Izvenkrmni motorji Parsun

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator2, moderator

toni8

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a toni8 » Ne Feb 25, 2018 00:00

Izvenkrmniki so pa enake kvalitete za vse trge?
Daki

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a Daki » Ne Feb 25, 2018 00:54

Preverjeno so :!:
toni8

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a toni8 » Po Feb 26, 2018 19:45

Daki napisal/-a:Preverjeno so :!:


Preverjeno na kakšen način?

Na enak kot razlika v kvaliteti med Parsunom in Yamaho?
Tam odpreš pokrov motorja in kar na oko ugotoviš da gre za slabšo kvaliteto gumijastih delov in kovinskih ulitkov.

Pri dveh Yamahah - eni od SLO, drugi pa od ITA trgovca, pa spet odpreš pokrov in na uč takoj ugotoviš, da je kvaliteta popolnoma enaka?
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4382
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Feb 26, 2018 20:33

Ko ga odpreš v slovenskem najdeš burek, v italijanskem pa špagete. 8) In to, da študentje delajo kar močne mostove iz špagetov je dokaz, da je italijanski boljši. :mrgreen:
Daki

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a Daki » Po Feb 26, 2018 20:48

toni8 napisal/-a:
Daki napisal/-a:Preverjeno so :!:


Preverjeno na kakšen način?

Na enak kot razlika v kvaliteti med Parsunom in Yamaho?
Tam odpreš pokrov motorja in kar na oko ugotoviš da gre za slabšo kvaliteto gumijastih delov in kovinskih ulitkov.

Pri dveh Yamahah - eni od SLO, drugi pa od ITA trgovca, pa spet odpreš pokrov in na uč takoj ugotoviš, da je kvaliteta popolnoma enaka?


Joj toni. Rekel si, da boš na sejmu naredil primerjavo med Yamaho in Parsunom, pa me zanima kaj si ugotovil?
Pa že četrtič te vprašam, kakšen motor imaš?
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a jozko » Po Feb 26, 2018 22:52

Daki napisal/-a:Joj toni. Rekel si, da boš na sejmu naredil primerjavo med Yamaho in Parsunom, pa me zanima kaj si ugotovil?
Pa že četrtič te vprašam, kakšen motor imaš?

Verjetno ima razlog, da ti ne odgovori, možno je tudi, da motorja sploh nima :roll:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Daki

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a Daki » To Feb 27, 2018 13:08

Čisto možno. In v tem primeru je potem logično, da ne dela konzervacije.
Možno je pa tudi, da je on pooblaščen prodajalec Parsunov, glede na to, da jih ne more prehvalit.
TadejX
Kapitan korvete
Prispevkov: 103
Pridružen: To Jan 01, 2013 21:12
Kraj: Ljubljana

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a TadejX » To Feb 27, 2018 15:08

Na žalost sem imel v dveh sezonah dodobra spoznati Parsun 10 KM 4T.

Zgodba gre nekako takole. Sosedje v kampu so svojemu sinu za konec srednje šole kupili v kompletu nov gumenjak in pripadajoči Parsun 10 KM 4T. Oboje novo, da bo tiste tri tedne na morju mir in da se bo fant vozil in ne šraufal. Šraufal itak ne bi, ker ne zna, niti nima orodja.

Prva dva dni je bilo veselje in fovšija nekaterih. Po dveh dneh žalost in privoščljivost nekaterih, ko Parsun ni več hotel vžgati. Po nekaj dneh, ko Parsun še kar ni hotel vžgati, se mi je fant zasmili in smo se lotili Parsuna. Ker imam starejši avto, imam veliko orodja vedno seboj.

Ko smo odprli pokrov, se je pod njih skrivala kopija Yamahe 10/15, ki smo jo imeli leta 2003, le vplinjač je bil drugačen, bolj preprost. Do sem vse OK. Materiali so bili obup! Notranje stene vplinjača (motor je bil nov!) so se luščile, da je bilo pod plovcem kup teh oluščkov, po obliki nekakšnih luskic in prahu, ki so zamašile dizi. Ko smo to ščistili, je motor deloval dva dni, dokler se ni vse skupaj zamašilo in potem smo ponavljali postopek. Sezona se je seveda končala predčasno, ker so se odlomile "vilice" preko katerih se motor privijači na čoln. Med tem se je gumenjak enkrat dotaknil tal in je nastala luknjica. Vsa flikanja na morju so bila začasna. Čolnu so dali nato v Ljubljani fliko čez celo dno, da je končno držalo.

Tiste vilice so na uradnem servisu preko zime zamenjali. Opravili naj bi tudi redni servis motorja.

Naslednjo sezono se je zgodba ponovila.Pri dan je čoln delal točno pol minute oz. 150 m. V vplinjaču ista zgodba. Sledilo je čiščenje vplinjača na dva dni in seveda večkratna vleka čolna nazaj v kamp. Vmes so se znucali še zobčki na "jermenici", ki služi za zaganjanje motorja in tako je špaga letela v prazno, da se ga ni dalo niti zakurblat.... Gumenjak je bilo treba vsak dan dopumpat, da je bil vsaj približno zmožen za plovbo.

Tako da Pasun ne hvala!

Pa tole popravljanje in šlepanje je bilo tko za popestritev dopusta. A si predstavljaš, da se ti to dogaja v kakšnem kampu, kjer ne bi bilo nikogar, ki bi znal šraufat in bi potem moral motor pelat na nek servis v glavni sezoni, ko so vsi serviserji 200 % zasedeni...
kotulc
Kontraadmiral
Prispevkov: 295
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 14:12

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a kotulc » To Feb 27, 2018 18:02

No končno en ki poroča o izkušnji iz prve roke.

Itak pa ne vem kdo bi kupil Parsuna glede na majhno razliko v ceno, npr. Parsun 5KM stane 890€, Tohatsu je 1.100€, Yamaha 1.200€
Uporabniški avatar
widmann
Admiral
Prispevkov: 803
Pridružen: Ne Jan 26, 2014 20:24
Kraj: KAMNIK-Minkendorf

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a widmann » To Feb 27, 2018 18:51

Največ izkušenj s izvenkrmnimi motorji imajo serviserji v tem primeru Daki!

Pred nekaj tedni sem bil na servisu,ko mu je nek možak iz Velenja pripeljal čunga-lunga Yamaho(šlo je za Hideo),ki jo ni znal popravit noben serviser no daki je to hitro popravil.

Lahko smo veseli,da dobimo informacije iz prve roke in dobronamerne nasvete našega morjeplovca in serviserja pa še brezplačni so. :idea:
Das Ist Valter
toni8

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a toni8 » To Feb 27, 2018 19:30

TadejX tvoja pravljica za male otroke ima pomanjkljivosti.
Je mogoče znano kje je bil kupljen Parsun 10 4-t, ker v SLO in HR je 9,8 ki ni enak Yamahi 9,9/15?
So temu sinu pojasnili, da gre v tank bencin, brez školjk iz peskovnika? In da motorja ne sme udarjati ob skale in drugo, ker se lahko kaj zlomi?
Pa sploh je čudno da je prvič vžgal, ker drugim že niti nov sploh ne vžge in takoj po montaži na čoln razpade.
Uporabniški avatar
igorb
Admiral
Prispevkov: 1161
Pridružen: To Dec 07, 2010 17:43

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a igorb » To Feb 27, 2018 20:19

ma dej toni8 nehaj napenjat z tem Parsunom,so ti vsi povedali da je razlika v ceni premajhna da bi imel pokvarjen dopust če že ne razumeš ali nočeš razumet tehnične plati,razumi vsaj zdravo razumsko če so ti všeč parsuni so ti pač všeč,tako so nekomu všeč blondinke,drugemu avti,nekomu črnolaske,verjetno komu tudi sosed,ampak teh je malo manj tako so tebi všeč parsuni,lahko tudi odsuni,vključno z školjkami v rezervoarju,ali pa z zlato ribico v akvariju.
Daki

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a Daki » To Feb 27, 2018 20:21

Aha toni8, zdaj pa že TadejX prodaja pravljice. Grem stavit, da ima več izkušenj s Parsunom kakor ti.
Drugič te vprašam, ali si naredil primerjavo med Yamaho in Parsunom in že petič kakšen motor imaš :?:
Iskreno mislim, da imaš premalo znanja, da boš vsem na forumu solil pamet. Pa nimam čisto nič proti tebi.
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a jozko » To Feb 27, 2018 20:24

Daki napisal/-a:Pa že petič te vprašam, kakšen motor imaš :?:

Daki, kot zgleda dogovora na pet krat zastavljeno vprašanje nebo :roll:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Daki

Re: Izvenkrmni motorji Parsun

OdgovorNapisal/-a Daki » To Feb 27, 2018 20:30

TadejX napisal/-a:Ko smo odprli pokrov, se je pod njih skrivala kopija Yamahe 10/15, ki smo jo imeli leta 2003, le vplinjač je bil drugačen, bolj preprost. Do sem vse OK. Materiali so bili obup! Notranje stene vplinjača (motor je bil nov!) so se luščile, da je bilo pod plovcem kup teh oluščkov, po obliki nekakšnih luskic in prahu, ki so zamašile dizi. Ko smo to ščistili, je motor deloval dva dni, dokler se ni vse skupaj zamašilo in potem smo ponavljali postopek. Sezona se je seveda končala predčasno, ker so se odlomile "vilice" preko katerih se motor privijači na čoln. Med tem se je gumenjak enkrat dotaknil tal in je nastala luknjica. Vsa flikanja na morju so bila začasna. Čolnu so dali nato v Ljubljani fliko čez celo dno, da je končno držalo.

Tiste vilice so na uradnem servisu preko zime zamenjali. Opravili naj bi tudi redni servis motorja.

Naslednjo sezono se je zgodba ponovila.Pri dan je čoln delal točno pol minute oz. 150 m. V vplinjaču ista zgodba. Sledilo je čiščenje vplinjača na dva dni in seveda večkratna vleka čolna nazaj v kamp. Vmes so se znucali še zobčki na "jermenici", ki služi za zaganjanje motorja in tako je špaga letela v prazno, da se ga ni dalo niti zakurblat.... Gumenjak je bilo treba vsak dan dopumpat, da je bil vsaj približno zmožen za plovbo.

Tako da Pasun ne hvala!


Iz prve roke poznam kar nekaj takih žalostnih zgodb in vse samo zaradi cenenih materialov. Menjava vitalnih delov pa je zaradi cene nesmiselna.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta