YAMAHA 425
Moderatorji: moderator2, moderator
YAMAHA 425
Yamaha je dala na tržišče najmočnejši model:
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: YAMAHA 425
Hud dizajn, spominja na vesoljska čuda, prava zverina.Vidm, da bo treba zadnjo planko mal ojačat
mašinfirer
Re: YAMAHA 425
Ko sem pred davnimi leti občudoval Yamaho 300 in 350, ki sta takrat ugledali luč sveta v izvedbi V8, sem rekel, da se Japonci ziher norca delajo, kar sem napisal tudi na forumu. Potem so hitro 300 KM model zamenjali z manjšo in lažjo V6 izvedbo, V8 pa je čakala na novi napad. Absolutno so si naredili vrhunsko platformo za naprej, kolikor bo pač treba...
In sedaj je čas, ko so morali dati po nosu Mercury-ju in njihovim 400 KM s samo malo več, vendar z lahkoto, saj je blok bil na to pripravljen že 10 let nazaj... Verjetno bomo videli tudi 450 in verjetno tudi 500, ko bo to treba.
Odlično, Yamaha!
In sedaj je čas, ko so morali dati po nosu Mercury-ju in njihovim 400 KM s samo malo več, vendar z lahkoto, saj je blok bil na to pripravljen že 10 let nazaj... Verjetno bomo videli tudi 450 in verjetno tudi 500, ko bo to treba.
Odlično, Yamaha!
Re: YAMAHA 425
Saj to je to. Z KM gredo gor počasi, tukaj gre za prestiž. So pa smernice, da bodo tudi večja plovila opremljena z izvenkrmnimi motorji.
Habibi, zadnja planka bo zdržala. Saj ima motor le slabe pol tone
Habibi, zadnja planka bo zdržala. Saj ima motor le slabe pol tone
Re: YAMAHA 425
Se strinjam s tabo okrog smernic, pa to ne da bodo, temveč so že sedaj!
Jaz osebno sem mnenja, da je to totalna idiotarija, kar se gredo sedaj in kar zahteva trg. Realno je zahteva trga samo v neizkušnjah na morju in v načinu razmišljanja rekla-kazala.
Plovila z večimi izvenkrmnimi motorji so popolnoma neuporabna, jaz se temu smejem na morju, ko vidim, kaj ljudje kupujejo. OK, moje osebno mnenje, vendar pod ritjo imam kar nekaj milj, tako profesionalnih, kot turističnih in nekako vem kaj človek rabi.
1. Zagotovo si nihče ne želi imeti dve ogromni škatli na krmi namesto kopalne ploščadi. Ali pač? Se kdo tukaj kdaj kopa, postavi roštilj na platformo, se tam stušira...?
2. Kam hudiča daš na taki barki bei-boot??? Ja vem, nimaš ga! Ali pa ga zlagaš skupaj??? Ga voziš na hard topu ali premcu kot jadralci in vsakič snemaš motor??? Yeah, right!
3. Vzdrževanje! Vsi govorijo kako ni nič vzdrževanja, noge je treba pa non stop šraufat. Ja seveda je treba, prej je imel 15 let staro kanto, potem si je kupil novi izvenkrmni motor in normalno je 5 let delal kot švicarska ura. Bi pa rad videl lastnika 350 ali pa 425 KM izvenkrmne Yamahe stare 20 let kako govori da je ful poceni vzdrževanje...
4. Težišče... Ma ni da bi govoril. Barke, ki se danes proizvajajo morajo biti čim cenejše, zato so čim tanjše, čim lažje in potem še na krmi taki visoki motorji. Ma nič drugega kot en navaden gugalnik je to.
5. Servis... Ma kakšen servis no?? Če je treba samo svečke pogledat, ti bo mehanik rekel, da mora barka na suho! A je to še vedno poceni servis, ko je samo dvig in spust 500 EUR???
Moje menje je, da je to vse popolnoma zgrešeno! Izvenkrmni motorji so odlični za manjša plovila, v večini primerov en motor do nekje največ 200 KM. Vse kar je več, je zagotovo boljši vgrajeni motor. Če grema na dva motorja pa sploh ni za izgubljati besed. Seveda so izvenkrmniki krasni za kak hiter gumenjak, policijski čoln in podobno, vendar to so izjeme.
Vse zgoraj napisano se nanaša na današnji krik mode, bivalni čolni, celo zaprte kabine, hard top in potem 2 izvenkrmna motorja ogromnih moči, pogreb! Če bo šlo tako naprej, bomo čez 10 let imeli Ferretti 50 ali pa Azimut 55 fly in zadaj 3 x po 500 KM izvenkrmnik...
Jaz osebno sem mnenja, da je to totalna idiotarija, kar se gredo sedaj in kar zahteva trg. Realno je zahteva trga samo v neizkušnjah na morju in v načinu razmišljanja rekla-kazala.
Plovila z večimi izvenkrmnimi motorji so popolnoma neuporabna, jaz se temu smejem na morju, ko vidim, kaj ljudje kupujejo. OK, moje osebno mnenje, vendar pod ritjo imam kar nekaj milj, tako profesionalnih, kot turističnih in nekako vem kaj človek rabi.
1. Zagotovo si nihče ne želi imeti dve ogromni škatli na krmi namesto kopalne ploščadi. Ali pač? Se kdo tukaj kdaj kopa, postavi roštilj na platformo, se tam stušira...?
2. Kam hudiča daš na taki barki bei-boot??? Ja vem, nimaš ga! Ali pa ga zlagaš skupaj??? Ga voziš na hard topu ali premcu kot jadralci in vsakič snemaš motor??? Yeah, right!
3. Vzdrževanje! Vsi govorijo kako ni nič vzdrževanja, noge je treba pa non stop šraufat. Ja seveda je treba, prej je imel 15 let staro kanto, potem si je kupil novi izvenkrmni motor in normalno je 5 let delal kot švicarska ura. Bi pa rad videl lastnika 350 ali pa 425 KM izvenkrmne Yamahe stare 20 let kako govori da je ful poceni vzdrževanje...
4. Težišče... Ma ni da bi govoril. Barke, ki se danes proizvajajo morajo biti čim cenejše, zato so čim tanjše, čim lažje in potem še na krmi taki visoki motorji. Ma nič drugega kot en navaden gugalnik je to.
5. Servis... Ma kakšen servis no?? Če je treba samo svečke pogledat, ti bo mehanik rekel, da mora barka na suho! A je to še vedno poceni servis, ko je samo dvig in spust 500 EUR???
Moje menje je, da je to vse popolnoma zgrešeno! Izvenkrmni motorji so odlični za manjša plovila, v večini primerov en motor do nekje največ 200 KM. Vse kar je več, je zagotovo boljši vgrajeni motor. Če grema na dva motorja pa sploh ni za izgubljati besed. Seveda so izvenkrmniki krasni za kak hiter gumenjak, policijski čoln in podobno, vendar to so izjeme.
Vse zgoraj napisano se nanaša na današnji krik mode, bivalni čolni, celo zaprte kabine, hard top in potem 2 izvenkrmna motorja ogromnih moči, pogreb! Če bo šlo tako naprej, bomo čez 10 let imeli Ferretti 50 ali pa Azimut 55 fly in zadaj 3 x po 500 KM izvenkrmnik...
Re: YAMAHA 425
Zaenkrat se jih uporablja bolj za delovne namene, kjer ni teh problemov, ki jih opisuješ. Razni reševalci, ribiči, policija (tudi pri nas dve po 350KM na gumenjaku), vojska...Američani so pa sploh mahnjeni na več izvenkrmnih motorjev na plovilu. Lepo, da je v ponudbi, ostalo je odvisno od potrošnika in njegovih želja.
Re: YAMAHA 425
Škoda, ker noben ne naredi takšnega dizla ali pa visokokompresijskega bencinarja (kot npr. Mazdina serija Skyactiv z 1:14 in sedaj celo 1:18).
Ne bi se branil tega na kakšnem gumenjaku
Ne bi se branil tega na kakšnem gumenjaku
Re: YAMAHA 425
7 marine ma 627 konjičev. Direkt za na klička
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: YAMAHA 425
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- dole
- Viceadmiral
- Prispevkov: 344
- Pridružen: Če Mar 05, 2009 16:38
- Kraj: gorenjska - center galaksije
Re: YAMAHA 425
admin napisal/-a:Se strinjam s tabo okrog smernic, pa to ne da bodo, temveč so že sedaj!
Jaz osebno sem mnenja, da je to totalna idiotarija, kar se gredo sedaj in kar zahteva trg. Realno je zahteva trga samo v neizkušnjah na morju in v načinu razmišljanja rekla-kazala.
Plovila z večimi izvenkrmnimi motorji so popolnoma neuporabna, jaz se temu smejem na morju, ko vidim, kaj ljudje kupujejo. OK, moje osebno mnenje, vendar pod ritjo imam kar nekaj milj, tako profesionalnih, kot turističnih in nekako vem kaj človek rabi.
1. Zagotovo si nihče ne želi imeti dve ogromni škatli na krmi namesto kopalne ploščadi. Ali pač? Se kdo tukaj kdaj kopa, postavi roštilj na platformo, se tam stušira...?
2. Kam hudiča daš na taki barki bei-boot??? Ja vem, nimaš ga! Ali pa ga zlagaš skupaj??? Ga voziš na hard topu ali premcu kot jadralci in vsakič snemaš motor??? Yeah, right!
3. Vzdrževanje! Vsi govorijo kako ni nič vzdrževanja, noge je treba pa non stop šraufat. Ja seveda je treba, prej je imel 15 let staro kanto, potem si je kupil novi izvenkrmni motor in normalno je 5 let delal kot švicarska ura. Bi pa rad videl lastnika 350 ali pa 425 KM izvenkrmne Yamahe stare 20 let kako govori da je ful poceni vzdrževanje...
4. Težišče... Ma ni da bi govoril. Barke, ki se danes proizvajajo morajo biti čim cenejše, zato so čim tanjše, čim lažje in potem še na krmi taki visoki motorji. Ma nič drugega kot en navaden gugalnik je to.
5. Servis... Ma kakšen servis no?? Če je treba samo svečke pogledat, ti bo mehanik rekel, da mora barka na suho! A je to še vedno poceni servis, ko je samo dvig in spust 500 EUR???
Moje menje je, da je to vse popolnoma zgrešeno! Izvenkrmni motorji so odlični za manjša plovila, v večini primerov en motor do nekje največ 200 KM. Vse kar je več, je zagotovo boljši vgrajeni motor. Če grema na dva motorja pa sploh ni za izgubljati besed. Seveda so izvenkrmniki krasni za kak hiter gumenjak, policijski čoln in podobno, vendar to so izjeme.
Vse zgoraj napisano se nanaša na današnji krik mode, bivalni čolni, celo zaprte kabine, hard top in potem 2 izvenkrmna motorja ogromnih moči, pogreb! Če bo šlo tako naprej, bomo čez 10 let imeli Ferretti 50 ali pa Azimut 55 fly in zadaj 3 x po 500 KM izvenkrmnik...
moj podpis pod tole
mirno morje
Re: YAMAHA 425
Se popolnoma strinjam z adminom, neke racionalne razlage ni (niti z vidika uporabnosti), ampak 2x 350 izvenkrmnika vsak opazi, vgradnega motorja pa nihče, in marsikdo kupuje plovilo prav z namenom, da se to opazi.
Re: YAMAHA 425
Vsakemu svoje, eni imajo raje dodatno spalnico tam kjer je navadno notranji motor in čoln brez ene ogromne zamanšetane luknje.
Trendi gredo v pravo smer, naj bo izbire dovolj.
Pa vedno je lahko kopalna ploščad na kateri je pač še en motorček. Tkole nekak:
Trendi gredo v pravo smer, naj bo izbire dovolj.
Pa vedno je lahko kopalna ploščad na kateri je pač še en motorček. Tkole nekak:
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: YAMAHA 425
Ta The Seven 627sv je pa strupena zadeva. Turbo V8, prostornine 6,2l, suha masa tri kile pod 500kg. Koliko kaj to stane?
Re: YAMAHA 425
sitnica
Re: YAMAHA 425
89,900 USD. Je pa zanimiva reportaža o tem motorju na povezavi.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti