Nastavitev zavor pri prikolici

Vse o opremi motornih plovil in jadrnic, tehnični nasveti v zvezi z opremljanjem plovil, prikolice za prevoz plovil, stojala za zimovanje plovil...

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3111
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Nastavitev zavor pri prikolici

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Ne Apr 24, 2011 21:34

Pozdravljeni, mam eno vprašanje glede modificirane prikolice za čoln LOK NAP 1300:

Opažam, da je potrebno precej "hoda" na peti prikolice (tam kjer se spoji s kljuko na avtu) preden zavore na prikolici od čolna primejo. Kaj lahko postorim glede tega?

Opažam tudi, da ena stran bolj zavira kot druga. To vidim, če primerjam koliko so topli bobni na eni in drugi strani. Kaj pa lahko storim glede tega?

Sicer mi tehnika ni španska vas, vendar nisem do sedaj imel niti časa niti možnosti preučevati zavor na prikolici

Prikolica je sicer nova oz. stara 1 leto.

Če je rešitev problema trivialna, bom poskušal rešiti sam, v nasprotnem primeru raje vse skupaj odvlečem do proizvajalca.

Nasveti oz. mnenja dobrodošla

LP
bsc46
Admiral
Prispevkov: 709
Pridružen: To Dec 08, 2009 11:39
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a bsc46 » Po Apr 25, 2011 14:20

Z vijakom na zajli zategneš ali popustiš.
Ljubitelj narave
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3111
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Po Apr 25, 2011 17:34

Ja sem videl da se da nekaj štelat. Ni zajla ampak navojna palica. Samo še vseeno ne vem, kako rešit problem različno močnega zaviranja na kolesih.

LP
Uporabniški avatar
Mike
Admiral
Prispevkov: 1373
Pridružen: To Jul 01, 2008 11:01
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Mike » Po Apr 25, 2011 21:39

Zavorna palica ima na koncu trikotnik, iz katerega gredo zajle v levi in desni dromel. Tam lahko zateguješ ali popuščaš koliko bo posamezno kolo zaviralo. Vseeno pa poglej da se ti niso na tistem kolesu, ki je čisto hladno odlepile zavorne obloge na paknah in zato eno kolo ne bremza.
V8 + Jet drive
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » To Apr 26, 2011 15:45

Še sama tehnika naredi si sam...

najbolje je, da privzdignes prikooico v luft, da so kolesa v zraku, ce ti ne gre skupaj, daj vsakega posebej.

Kot je napisal Mike imas za nastavitev na trikotniku... Z roko vrti kolo in zateguj, ko cutis, da je pakna prijela nato malenkost popusti... Enako se na drugi strani.
Ponavadi je to dovolj... Nekaterim hitrim voznikom po tem rade blokirajo kolesa, vendar v 98% je to prava nastavitev, sploh za enoosno prikolico
miranK
Kapitan
Prispevkov: 152
Pridružen: Ne Nov 09, 2008 20:28
Kraj: Trebnje-Cres

OdgovorNapisal/-a miranK » To Apr 26, 2011 18:55

link kako pravilno nastaviti naletno zavoro na eno osni ali dvoosni prikolici.

http://www.anhaengerhandel.de/bremseinstellung.html


Lp Miran
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3111
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Apr 27, 2011 13:50

Hvala fantje za vaše odgovore!
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » Po Maj 23, 2016 18:25

Prosil bi za pomoč..
Zanima me, koliko naj bi se kljuka na prikolici premaknila, da začnejo prijemati zavore?

Bil sem na tehničnem in je naletna precej pozno začela zavirati.

Lp
kocka
Admiral
Prispevkov: 4466
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Po Maj 23, 2016 18:58

sedaj ne vem al so te izvrgli na tehničnem, al bi to zaradi sebe da si bolj siguren. V bistvu kdaj prime reguliraš z pletenico-zajlo-vijak, je pa to sklop vzmeti, kljuke in sklopa, ki prenaša na zajlo in ta na zavore. Malo podmaži pri kljuki, poglej če je kje zarjavelo,( sam sem imel vijak, ki je reguliral trdoto), potem namaži vzvod, ki napne zajlo, lahko pa so tudi zavorne klešče. Ravno pretiravat z mazanjem pa ni treba, ker ti bo prijela takoj, ko boš šel vzratno, kar pa ni dobro.
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » To Maj 24, 2016 18:44

Na tehničnem je šlo skozi, samo mu ni bilo všeč da malo pozno prime naletna. Sem pa tudi sam opazil da če močno zabremzam, da malo preveč zabije. Kar sem najprej mislil da je amortizer naletne , ampak je dober. Tako da moram samo nastaviti zavore. Ampak nikjer nobenih podatkov kdaj naj bi začela pri jemati naletna.
Nastavil sem po svoje, grem en dan še na testno vožnjo pa da vidim če bo ok.
kocka
Admiral
Prispevkov: 4466
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Sr Maj 25, 2016 16:03

Nastavi pakne tako, da na ročni začne prijemat 3-4 zob. Če jih še nisi razdrl jih kar daj in podmaži, da ne bo med vožnjo veselja, ko zablokira.
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » Ne Maj 29, 2016 14:29

Na ročni ne moram nastaviti na 3-4 zob, je lok prikolica brez zob na ročni, je samo ročka z amortizer jem. Prikolica je stara 4 leta, se nikoli v morju, se pa kolesa lepo vrtijo in tudi zavore lepo delujejo. Samo nastavitve niso bile vredu. Ta teden jo postavim nazaj na kolesa in naredim testno vožnjo.poročamo kako je šlo.
Uporabniški avatar
bluesky
Viceadmiral
Prispevkov: 484
Pridružen: To Sep 02, 2008 21:00
Kraj: Ljubljana Šentvid
Kontakt:

Re:

OdgovorNapisal/-a bluesky » Po Avg 27, 2018 11:50

miranK napisal/-a:link kako pravilno nastaviti naletno zavoro na eno osni ali dvoosni prikolici.

http://www.anhaengerhandel.de/bremseinstellung.html


Lp Miran


Zanimivo. Je kje kakšno navodilo v angleščini ?
BlueSky
Uporabniški avatar
Kepca
Kapitan
Prispevkov: 185
Pridružen: Sr Apr 14, 2010 11:57
Kraj: Moste 1218 - Krk

Re: Nastavitev zavor pri prikolici

OdgovorNapisal/-a Kepca » Po Avg 27, 2018 12:08

Tukaj imaš sicer v nemščini ampak je video in ti bo bolj jasno.

Načeloma pa - nastavljat začneš pri Kolesu in greš proti Kljuki

- najprej nastaviš odmik paken na bobnu - na notranji strani bobna je vijak, ki ga zategneš toliko, da kolo zablokira, potem pa odviješ dobrega 1/2 obrata (oz toliko, da kolo sprosti in lepo teče) ... najbolje, da čim bolj enako za obe kolesi, s tem so pakne enako oddaljene od bobna
- potem nastaviš vago / prehod iz navojne na zajle, da sta obe zajli kolikor toliko enako nategnjeni
- na koncu nastaviš še navojno pri "kljuki", to zategneš toliko, da ima še "za las" lufta

... in bi moralo biti OK.

https://www.youtube.com/watch?v=PcyzcABU47M&t=0s&index=9&list=WL

Lp,
B
Uporabniški avatar
bluesky
Viceadmiral
Prispevkov: 484
Pridružen: To Sep 02, 2008 21:00
Kraj: Ljubljana Šentvid
Kontakt:

Re: Nastavitev zavor pri prikolici

OdgovorNapisal/-a bluesky » Po Avg 27, 2018 15:26

Super, bom probal. Razšraufal sem naletno zavoro pri kljuki, dal pregledati amortizer in je vse ok. Očino je res na bobnih nekaj narobe nastavljeno. Tudi pri Mraku so mi potrdili, da je v 90% krivo za nabijanje narobe nastavljena zavora v bobnih/zajli. Tega še nisem delal, upam da ne bom naredil kakšnega sr..ja. :roll:
BlueSky

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti