Novi Mercruiser 4,2l diesel
Moderatorji: moderator2, moderator
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Desetletje stari dobri Auto Union.
Še bolj zanimiva od "novice" je trditev, da ima tale motor najboljše razmerje med močjo in maso, ali pa "novost", da je izpuh vodno hlajen, največji navor ima pri 270 rpm...
Poleg tega je tale novinar (Si na forumu?) funkcijsko nepismen! Ne ve kaj je masa, kaj je teža, kaj so vrtljaji, kaj so obrati in podobno. Na forumu ga lomimo zavestno ali iz neznanja, ampak novinar?
Kot bi imele nore gobe prste vmes.
Resna firma bi zahtevala umik članka in odškodninsko odgovornost namesto honorarja.
Še bolj zanimiva od "novice" je trditev, da ima tale motor najboljše razmerje med močjo in maso, ali pa "novost", da je izpuh vodno hlajen, največji navor ima pri 270 rpm...
Poleg tega je tale novinar (Si na forumu?) funkcijsko nepismen! Ne ve kaj je masa, kaj je teža, kaj so vrtljaji, kaj so obrati in podobno. Na forumu ga lomimo zavestno ali iz neznanja, ampak novinar?
Kot bi imele nore gobe prste vmes.
Resna firma bi zahtevala umik članka in odškodninsko odgovornost namesto honorarja.
SR 290 napisal/-a:Desetletje stari dobri Auto Union.
Še bolj zanimiva od "novice" je trditev, da ima tale motor najboljše razmerje med močjo in maso, ali pa "novost", da je izpuh vodno hlajen, največji navor ima pri 270 rpm...
Poleg tega je tale novinar (Si na forumu?) funkcijsko nepismen! Ne ve kaj je masa, kaj je teža, kaj so vrtljaji, kaj so obrati in podobno. Na forumu ga lomimo zavestno ali iz neznanja, ampak novinar?
Kot bi imele nore gobe prste vmes.
Resna firma bi zahtevala umik članka in odškodninsko odgovornost namesto honorarja.
Hahaha, sem se nasmejal tvojemu komentarju!
Je pa vsekakor povsem realen, tako pač je. Okrog pisanja se je že razpletlo v drugi temi, vendar to je pri nas pač tako, da vsak lahko dela vse, če si to zaželi... Tudi fakulteto konča prav vsak, samo voljo mora imeti 4 do 6 let tja hodit! Ko se pogovarjam s starimi inženirji, precej njih danes že v pokoju s polno delovno dobo, znajo povedati, da včasih pa ni ravno vsak diplomiral! Pa s tem, da se je na fakulteto vpisalo majhno število red dobrih dijakov...
Kakorkoli, tako pač je na našem teritoriju, piše se neumnosti, delajo se preiskusi in testi (ne v navtiki, na splošno), pa ponavadi tisti, ki to testira (bolje rečeno piše o tem) ne ve točno kaj počne...
nisem mogel biti tiho ko sem prebral ta clanek.strinjam se da nekateri sploh ner vedo kaj pisejo alipa so placani s strani vw koncerna .diesel in2 turbo puhala pa se tako majhna kubatura za to moc dobitna kombinacija za vzdržljivost in nemoteno delovanje sploh veliko kompliciranja v slani vodi jim ni se dost vw in bmw sta bila v 80 letih kot revollucionarja z novostmi in sta oba zalostno koncala na smetiscu navtike,amerikanci ne komplicirajo enostavno in dela seveda tudi z veliko problemi ampak deisel+morje problemi na 3 potenco.najbrž drago kot žefran bolja 2 takt z ogromno moči in bencina pa ne preseže teh stroškov lp tom66
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Re: Novi Mercruiser 4,2l diesel
To ga more letet pr 270 obratih tale čudež brez tako imenovane turbo luknje.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov