YAMAHA 425

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator, moderator2

Uporabniški avatar
RokF
Štabni praporščak
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Feb 07, 2018 14:10

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a RokF » Če Jun 14, 2018 10:02

Wisdom napisal/-a:Ta The Seven 627sv je pa strupena zadeva. Turbo V8, prostornine 6,2l, suha masa tri kile pod 500kg. Koliko kaj to stane?


Mali popravek:
Ni turbo motor ampak V8 s kompresorjem. Torej prisilno polnjenje gnano z motorjem preko jermena in s tem polno navora pri malih obratih.
Brutalno!
Uporabniški avatar
Wisdom
Kontraadmiral
Prispevkov: 323
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Če Jun 14, 2018 12:07

Ja, tako je. Ni turbo, ampak prisilno polnjen s kompresorjem.

Yamaha je lažja nekaj deset kilogramov, odvisno od dolžine noge, cena je verjetno mnogo nižja, pa tudi servisna mreža je po celem svetu. The Seven je bolj butična zadeva, je pa tehnično zelo dovršen stroj.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 3032
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Jun 14, 2018 14:20

Tale citat zmaga :)

Nobody really needs a $100,000, 627 hp supercharged V-8 outboard motor. But a few people really want one — or four.

Aww.

Slika
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Daki

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a Daki » Sr Jun 20, 2018 22:10

Slika
erikv8
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: Po Jun 23, 2014 14:10

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a erikv8 » Pe Avg 10, 2018 08:35

ubistvu je to ls chevy motor
330i
Kapitan
Prispevkov: 209
Pridružen: Ne Okt 10, 2010 12:07

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a 330i » So Sep 15, 2018 21:58

admin napisal/-a:Se strinjam s tabo okrog smernic, pa to ne da bodo, temveč so že sedaj!
Jaz osebno sem mnenja, da je to totalna idiotarija, kar se gredo sedaj in kar zahteva trg. Realno je zahteva trga samo v neizkušnjah na morju in v načinu razmišljanja rekla-kazala.

Plovila z večimi izvenkrmnimi motorji so popolnoma neuporabna, jaz se temu smejem na morju, ko vidim, kaj ljudje kupujejo. OK, moje osebno mnenje, vendar pod ritjo imam kar nekaj milj, tako profesionalnih, kot turističnih in nekako vem kaj človek rabi.

1. Zagotovo si nihče ne želi imeti dve ogromni škatli na krmi namesto kopalne ploščadi. Ali pač? Se kdo tukaj kdaj kopa, postavi roštilj na platformo, se tam stušira...?

2. Kam hudiča daš na taki barki bei-boot??? Ja vem, nimaš ga! Ali pa ga zlagaš skupaj??? Ga voziš na hard topu ali premcu kot jadralci in vsakič snemaš motor??? Yeah, right!

3. Vzdrževanje! Vsi govorijo kako ni nič vzdrževanja, noge je treba pa non stop šraufat. Ja seveda je treba, prej je imel 15 let staro kanto, potem si je kupil novi izvenkrmni motor in normalno je 5 let delal kot švicarska ura. Bi pa rad videl lastnika 350 ali pa 425 KM izvenkrmne Yamahe stare 20 let kako govori da je ful poceni vzdrževanje...

4. Težišče... Ma ni da bi govoril. Barke, ki se danes proizvajajo morajo biti čim cenejše, zato so čim tanjše, čim lažje in potem še na krmi taki visoki motorji. Ma nič drugega kot en navaden gugalnik je to.

5. Servis... Ma kakšen servis no?? Če je treba samo svečke pogledat, ti bo mehanik rekel, da mora barka na suho! A je to še vedno poceni servis, ko je samo dvig in spust 500 EUR???

Moje menje je, da je to vse popolnoma zgrešeno! Izvenkrmni motorji so odlični za manjša plovila, v večini primerov en motor do nekje največ 200 KM. Vse kar je več, je zagotovo boljši vgrajeni motor. Če grema na dva motorja pa sploh ni za izgubljati besed. Seveda so izvenkrmniki krasni za kak hiter gumenjak, policijski čoln in podobno, vendar to so izjeme.
Vse zgoraj napisano se nanaša na današnji krik mode, bivalni čolni, celo zaprte kabine, hard top in potem 2 izvenkrmna motorja ogromnih moči, pogreb! Če bo šlo tako naprej, bomo čez 10 let imeli Ferretti 50 ali pa Azimut 55 fly in zadaj 3 x po 500 KM izvenkrmnik... :evil:


Pozdrav,
meni se zdi, da si to napisal res zelo iz zornega kota morjeplovca, ki ga zanimajo samo bivalni colni in bolj kot ne nic drugega.
Ze stiri sezone zivimo z dvema izvenkrmnima motorjema na krmi - gre seveda za gumenjak in v vecini trditev te moram demantirati.
Rostilja na krmi ne zelim in ne rabim, v bistvu sploh nobenega ognja zraven vec kot 400 l goriva ne zelim. Ce imam za 60l goriva na uro, potem si tudi ribo in cevape na rivi lahko privoscim.
Cel coln je kopalna platforma, ta veliki skacemo iz premca, manjsi iz tubusov, najmanjsi iz dveh platform. Sirine je popolnoma dovolj saj je coin sirok 3,5m.
Pomoznega colna na taksnem plovilu sploh ne potrebujes. Za vsak slucaj imamo napihljiv kajak.
Prej sem imel cuddy cabin z notranjim motorjem in lahko povem, da je vzdrzevanje dveh izvenkrmnih res enako drago kot enega vgradnega motorja.
Ce je treba kaj narediti na vodi, ni nobene panike, glede motorjev se generalno da skjoraj vse kar bi lahko rabil. Peto se sname brez problema, ko je coln v vodi.
V zadnjem gavonu je veliko prostora za vso kramo (smuci, boardi, orodje, napihljiv kajak), ki jo potrebujemo, ko smo na morju. Stirje imamo toliko prostora kot na prakticno nobenem primerljivem colnu.
Ko barke podobne dolzine (9m) telovadijo na valovih, jim samo pomahamo in "odpicimo " mimo z vsaj 25 vozli. Se enkrat me ni zalilo ali konkretno poskropilo, pri cuddy-ju se je to seveda dogajalo redno...

Pri gumenjakih, fishermanih, delovnih colnih ipd. je izvenkrmni motor skorajda nuja. So pa Jakopini ze naredili varianto izvenkrmnih motorjev + kopalna ploscad in mislim, da bo ta resitev prvic predstavljena na Greenline 30 NEO.
Vgradne motorje bi imel samo v barkah nad 35 ft. Pac moje mnenje...

Zelo smo si razlicni...
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4971
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a cibro » Ne Sep 16, 2018 09:18

Za ktero gumo gre?
330i
Kapitan
Prispevkov: 209
Pridružen: Ne Okt 10, 2010 12:07

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a 330i » Ne Sep 16, 2018 20:14

BWA Eightfifty
polanc
Admiral
Prispevkov: 7189
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Sep 17, 2018 21:18

Majo pa ful lepe lučke tile 627 se tok lepo prelivajo ...
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a admin » Pe Sep 21, 2018 10:48

Ja, absolutno sem napisal s stališča večjih čolnom, noramlno bivalnih in v smislu trenda v katerega plujemo!

Napisal sem tudi, da so izvenkrmni motorji ODLIČNA izbira za manjša plovila, za dnevna plovila, gumenjake, itd.
Negativne zadeve sem napisal v smislu, kar se danes pojavlja, cruiser čolni/barke/jahtice, če hočete, se pojavljajo z izvenkrmnimi motorji in to je po mojem čudno in večinoma sem proti. Napisal sem tudi, da bomo očitno čez nekaj let videli fly barke reda velikosti 40' in zadaj 3x 400 KM izvenkrmi motorji... Meni precej neokusno, sorry.
Uporabniški avatar
vili
Viceadmiral
Prispevkov: 595
Pridružen: Po Feb 23, 2009 22:10

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a vili » So Sep 22, 2018 18:16

Jaz pa sem letos nabavil barko 9m dolžine hard top z dvema Suzuki 175km. Nebi zamenjal več nikoli za barko z notranjimi motorji. Barka je super plovna,hitra in pete so vedno čiste. Poraba 2l na nm,kar je super za barko 4T teže,sicer pa me poraba niti ne zanima najbolj,ko je tank prazen grem tankat. Ploščad več kot dovolj velika za v vodo it in se stuširat. Za prevoz do obale imam Sup,gumenjaka sploh ne potrebujem.
Sicer pa je res tako,vsak od nas ima svoje želje in potrebe in prav je tako,drugače bi vsi pluli z istimi barkami.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 3032
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Sep 22, 2018 19:58

Kera barka pa je? Me zanima kako zgleda.

Izvenkrmniki so sexi.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
vili
Viceadmiral
Prispevkov: 595
Pridružen: Po Feb 23, 2009 22:10

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a vili » So Sep 22, 2018 20:04

Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 3032
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Sep 22, 2018 20:22

Noro kako lepa barka. To je to.

Uprašanje kako bi se obnesla z motorjem iz naslova teme. :twisted:
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
vili
Viceadmiral
Prispevkov: 595
Pridružen: Po Feb 23, 2009 22:10

Re: YAMAHA 425

OdgovorNapisal/-a vili » So Sep 22, 2018 21:13

Odnesla bi se sigurno zelo dobro-noro hitra,samo je žal max. deklarirana na 400km.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost