Izvenkrmni motorji Parsun
Moderatorji: moderator2, moderator
Izvenkrmni motorji Parsun
Na morju sem na enem od manjših gumenjakov zasledil 4taktni motor Parsun
A kdo ve kaj več o tej znamki?
Ali je to nova znamka ali ze obstaja nekaj časa?
lp
A kdo ve kaj več o tej znamki?
Ali je to nova znamka ali ze obstaja nekaj časa?
lp
Debata o teh motorjih http://www.brankarel.hr/phpBB/viewtopic ... light=sail
Parsun, Sail...
Made in China!
Jaz bom na to rekel hvala bogu. Tako bodo frajerji mogoče le malo znižali cene ostalim motorjem namenjenim navtiki, ki so zagotovo predragi... Kvaliteta je kar spodobna in kakor sem enkrat že napisal so po kvaliteti izdelave vsaj 10 let pred Hondo, za katero mnogi mislijo da je dobra... Zame je to edini motor, ki ga ne bi maral na svoji krmi! Šlamparije res ne maram, še posebno pa je ne pričakujem od Japoncev!
Za primerjavo!
En izvenkrmni motor od kakšnih 100 konjev stane okrog 8-9 k EUR. In kaj je notri? Nič, razen motorja (termične enote ali agregata) in nekaj malega zobnikov (trije) s primitivnim menjalnikom, kot ga je imel Benzov avtomobil. Malce aluminijastega ohišja in to je to.
No pa smo pri avtomobilih. Za isti denar dobiš enega Hyundai Getz-a s podobno močnim motorjem ali pa Renault-ja Clio... Avto pa poleg motorja vsebuje še tisoče in tisoče sestavnih delov... Katastrofa in nategovanje navtično usmerjenega folka - torej NAS !!!!
Pa malo razmislite o tem,
LP
Made in China!
Jaz bom na to rekel hvala bogu. Tako bodo frajerji mogoče le malo znižali cene ostalim motorjem namenjenim navtiki, ki so zagotovo predragi... Kvaliteta je kar spodobna in kakor sem enkrat že napisal so po kvaliteti izdelave vsaj 10 let pred Hondo, za katero mnogi mislijo da je dobra... Zame je to edini motor, ki ga ne bi maral na svoji krmi! Šlamparije res ne maram, še posebno pa je ne pričakujem od Japoncev!
Za primerjavo!
En izvenkrmni motor od kakšnih 100 konjev stane okrog 8-9 k EUR. In kaj je notri? Nič, razen motorja (termične enote ali agregata) in nekaj malega zobnikov (trije) s primitivnim menjalnikom, kot ga je imel Benzov avtomobil. Malce aluminijastega ohišja in to je to.
No pa smo pri avtomobilih. Za isti denar dobiš enega Hyundai Getz-a s podobno močnim motorjem ali pa Renault-ja Clio... Avto pa poleg motorja vsebuje še tisoče in tisoče sestavnih delov... Katastrofa in nategovanje navtično usmerjenega folka - torej NAS !!!!
Pa malo razmislite o tem,
LP
Admin ima prav. Izvenkrmni motorji so veliko predragi. Ena čist "normalna" prav nič posebna in bahaška Yamaha 25 stane če se ne motim 3500 evrov. In dobiš točno to, kar je napisal admin. 2 bata, makaj ventilov..zobnikov... Veliko predrago. Tam do 2000 evrov bi še nekako razumel ampak...3500. Ravno ko so se 2-taktniki malo pocenili so jih vzeli iz prodaje...saj veste ekologija.
Razumem tudi, da je tehnologija vrhunska, da razvoj stane, da so uporabljeni kakovostni materjali...serije pa tudi niso tako majhne, saj proizvajalcev le ni toliko, prodaja pa teče po celem svetu. Tako pa upam, da bo moja dobra stara 18-ka še dolgo delovala kot se spodobi.
Razumem tudi, da je tehnologija vrhunska, da razvoj stane, da so uporabljeni kakovostni materjali...serije pa tudi niso tako majhne, saj proizvajalcev le ni toliko, prodaja pa teče po celem svetu. Tako pa upam, da bo moja dobra stara 18-ka še dolgo delovala kot se spodobi.
Sigurno je tu prisotna ekonomija obsega. Zanimivo bi bilo videti obseg prodaje določenega izvenkrmnega motorja, proti obsegu prodaje določenega avtomobila. Poleg tega se pri avtomobilih isti motorji in ista oprema pojavljajo v različnih modelih in znamkah... treba je vedeti da morajo ob različnih številkah prodaje imeti vsi vso potrebno podporo. Npr. servisna mreža, zastopstva itd.
Pri navtični opremi je pa pomojem kot že rečeno manj prodanih kosov, pomanjkanje konkurence in seveda plačevanje znamke.
Pri navtični opremi je pa pomojem kot že rečeno manj prodanih kosov, pomanjkanje konkurence in seveda plačevanje znamke.
Ja nekaj res odpade na masovno proizvodnjo, vendar vsekakor ne toliko. Kot ste napisali, se tudi izvenkrmni motrji prodajajo v velikih serijah, saj je proizvajalcev vsega okrog 10. Mogoče, da je še kakšnih 50 kitajskih, ki jih še ne poznamo .
Tudi tukaj se strinajm, da se avtomobilski koncerni povezujejo, kar pa podobno velja tudi v navtiki. Johnson je npr. Suzuki v beli barvi. Podobno je z Yamaho in Mercurijem v nekaterih modelih. Mercuri in Mariner je razlika v barvi. Pred leti je bil Johnson drugače pobarvan Evinrude... Skratka povezave so.
Notranji motorji so ponovno zgodba zase. Praktično vsi so narejeni na osnovi avtomobilskega. Recimo Mercruiser in Volvo uporabljata bencinske motorje korporacije GM. To so večinoma Chevrolet motorji, zamenjajo nekaj delov (razdelilna kapa, vžigalna tuljava) dodajo drugačne izpuhe in to je vse. Zamenjajo še alternator in motor na novo pobarvajo... Zraven pa navijejo ceno za omenjeno predelavo na nivo, kot stane celoten GM-ov avto.
Podobno tudi diesel motorji recimo Yanmar uporablja Toyota, BMW in Scania motorje, podobno Yamaha uporablja Toyota motorje, Volvo ima svoje iz osebnih in dostavnih vozil... Praktično to pomeni, da je celoten razvoj teh motorjev že plačala avtomobilska industrija, tukaj pa se dela predvsem dobiček...
Pa še nekaj. Narediti avtomobil pomeni tudi ogromno designa, testiranja, prototipov... Pri navtiki vse to odpade oziroma je zanemarljivo v primerjavi z avtomobilsko proizvodnjo...
Tudi tukaj se strinajm, da se avtomobilski koncerni povezujejo, kar pa podobno velja tudi v navtiki. Johnson je npr. Suzuki v beli barvi. Podobno je z Yamaho in Mercurijem v nekaterih modelih. Mercuri in Mariner je razlika v barvi. Pred leti je bil Johnson drugače pobarvan Evinrude... Skratka povezave so.
Notranji motorji so ponovno zgodba zase. Praktično vsi so narejeni na osnovi avtomobilskega. Recimo Mercruiser in Volvo uporabljata bencinske motorje korporacije GM. To so večinoma Chevrolet motorji, zamenjajo nekaj delov (razdelilna kapa, vžigalna tuljava) dodajo drugačne izpuhe in to je vse. Zamenjajo še alternator in motor na novo pobarvajo... Zraven pa navijejo ceno za omenjeno predelavo na nivo, kot stane celoten GM-ov avto.
Podobno tudi diesel motorji recimo Yanmar uporablja Toyota, BMW in Scania motorje, podobno Yamaha uporablja Toyota motorje, Volvo ima svoje iz osebnih in dostavnih vozil... Praktično to pomeni, da je celoten razvoj teh motorjev že plačala avtomobilska industrija, tukaj pa se dela predvsem dobiček...
Pa še nekaj. Narediti avtomobil pomeni tudi ogromno designa, testiranja, prototipov... Pri navtiki vse to odpade oziroma je zanemarljivo v primerjavi z avtomobilsko proizvodnjo...
Nazadnje spremenil admin, dne Po Jun 23, 2008 09:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Ja bo kar drzalo, da je razvoj avtomobila precej drazji od motorja za barko.
Ocitno konkurenca med proizvajalci ni dovolj huda. Bodo kitajci zadevo malce prevetrili. Se še spomnite hyndaia pred cca. 15 leti ko so dobesdno razpadali, ko so jih ljudje pripeljali iz salona. Danes je pa to ena izmed najbolj zanesljivih znamk.
Mogoče se bo v prihodnosti našlo kaj takega tudi med kitajci.
Ocitno konkurenca med proizvajalci ni dovolj huda. Bodo kitajci zadevo malce prevetrili. Se še spomnite hyndaia pred cca. 15 leti ko so dobesdno razpadali, ko so jih ljudje pripeljali iz salona. Danes je pa to ena izmed najbolj zanesljivih znamk.
Mogoče se bo v prihodnosti našlo kaj takega tudi med kitajci.
Ja točno Hyundai je čudovit primer. Ko so Korejci napadli ameriški trg s Ponny-jem, je bil ta avto na enakem nivoju kot jugoslovanski Yugo. Torej amerikanci so se obema smejali, razpadali so in po nekje so jih dajali kot poklon poleg normalnega avtomobila, samo da so se znebili zaloge. In poglejte danes Hyundai in pa Zastavo!!! Res so Srbi imeli še vojno, samo mi pa lhko verjamete, da ne bi bila tovarna pretirano bolj uspešna tudi če bi bile okoliščine prijetnejše. Verjetno bi še vedno izdelovali kakšnega lepotno popravljenega "jugeca"...
Hyundai pa je med tem postal eden izmed najboljših proizvajalcev avtomobilov na svetu...
Hyundai pa je med tem postal eden izmed najboljših proizvajalcev avtomobilov na svetu...
Malce osebnih izkušenj s Parsunom...
Sem se ravnokar vrnil z dopusta, kjer sem se srečal tudi s kolegom iz Zagreba. Malce smo tudi skupaj križarili vsak s svojim čolnom... Ima Fishermana Belingardo z motorjem Honda 90 in Parsun 5. Ker veliko ribari (panula), je mali Parsun v pogonu celo več od Honde. Do sedaj dela brez problemov, vžiga na prvi poteg... Ima le eno hibo . Vsako uro in pol delovanja mu crkne, saj se v tem času izprazni vgrajen rezervoar za gorivo...
Skratka, če kdo rabi za pomožni motor, vsekakor priporočam. Cena pa "itak" veste, da je super...
LP
Sem se ravnokar vrnil z dopusta, kjer sem se srečal tudi s kolegom iz Zagreba. Malce smo tudi skupaj križarili vsak s svojim čolnom... Ima Fishermana Belingardo z motorjem Honda 90 in Parsun 5. Ker veliko ribari (panula), je mali Parsun v pogonu celo več od Honde. Do sedaj dela brez problemov, vžiga na prvi poteg... Ima le eno hibo . Vsako uro in pol delovanja mu crkne, saj se v tem času izprazni vgrajen rezervoar za gorivo...
Skratka, če kdo rabi za pomožni motor, vsekakor priporočam. Cena pa "itak" veste, da je super...
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost