Hidria PSG

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator, moderator2

kok-pit?
Viceadmiral
Prispevkov: 416
Pridružen: Pe Mar 08, 2013 21:27

Hidria PSG

OdgovorNapisal/-a kok-pit? » Če Avg 13, 2015 10:40

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/hidri ... rov/362074


Tole bi bilo lahko zanimivo za morjeplovce, kar se tiče porabe. A ker se ne spoznam, sprašujem poznavalce;

Ali bi bilo to možno naknadno vgraditi na obstoječi diesel motor?
Če se da, na katerega?
Če se da, ali to zahteva zelo zahteven poseg?
Ali se kaj spremenijo karakteristike (max .navor pri drugih obratih, moč, …)?

Bi prosil kakšnega, ki se vsaj malo razume, da malo več napiše o tem.

Hvala
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4094
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Če Avg 13, 2015 11:32

Moje skromno mnenje...čim manj high tech "sranja" na barkah = manj možnosti za probleme in mirnejši dopust

:wink:
Uporabniški avatar
Dado
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: To Avg 11, 2015 14:03
Kraj: ~ Prlekija ~

OdgovorNapisal/-a Dado » Če Avg 13, 2015 11:50

se popolnoma strinjam....
~ Eli ~
AndrejC
Poročnik korvete
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne Apr 20, 2014 11:52
Kraj: Ajd. / NG

OdgovorNapisal/-a AndrejC » Če Avg 13, 2015 12:37

Živijo,

Kolikor jaz razumem (in poznam projekt), gre pri tem za čepno grelno svečko s senzorjem tlaka. Doprinos senzorja tlaka je predvsem pri hladnem zagonu dieselskega motorja. V ostalih režimih pa si jaz ne predstavljam 30% prihranka goriva.
LP, Andrej
ELAN666
Kontraadmiral
Prispevkov: 311
Pridružen: Če Apr 02, 2015 17:42

dc

OdgovorNapisal/-a ELAN666 » Če Avg 13, 2015 12:51

ponavadi je teorija eno praksa drugo.........saj je koncern vw tudi mislil da bo naredil s pd motorjem najvarčnejši avto-karavan v razredu .......saj ga je ampak s kakšnimi stroški kasneje za kupca in posledično zase ......so zelo kmalu nazaj na cr prešaltali...........vsaka stvar mora dozoret.
Uporabniški avatar
Dado
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: To Avg 11, 2015 14:03
Kraj: ~ Prlekija ~

OdgovorNapisal/-a Dado » Če Avg 13, 2015 12:53

tako kot vino, bolj staro boljše je :wink:
~ Eli ~
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2929
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: dc

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Če Avg 13, 2015 14:11

ELAN666 napisal/-a:ponavadi je teorija eno praksa drugo.


Lepo prosim, da se ta stavek čim manjkrat pojavi na tem forumu, vsaj v resni debati ne.

Uspešna praksa se vedno ujame z teorijo!


Tisti, ki potrdi, da se mu praksa ne ujame z teorijo preprosto prizna, da je preneumen za zastavljeno nalogo. :D
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Če Avg 13, 2015 19:30

@AndrejC
    Čisto mogoče da gre za pomanjkljiv navedek novinarja - ali v gradivu za novinarje - če je recimo namesto 30% zmanjšanja emisij škodljivih snovi in prihranka goriva nasploh toliko pri hladnem motorju.

    To zadnje pa po opisu zelo verjetno drži.
@kok-pit
    Tega verjetno ne bo mogoče enostavno dodajati obstoječim motorjem. Omenja, da nadomešča druge senzorje, kar pomeni bistvene spremembe vsaj v programu in parametrih upravljanja motorja, lahko pa tudi drugačen oziroma novejši 'računalnik' za upravljanje.

    Več o tem lahko pove kdo, ki pozna sedanje stanje arhutekture (strojno in programsko) naprav za elektronsko upravljanje motorjev. Jaz nisem up-to-date, SR 290 pa najbrž pozna koga, ki je.
Bolj staro, boljše...
    Včasih in do neke mere drži - predvsem zato, ker staro 'sranje' ne preživi in gre iz uporabe in je potem tisto, kar od starega čez čas še dela OK del iz prejšnjih generacij.

    Problem z novimi rečmi pa ni toliko tehnologija, kot management (ne dovolj sredstev za testiranje, zahteva po preslabih materialih itn., da dosežeš dovolj nizko ceno - in ne testiraš izida - in podobno.
Teorija in praksa
SR 290 napisal/-a:
ELAN666 napisal/-a:ponavadi je teorija eno praksa drugo.


Lepo prosim, da se ta stavek čim manjkrat pojavi na tem forumu, vsaj v resni debati ne.

Uspešna praksa se vedno ujame z teorijo!


Tisti, ki potrdi, da se mu praksa ne ujame z teorijo preprosto prizna, da je preneumen za zastavljeno nalogo. :D

    Za tehniko praviloma lahko najdem koga, ki najde in mi razumljivo pojasni, zakaj se kaj izide drugače, kot sem pričakoval - tudi kadar tega ne znam ugotoviti sam.

    S temle, s čimer je ELAN666 sklenil, se pa gotovo strinjam.
ELAN666 napisal/-a:...vsaka stvar mora dozoret.


Za družbo pa je vsaj doslej zgodba drugačna.
    Vsaka ideja, za katero doslej vem, kako je kdo poanaliziral napake družbene (in ekonomske) ureditve, se je izrodila v naslednji sistem, ki prej ali slej spet ni dobro deloval.

    In šala pravi, da ko je bog na prošnjo koga, ki je sedel v kotu in jokal, razne reči rešil s čudeži, je za kakega na koncu tudi on sedel zraven v kot in jokal.

    Pa naj zadeva to fevdalizem - ko je veljalo, da je vladar prejel oblast nad ostalimi od boga, nezmotljivost papeža (dolga in nezanesljiva zgodba, od kdaj in v kaki meri to velja), Inocenc III - ni zveličanja izven cerkve (eden od temeljev preganjanja drugovercec in 'krivovercev' - kaj spominja na razne 'izme'?) - pa do sodobnih teorij - in praks ...

    Tu mi zgodovina žal kaže, da se teorija ne ujame vedno s prakso.

    Če to pomeni, da sem preneumen za ureditev globalnih družbenih in gospodarkih odnosov, vključno z upoštevanjem vseh pojavov, ki se jim reče 'zlorabe', se popolnoma strinjam - to že dolgo vem.
Correct me if I am wrong, please.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2929
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Če Avg 13, 2015 22:19

Malo po Tomkijevo:
V eksaktnem smislu se točno ve kaj je teorija in kaj je praksa. Če se tu ne ujameza pomeni, da v praksi nisi sposoben realizirat teoretičnih dognanj, ki so bila seveda teoretsko dokazana. po domače lahko rečeš, da si preneumen za zastavljeno nalogo, da si jedel z preveliko žlico...
Tu ni nujno, da si popoln cepec, tudo največji umo včasih spoznajo, da so prekratki za realizacijo teorije.

V politiki in morda v družbenih vedah je beseda teorija premnogokrat zlorabljena za besedičenja in nabijanja o nekih stvareh, ki nimajo stvarne podlage. Takrat se večkrat v praksi pokaže, da je bilo teoretiziranje napačno in, da ni vsako nabijanje teorija. Tudi v tem primeru se v resnici praksa ne more razlikovat od teorije, če je ta pravilna, torej v resnici teorija, ki je dokazana na preizkušenih in dokazanih modelih.

Še vedno sovražim hudo učen stavek:"No, tu se pa praksa ne ujema z teorijo." Če se to zgodi je bolje bit tiho, kot pa celemu svetu povedat, da nimaš pojma o zadevi, ki si se je lotil. :lol:
kocka
Admiral
Prispevkov: 4404
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Pe Avg 14, 2015 06:40

Klasične ogrevalne sveče imajo dobre in cenejše od ostalih proizvajalcev. Fantje so sposobni in zunaj bolj cenjeni kot doma.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2929
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Pe Avg 14, 2015 07:27

In kako vezo ima poraba dizla v navtiki z ogrevalnimi svečkami? Če se voziš le po marini bi pomagalo, drugače pa skoraj ne.
weta
Admiral
Prispevkov: 840
Pridružen: Po Nov 05, 2007 14:05

OdgovorNapisal/-a weta » Pe Avg 14, 2015 08:29

po prebranem članku bi rekel, da je ta zadeva prvenstveno za avtomobile. zakaj? zadeva optimizira delovanje motorja takrat ko je hladen. sedanji dizli v avtomobilih pa potrebujejo kar nekaj časa, da se segrejejo na delovno temperaturo, pri mnogih uporabnikih to pomeni, da čez celo zimo avto praktično nikoli ni ogret, očitno so v Hydrii tu videli svojo priložnost ( moj konkreten primer....dizel avto, 7 km do službe, primorska....pozimi mi v tem času do službe avto nikoli ne doseže delovne temperature.) iz izkušenj tudi vem, da imajo hladni dizlli res precej večjo porabo, kot ogreti....tu govorimo o cca 2 litrih na sto večjo porabo....če hydria s tem sistemom uspe znižat porabo v tem času delovanja motorja, potem res lahko govorimo o 30% prihranka.
vprašanje pa kak vpliv ima na ogret motor...če ga nima oz. je majhen, je tudi smiselnost uporabe v navtiki praktično nična, saj navtični motorji za razliko od avtomobilskih večino časa delajo na delovni temperaturi.

kar se tiče vgradnje v obstoječe motorje, pa kot je tomki napisal....prej ne kot ja....sledila bi najmanj menjava računalnika, kaj to pomeni, pa si lahko predstavljamo....bolje kupit novega
kristof
Poročnik fregate
Prispevkov: 63
Pridružen: So Jun 22, 2013 11:59

OdgovorNapisal/-a kristof » Pe Avg 14, 2015 09:40

Tudi bencinarji imajo hladni višjo porabo, ni to samo pri dizlih, bencinarji se kvečjemu prej segrejejo. Hidria pa itak ne razvija motorjev, ampak ta grelna svečka z integriranim merilnikom tlaka je pač ena dodatna stvar, ki jo lahko razvijalci motorjev vključijo v razvoj motorja.

Mene bolj zanima cena te grelne svečke, ker ko crkne bo to ziher 100+ evrov po komadu za menjavo, sploh ker bodo najbrž patentirali to zadevo in ne bo veliko proizvajalcev... pa je šel ves prihranek v gorivu v nič..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost