https://youtu.be/An2t3KqEue8
Trenutno najmočnejši izvenkrvni motor v komercijalnem trgu
Poganja 15 tonsko plovilo v posnetku
Izvenkrvni motor ZF marine 4x 627km
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Izvenkrvni motor ZF marine 4x 627km
Ni ZF marine, ima le ZFov menjalnik. V resnici je to Seven Marine, ki je Corvetino LS3 mašino z kompresorjem uporabil za izvenkrmni motor. Sodobnejši Mercuryji jih perejo na hitrih aplikacijah, na počasnejših plovilih so pa menda dobri. Ampak vprašanje je v kolikšni meri je lahko dober motor z puharjem, ker kuri ko vrag.
Da ni slab pove tudi dejstvo, da je firmo kupil Volvo Penta.
Da ni slab pove tudi dejstvo, da je firmo kupil Volvo Penta.
Re: Izvenkrvni motor ZF marine 4x 627km
Izgleda, da gre tehnologija tudi v smeri zelo močnih izvenkrmnih motorjih. Od 350 KM so naredili kar velik preskok.
Re: Izvenkrvni motor ZF marine 4x 627km
Mercury je prišel rahlo navzkriž (Sami so začeli delat motorje-kopije chevijev v Mehiki.) z Chevijem in slednji ga je popolnoma porazil z novo LS3 marinizacijo. Monopolistov odgovor (tu mislim Brunswick Co. in ne Mercurija.) je bil preoblikovanje javnega mnenja in naenkrat so postali zelo popularni fišermeni z po štirimi ali šestimi izvenkrmnimi zverinami med 350 in 400 konji. Za offshore dirkalnike se naenkrat nihče več ni zanimal, vse je šlo na fišermene in LS3 je našel trg v glavnem med wakeboard gliserji in podobnim. Pomemben odjemalec LS3 je Volvo Penta, ki vztraja pri vgrajenih motorjih.
Hipec pozneje je Merc udaril nazaj z precej modernim turbo motorjem, ki ima trenutno tudi do 1.900 konjev, ter z najnovejšo atmosfersko različico z 850 konji. Vse to so moči, ki si jih 6,2 l LS3 ne more špogat in naenkrat so ustvarili nov trg super katamaranov, ter super V gliserjev z po 15 m dolžine in dvema takima mašincama. Ker je zadeva draga ko pes je ekskluzivna in pleharji jih precej pokupijo. 850 konjski merc je npr. skupaj z nogo vreden med 65.000$ in 85.000$, rabiš pa dva paralelno!
Na kratko;
Tako ali drugače gre trend v prid izvenkrmnih motorjev.
Hipec pozneje je Merc udaril nazaj z precej modernim turbo motorjem, ki ima trenutno tudi do 1.900 konjev, ter z najnovejšo atmosfersko različico z 850 konji. Vse to so moči, ki si jih 6,2 l LS3 ne more špogat in naenkrat so ustvarili nov trg super katamaranov, ter super V gliserjev z po 15 m dolžine in dvema takima mašincama. Ker je zadeva draga ko pes je ekskluzivna in pleharji jih precej pokupijo. 850 konjski merc je npr. skupaj z nogo vreden med 65.000$ in 85.000$, rabiš pa dva paralelno!
Na kratko;
Tako ali drugače gre trend v prid izvenkrmnih motorjev.
Re: Izvenkrvni motor ZF marine 4x 627km
Ehhh, ne strinjam se! Tole kar si napisal je vse res, samo to ni masovni trg, to so ekstremi, to je Florida, tistih tisoč plovil tam, ki si jih lastijo bogataši in imajo radi pod ritjo ali pa na krmi bencinskega požeruha s 1.000 in več konji! Vse ostalo pa ni ravno v tej smeri!
Trg izvenkrmnih motorjev (govorimo o normalnih močeh, ne racing izvedbah) je definitivno močno v porastu. Ljudje so se naveličali nekih servisov, menjavanje manšet, cilindrov, nekih ležajev, cevi, kuplung in še česa... Potem pa je tukaj omenjeni marketing, ki je znal "nategnit" ljudi, da nekaj modernega je bolj varčno, v resnici pa najmodernejša Yamaha pokuri več goriva, kot pa Chevi iz leta 1968 v izvedbi Volvo Penta ali MerCruiser...
Kot drugo je trg vgradnih motorjev manjših moči še vedno na Z-nogah, ker je to edina pametna alternativa. Torej ostane vse od izvenkrmnika, samo krma se očisti in imaš tam lepo ploščad z gumenjakom namesto blesavih dveh škatel izvenkrmnega motorja... Res je, da je trg manjših moči pod 200 KM povsem izumrl, nad tem, pa še vedno vladajo noge, ker je to pač to. Tukaj prihajamo seveda v svet večjih plovil (cruiserjev). Prosim ne spet primerjat nekega gumenjaka z 2x300 izvenkrmnikom, ker tega pri nas na forumu nima prav nihče!
In ko smo v svetu večjih motorjev, je danes realnost samo diesel! Bencinarjev se v EU proda praktično nič, bi bilo zanimivo videti statistiko, vendar glede na stanje na sejmih se upam trditi, da manj kot 1%. No pa smo tam... Gromozanski del trga je požrl Volvo Penta, ker ima dizle v ponudbi že dolga leta. Svoje! Ne preveč dobre, samo so pa. MerCruiser se je lovil, malo se je ženil z VM, pa se potem selil na VW, vmes na večjih bil v španoviji s Cumminsom, pa se od njih preselil na FPT (Fiat)... Vlak je pa odpeljal! Zelo težko se bodo kam prebili, ker trg je razdeljen in danes vsak otrok v nekem cruiserju gleda samo za D3, D4 in D6, pa noga DP-H, ostalo pa kot da ne obstaja...
Poskušala je tudi Yamaha, odlični motorji iz zastarele Toyote, noga polovico vzeta po licenci od Merca, menjalnik pa njihov hidravlični, super! Kje so sedaj?
Pa tudi Yanmar je poskušal, spet 85% noge po licenci od Merca, menjalnik njihov, spet hidravlični. Izgledalo je obetavno, pa so tudi oni potonili na naši celini...
Volvo Penta je požrl tudi trg modernih pogonov večjih plovil. Bili so prvi na trgu z njihovim IPS, Mercury je skupaj z ZF izdal protiorožje ZEUS, krasna stvar, tudi v nekaterih situacijah malo boljša, bolj okretna, vgrajen trim... Vendar prekomplicirana!!! Trup mora biti prilagojen, tunel, bla bla... Volvotov sistem je simple in paše čisto na vsako kanto... Poleg tega so bili prvi, ponudili sklop motor-pogon iz iste hiše in uspeh je tu. Ko so se ostali ukvarjali kako narediti nekaj podobnega, so pri Volvu naredili še večji model, pa še večji, itd... Danes lahko pokrijejo že preko 1.000 KM na IPS kar je za trg več kot dovolj. Pa smo pri tisti debati iz pred nekaj časa o gredeh in modernih alternativah... Prihaja čas, ko se bodo na hitrejših plovilih (potovalka nad 15 Kn) toge gredi morale posloviti. Če ne drugega, zaradi ekologije! In spet so Švedi, upppssss Kitajci zmagovalci!
Trg izvenkrmnih motorjev (govorimo o normalnih močeh, ne racing izvedbah) je definitivno močno v porastu. Ljudje so se naveličali nekih servisov, menjavanje manšet, cilindrov, nekih ležajev, cevi, kuplung in še česa... Potem pa je tukaj omenjeni marketing, ki je znal "nategnit" ljudi, da nekaj modernega je bolj varčno, v resnici pa najmodernejša Yamaha pokuri več goriva, kot pa Chevi iz leta 1968 v izvedbi Volvo Penta ali MerCruiser...
Kot drugo je trg vgradnih motorjev manjših moči še vedno na Z-nogah, ker je to edina pametna alternativa. Torej ostane vse od izvenkrmnika, samo krma se očisti in imaš tam lepo ploščad z gumenjakom namesto blesavih dveh škatel izvenkrmnega motorja... Res je, da je trg manjših moči pod 200 KM povsem izumrl, nad tem, pa še vedno vladajo noge, ker je to pač to. Tukaj prihajamo seveda v svet večjih plovil (cruiserjev). Prosim ne spet primerjat nekega gumenjaka z 2x300 izvenkrmnikom, ker tega pri nas na forumu nima prav nihče!
In ko smo v svetu večjih motorjev, je danes realnost samo diesel! Bencinarjev se v EU proda praktično nič, bi bilo zanimivo videti statistiko, vendar glede na stanje na sejmih se upam trditi, da manj kot 1%. No pa smo tam... Gromozanski del trga je požrl Volvo Penta, ker ima dizle v ponudbi že dolga leta. Svoje! Ne preveč dobre, samo so pa. MerCruiser se je lovil, malo se je ženil z VM, pa se potem selil na VW, vmes na večjih bil v španoviji s Cumminsom, pa se od njih preselil na FPT (Fiat)... Vlak je pa odpeljal! Zelo težko se bodo kam prebili, ker trg je razdeljen in danes vsak otrok v nekem cruiserju gleda samo za D3, D4 in D6, pa noga DP-H, ostalo pa kot da ne obstaja...
Poskušala je tudi Yamaha, odlični motorji iz zastarele Toyote, noga polovico vzeta po licenci od Merca, menjalnik pa njihov hidravlični, super! Kje so sedaj?
Pa tudi Yanmar je poskušal, spet 85% noge po licenci od Merca, menjalnik njihov, spet hidravlični. Izgledalo je obetavno, pa so tudi oni potonili na naši celini...
Volvo Penta je požrl tudi trg modernih pogonov večjih plovil. Bili so prvi na trgu z njihovim IPS, Mercury je skupaj z ZF izdal protiorožje ZEUS, krasna stvar, tudi v nekaterih situacijah malo boljša, bolj okretna, vgrajen trim... Vendar prekomplicirana!!! Trup mora biti prilagojen, tunel, bla bla... Volvotov sistem je simple in paše čisto na vsako kanto... Poleg tega so bili prvi, ponudili sklop motor-pogon iz iste hiše in uspeh je tu. Ko so se ostali ukvarjali kako narediti nekaj podobnega, so pri Volvu naredili še večji model, pa še večji, itd... Danes lahko pokrijejo že preko 1.000 KM na IPS kar je za trg več kot dovolj. Pa smo pri tisti debati iz pred nekaj časa o gredeh in modernih alternativah... Prihaja čas, ko se bodo na hitrejših plovilih (potovalka nad 15 Kn) toge gredi morale posloviti. Če ne drugega, zaradi ekologije! In spet so Švedi, upppssss Kitajci zmagovalci!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti