Evinrude
Moderatorji: moderator2, moderator
Evinrude
http://www.chooseyouretec.com/en-us/
Če je to kar pišejo res, je končno nekdo spravil navtično motorizacijo k pameti!
Če je to kar pišejo res, je končno nekdo spravil navtično motorizacijo k pameti!
Kar pišejo je komerciala, čisto enako kot tistih 1750 kg potiska v eni drugi temi o električnem motorju...
Motor je malce modificiran, narejen nov pokrov, možnost izbire barve in iz tega je narejena dobra marketinška kampanija.
Revolucija bo, ko bo nekdo naredil sodoben common rail turbo diesel pod takim pokrovom, ne pa "wartburg" tehnologija!
Motor je malce modificiran, narejen nov pokrov, možnost izbire barve in iz tega je narejena dobra marketinška kampanija.
Revolucija bo, ko bo nekdo naredil sodoben common rail turbo diesel pod takim pokrovom, ne pa "wartburg" tehnologija!
Hehe, saj tole z Wartburgom je bilo malo sarkastično, samo vseeno... Ne verjamem, da lahko 2T tehnologija nadomesti 4T! Sploh pa nima kaj početi zraven dizlov...
Tudi masa ni več problem! Sodoben diesel je težak na svet enako kot sodoben bencinec! In njegova prostornina je podobno majhna. Danes iz 2.0 motorja ni noben problem ven vlečt 200 KM! Kateri izvenkrmik take moči ima pod 2.0 prostornine? In pa kateri ima tak navor, kot bi ga imel sodoben diesel z dvema turbinama?
Tudi masa ni več problem! Sodoben diesel je težak na svet enako kot sodoben bencinec! In njegova prostornina je podobno majhna. Danes iz 2.0 motorja ni noben problem ven vlečt 200 KM! Kateri izvenkrmik take moči ima pod 2.0 prostornine? In pa kateri ima tak navor, kot bi ga imel sodoben diesel z dvema turbinama?
Ja, saj, če bi se šli uporabo novodobne tehnike imaš pri dizlih prav, ampak bi jim požrlo profite.
Morda ima sodobna 2t zadeva prednost pred 4t, kajti pri enakomerni obremenitvi lahko 2t teče precej bolj na suho in je vseeno bistveno lažji od 4t. Poglej 300 hp motor tehta skupaj z nogo, verjetno hidravliko za krmarjenje... le še 230 kg!
V dopisu piše tudi, da kontorlirajo razmerje med gorivom in zrakom na 1:14. To ni bolj suho od sodobnih bencinarjev. Za Hajabuso vem, da ima 14,7, je pa verjetno precej bolj suho od vgrajenih 4t motorjev. Če me spomin ne vara ima big block lambdo v povprečju med 10 in 12, za izvenkrmne ne vem.
Če povežeš majhno maso in bolj suho mešanico od obstoječe konkurence bi se lahko pripetilo vsaj 15% zmanjšanje porabe. Ni ravno revolucija, je pa vžigalna vrvica za konkurenco, da se neha igrat.
Nekaj k manjši porabi verjetno doda konstrukcija vsega skupaj, saj je v osnovi prirejen za dobro ventiliran režim delovanja in je v bistvu površinc.
p.s.
Pa veš za tisto BMWjevo bencinarsko mašino, ki po porabi in navoru parira dizlašem?
Morda ima sodobna 2t zadeva prednost pred 4t, kajti pri enakomerni obremenitvi lahko 2t teče precej bolj na suho in je vseeno bistveno lažji od 4t. Poglej 300 hp motor tehta skupaj z nogo, verjetno hidravliko za krmarjenje... le še 230 kg!
V dopisu piše tudi, da kontorlirajo razmerje med gorivom in zrakom na 1:14. To ni bolj suho od sodobnih bencinarjev. Za Hajabuso vem, da ima 14,7, je pa verjetno precej bolj suho od vgrajenih 4t motorjev. Če me spomin ne vara ima big block lambdo v povprečju med 10 in 12, za izvenkrmne ne vem.
Če povežeš majhno maso in bolj suho mešanico od obstoječe konkurence bi se lahko pripetilo vsaj 15% zmanjšanje porabe. Ni ravno revolucija, je pa vžigalna vrvica za konkurenco, da se neha igrat.
Nekaj k manjši porabi verjetno doda konstrukcija vsega skupaj, saj je v osnovi prirejen za dobro ventiliran režim delovanja in je v bistvu površinc.
p.s.
Pa veš za tisto BMWjevo bencinarsko mašino, ki po porabi in navoru parira dizlašem?
Pri bencinskem motorju je odmik od razmerja 1:14 -> (v suho) zelo nevaren zaradi pregrevanja v glavah.
Nekaj se da goljufati z neenakomerno razporeditvijo mešanice v zgorevalnem prostoru, pa vendar je to pogojeno z direktnim vbrizgom v cilindre.
Za nadaljne prihranke bo potrebno zmanjsati izgube pri trenju, podtlakih, nadtlakih,......
Tu so še solidne rezerve, sploh v navtiki, kjer se novotarije nekako ne primejo.
Nekaj se da goljufati z neenakomerno razporeditvijo mešanice v zgorevalnem prostoru, pa vendar je to pogojeno z direktnim vbrizgom v cilindre.
Za nadaljne prihranke bo potrebno zmanjsati izgube pri trenju, podtlakih, nadtlakih,......
Tu so še solidne rezerve, sploh v navtiki, kjer se novotarije nekako ne primejo.
https://vodovod-rh.si/
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
admin napisal/-a: Sodoben diesel je težak na svet enako kot sodoben bencinec! In njegova prostornina je podobno majhna. Danes iz 2.0 motorja ni noben problem ven vlečt 200 KM! Kateri izvenkrmik take moči ima pod 2.0 prostornine? In pa kateri ima tak navor, kot bi ga imel sodoben diesel z dvema turbinama?
Daj na bencinarja turbino ali kompresor ali oboje v kombinaciji in primerjaj prostornino in moč ter navor... Leta 97 recimo je audi TT imel na 1.8T lahko imel serijsko 240PS ko so 1.9TDI bli z največ 115PS... Res je nekaj ralike v porabi ampak tisto o tem kak je dizl močnejši se me pa dotakne. Kakšni so kaj podatki za nove TFSI motorje pri VW recimo? (se opravičujem ker sem osredotočen na VAG grupo ampak z njo imam nemalo izkušenj za ostale pa ne morem govorit...)
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov