Izvenkrmni motorji Parsun
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Izvenkrmniki so pa enake kvalitete za vse trge?
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Preverjeno so
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Daki napisal/-a:Preverjeno so
Preverjeno na kakšen način?
Na enak kot razlika v kvaliteti med Parsunom in Yamaho?
Tam odpreš pokrov motorja in kar na oko ugotoviš da gre za slabšo kvaliteto gumijastih delov in kovinskih ulitkov.
Pri dveh Yamahah - eni od SLO, drugi pa od ITA trgovca, pa spet odpreš pokrov in na uč takoj ugotoviš, da je kvaliteta popolnoma enaka?
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Ko ga odpreš v slovenskem najdeš burek, v italijanskem pa špagete. In to, da študentje delajo kar močne mostove iz špagetov je dokaz, da je italijanski boljši.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
toni8 napisal/-a:Daki napisal/-a:Preverjeno so
Preverjeno na kakšen način?
Na enak kot razlika v kvaliteti med Parsunom in Yamaho?
Tam odpreš pokrov motorja in kar na oko ugotoviš da gre za slabšo kvaliteto gumijastih delov in kovinskih ulitkov.
Pri dveh Yamahah - eni od SLO, drugi pa od ITA trgovca, pa spet odpreš pokrov in na uč takoj ugotoviš, da je kvaliteta popolnoma enaka?
Joj toni. Rekel si, da boš na sejmu naredil primerjavo med Yamaho in Parsunom, pa me zanima kaj si ugotovil?
Pa že četrtič te vprašam, kakšen motor imaš?
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Daki napisal/-a:Joj toni. Rekel si, da boš na sejmu naredil primerjavo med Yamaho in Parsunom, pa me zanima kaj si ugotovil?
Pa že četrtič te vprašam, kakšen motor imaš?
Verjetno ima razlog, da ti ne odgovori, možno je tudi, da motorja sploh nima
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Čisto možno. In v tem primeru je potem logično, da ne dela konzervacije.
Možno je pa tudi, da je on pooblaščen prodajalec Parsunov, glede na to, da jih ne more prehvalit.
Možno je pa tudi, da je on pooblaščen prodajalec Parsunov, glede na to, da jih ne more prehvalit.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Na žalost sem imel v dveh sezonah dodobra spoznati Parsun 10 KM 4T.
Zgodba gre nekako takole. Sosedje v kampu so svojemu sinu za konec srednje šole kupili v kompletu nov gumenjak in pripadajoči Parsun 10 KM 4T. Oboje novo, da bo tiste tri tedne na morju mir in da se bo fant vozil in ne šraufal. Šraufal itak ne bi, ker ne zna, niti nima orodja.
Prva dva dni je bilo veselje in fovšija nekaterih. Po dveh dneh žalost in privoščljivost nekaterih, ko Parsun ni več hotel vžgati. Po nekaj dneh, ko Parsun še kar ni hotel vžgati, se mi je fant zasmili in smo se lotili Parsuna. Ker imam starejši avto, imam veliko orodja vedno seboj.
Ko smo odprli pokrov, se je pod njih skrivala kopija Yamahe 10/15, ki smo jo imeli leta 2003, le vplinjač je bil drugačen, bolj preprost. Do sem vse OK. Materiali so bili obup! Notranje stene vplinjača (motor je bil nov!) so se luščile, da je bilo pod plovcem kup teh oluščkov, po obliki nekakšnih luskic in prahu, ki so zamašile dizi. Ko smo to ščistili, je motor deloval dva dni, dokler se ni vse skupaj zamašilo in potem smo ponavljali postopek. Sezona se je seveda končala predčasno, ker so se odlomile "vilice" preko katerih se motor privijači na čoln. Med tem se je gumenjak enkrat dotaknil tal in je nastala luknjica. Vsa flikanja na morju so bila začasna. Čolnu so dali nato v Ljubljani fliko čez celo dno, da je končno držalo.
Tiste vilice so na uradnem servisu preko zime zamenjali. Opravili naj bi tudi redni servis motorja.
Naslednjo sezono se je zgodba ponovila.Pri dan je čoln delal točno pol minute oz. 150 m. V vplinjaču ista zgodba. Sledilo je čiščenje vplinjača na dva dni in seveda večkratna vleka čolna nazaj v kamp. Vmes so se znucali še zobčki na "jermenici", ki služi za zaganjanje motorja in tako je špaga letela v prazno, da se ga ni dalo niti zakurblat.... Gumenjak je bilo treba vsak dan dopumpat, da je bil vsaj približno zmožen za plovbo.
Tako da Pasun ne hvala!
Pa tole popravljanje in šlepanje je bilo tko za popestritev dopusta. A si predstavljaš, da se ti to dogaja v kakšnem kampu, kjer ne bi bilo nikogar, ki bi znal šraufat in bi potem moral motor pelat na nek servis v glavni sezoni, ko so vsi serviserji 200 % zasedeni...
Zgodba gre nekako takole. Sosedje v kampu so svojemu sinu za konec srednje šole kupili v kompletu nov gumenjak in pripadajoči Parsun 10 KM 4T. Oboje novo, da bo tiste tri tedne na morju mir in da se bo fant vozil in ne šraufal. Šraufal itak ne bi, ker ne zna, niti nima orodja.
Prva dva dni je bilo veselje in fovšija nekaterih. Po dveh dneh žalost in privoščljivost nekaterih, ko Parsun ni več hotel vžgati. Po nekaj dneh, ko Parsun še kar ni hotel vžgati, se mi je fant zasmili in smo se lotili Parsuna. Ker imam starejši avto, imam veliko orodja vedno seboj.
Ko smo odprli pokrov, se je pod njih skrivala kopija Yamahe 10/15, ki smo jo imeli leta 2003, le vplinjač je bil drugačen, bolj preprost. Do sem vse OK. Materiali so bili obup! Notranje stene vplinjača (motor je bil nov!) so se luščile, da je bilo pod plovcem kup teh oluščkov, po obliki nekakšnih luskic in prahu, ki so zamašile dizi. Ko smo to ščistili, je motor deloval dva dni, dokler se ni vse skupaj zamašilo in potem smo ponavljali postopek. Sezona se je seveda končala predčasno, ker so se odlomile "vilice" preko katerih se motor privijači na čoln. Med tem se je gumenjak enkrat dotaknil tal in je nastala luknjica. Vsa flikanja na morju so bila začasna. Čolnu so dali nato v Ljubljani fliko čez celo dno, da je končno držalo.
Tiste vilice so na uradnem servisu preko zime zamenjali. Opravili naj bi tudi redni servis motorja.
Naslednjo sezono se je zgodba ponovila.Pri dan je čoln delal točno pol minute oz. 150 m. V vplinjaču ista zgodba. Sledilo je čiščenje vplinjača na dva dni in seveda večkratna vleka čolna nazaj v kamp. Vmes so se znucali še zobčki na "jermenici", ki služi za zaganjanje motorja in tako je špaga letela v prazno, da se ga ni dalo niti zakurblat.... Gumenjak je bilo treba vsak dan dopumpat, da je bil vsaj približno zmožen za plovbo.
Tako da Pasun ne hvala!
Pa tole popravljanje in šlepanje je bilo tko za popestritev dopusta. A si predstavljaš, da se ti to dogaja v kakšnem kampu, kjer ne bi bilo nikogar, ki bi znal šraufat in bi potem moral motor pelat na nek servis v glavni sezoni, ko so vsi serviserji 200 % zasedeni...
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
No končno en ki poroča o izkušnji iz prve roke.
Itak pa ne vem kdo bi kupil Parsuna glede na majhno razliko v ceno, npr. Parsun 5KM stane 890€, Tohatsu je 1.100€, Yamaha 1.200€
Itak pa ne vem kdo bi kupil Parsuna glede na majhno razliko v ceno, npr. Parsun 5KM stane 890€, Tohatsu je 1.100€, Yamaha 1.200€
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Največ izkušenj s izvenkrmnimi motorji imajo serviserji v tem primeru Daki!
Pred nekaj tedni sem bil na servisu,ko mu je nek možak iz Velenja pripeljal čunga-lunga Yamaho(šlo je za Hideo),ki jo ni znal popravit noben serviser no daki je to hitro popravil.
Lahko smo veseli,da dobimo informacije iz prve roke in dobronamerne nasvete našega morjeplovca in serviserja pa še brezplačni so.
Pred nekaj tedni sem bil na servisu,ko mu je nek možak iz Velenja pripeljal čunga-lunga Yamaho(šlo je za Hideo),ki jo ni znal popravit noben serviser no daki je to hitro popravil.
Lahko smo veseli,da dobimo informacije iz prve roke in dobronamerne nasvete našega morjeplovca in serviserja pa še brezplačni so.
Das Ist Valter
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
TadejX tvoja pravljica za male otroke ima pomanjkljivosti.
Je mogoče znano kje je bil kupljen Parsun 10 4-t, ker v SLO in HR je 9,8 ki ni enak Yamahi 9,9/15?
So temu sinu pojasnili, da gre v tank bencin, brez školjk iz peskovnika? In da motorja ne sme udarjati ob skale in drugo, ker se lahko kaj zlomi?
Pa sploh je čudno da je prvič vžgal, ker drugim že niti nov sploh ne vžge in takoj po montaži na čoln razpade.
Je mogoče znano kje je bil kupljen Parsun 10 4-t, ker v SLO in HR je 9,8 ki ni enak Yamahi 9,9/15?
So temu sinu pojasnili, da gre v tank bencin, brez školjk iz peskovnika? In da motorja ne sme udarjati ob skale in drugo, ker se lahko kaj zlomi?
Pa sploh je čudno da je prvič vžgal, ker drugim že niti nov sploh ne vžge in takoj po montaži na čoln razpade.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
ma dej toni8 nehaj napenjat z tem Parsunom,so ti vsi povedali da je razlika v ceni premajhna da bi imel pokvarjen dopust če že ne razumeš ali nočeš razumet tehnične plati,razumi vsaj zdravo razumsko če so ti všeč parsuni so ti pač všeč,tako so nekomu všeč blondinke,drugemu avti,nekomu črnolaske,verjetno komu tudi sosed,ampak teh je malo manj tako so tebi všeč parsuni,lahko tudi odsuni,vključno z školjkami v rezervoarju,ali pa z zlato ribico v akvariju.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Aha toni8, zdaj pa že TadejX prodaja pravljice. Grem stavit, da ima več izkušenj s Parsunom kakor ti.
Drugič te vprašam, ali si naredil primerjavo med Yamaho in Parsunom in že petič kakšen motor imaš
Iskreno mislim, da imaš premalo znanja, da boš vsem na forumu solil pamet. Pa nimam čisto nič proti tebi.
Drugič te vprašam, ali si naredil primerjavo med Yamaho in Parsunom in že petič kakšen motor imaš
Iskreno mislim, da imaš premalo znanja, da boš vsem na forumu solil pamet. Pa nimam čisto nič proti tebi.
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
Daki napisal/-a:Pa že petič te vprašam, kakšen motor imaš
Daki, kot zgleda dogovora na pet krat zastavljeno vprašanje nebo
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Izvenkrmni motorji Parsun
TadejX napisal/-a:Ko smo odprli pokrov, se je pod njih skrivala kopija Yamahe 10/15, ki smo jo imeli leta 2003, le vplinjač je bil drugačen, bolj preprost. Do sem vse OK. Materiali so bili obup! Notranje stene vplinjača (motor je bil nov!) so se luščile, da je bilo pod plovcem kup teh oluščkov, po obliki nekakšnih luskic in prahu, ki so zamašile dizi. Ko smo to ščistili, je motor deloval dva dni, dokler se ni vse skupaj zamašilo in potem smo ponavljali postopek. Sezona se je seveda končala predčasno, ker so se odlomile "vilice" preko katerih se motor privijači na čoln. Med tem se je gumenjak enkrat dotaknil tal in je nastala luknjica. Vsa flikanja na morju so bila začasna. Čolnu so dali nato v Ljubljani fliko čez celo dno, da je končno držalo.
Tiste vilice so na uradnem servisu preko zime zamenjali. Opravili naj bi tudi redni servis motorja.
Naslednjo sezono se je zgodba ponovila.Pri dan je čoln delal točno pol minute oz. 150 m. V vplinjaču ista zgodba. Sledilo je čiščenje vplinjača na dva dni in seveda večkratna vleka čolna nazaj v kamp. Vmes so se znucali še zobčki na "jermenici", ki služi za zaganjanje motorja in tako je špaga letela v prazno, da se ga ni dalo niti zakurblat.... Gumenjak je bilo treba vsak dan dopumpat, da je bil vsaj približno zmožen za plovbo.
Tako da Pasun ne hvala!
Iz prve roke poznam kar nekaj takih žalostnih zgodb in vse samo zaradi cenenih materialov. Menjava vitalnih delov pa je zaradi cene nesmiselna.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov