Hidria PSG
Moderatorji: moderator2, moderator
Hidria PSG
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/hidri ... rov/362074
Tole bi bilo lahko zanimivo za morjeplovce, kar se tiče porabe. A ker se ne spoznam, sprašujem poznavalce;
Ali bi bilo to možno naknadno vgraditi na obstoječi diesel motor?
Če se da, na katerega?
Če se da, ali to zahteva zelo zahteven poseg?
Ali se kaj spremenijo karakteristike (max .navor pri drugih obratih, moč, …)?
Bi prosil kakšnega, ki se vsaj malo razume, da malo več napiše o tem.
Hvala
Tole bi bilo lahko zanimivo za morjeplovce, kar se tiče porabe. A ker se ne spoznam, sprašujem poznavalce;
Ali bi bilo to možno naknadno vgraditi na obstoječi diesel motor?
Če se da, na katerega?
Če se da, ali to zahteva zelo zahteven poseg?
Ali se kaj spremenijo karakteristike (max .navor pri drugih obratih, moč, …)?
Bi prosil kakšnega, ki se vsaj malo razume, da malo več napiše o tem.
Hvala
dc
ponavadi je teorija eno praksa drugo.........saj je koncern vw tudi mislil da bo naredil s pd motorjem najvarčnejši avto-karavan v razredu .......saj ga je ampak s kakšnimi stroški kasneje za kupca in posledično zase ......so zelo kmalu nazaj na cr prešaltali...........vsaka stvar mora dozoret.
Re: dc
ELAN666 napisal/-a:ponavadi je teorija eno praksa drugo.
Lepo prosim, da se ta stavek čim manjkrat pojavi na tem forumu, vsaj v resni debati ne.
Uspešna praksa se vedno ujame z teorijo!
Tisti, ki potrdi, da se mu praksa ne ujame z teorijo preprosto prizna, da je preneumen za zastavljeno nalogo.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
@AndrejC
Za družbo pa je vsaj doslej zgodba drugačna.
- Čisto mogoče da gre za pomanjkljiv navedek novinarja - ali v gradivu za novinarje - če je recimo namesto 30% zmanjšanja emisij škodljivih snovi in prihranka goriva nasploh toliko pri hladnem motorju.
To zadnje pa po opisu zelo verjetno drži.
- Tega verjetno ne bo mogoče enostavno dodajati obstoječim motorjem. Omenja, da nadomešča druge senzorje, kar pomeni bistvene spremembe vsaj v programu in parametrih upravljanja motorja, lahko pa tudi drugačen oziroma novejši 'računalnik' za upravljanje.
Več o tem lahko pove kdo, ki pozna sedanje stanje arhutekture (strojno in programsko) naprav za elektronsko upravljanje motorjev. Jaz nisem up-to-date, SR 290 pa najbrž pozna koga, ki je.
- Včasih in do neke mere drži - predvsem zato, ker staro 'sranje' ne preživi in gre iz uporabe in je potem tisto, kar od starega čez čas še dela OK del iz prejšnjih generacij.
Problem z novimi rečmi pa ni toliko tehnologija, kot management (ne dovolj sredstev za testiranje, zahteva po preslabih materialih itn., da dosežeš dovolj nizko ceno - in ne testiraš izida - in podobno.
SR 290 napisal/-a:ELAN666 napisal/-a:ponavadi je teorija eno praksa drugo.
Lepo prosim, da se ta stavek čim manjkrat pojavi na tem forumu, vsaj v resni debati ne.
Uspešna praksa se vedno ujame z teorijo!
Tisti, ki potrdi, da se mu praksa ne ujame z teorijo preprosto prizna, da je preneumen za zastavljeno nalogo.
- Za tehniko praviloma lahko najdem koga, ki najde in mi razumljivo pojasni, zakaj se kaj izide drugače, kot sem pričakoval - tudi kadar tega ne znam ugotoviti sam.
S temle, s čimer je ELAN666 sklenil, se pa gotovo strinjam.
ELAN666 napisal/-a:...vsaka stvar mora dozoret.
Za družbo pa je vsaj doslej zgodba drugačna.
- Vsaka ideja, za katero doslej vem, kako je kdo poanaliziral napake družbene (in ekonomske) ureditve, se je izrodila v naslednji sistem, ki prej ali slej spet ni dobro deloval.
In šala pravi, da ko je bog na prošnjo koga, ki je sedel v kotu in jokal, razne reči rešil s čudeži, je za kakega na koncu tudi on sedel zraven v kot in jokal.
Pa naj zadeva to fevdalizem - ko je veljalo, da je vladar prejel oblast nad ostalimi od boga, nezmotljivost papeža (dolga in nezanesljiva zgodba, od kdaj in v kaki meri to velja), Inocenc III - ni zveličanja izven cerkve (eden od temeljev preganjanja drugovercec in 'krivovercev' - kaj spominja na razne 'izme'?) - pa do sodobnih teorij - in praks ...
Tu mi zgodovina žal kaže, da se teorija ne ujame vedno s prakso.
Če to pomeni, da sem preneumen za ureditev globalnih družbenih in gospodarkih odnosov, vključno z upoštevanjem vseh pojavov, ki se jim reče 'zlorabe', se popolnoma strinjam - to že dolgo vem.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Malo po Tomkijevo:
V eksaktnem smislu se točno ve kaj je teorija in kaj je praksa. Če se tu ne ujameza pomeni, da v praksi nisi sposoben realizirat teoretičnih dognanj, ki so bila seveda teoretsko dokazana. po domače lahko rečeš, da si preneumen za zastavljeno nalogo, da si jedel z preveliko žlico...
Tu ni nujno, da si popoln cepec, tudo največji umo včasih spoznajo, da so prekratki za realizacijo teorije.
V politiki in morda v družbenih vedah je beseda teorija premnogokrat zlorabljena za besedičenja in nabijanja o nekih stvareh, ki nimajo stvarne podlage. Takrat se večkrat v praksi pokaže, da je bilo teoretiziranje napačno in, da ni vsako nabijanje teorija. Tudi v tem primeru se v resnici praksa ne more razlikovat od teorije, če je ta pravilna, torej v resnici teorija, ki je dokazana na preizkušenih in dokazanih modelih.
Še vedno sovražim hudo učen stavek:"No, tu se pa praksa ne ujema z teorijo." Če se to zgodi je bolje bit tiho, kot pa celemu svetu povedat, da nimaš pojma o zadevi, ki si se je lotil.
V eksaktnem smislu se točno ve kaj je teorija in kaj je praksa. Če se tu ne ujameza pomeni, da v praksi nisi sposoben realizirat teoretičnih dognanj, ki so bila seveda teoretsko dokazana. po domače lahko rečeš, da si preneumen za zastavljeno nalogo, da si jedel z preveliko žlico...
Tu ni nujno, da si popoln cepec, tudo največji umo včasih spoznajo, da so prekratki za realizacijo teorije.
V politiki in morda v družbenih vedah je beseda teorija premnogokrat zlorabljena za besedičenja in nabijanja o nekih stvareh, ki nimajo stvarne podlage. Takrat se večkrat v praksi pokaže, da je bilo teoretiziranje napačno in, da ni vsako nabijanje teorija. Tudi v tem primeru se v resnici praksa ne more razlikovat od teorije, če je ta pravilna, torej v resnici teorija, ki je dokazana na preizkušenih in dokazanih modelih.
Še vedno sovražim hudo učen stavek:"No, tu se pa praksa ne ujema z teorijo." Če se to zgodi je bolje bit tiho, kot pa celemu svetu povedat, da nimaš pojma o zadevi, ki si se je lotil.
po prebranem članku bi rekel, da je ta zadeva prvenstveno za avtomobile. zakaj? zadeva optimizira delovanje motorja takrat ko je hladen. sedanji dizli v avtomobilih pa potrebujejo kar nekaj časa, da se segrejejo na delovno temperaturo, pri mnogih uporabnikih to pomeni, da čez celo zimo avto praktično nikoli ni ogret, očitno so v Hydrii tu videli svojo priložnost ( moj konkreten primer....dizel avto, 7 km do službe, primorska....pozimi mi v tem času do službe avto nikoli ne doseže delovne temperature.) iz izkušenj tudi vem, da imajo hladni dizlli res precej večjo porabo, kot ogreti....tu govorimo o cca 2 litrih na sto večjo porabo....če hydria s tem sistemom uspe znižat porabo v tem času delovanja motorja, potem res lahko govorimo o 30% prihranka.
vprašanje pa kak vpliv ima na ogret motor...če ga nima oz. je majhen, je tudi smiselnost uporabe v navtiki praktično nična, saj navtični motorji za razliko od avtomobilskih večino časa delajo na delovni temperaturi.
kar se tiče vgradnje v obstoječe motorje, pa kot je tomki napisal....prej ne kot ja....sledila bi najmanj menjava računalnika, kaj to pomeni, pa si lahko predstavljamo....bolje kupit novega
vprašanje pa kak vpliv ima na ogret motor...če ga nima oz. je majhen, je tudi smiselnost uporabe v navtiki praktično nična, saj navtični motorji za razliko od avtomobilskih večino časa delajo na delovni temperaturi.
kar se tiče vgradnje v obstoječe motorje, pa kot je tomki napisal....prej ne kot ja....sledila bi najmanj menjava računalnika, kaj to pomeni, pa si lahko predstavljamo....bolje kupit novega
Tudi bencinarji imajo hladni višjo porabo, ni to samo pri dizlih, bencinarji se kvečjemu prej segrejejo. Hidria pa itak ne razvija motorjev, ampak ta grelna svečka z integriranim merilnikom tlaka je pač ena dodatna stvar, ki jo lahko razvijalci motorjev vključijo v razvoj motorja.
Mene bolj zanima cena te grelne svečke, ker ko crkne bo to ziher 100+ evrov po komadu za menjavo, sploh ker bodo najbrž patentirali to zadevo in ne bo veliko proizvajalcev... pa je šel ves prihranek v gorivu v nič..
Mene bolj zanima cena te grelne svečke, ker ko crkne bo to ziher 100+ evrov po komadu za menjavo, sploh ker bodo najbrž patentirali to zadevo in ne bo veliko proizvajalcev... pa je šel ves prihranek v gorivu v nič..
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti