Izvenkrmni motorji Parsun
Moderatorji: moderator2, moderator
Izvenkrmni motorji Parsun
Pozdrav,
slučajno sem naletel na izvenrkmne motorje Parsun, narejene po licenci Yamahe. Predvsem je zanimiva njihova precej nižja cena od konkurence. Ima kdo izkušnje ali informacije o kvaliteti teh motorjev?
http://www.parsun.si/trgovina/izvenkrmn ... view/2/106
slučajno sem naletel na izvenrkmne motorje Parsun, narejene po licenci Yamahe. Predvsem je zanimiva njihova precej nižja cena od konkurence. Ima kdo izkušnje ali informacije o kvaliteti teh motorjev?
http://www.parsun.si/trgovina/izvenkrmn ... view/2/106
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Parsun, Sail, Seanovo, Hidea...so vse kitajske kopije Yamahe. Ceneni materiali, slabi ulitki...skratka cena zelo primerna kvaliteti.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Ko smo že pri licenčno izdelanih Yamahah kam potem sodijo motorji VEKTOR kdo jih izdeluje?
Das Ist Valter
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Isto kitajci.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Ko smo že pri kitajcih imam od decembra malce drugačno mnenje okrog vsega skupaj. Tudi oni so lahko zelo kvalitetni in tu je en off topic odgovor na tole mnenje o kitajskem klumpu.
a.) Ob decembrskem izvozu nekih mašinc v Srbijo, smo morali pridobit potrdilo o poreklu vgrajenega materiala, da bi pridobili EUR1 papirje. Med drugim sem presenečeno ugotovil, da:
- ne moremo dobit porekla za Siemensov procesor, ker je izdelan na Kitajskem!
- da ne moremo dobiti porekla o 15 KW elektromotorjih "made in Italy", ker so izdelani na Kitajskem.
- da ne moremo pridobit porekla o kablih "made in Germany", ker so izdellani na Kitajskem.
V bistvu smo imeli kar probleme z zagotovitvijo porekla o 65% vrednosti vgrajenih delov. Z vsemi temi kvazi evropskimi deli razen okrog EUR1 nimamo kakih posebnih problemov.
b.) V decembru sem bil tam pri njih in sem presenečen ugotovil, da so sposobni izdelat prekleto dobre kopije polizdelkov, muči pa jih montaža v celotni izdelek-kopijo, to jim še ne odreže. Po tem kar sem spoznal jih muči socialistični nahrbtnik, saj se obnšajo zelo primerljivo nam in prebivalcem naših bratskih republik. Dokler jih nekdo resen kontrolira in jim stoji za hrbtom odlično klapa, ko se tisti nekdo umakne, pa "lahko najdeš konzervo ali sendvič v avtomobilskih vratih" in vsako priložnost izkoristijo za vsaj pol urni govor o lastnih uspehih, da jim tisti čas ni treba delat.
Presenetilo me je, da imajo kar nekaj proizvajalcev avtomobilov, ki niti niso slabi. Na našo srečo bodo kmalu imeli dovolj visok standard, da ne bodo več tako prrekleto konkurenčni kot trenutno so.
Morda je tale Parsun res en klump, ampak ne bi ga kar tako opredelil "za Kitajca", ker so časi njihovega prislovično nekvalitetnega orodja mimo in glede kvalitete Evropi hudo, hudo dihajo za ovratnik. Ne rečem, da so tile Parsuni... kvalitetni in verjetno je res kar pravite zgoraj, ampak pri omalovaževanju "eh Kitajci" se bomo pa morali navadit, da bomo zelo previdni preden jo izrečemo, ker znajo presenetit.
a.) Ob decembrskem izvozu nekih mašinc v Srbijo, smo morali pridobit potrdilo o poreklu vgrajenega materiala, da bi pridobili EUR1 papirje. Med drugim sem presenečeno ugotovil, da:
- ne moremo dobit porekla za Siemensov procesor, ker je izdelan na Kitajskem!
- da ne moremo dobiti porekla o 15 KW elektromotorjih "made in Italy", ker so izdelani na Kitajskem.
- da ne moremo pridobit porekla o kablih "made in Germany", ker so izdellani na Kitajskem.
V bistvu smo imeli kar probleme z zagotovitvijo porekla o 65% vrednosti vgrajenih delov. Z vsemi temi kvazi evropskimi deli razen okrog EUR1 nimamo kakih posebnih problemov.
b.) V decembru sem bil tam pri njih in sem presenečen ugotovil, da so sposobni izdelat prekleto dobre kopije polizdelkov, muči pa jih montaža v celotni izdelek-kopijo, to jim še ne odreže. Po tem kar sem spoznal jih muči socialistični nahrbtnik, saj se obnšajo zelo primerljivo nam in prebivalcem naših bratskih republik. Dokler jih nekdo resen kontrolira in jim stoji za hrbtom odlično klapa, ko se tisti nekdo umakne, pa "lahko najdeš konzervo ali sendvič v avtomobilskih vratih" in vsako priložnost izkoristijo za vsaj pol urni govor o lastnih uspehih, da jim tisti čas ni treba delat.
Presenetilo me je, da imajo kar nekaj proizvajalcev avtomobilov, ki niti niso slabi. Na našo srečo bodo kmalu imeli dovolj visok standard, da ne bodo več tako prrekleto konkurenčni kot trenutno so.
Morda je tale Parsun res en klump, ampak ne bi ga kar tako opredelil "za Kitajca", ker so časi njihovega prislovično nekvalitetnega orodja mimo in glede kvalitete Evropi hudo, hudo dihajo za ovratnik. Ne rečem, da so tile Parsuni... kvalitetni in verjetno je res kar pravite zgoraj, ampak pri omalovaževanju "eh Kitajci" se bomo pa morali navadit, da bomo zelo previdni preden jo izrečemo, ker znajo presenetit.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Da jim ne bomo delali krivice. Seveda znajo narediti kvalitetne izdelke, ampak veliko stvari delajo za tiste potrošnike, ki jim je cena na prvem mestu.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
SR 290 napisal/-a:Ko smo že pri kitajcih imam od decembra malce drugačno mnenje okrog vsega skupaj. Tudi oni so lahko zelo kvalitetni in tu je en off topic odgovor na tole mnenje o kitajskem klumpu.
a.) Ob decembrskem izvozu nekih mašinc v Srbijo, smo morali pridobit potrdilo o poreklu vgrajenega materiala, da bi pridobili EUR1 papirje. Med drugim sem presenečeno ugotovil, da:
- ne moremo dobit porekla za Siemensov procesor, ker je izdelan na Kitajskem!
- da ne moremo dobiti porekla o 15 KW elektromotorjih "made in Italy", ker so izdelani na Kitajskem.
- da ne moremo pridobit porekla o kablih "made in Germany", ker so izdellani na Kitajskem.
V bistvu smo imeli kar probleme z zagotovitvijo porekla o 65% vrednosti vgrajenih delov. Z vsemi temi kvazi evropskimi deli razen okrog EUR1 nimamo kakih posebnih problemov.
b.) V decembru sem bil tam pri njih in sem presenečen ugotovil, da so sposobni izdelat prekleto dobre kopije polizdelkov, muči pa jih montaža v celotni izdelek-kopijo, to jim še ne odreže. Po tem kar sem spoznal jih muči socialistični nahrbtnik, saj se obnšajo zelo primerljivo nam in prebivalcem naših bratskih republik. Dokler jih nekdo resen kontrolira in jim stoji za hrbtom odlično klapa, ko se tisti nekdo umakne, pa "lahko najdeš konzervo ali sendvič v avtomobilskih vratih" in vsako priložnost izkoristijo za vsaj pol urni govor o lastnih uspehih, da jim tisti čas ni treba delat.
Presenetilo me je, da imajo kar nekaj proizvajalcev avtomobilov, ki niti niso slabi. Na našo srečo bodo kmalu imeli dovolj visok standard, da ne bodo več tako prrekleto konkurenčni kot trenutno so.
Morda je tale Parsun res en klump, ampak ne bi ga kar tako opredelil "za Kitajca", ker so časi njihovega prislovično nekvalitetnega orodja mimo in glede kvalitete Evropi hudo, hudo dihajo za ovratnik. Ne rečem, da so tile Parsuni... kvalitetni in verjetno je res kar pravite zgoraj, ampak pri omalovaževanju "eh Kitajci" se bomo pa morali navadit, da bomo zelo previdni preden jo izrečemo, ker znajo presenetit.
Mašice z 15kw motorji to so mogle bit ze kar ornh zadeve
Veter v laseh, travarca v zobeh
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Ja, mašince so relativno majhni puhalniki. Kompletna jih skuri 23 Kw, kar tudi ni preveč.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Kar se tiče Kitajcev sem zelo skeptičen. Skopirajo, naredijo, prodajo in poniknejo.
Pri motorjih zelo veliko poudarka dam na suport in na servisno mrežo. Kaj se zgodi po par letih ko zaključijo s proizvodnjo
Zato je moje stališče. Nisem tako bogat, da bi poceni kupoval
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Servisna mreža pa je problem pri čunga lunga proizvodih, sploh rezervnih delov.
- Psycho
- Višji štabni praporščak
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Po Sep 11, 2017 21:19
- Kraj: Lukovica pri Domžalah
- Kontakt:
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Kitajci znajo narediti tudi dobre izdelke, je pa iskanje le-teh loterija.
Parsuna je kolega kupil kakih 5 let nazaj (novega), 4 taktnega in če se prav spomnim a 4 konji. Delal mu je 2 dni, potem pa ni hotel več vžgati. Nato je imel še nekaj problemov z uveljavljanjem garancije in servisom (kje ga je servisiral, ne vem). Ugotovili pa so, da je v motorju kar nekaj delov plastičnih, ki se radi lomijo. V glavnem, Parsuna jaz nebi kupoval. So vesla bolj ziher. ...no ali pa vsaj kak Tomos.
Parsuna je kolega kupil kakih 5 let nazaj (novega), 4 taktnega in če se prav spomnim a 4 konji. Delal mu je 2 dni, potem pa ni hotel več vžgati. Nato je imel še nekaj problemov z uveljavljanjem garancije in servisom (kje ga je servisiral, ne vem). Ugotovili pa so, da je v motorju kar nekaj delov plastičnih, ki se radi lomijo. V glavnem, Parsuna jaz nebi kupoval. So vesla bolj ziher. ...no ali pa vsaj kak Tomos.
Usus magister est optimus.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Psycho napisal/-a:Kitajci znajo narediti tudi dobre izdelke, je pa iskanje le-teh loterija.
Volvo, Pershing...
So pa nateguni in rek:"KItajca še nihče ni obrnil!" žal drži.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Psycho napisal/-a:Parsuna je kolega kupil kakih 5 let nazaj (novega), 4 taktnega in če se prav spomnim a 4 konji. Delal mu je 2 dni, potem pa ni hotel več vžgati. Nato je imel še nekaj problemov z uveljavljanjem garancije in servisom (kje ga je servisiral, ne vem). Ugotovili pa so, da je v motorju kar nekaj delov plastičnih, ki se radi lomijo.
Je kopija Yamahe, deli so pa ceneni. In če nimaš ravno sreče, znaš kar hitro s popravili priti na razliko v ceni Yamahe.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Daki napisal/-a:Psycho napisal/-a:deli so pa ceneni
Misliš ceneni (*poceni) ali cenjeni (*dragi)?
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
SR 290 napisal/-a:Psycho napisal/-a:Kitajci znajo narediti tudi dobre izdelke, je pa iskanje le-teh loterija.
Volvo, Pershing...
So pa nateguni in rek:"KItajca še nihče ni obrnil!" žal drži.
Saj Volvo je kitajski - že kar nekaj let.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti