YAMAHA 425

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator2, moderator

Daki

YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Daki » Sr Maj 30, 2018 21:27

Yamaha je dala na tržišče najmočnejši model:
Slika
Slika
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Pe Jun 01, 2018 09:17

Hud dizajn, spominja na vesoljska čuda, prava zverina.Vidm, da bo treba zadnjo planko mal ojačat :wink: :lol:
mašinfirer
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a admin » Po Jun 04, 2018 19:30

Ko sem pred davnimi leti občudoval Yamaho 300 in 350, ki sta takrat ugledali luč sveta v izvedbi V8, sem rekel, da se Japonci ziher norca delajo, kar sem napisal tudi na forumu. Potem so hitro 300 KM model zamenjali z manjšo in lažjo V6 izvedbo, V8 pa je čakala na novi napad. Absolutno so si naredili vrhunsko platformo za naprej, kolikor bo pač treba...
In sedaj je čas, ko so morali dati po nosu Mercury-ju in njihovim 400 KM s samo malo več, vendar z lahkoto, saj je blok bil na to pripravljen že 10 let nazaj... Verjetno bomo videli tudi 450 in verjetno tudi 500, ko bo to treba.
Odlično, Yamaha!
Daki

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Daki » Po Jun 04, 2018 22:11

Saj to je to. Z KM gredo gor počasi, tukaj gre za prestiž. So pa smernice, da bodo tudi večja plovila opremljena z izvenkrmnimi motorji.

Habibi, zadnja planka bo zdržala. Saj ima motor le slabe pol tone :)
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a admin » To Jun 05, 2018 22:13

Se strinjam s tabo okrog smernic, pa to ne da bodo, temveč so že sedaj!
Jaz osebno sem mnenja, da je to totalna idiotarija, kar se gredo sedaj in kar zahteva trg. Realno je zahteva trga samo v neizkušnjah na morju in v načinu razmišljanja rekla-kazala.

Plovila z večimi izvenkrmnimi motorji so popolnoma neuporabna, jaz se temu smejem na morju, ko vidim, kaj ljudje kupujejo. OK, moje osebno mnenje, vendar pod ritjo imam kar nekaj milj, tako profesionalnih, kot turističnih in nekako vem kaj človek rabi.

1. Zagotovo si nihče ne želi imeti dve ogromni škatli na krmi namesto kopalne ploščadi. Ali pač? Se kdo tukaj kdaj kopa, postavi roštilj na platformo, se tam stušira...?

2. Kam hudiča daš na taki barki bei-boot??? Ja vem, nimaš ga! Ali pa ga zlagaš skupaj??? Ga voziš na hard topu ali premcu kot jadralci in vsakič snemaš motor??? Yeah, right!

3. Vzdrževanje! Vsi govorijo kako ni nič vzdrževanja, noge je treba pa non stop šraufat. Ja seveda je treba, prej je imel 15 let staro kanto, potem si je kupil novi izvenkrmni motor in normalno je 5 let delal kot švicarska ura. Bi pa rad videl lastnika 350 ali pa 425 KM izvenkrmne Yamahe stare 20 let kako govori da je ful poceni vzdrževanje...

4. Težišče... Ma ni da bi govoril. Barke, ki se danes proizvajajo morajo biti čim cenejše, zato so čim tanjše, čim lažje in potem še na krmi taki visoki motorji. Ma nič drugega kot en navaden gugalnik je to.

5. Servis... Ma kakšen servis no?? Če je treba samo svečke pogledat, ti bo mehanik rekel, da mora barka na suho! A je to še vedno poceni servis, ko je samo dvig in spust 500 EUR???

Moje menje je, da je to vse popolnoma zgrešeno! Izvenkrmni motorji so odlični za manjša plovila, v večini primerov en motor do nekje največ 200 KM. Vse kar je več, je zagotovo boljši vgrajeni motor. Če grema na dva motorja pa sploh ni za izgubljati besed. Seveda so izvenkrmniki krasni za kak hiter gumenjak, policijski čoln in podobno, vendar to so izjeme.
Vse zgoraj napisano se nanaša na današnji krik mode, bivalni čolni, celo zaprte kabine, hard top in potem 2 izvenkrmna motorja ogromnih moči, pogreb! Če bo šlo tako naprej, bomo čez 10 let imeli Ferretti 50 ali pa Azimut 55 fly in zadaj 3 x po 500 KM izvenkrmnik... :evil:
Daki

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Daki » Sr Jun 06, 2018 21:12

Zaenkrat se jih uporablja bolj za delovne namene, kjer ni teh problemov, ki jih opisuješ. Razni reševalci, ribiči, policija (tudi pri nas dve po 350KM na gumenjaku), vojska...Američani so pa sploh mahnjeni na več izvenkrmnih motorjev na plovilu. Lepo, da je v ponudbi, ostalo je odvisno od potrošnika in njegovih želja.
Bartol
Kapitan korvete
Prispevkov: 94
Pridružen: Če Avg 13, 2015 16:47

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Bartol » Če Jun 07, 2018 12:58

Škoda, ker noben ne naredi takšnega dizla ali pa visokokompresijskega bencinarja (kot npr. Mazdina serija Skyactiv z 1:14 in sedaj celo 1:18).
Ne bi se branil tega na kakšnem gumenjaku 8)
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5964
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a AEgir » Pe Jun 08, 2018 15:44

7 marine ma 627 konjičev. Direkt za na klička :D

Slika
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5964
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a AEgir » Pe Jun 08, 2018 18:29

https://youtu.be/pSTDoX9Y4JY

Tkole to zgleda v akciji. Ni švoh :) To bi lahk cel dan gledal.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
dole
Viceadmiral
Prispevkov: 344
Pridružen: Če Mar 05, 2009 16:38
Kraj: gorenjska - center galaksije

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a dole » Ne Jun 10, 2018 12:11

admin napisal/-a:Se strinjam s tabo okrog smernic, pa to ne da bodo, temveč so že sedaj!
Jaz osebno sem mnenja, da je to totalna idiotarija, kar se gredo sedaj in kar zahteva trg. Realno je zahteva trga samo v neizkušnjah na morju in v načinu razmišljanja rekla-kazala.

Plovila z večimi izvenkrmnimi motorji so popolnoma neuporabna, jaz se temu smejem na morju, ko vidim, kaj ljudje kupujejo. OK, moje osebno mnenje, vendar pod ritjo imam kar nekaj milj, tako profesionalnih, kot turističnih in nekako vem kaj človek rabi.

1. Zagotovo si nihče ne želi imeti dve ogromni škatli na krmi namesto kopalne ploščadi. Ali pač? Se kdo tukaj kdaj kopa, postavi roštilj na platformo, se tam stušira...?

2. Kam hudiča daš na taki barki bei-boot??? Ja vem, nimaš ga! Ali pa ga zlagaš skupaj??? Ga voziš na hard topu ali premcu kot jadralci in vsakič snemaš motor??? Yeah, right!

3. Vzdrževanje! Vsi govorijo kako ni nič vzdrževanja, noge je treba pa non stop šraufat. Ja seveda je treba, prej je imel 15 let staro kanto, potem si je kupil novi izvenkrmni motor in normalno je 5 let delal kot švicarska ura. Bi pa rad videl lastnika 350 ali pa 425 KM izvenkrmne Yamahe stare 20 let kako govori da je ful poceni vzdrževanje...

4. Težišče... Ma ni da bi govoril. Barke, ki se danes proizvajajo morajo biti čim cenejše, zato so čim tanjše, čim lažje in potem še na krmi taki visoki motorji. Ma nič drugega kot en navaden gugalnik je to.

5. Servis... Ma kakšen servis no?? Če je treba samo svečke pogledat, ti bo mehanik rekel, da mora barka na suho! A je to še vedno poceni servis, ko je samo dvig in spust 500 EUR???

Moje menje je, da je to vse popolnoma zgrešeno! Izvenkrmni motorji so odlični za manjša plovila, v večini primerov en motor do nekje največ 200 KM. Vse kar je več, je zagotovo boljši vgrajeni motor. Če grema na dva motorja pa sploh ni za izgubljati besed. Seveda so izvenkrmniki krasni za kak hiter gumenjak, policijski čoln in podobno, vendar to so izjeme.
Vse zgoraj napisano se nanaša na današnji krik mode, bivalni čolni, celo zaprte kabine, hard top in potem 2 izvenkrmna motorja ogromnih moči, pogreb! Če bo šlo tako naprej, bomo čez 10 let imeli Ferretti 50 ali pa Azimut 55 fly in zadaj 3 x po 500 KM izvenkrmnik... :evil:


moj podpis pod tole
mirno morje
kotulc
Kontraadmiral
Prispevkov: 295
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 14:12

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a kotulc » Po Jun 11, 2018 09:23

Se popolnoma strinjam z adminom, neke racionalne razlage ni (niti z vidika uporabnosti), ampak 2x 350 izvenkrmnika vsak opazi, vgradnega motorja pa nihče, in marsikdo kupuje plovilo prav z namenom, da se to opazi.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5964
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a AEgir » Po Jun 11, 2018 11:15

Vsakemu svoje, eni imajo raje dodatno spalnico tam kjer je navadno notranji motor in čoln brez ene ogromne zamanšetane luknje.

Trendi gredo v pravo smer, naj bo izbire dovolj.

Pa vedno je lahko kopalna ploščad na kateri je pač še en motorček. Tkole nekak:

Slika


Slika
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 542
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Sr Jun 13, 2018 14:21

Ta The Seven 627sv je pa strupena zadeva. Turbo V8, prostornine 6,2l, suha masa tri kile pod 500kg. Koliko kaj to stane?
Uporabniški avatar
pešekan
Admiral
Prispevkov: 2294
Pridružen: Pe Avg 26, 2011 10:58
Kraj: ilirska bistrica

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a pešekan » Sr Jun 13, 2018 14:23

sitnica :lol:
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 542
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Sr Jun 13, 2018 14:33

89,900 USD. Je pa zanimiva reportaža o tem motorju na povezavi.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti