kitajčki

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator2, moderator

janez-ray
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr Avg 06, 2008 14:05

kitajčki

OdgovorNapisal/-a janez-ray » Sr Avg 03, 2011 13:16

Vse kaže da bodo kitajci poskrbeli, da bo navtika postala ljudski šport.
Poleg znanega Parsuna, Sail-a, Vectorja še nekaj drugih proizvajalcev

Usodna kombinacija Italjani + Kitajci
http://www.zsoutboardengine.com/

Čolni, motorji, ...
http://www.shunfeng.biz/newEbiz1/EbizPo ... 7256539042

še en proizvajalec čolnov, motorjev, ...
http://cn.suigo.com.cn/en/product.asp?classid=67

Še en
http://www.wlyuanhang.com/En_Product.asp

Še en proizvaja celo 60 km motor. Izgleda kot star Merc.
http://jxwmjx.en.alibaba.com/productlist.html

Govori se o novih projektih in sicer o že sklenjenih licenčnih pogodbah za motorje 60 do 100 km.
Z blazino čez atlantik!
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

Re: kitajčki

OdgovorNapisal/-a H2O » Sr Avg 03, 2011 13:41

janez-ray napisal/-a:Vse kaže da bodo kitajci poskrbeli, da bo navtika postala ljudski šport.

Navtika ne bo nikoli ljudski šport... če že ne zaradi stroškov nakupa, pa zaradi stroškov vzdrževanja.

Btw, ti kitajski čolni so že lep čas prisotni na trgu, pa se slabo prodajajo (razen kakšnih tenderjev)... navtika je pač hohštapleraj.
Nazadnje spremenil H2O, dne Sr Avg 03, 2011 13:55, skupaj popravljeno 1 krat.
gorenjc
Admiral
Prispevkov: 705
Pridružen: Ne Nov 04, 2007 23:22
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a gorenjc » Sr Avg 03, 2011 13:54

saj pri kitajcih ni vzdrževanja..... vržeš stran .......... kmalu bo kot pri avtih, da boš moral imeti potrdilo o uničenju, ko ga odjaviš :) ....... pa zavarovanja plovil se bodo podražila, kot so se za vremenske ujme, ko so se začele pogosteje pojavljat
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Sr Avg 03, 2011 13:59

gorenjc napisal/-a:saj pri kitajcih ni vzdrževanja

Seveda je... servisi, popravila, registracija, zavarovanje, gorivo, shranjevanje, plovno dovoljenje, dvig, spust, izguba vrednosti... to vse stane.

Ko že omenjaš avtomobile... koliko kitajskih avtomobilov vidiš na cestah? Pri navtiki je pa to še huje... večina se rada s svojim plovilom pobaha pred drugimi... s Kitajčkom bi se bolj težko :twisted:
CAR
Admiral
Prispevkov: 2268
Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab

OdgovorNapisal/-a CAR » Sr Avg 03, 2011 21:49

Brane, Kitajčki so toliko pametni, da bodo rajše kar kupil kakšno znano avtomobilsko znamko in se bomo vozili v "nemškem" avtu, katerega lastnik bo kitajec. Eden lepih primerov je IBM, ki je bil prodan kitajcem pred nekaj leti.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Sr Avg 03, 2011 21:57

Zna bit Car... zadnje čase prav Azijci rešujejo avtomobilsko (pa tudi navtično) industrijo... prodaja v Evropi in ZDA šepa, v Aziji pa cveti... še posebej premijskim znamkam.

Itak so pa tudi Volvo že kupili Kitajci.
Dimen
Viceadmiral
Prispevkov: 391
Pridružen: Sr Dec 29, 2010 11:57

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Avg 04, 2011 09:40

Zaenkrat so kitajčki še v začetni fazi. Brez skrbi, tudi hyundai pony je bil pred petnajstimi leti pofl in vsi so govoril, da se znamka ne bo prijela. Pa lej jih danes, čist solidni avtomobili.
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Če Avg 04, 2011 10:06

Dimen napisal/-a: tudi hyundai pony je bil pred petnajstimi leti pofl in vsi so govoril, da se znamka ne bo prijela. Pa lej jih danes, čist solidni avtomobili.


Hyundai Pony je bil leta 90, ko so se začeli masovno prodajat, kot substitut za preživelo Zastavo, že izredno dober avto. Le mi smo bili takrat skeptični. To se je dokazalo potem, ko so 15 let stari še vedno vozili po naših cestah brez kakšnih večjih posegov.
Je pa res, da je bil Korejski in ne Kitajski.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Če Avg 04, 2011 10:12

kr en napisal/-a:Hyundai Pony je bil leta 90, ko so se začeli masovno prodajat, kot substitut za preživelo Zastavo, že izredno dober avto. Le mi smo bili takrat skeptični.

Ker Hyundai takrat pri nas pač ni bil priznana znamka... in kot rečeno, je za večino znamka v navtiki še bolj pomembna, kot pri avtomobilih... prav tukaj jaz vidim največjo oviro za no name kitajske čolne... tudi če bodo kvalitetni, se ne bodo dobro prodajali dokler ne bodo imeli priznanih znamk... to pa stane (ustvarit priznano blagovno znamko).
CAR
Admiral
Prispevkov: 2268
Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab

OdgovorNapisal/-a CAR » Če Avg 04, 2011 20:54

Hyundai je v svetovnem merilu ena večjih blagovnih znamk. Treba je vedeti, da Hyundai ni samo blagovna znamka avtomobilske industrije, temveč se piše pod to blagovno znamko tudi gradbena mehanizacija, banke, rudniki...., takoj za njo pa je Mutsibushi.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3946
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Avg 06, 2011 17:47

Hyundai (in Kia) sta vsaj zame korejski znamki. In avtomobili so definitivno zelo konkurenčni. Pomoje se bom celo vozil kdaj s čim takim.

Ampak da bi se pa na morju pojavil z nekim zhenghou motorjem in shunfeng gumenjakom, se pa raj prec pokoplem. Pa ne ker bi fural nek image ampak tudi zaradi varnosti...

Je že bilo omenjeno v tej temi da kitajci sami pa uporabljajo evropsko robo...

Delam v firmi ki se ukvarja z ozvočenjem in lučjo -> smo bili letos na sejmu zvočne in svetlobne opreme v Frankfurtu. Povsod sami kitajci, drek se dela od njih, ponujajo pa totalna jajca (razen izjem, ki bi jih vse spravu v jurčka na gospodarskem razstavišču pri nas). Koncerti in tv shovi pri njih doma pa vse na opremi evropskih/ameriških proizvajalcev.

S prisotnostjo na evropskih trgih niso zdrava konkurenca, ampak nateg in gužvo delajo. In na tak način upam, da jim v navtiki nikdar ne uspe.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » So Avg 06, 2011 19:38

Dokler bodo delali tako (kot tudi pri nas vse prevečkrat), da bo na en vrhunski kitajski izdelek sto nič vrednih, bo tistim vrhunskim zelo težko prodreti pod svojim imenom.

To ne pomeni, da v miljardah kitajskih izdelkov ne bo desetine miljonov dobrih in sto tisočev odličnih.

To pomeni, da bi se morali odločiti tako, kot se je nekoč Taivan, da močno obdavčijo slabo kakovost, kar je poskrbelo, da so tajvanski izdelovalci bodisi popravili kakovost, bodisi bankrotirali.

Šele če ravnaš tako, začne to, da je nek izdelek kitajski - ali pa slovenski - že pomeniti, da je dober.

Druga rečj je preplavljenje z informacijami - če je toliko izdelkov in toliko ljudi, je informacij toliko, da to ni več obvladljivo. Moja nečakinja je delala v Pekingu in je rekla, da je bil del njene težave v tem, da njen šef do nje ni imel odnosa - mislim da je izraz bil guan-ši. Ko sem razmislil, je to ravno prilagoditev preplavitvi z informacijami zaradi odnosa z brez števila ljudi. Razen tistih, ki jih sprejmeš kot zase zanimive, ostali zate ne obstajajo, do njih nimaš odnosta, sicer si preplavljen tako kot boksar, ki jih stalno dobi po glavi in razen zvezd pred očmi ne vidi nič drugega.

V takih okoliščinah je prepoznavna blagovna znamka še pomembnejša, in vzdrževanje njenega ugleda tudi. Prav zato je tako uničujoče ugašanje znanih in uspešnih Slo blagovnih znamk...
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
matjaz007
Viceadmiral
Prispevkov: 362
Pridružen: To Jan 27, 2009 15:16
Kraj: Radenci-Premantura

OdgovorNapisal/-a matjaz007 » So Avg 06, 2011 20:41

Jaz sem letos malo primerjal izvenkrmne motorje v zalivu kjer smo kampirali. Trine gumenjaki so imeli gor parsuna.eden je bil cistro nov se ok. Druga dva pa letnik 2008. Katastrofa. Razen na pokrovu motorja se je barva luscila kjer se je dalo. 30 let stari motorji priznanih znamk so bili kot novi v primerjavi z parsuni. Ce je vse take kvalitete pol je to res velika zalost.
lp
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » So Avg 06, 2011 21:30

Marjan Tomki napisal/-a:Moja nečakinja je delala v Pekingu in je rekla, da je bil del njene težave v tem, da njen šef do nje ni imel odnosa - mislim da je izraz bil guan-ši.

Tudi mene je na Kitajskem presenetilo, kakšni grebatorji so in kako malo je tam vreden posameznik... potem sem ugotovil, da jih je preprosto preveč, da bi se ozirali eden na drugega... tako se pač dogaja, da nespretni vozniki na cestah zbijajo ljudi, pa se nihče preveč ne sekira... v gužvi se prerivajo in hodijo eden po drugem brez obzira, ali opravičila... pri jedi zraven tebe pljuvajo po tleh in rigajo kot pujsi... z odnosom do drugih se na Kitajskem nihče ne obremenjuje preveč.
Uporabniški avatar
racman
Admiral
Prispevkov: 692
Pridružen: Ne Maj 20, 2007 15:25

OdgovorNapisal/-a racman » Ne Avg 07, 2011 00:00

Kitajska se ne bo samo prebila samo v navtiko ampak bo zavladala svetu še v tej polovici stoletja :wink:

Pokupoli bodo vse :cry:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti