Evinrude

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator, moderator2

SR 290
Admiral
Prispevkov: 2971
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Evinrude

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Pe Jun 20, 2014 19:43

:shock: http://www.chooseyouretec.com/en-us/ :shock:

Če je to kar pišejo res, je končno nekdo spravil navtično motorizacijo k pameti!
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3118
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Pe Jun 20, 2014 19:56

Bravo Sr290, bravo Evinrude.

Komi čakam,da bojo tudi manjše konjaže. Čeprav trenutno ne vidim razloga za menjavo, ker to kar imam zdaj odlično deluje. (Z novim propelerjem je poraba 0.5l/Nm, hole shot brutalen, edino viper 13 7/8 x 17 je abs prekratek prop)
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2971
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Pe Jun 20, 2014 20:01

@kasaudio;


Daj povej še kaj več, kje imaš trenutno kavitacijsko...? Tale novi je sploh nimajo več, le še ščitnik za odpadle krake. :D
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2084
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Pe Jun 20, 2014 20:02

Tole zgleda čist hudo. :D
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3118
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Pe Jun 20, 2014 20:08

@ SR290 bom napisal, seveda v drugi temi in potem, ko dam otročad v pojstlo.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » So Jun 21, 2014 10:47

Kar pišejo je komerciala, čisto enako kot tistih 1750 kg potiska v eni drugi temi o električnem motorju...
Motor je malce modificiran, narejen nov pokrov, možnost izbire barve in iz tega je narejena dobra marketinška kampanija.
Revolucija bo, ko bo nekdo naredil sodoben common rail turbo diesel pod takim pokrovom, ne pa "wartburg" tehnologija! :wink:
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2971
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » So Jun 21, 2014 11:12

Tale "Wartburg" po moje ni le marketinška finta, res zna manj kurit. Že kar dolgo se govori o revolucionarnih cvajtaktarjih in tudi za Rotaxa sem slišal v tej besedni zvezi in Rotax je Bombardierjev.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » So Jun 21, 2014 11:26

Hehe, saj tole z Wartburgom je bilo malo sarkastično, samo vseeno... Ne verjamem, da lahko 2T tehnologija nadomesti 4T! Sploh pa nima kaj početi zraven dizlov...
Tudi masa ni več problem! Sodoben diesel je težak na svet enako kot sodoben bencinec! In njegova prostornina je podobno majhna. Danes iz 2.0 motorja ni noben problem ven vlečt 200 KM! Kateri izvenkrmik take moči ima pod 2.0 prostornine? In pa kateri ima tak navor, kot bi ga imel sodoben diesel z dvema turbinama?
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2971
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » So Jun 21, 2014 11:35

Ja, saj, če bi se šli uporabo novodobne tehnike imaš pri dizlih prav, ampak bi jim požrlo profite.
Morda ima sodobna 2t zadeva prednost pred 4t, kajti pri enakomerni obremenitvi lahko 2t teče precej bolj na suho in je vseeno bistveno lažji od 4t. Poglej 300 hp motor tehta skupaj z nogo, verjetno hidravliko za krmarjenje... le še 230 kg!

V dopisu piše tudi, da kontorlirajo razmerje med gorivom in zrakom na 1:14. To ni bolj suho od sodobnih bencinarjev. Za Hajabuso vem, da ima 14,7, je pa verjetno precej bolj suho od vgrajenih 4t motorjev. Če me spomin ne vara ima big block lambdo v povprečju med 10 in 12, za izvenkrmne ne vem.

Če povežeš majhno maso in bolj suho mešanico od obstoječe konkurence bi se lahko pripetilo vsaj 15% zmanjšanje porabe. Ni ravno revolucija, je pa vžigalna vrvica za konkurenco, da se neha igrat.
Nekaj k manjši porabi verjetno doda konstrukcija vsega skupaj, saj je v osnovi prirejen za dobro ventiliran režim delovanja in je v bistvu površinc.



p.s.
Pa veš za tisto BMWjevo bencinarsko mašino, ki po porabi in navoru parira dizlašem?
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 1728
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » So Jun 21, 2014 11:59

Pri bencinskem motorju je odmik od razmerja 1:14 -> (v suho) zelo nevaren zaradi pregrevanja v glavah.
Nekaj se da goljufati z neenakomerno razporeditvijo mešanice v zgorevalnem prostoru, pa vendar je to pogojeno z direktnim vbrizgom v cilindre.

Za nadaljne prihranke bo potrebno zmanjsati izgube pri trenju, podtlakih, nadtlakih,......

Tu so še solidne rezerve, sploh v navtiki, kjer se novotarije nekako ne primejo.
Sedaj grem pa štrike prat :)
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2971
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Jun 24, 2014 14:54

Roberth1 napisal/-a:Pri bencinskem motorju je odmik od razmerja 1:14 -> (v suho) zelo nevaren zaradi pregrevanja v glavah.


Hajabusa ima po papirjih 1:14,7. Misliš, da bi bilo treba v čolnu iti na 1:14? Obremenitev je konstantna in precej višja kot na motociklu, kjer se venomer moderira z plinom.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 3123
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Jun 24, 2014 22:04

admin napisal/-a: Sodoben diesel je težak na svet enako kot sodoben bencinec! In njegova prostornina je podobno majhna. Danes iz 2.0 motorja ni noben problem ven vlečt 200 KM! Kateri izvenkrmik take moči ima pod 2.0 prostornine? In pa kateri ima tak navor, kot bi ga imel sodoben diesel z dvema turbinama?


Daj na bencinarja turbino ali kompresor ali oboje v kombinaciji in primerjaj prostornino in moč ter navor... Leta 97 recimo je audi TT imel na 1.8T lahko imel serijsko 240PS ko so 1.9TDI bli z največ 115PS... Res je nekaj ralike v porabi ampak tisto o tem kak je dizl močnejši se me pa dotakne. Kakšni so kaj podatki za nove TFSI motorje pri VW recimo? (se opravičujem ker sem osredotočen na VAG grupo ampak z njo imam nemalo izkušenj za ostale pa ne morem govorit...)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost