Mercury Racing 450R
Moderatorji: moderator2, moderator
Mercury Racing 450R
Hoj!
Izgleda, da pri Mercuryju niso sedeli križem rok, ko je Yamaha na tržišče dala 425 KM izvenkrmnik. Zanimivo, da je 120kg lažji od Yamahe 425. Na povezavi si lahko preberete več o tem motorju. Žal spet v angleščini.
Izgleda, da pri Mercuryju niso sedeli križem rok, ko je Yamaha na tržišče dala 425 KM izvenkrmnik. Zanimivo, da je 120kg lažji od Yamahe 425. Na povezavi si lahko preberete več o tem motorju. Žal spet v angleščini.
Re: Mercury Racing 450R
Ta dva motorja si nista direktna konkurenca. Yamahin propeler se vrti precej počasneje in predvidena je za pogon težjih cruiserjev...
Mercuryjevi 300R, 400R in 450R so namenjeni hitrim plovilom večinoma z površinskimi petami in zelo redko v enojni aplikaciji. Na hitre katamarane dajejo po dva, na offshore ribiške divjake, ki so v glavnem zamenjali offshore dirkalne gliserje z V dnom pa dajo navadno po tri ali štiri komade, najde se jih pa tudi več na krmi.
Yamaha je direktna konkurenca Seven Marine, ki je precej močnejši od Yamahe.
Mercuryjevi 300R, 400R in 450R so namenjeni hitrim plovilom večinoma z površinskimi petami in zelo redko v enojni aplikaciji. Na hitre katamarane dajejo po dva, na offshore ribiške divjake, ki so v glavnem zamenjali offshore dirkalne gliserje z V dnom pa dajo navadno po tri ali štiri komade, najde se jih pa tudi več na krmi.
Yamaha je direktna konkurenca Seven Marine, ki je precej močnejši od Yamahe.
Re: Mercury Racing 450R
Hud motor, lepo da se vojna nadaljuje. Čakamo na xto 455
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Mercury Racing 450R
Kot se govori in piše ima tale motor trdnostne rezerve do 550 konjev in bodo napravili še dva skoka po 50 konjev in vse to menda že nekaj časa testirajo.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury Racing 450R
Še dober da mercury ne dela agregatov za avte in motorje ker pol bi pa honda lahk sam kosilnice še delala
Re: Mercury Racing 450R
Ma ja... maš prav
Tudi ta 450 hp agregat z litrsko močjo dizlaša ni neka tehnična noviteta, niti presežek. Ampak je pa precej lahek.
Tudi ta 450 hp agregat z litrsko močjo dizlaša ni neka tehnična noviteta, niti presežek. Ampak je pa precej lahek.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury Racing 450R
Teža je velikokrat največji sovražnik. Sploh ko gre za outboard. Nevem če je pri tem mercu use iz magnezija in titana al kak so to težo dobli ven pri tej moči. Pol pa tam eni outboardi z 150ps in je čist normalno da majo 200kg+ nevem kiremu se naj bolj čudim
Re: Mercury Racing 450R
Yam 425 je okol 500 kil če se prav spomnim tko da 120 kil manj je še vedno 380..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Mercury Racing 450R
450 HP in 313 kg je res impresivno. 4.6L in 450 HP za običajno navtiko tudi.
Po drugi strani tudi 150 HP in 180 kg ni tolk slabo, ob vseh zadevah, ki so v tem rangu zraven. 1.9L in 150HP brez pomoči pri dihanju tudi ni ravno od muh za dopustniški program. Tomos 4 npr. bi imel pri enem litru 60 konjev (upoštevajoč 2.2kW deklarirane moči), podobno razmerje ima tudi večina današnjih outboardov.
Po drugi strani tudi 150 HP in 180 kg ni tolk slabo, ob vseh zadevah, ki so v tem rangu zraven. 1.9L in 150HP brez pomoči pri dihanju tudi ni ravno od muh za dopustniški program. Tomos 4 npr. bi imel pri enem litru 60 konjev (upoštevajoč 2.2kW deklarirane moči), podobno razmerje ima tudi večina današnjih outboardov.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Mercury Racing 450R
Navtika je vseeno še vedno nišni trg. V enem glavnih trgov za mašinerijo lahko imajo že družinski dizlaši v enoprostorcih večjo litrsko moč od tega dirkalnega stroja. Po drugi strani pa Mercury z https://www.mercuryracing.com/sterndriv ... nes/860-2/ pokaže, da znajo in zmorejo, če želijo, ampak jim ni treba, ker so "opinion maker".
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury Racing 450R
Bolnca! To bi ti mogo stlačit u tvoj korit
Re: Mercury Racing 450R
Ja, za 80.000 čukov jih naj kar reednecki kupujejo. Pa za kaj takega rabiš vsaj 12 m gajbo in dve mašini, da si sploh upaš dat poln gas. Z enim propelerjem in dolžino 9 m po moje ne preživiš enega poletja.
500 jih je polna kapa.
500 jih je polna kapa.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury Racing 450R
Tud 500 se kr fajn čuje ja
Re: Mercury Racing 450R
Morda je kaj na tem;
Američani zelo radi poenostavljajo zadeve in pri litrsko močnih atmosferskih agregatih je treba imet dober prepih kot npr. pri tem 860 hp mercu, ki ga dosežeš z ventili in odmičnimi gredmi. Zaradi ostre odmične gredi morajo biti na ventilih dobre vzmeti, ventili morajo biti lahki... Da to deluje poleg ostalega rabiš ravno pravi kolektor 4-1, ki pa ti ob štangasu potegne vodo nazaj-reversing, to pa je drag šment. Tak kolektor že sam po sebi stane nekaj tisoč $ in rešit je treba še reversing, kar pomeni dovolj dolgo suho cev od hlač kolektorja proti krmi, tu pa ni veliko prostora, ker so motorji čisto zadaj in zopet je treba zacoprat, ter potegnit kolektor naprej, ob tem pa cevi toliko skrivit, da so enako dolge.
V izogib vsemu temu zmečejo skup pretpotopno tehniko, ki se vrti največ do 6.000 rpm in moč dosegajo z povrtavanjem cilindrov. Navadno gredo tako daleč, da pridejo v mejno trdnostno področje glavne gredi. Nadgradnja je kovana glavna gred in za vgradnjo enostaven vijačni kompresor. Da še poenostavijo vse skupaj radi namesto interkulerja pihnejo gorivo skozi kompresor in na tak način shladijo zrak. Na koncu dobijo enostavno mašino, ki deluje in jo lahko z profitom prodajo.
Ko smo pričeli z gliserjem ni bilo šans dobiti kaj drugega kot gusast 8.1 ali 8.2 bigg block. Okrog leta 2010 se je pojavil novi LS3, ki je po evropskih ali japonskih standardih še vedno predpotopne zasnove, ampak ima pa dobro litrsko moč in verjeti ali ne, kompleten 6.2 l stroj z vsemi za navtiko potrebnimi dodatki od sesalnega filtra, servo volana, starterja, alternatorja,primarne in sekundarne vodne črpalke..., do 12 kg vztrajnika in zvona sklopke in alu izpuhov tehta pod 240 kg! Tak iz škatle ima pa okrog 180 kg! Za moje pojme lahka in učinkovita muzejska tehnologija.
Očitno so imeli že 2010 v mercu cilj vse vgrajene motorje do 600 hp zamenjat z izvenkrmnimi, ker vem, da so se pogajali za LS3, ki ga kasneje niso uporabili v marinizaciji, so pa to napravili pri Ilmorju in Volvu.
Hudi motorji bodo še vedno vgradni, ker verjetno tudi zaradi stabilnosti ni dobro, če pri 130 mph binglja motor daleč nad krmo. Vsi ti "ta močni" bodo oziroma že slonijo na štiri ventilski tehnologiji. Moči in cene so že prav trapaste in moč se bliža dvema megavatoma, za ceno enega takega agregata dobiš dve Corveti z 800 konji, za ceno enega 860 hp pa ti ob nakupu Corvete še nekaj ostane!.
Američani zelo radi poenostavljajo zadeve in pri litrsko močnih atmosferskih agregatih je treba imet dober prepih kot npr. pri tem 860 hp mercu, ki ga dosežeš z ventili in odmičnimi gredmi. Zaradi ostre odmične gredi morajo biti na ventilih dobre vzmeti, ventili morajo biti lahki... Da to deluje poleg ostalega rabiš ravno pravi kolektor 4-1, ki pa ti ob štangasu potegne vodo nazaj-reversing, to pa je drag šment. Tak kolektor že sam po sebi stane nekaj tisoč $ in rešit je treba še reversing, kar pomeni dovolj dolgo suho cev od hlač kolektorja proti krmi, tu pa ni veliko prostora, ker so motorji čisto zadaj in zopet je treba zacoprat, ter potegnit kolektor naprej, ob tem pa cevi toliko skrivit, da so enako dolge.
V izogib vsemu temu zmečejo skup pretpotopno tehniko, ki se vrti največ do 6.000 rpm in moč dosegajo z povrtavanjem cilindrov. Navadno gredo tako daleč, da pridejo v mejno trdnostno področje glavne gredi. Nadgradnja je kovana glavna gred in za vgradnjo enostaven vijačni kompresor. Da še poenostavijo vse skupaj radi namesto interkulerja pihnejo gorivo skozi kompresor in na tak način shladijo zrak. Na koncu dobijo enostavno mašino, ki deluje in jo lahko z profitom prodajo.
Ko smo pričeli z gliserjem ni bilo šans dobiti kaj drugega kot gusast 8.1 ali 8.2 bigg block. Okrog leta 2010 se je pojavil novi LS3, ki je po evropskih ali japonskih standardih še vedno predpotopne zasnove, ampak ima pa dobro litrsko moč in verjeti ali ne, kompleten 6.2 l stroj z vsemi za navtiko potrebnimi dodatki od sesalnega filtra, servo volana, starterja, alternatorja,primarne in sekundarne vodne črpalke..., do 12 kg vztrajnika in zvona sklopke in alu izpuhov tehta pod 240 kg! Tak iz škatle ima pa okrog 180 kg! Za moje pojme lahka in učinkovita muzejska tehnologija.
Očitno so imeli že 2010 v mercu cilj vse vgrajene motorje do 600 hp zamenjat z izvenkrmnimi, ker vem, da so se pogajali za LS3, ki ga kasneje niso uporabili v marinizaciji, so pa to napravili pri Ilmorju in Volvu.
Hudi motorji bodo še vedno vgradni, ker verjetno tudi zaradi stabilnosti ni dobro, če pri 130 mph binglja motor daleč nad krmo. Vsi ti "ta močni" bodo oziroma že slonijo na štiri ventilski tehnologiji. Moči in cene so že prav trapaste in moč se bliža dvema megavatoma, za ceno enega takega agregata dobiš dve Corveti z 800 konji, za ceno enega 860 hp pa ti ob nakupu Corvete še nekaj ostane!.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov