tem, kako bi morala biti MMSI številka zastonj, s čimer se sicer strinjam, bi pa povedal tole: POZABITE, DOKLER IMA TO VEZE Z APEKOM!.
Primer: letos so nam hoteli dvigniti vrednost točke za frekvenčnino (radiodifuznih postaj), za približno 2%. Zakon pravi, da morajo zaračunati samo toliko kolikor imajo stroškov in ta dvig je spravil v bes radijske in Tv postaje. Ker po logiki stvari, so se jim plače zaradi Zujfa znižale, oni pa imajo večje stroške?
Apek je seveda vse pritiske ignoriral, dokler niso postaje pritisnile na ministra Turka, ki je posredoval in bodo sedaj res znižali frekvenčnine za 12%.
Apek je od vedno bil poln birokratov najhujše vrste (se sicer najdejo tudi svetle izjeme).
Sem pa našel dovoljenje za ladijsko radijsko postajo bivšega lastnika in odločbo o dodelitvi števila točk iz leta 2005.
Nikjer ne piše, da je MMSI vezan na plovilo, ker je dodeljen klicni znak katerega lahko zamenjaš z imenom ladje pod pogojem, da ni mogoča zamenjava za nevarnost, alarm, nujnost ali varnost.
No, ta klicni znak in moj bivši MMSI ima zdaj neka barka ALMA...
Ko bom na barki, bom probal pobrisati MMSI, če bo šlo...
Nikjer ne piše, da je MMSI vezan na plovilo, ker je dodeljen klicni znak katerega lahko zamenjaš z imenom ladje pod pogojem, da ni mogoča zamenjava za nevarnost, alarm, nujnost ali varnost.
No, ta klicni znak in moj bivši MMSI ima zdaj neka barka ALMA...
Ko bom na barki, bom probal pobrisati MMSI, če bo šlo...
Jadranje je zakon....
Nikolo Teslo zastopim. Princip je princip.
Nekje nas morajo nategniti
Radisko postajo sem lansko leto registriral in izpit za telefonijo pa imam od pamtiveka.
Ps. sem tudi radiomater in se mi je neumno zdelo delat še enkrat izpit, ki ga že imam 40 let, toda kaj čem. (glej moj drugi stavek).
Zanimiva je opcija klica med barkami, ki pa jo še nisem izprobal.
Zanimivo bi bilo tudi to, da se enkrat dobimo, tisti ki imamo mms številke in poiskusimo te selektivne klice.
Saj tečaj ti nič ne da nič praktičnih izkušenj. Destres gumb pa zna pritisniti tudi 4 letni otrok
Nekje nas morajo nategniti
Radisko postajo sem lansko leto registriral in izpit za telefonijo pa imam od pamtiveka.
Ps. sem tudi radiomater in se mi je neumno zdelo delat še enkrat izpit, ki ga že imam 40 let, toda kaj čem. (glej moj drugi stavek).
Zanimiva je opcija klica med barkami, ki pa jo še nisem izprobal.
Zanimivo bi bilo tudi to, da se enkrat dobimo, tisti ki imamo mms številke in poiskusimo te selektivne klice.
Saj tečaj ti nič ne da nič praktičnih izkušenj. Destres gumb pa zna pritisniti tudi 4 letni otrok
Flying is beautiful.
Sailling is better!
Sailling is better!
Eno vprašanje:
Enkrat sem bil na barki, ki ji je odpadel propeler, bila je bonaca in tender je imel samo vesla. Proti nam je peljala tovorna ladja in kar nekaj časa nismo bili prepričani, če nas vidijo. Na koncu se je seveda vse razpletlo OK, ampak nekaj stresa je pa bilo.
Če bi želel narediti selektivni klic do tiste barke, bi rabil AIS sprejemnik, da vidim njihov MMSI; imam prav?
Enkrat sem bil na barki, ki ji je odpadel propeler, bila je bonaca in tender je imel samo vesla. Proti nam je peljala tovorna ladja in kar nekaj časa nismo bili prepričani, če nas vidijo. Na koncu se je seveda vse razpletlo OK, ampak nekaj stresa je pa bilo.
Če bi želel narediti selektivni klic do tiste barke, bi rabil AIS sprejemnik, da vidim njihov MMSI; imam prav?
NE!
Greš na 16 kanal in pokličes po imenu barko, ki se ti približuje in ime svoje barke in še poveš, da imaš zmanjšano možnost manevra. Ponavljaš dokler se ne zaleti vate Dokler ti ne odgovori.
V vsakem primeru, bi pa moral takoj obesiti na krov stožec ali pa vsaj kroglo, ki pri belem dnevu opozarja na nezmožnost krmarjenja ali pa da si zasidran!
Greš na 16 kanal in pokličes po imenu barko, ki se ti približuje in ime svoje barke in še poveš, da imaš zmanjšano možnost manevra. Ponavljaš dokler se ne zaleti vate Dokler ti ne odgovori.
V vsakem primeru, bi pa moral takoj obesiti na krov stožec ali pa vsaj kroglo, ki pri belem dnevu opozarja na nezmožnost krmarjenja ali pa da si zasidran!
Flying is beautiful.
Sailling is better!
Sailling is better!
Govoril sem o podnevi. Ponoči je situacija bolj težavna.
Poveš pozicijo, oceniš velikost barke in rečeš v ang jeziku; Tovorna ladja na poziciji bla bla, jadrnica na tvoji desni in bla bla.....In ponavljaš!
Prižgeš sidrno luč!
Jaz bi poslal nekoga z reflektorjem na pramec da bi še mahal... Tu sem tudi jaz mrzel. Ima kdo pameten nasvet kako bi vizualno naredil kontakt ponoči!
Načeloma imajo velike barke radiooperaterja non stop na vezi.
Mogoče bi kak očenaš ali pa angel varuh tudi koristil
Vidiš to tudi mene zanima če ti AIS pokaže MMS številko?
Poveš pozicijo, oceniš velikost barke in rečeš v ang jeziku; Tovorna ladja na poziciji bla bla, jadrnica na tvoji desni in bla bla.....In ponavljaš!
Prižgeš sidrno luč!
Jaz bi poslal nekoga z reflektorjem na pramec da bi še mahal... Tu sem tudi jaz mrzel. Ima kdo pameten nasvet kako bi vizualno naredil kontakt ponoči!
Načeloma imajo velike barke radiooperaterja non stop na vezi.
Mogoče bi kak očenaš ali pa angel varuh tudi koristil
Vidiš to tudi mene zanima če ti AIS pokaže MMS številko?
Flying is beautiful.
Sailling is better!
Sailling is better!
- DR.E
- Admiral
- Prispevkov: 1693
- Pridružen: Ne Jun 08, 2008 11:39
- Kraj: Maribor, Bunarina - Pula
- Kontakt:
Po mojem skromnem mnenju te tako velika ladja vidi že 20 milj prej, ker spremlja dogajanje na radarski sliki, tako, da tukaj ne vidim problema. Sicer pa lahko preko DSC-ja oddaš distress klic v sili z oznako "Disabled and adrift" navedeš svojo koordinato in potem po vzpostavitvi povezave obalni radijski postaji poveš, da se ti približuje plovilo iz smeri recimo 215° v oddaljenosti 1,5milje, potem bodo oni opozorili plovilo, ki ga gotovo vidijo...
ali pač nekaj takega...
ali pač nekaj takega...
MMSI: 238 460 540---- Call.s.: 9AA5011
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov