Mal mira fantje, kaj je spet kaka polna luna? Nek mrk je bil včeraj...
Dva motorja enake moči nikoli ne bosta dala enake končne hitrosti kot en motor! Pač že napisano, upor dveh pet, dveh propov, tudi masa, itd.
Glede manevriranja da je lažje... Ma niti slučajno ni niti malo lažje! Na kakem Merry Fisherju sta motorja postavljena povsem skupaj in ročica je zanemarljiva! V čisti bonaci se z mnogo penjenja res lahko obrneš na mestu, že ob minimalnem vetru pa je efekt natančno nič! Nimaš kaj fantazirat o dveh ročicah, ker enostavno ni koristi od njih! Pluje se enako, kot z enim motorjem!
Problema sta dva, prvi je to, da so motorji preveč skupaj, drugi pa tudi ta, da je prijemališče povcem zadaj! Ni to isto, kot pri osovinaših, ko so propelerji 1 meter pred krmno steno!
YAMAHA 425
Moderatorji: moderator2, moderator
- theDamjan
- Admiral
- Prispevkov: 959
- Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
- Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
- Kontakt:
Re: YAMAHA 425
No Admin, tukaj ti pa ne dam vse prav.
Vožnja z dvema je bistveno lepša, bolj stabilna. Pri počasni plovbi se smer drži bistveno bolje. Naš član Vili ima dva izvenkrmna na MF 895 in je odlično manevriranje tudi na mestu.
Da ne govorim še o prednosti, ko eden crkne!
Sam sem imel na CoveLine 9m dva motorja, sicer notranja, ampak pete pa niso bile bolj narazen kot pri kakšnem z izvrnkrmnimi, saj je bila širina 2.6m.
Zase vem, da ko ne bom imel za dva motorja, tudi barke ne bom imel več. No, edino, ko bom prestopil.....med rjuharje
Vožnja z dvema je bistveno lepša, bolj stabilna. Pri počasni plovbi se smer drži bistveno bolje. Naš član Vili ima dva izvenkrmna na MF 895 in je odlično manevriranje tudi na mestu.
Da ne govorim še o prednosti, ko eden crkne!
Sam sem imel na CoveLine 9m dva motorja, sicer notranja, ampak pete pa niso bile bolj narazen kot pri kakšnem z izvrnkrmnimi, saj je bila širina 2.6m.
Zase vem, da ko ne bom imel za dva motorja, tudi barke ne bom imel več. No, edino, ko bom prestopil.....med rjuharje
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
***Naj bo vsak dan najlepši!
Re: YAMAHA 425
Seveda je boljši občutek pri dveh motorjih, vendar manevriranje z dvema izvenkrmnikoma nima veliko skupnega s premikanjem dveh ročic in puščanjem krmila v sredini... Kot sem napisal, v bonaci to gre, v malo več vetra pa pozabi! Fizika dela svoje, če ni ročice, tudi momenta ni!
Jaz se absolutno strinjam, da sta dva motorja zakon iz več razlogov, malo tudi iz razloga manevriranja! Spet po drugi strani pa sta dva motorja minus pri manjših močeh, ker imaš nepotrebno višjo porabo, več tehnike, ki lahko crkne, slabše performanse, itd.
Glede boljšega držanja smeri pa nimata dva motorja popolnoma nič veze! To je stvar trup in rušitve vzgona na zadnjem delu barke zaradi različnih hitrosti leve in desne strani. Nekateri trupi se sprehajajo levo desno bolj, drugi pa manj ne glede na to ali je motor eden ali pa dva!
Jaz se absolutno strinjam, da sta dva motorja zakon iz več razlogov, malo tudi iz razloga manevriranja! Spet po drugi strani pa sta dva motorja minus pri manjših močeh, ker imaš nepotrebno višjo porabo, več tehnike, ki lahko crkne, slabše performanse, itd.
Glede boljšega držanja smeri pa nimata dva motorja popolnoma nič veze! To je stvar trup in rušitve vzgona na zadnjem delu barke zaradi različnih hitrosti leve in desne strani. Nekateri trupi se sprehajajo levo desno bolj, drugi pa manj ne glede na to ali je motor eden ali pa dva!
Re: YAMAHA 425
vili napisal/-a:Se nebi strinjal. 2x 175km max hitrost 38kn,lepa potovalka 26kn, 1x 350km max hitrost 34kn,potovalka 22kn.
Poleg tega manevriranje z dvema dosti lažje,kot z enim,pa še občutek varnosti je večji.
Tukaj nekaj ne štima - fizikalno skoraj ni mogoče, da bi to lahko bilo res. Najverjetneje je propeler na 350 KM napačno izbran.
Ali pa proizvajalec ne navaja realnih podatkov glede moči motorjev ali pa kaj drugega...
Pri dveh motorjih imamo dva upora pet in propelerjev - to je najbolj bistveno glede hitrosti. Potem pridejo seveda še stroški nabave, stroški vzdrževanja, ki so tudi višji pri dveh motorjih. Višja je tudi poraba goriva.
Ne me narobe razumeti - sam imam 2x225 KM in sem na nek način zagovornik uporabe dveh motorjev, ampak šele tam, kjer ni več mogoče uporabiti enega. Pri manjših močeh je veliko bolj smiselno uporabiti enega in vgraditi bow thruster za lažje manevriranje.
Re: YAMAHA 425
Saj te ne razumem narobe,samo podatki za 1 motor 350 so od prodajalca plovil,kaki propeler je gor in če je ustrezen nevem.
Podatki od 2 motorjih pa so od mene in sem sam zelo zadovoljen,da sem izbral 2 motorja. Poraba pri 26 vozlih je 53l,kar se mi sploh ne zdi veliko za barko 4 tone težko. Servis obeh motorjev 560eur,kar tudi ni nek prevelik strošek. Cena 2 motorjev 175km ista kot en motor 350km.
Sicer pa ima vsak svoje mišljenje,jaz sem hotel 2 in me nihče nebi prepričal obratno.
Podatki od 2 motorjih pa so od mene in sem sam zelo zadovoljen,da sem izbral 2 motorja. Poraba pri 26 vozlih je 53l,kar se mi sploh ne zdi veliko za barko 4 tone težko. Servis obeh motorjev 560eur,kar tudi ni nek prevelik strošek. Cena 2 motorjev 175km ista kot en motor 350km.
Sicer pa ima vsak svoje mišljenje,jaz sem hotel 2 in me nihče nebi prepričal obratno.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov